Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
62 000,00 UAH
UA-2019-12-09-002335-c c14ad81f0cbf43599a9a75b8dc95b503
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Янкович Анна Олександрівна

380444814718 reklama-buh@kmda.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ З ПИТАНЬ РЕКЛАМИ ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Код ЄДРПОУ: 41348526
Місцезнаходження: 01044, Україна , Київ обл., Київ, вулиця Хрещатик, будинок 36
Контактна особа: Янкович Анна Олександрівна
380444814718
reklama-buh@kmda.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 грудня 2019 16:33
Звернення за роз’ясненнями: до 12 грудня 2019 16:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 грудня 2019 17:00
Початок аукціону: 17 грудня 2019 11:45
Очікувана вартість: 62 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 310,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
700 пачка
Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04070, Україна, місто Київ, Київ, Боричів узвіз, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється протягом 05 робочих днів після підписання Покупцем відповідної видаткової накладної на замовлений Покупцем Товар Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 10 грудня 2019 10:01
Дата відповіді: 10 грудня 2019 16:45
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! До участі в електронних торгах допускаються ФО-П неплатники ПДВ. Сума ПДВ до ціни для ФО-П не додається. Будуть розглядатися цінові пропозиції з найменшою ціною після проведення аукціону. Товари марки або моделі яких відрізняються від вказаних в технічній документації будуть розглянуті.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 грудня 2019 12:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" 51 222,00
UAH з ПДВ
51 222,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю"Експрес Папір" 61 344,00
UAH з ПДВ
61 344,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 грудня 2019 15:08
Електронний підпис
16 грудня 2019 15:07
Згода з договором.pdf
16 грудня 2019 15:07
ЕКО6244_Специфікація.pdf

Публічні документи

16 грудня 2019 13:04
Documenti_Express-papir.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"

Товариство з обмеженою відповідальністю"Експрес Папір"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"
#41925714
Переможець 51 222,00
UAH з ПДВ
19 грудня 2019 10:04

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 грудня 2019 10:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"
#41925714
51 222,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір 30 Папір.pdf укладений
24 грудня 2019 11:52