Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Знаряддя
Очікувана вартість
12 240,00 UAH
UA-2019-12-09-002290-c 645ad6f8866f4840a20dbd87b63911f7
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Щербина Марина Олександрівна

380444625215 sheupodoltender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА УТРИМАННЮ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ ТА СПОРУД НА НИХ ПОДІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ"
Код ЄДРПОУ: 03359121
Місцезнаходження: 04080, Україна , Київська обл., Київ, вул.Фрунзе, 15
Контактна особа: Щербина Марина Олександрівна
380444625215
sheupodoltender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 грудня 2019 16:28
Звернення за роз’ясненнями: до 10 грудня 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 грудня 2019 17:00
Початок аукціону: 12 грудня 2019 12:36
Очікувана вартість: 12 240,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 122,40 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44510000-8: Знаряддя


Вимоги до учасників закупівлі:
1. Платник ПДВ ставка 20%.
2. Відсутність факту надання Замовнику Учасником, що приймає участь в закупівлі будь-якої недостовірної інформації.
3. Учасник-переможець зобов’язаний надати підписаний договір зі своєї сторони протягом 3-х робочих днів з дня визначення його переможцем. У разі не надання договору, рішення про визначення переможця скасовується.
4. Строк поставки товару,протягом 3-х робочих днів з дати отримання заявки.
Учасник повинен надати в електронному (сканованому в форматі .pdf) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи:
1 форму «цінова – пропозиція» (додаток №2 документації) із зазначенням стартової ціни пропозиції.
2. Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців (з датою формування в поточному ріці).
3. Свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість або Витяг з реєстру платників ПДВ.
4. Статут (для юридичної особи).
5. Паспорт (для фізичних осіб ).
6. Довідка про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб).
7. Інформація про учасника (з зазначенням реквізитів учасника: назви, коду ЄРДПОУ, місцезнаходження, поштової адреси, відомостей про контактну особу (прізвище, ім’я, по-батькові, посада, контактний телефон)
8. Документ (-и), що підтверджує якість товару, якщо це передбачено чинним законодавством України.

*Кожна сторінка перелічених документів має бути завірена “мокрою” печаткою (за наявності) та підписом уповноваженої особи, за винятком оригіналів чи нотаріально завірених документів.
Документи пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель тільки у форматі PDF (Portable Document Format), кожний документ подається окремим файлом, який іменується відповідно змісту документа, має бути відкритий для загального доступу, не містити паролів та повинен містити розбірливі зображення.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
70 штуки
Знаряддя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04071, Україна, місто Київ, Київ, вул. Електриків,19-К
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 44510000-8 — Знаряддя

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 грудня 2019 11:07
Документація.docx
09 грудня 2019 16:33
Договір проект.docx
10 грудня 2019 11:07
Документація.docx
09 грудня 2019 16:29
Документація.docx
09 грудня 2019 16:33
Договір проект.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Характеристики товара
Дата подання: 10 грудня 2019 09:52
Дата відповіді: 10 грудня 2019 15:01
Зубило-пика : длина, диаметр, тип хвостовика. Зубило-лопатка: длина, ширина лопатки, диаметр, тип хвостовика, победитовая напайка?
Відповідь: Тех. характеристики зубил повинні підходити з метою використання до відбійного молотка МОП 3
Щодо участі ФОП у даній закупівлі
Дата подання: 10 грудня 2019 10:00
Дата відповіді: 10 грудня 2019 13:31
Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь: Перевага надається учаснику пропозиція якого відповідає вимогам закупівлі.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-12-09-002290-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "ГРИЛЮК ОЛЕКСАНДР СТЕПАНОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2657717952
Дата подання: 10 грудня 2019 09:57
Вимога про усунення порушень при здійсненні електронної закупівлі
Шановний замовнику!
Наказ №10 від 19.03.2019 р. ДП «ПРОЗОРРО» «Інструкція про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі"» не надає Вам право висувати дискримінаційну вимогу до потенційних учасників даної електронної закупівлі.
Ваша вимога до учасників закупівлі: "1. Платник ПДВ ставка 20%" - є дискримінаційною по відношенню до мене як суб"єкта підприємницької діяльності неплатника ПДВ і, як потенціного учасника даної електронної закупівлі.
Зауважую, що зазначена вимога порушує ст. 3 ЗУ Про публічні закупівлі, а саме: принципи «добросовісна конкуренція серед учасників» та «недискримінація учасників», які є обов’язковими до виконання, згідно абз. 3 ч.1 ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі", що «Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору.».
Вимагаю: видалити Вашу вимогу до учасників закупівлі, які повинні бути платниками ПДВ 20%.
10 грудня 2019 року.
ФОП "ГРИЛЮК ОЛЕКСАНДР СТЕПАНОВИЧ"
Олександр Грилюк
griluk_o@ukr.net
+380980665826
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 грудня 2019 15:02
У відповідь на Вашу вимогу хочемо зазначити, що кожен бажаючий має можливість прийняти участь у закупівлі, але переможця буде визначено серед Учасників з найбільш економічно вигідною пропозицією для підприємства

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 грудня 2019 12:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПРОМБУДПОСТАЧ" 10 260,00
UAH з ПДВ
10 260,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Дебют-центр 12 137,40
UAH з ПДВ
12 137,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 грудня 2019 08:49
8.Договір проект.pdf
11 грудня 2019 08:49
7.Додаток 1_тех вимоги.pdf
11 грудня 2019 08:49
4.Статут_завірений.pdf
11 грудня 2019 08:49
3.Витяг ПДВ_завірений.pdf
11 грудня 2019 08:49
2.ДЦ_Витяг з ЄДР 18.11.19.pdf
11 грудня 2019 08:49
1.Додаток 2_пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПРОМБУДПОСТАЧ"

ТОВ Дебют-центр

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПРОМБУДПОСТАЧ"
#24376460
Переможець 10 260,00
UAH з ПДВ
13 грудня 2019 12:04

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 грудня 2019 12:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПРОМБУДПОСТАЧ"
#24376460
10 260,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір № 339 від 17.12.2019 року.pdf укладений
17 грудня 2019 17:08