Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

03210000-6 Зернові культури та картопля (картопля; горох сушений)
Очікувана вартість
185 505,00 UAH
UA-2019-12-09-002095-b 1f4840fbb57b405997cbb4e7f8d0122e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Віталіївна Андрушко

+380665331145 marganets.osvita@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Марганецької міської ради
Код ЄДРПОУ: 02142359
Місцезнаходження: 53400, Україна , Дніпропетровська обл., м. Марганець, вул. Дніпровська, 13-а
Контактна особа: Тетяна Віталіївна Андрушко
+380665331145
marganets.osvita@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 грудня 2019 14:39
Звернення за роз’ясненнями: до 15 грудня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 грудня 2019 10:00
Очікувана вартість: 185 505,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03210000-6: Зернові культури та картопля


Тендерна документація

09 грудня 2019 14:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 грудня 2019 14:39
Додаток 1.doc
09 грудня 2019 14:39
Додаток 2.doc
09 грудня 2019 14:39
Додаток 3.doc
09 грудня 2019 14:39
Додаток 5.doc
09 грудня 2019 14:39
Додаток 4 Проект договору.doc
09 грудня 2019 14:39
Тендерна документація.doc

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1 - картопля
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 175 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 875,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 26 грудня 2019 13:25
Закінчення: 26 грудня 2019 13:46
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

12500 кг
картопля
ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53400, Україна, Дніпропетровська область, м.Марганець, вул.Соборна, 14
Дата доставки: 31 серпня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 грудня 2019 13:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "Пятовол Любов Іванівна" 137 500,00
UAH з ПДВ
137 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "МОСТОВИЙ ВІКТОР ІВАНОВИЧ" 135 000,00
UAH з ПДВ
135 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 грудня 2019 20:56
Електронний підпис
26 грудня 2019 20:53
Dovidka_19351760530090563965.pdf
24 грудня 2019 21:27
Додаток 5.pdf
22 грудня 2019 10:38
Додаток 5.pdf
21 грудня 2019 15:00
Картопля_1_Images.pdf
21 грудня 2019 15:00
Додаток 5.pdf
21 грудня 2019 15:00
Додаток 2-1_1_Images.pdf
21 грудня 2019 15:00
Додаток 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "Пятовол Любов Іванівна"

ФОП "МОСТОВИЙ ВІКТОР ІВАНОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "МОСТОВИЙ ВІКТОР ІВАНОВИЧ"
#2200212471
Переможець 135 000,00
UAH з ПДВ
28 грудня 2019 15:06

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 грудня 2019 15:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "МОСТОВИЙ ВІКТОР ІВАНОВИЧ"
#2200212471
135 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 20:52
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2020 18:10
Дод уг 2.PDF зміни до договору
17 грудня 2020 18:09
Електронний підпис зміни до договору
26 червня 2020 10:18
дод уг 1.PDF зміни до договору
26 червня 2020 10:17
Електронний підпис укладений
11 січня 2020 14:52
договір10.PDF укладений
11 січня 2020 14:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Пункт 3.1 договору викласти в наступній редакції: 3.1. Ціна цього Договору становить: 135000,00 грн. (Сто тридцять п’ять тисяч грн. 00 коп.) без ПДВ в т.ч. КПКВК 0611020 з.ф. – 91800,00 грн. КПКВК 0611020 сп.ф. – 43200,00 грн., 2. Специфікацію (Додаток № 1 до договору) викласти у новій редакції. 3.Додаток №1 є невід’ємною частиною цією додаткової угоди. 4. Пункт 5.1. договору викласти в наступній редакції : 5.1. Строк (термін) поставки товарів: до 31 грудня 2020 року. 5. Пункт 10.1. договору викласти в наступній редакції : 10.1. Цей Договір набирає чинності з моменту підписання і діє до 31.12.2020 року, але в будь-якому випадку до повного виконання сторонами своїх зобов’язань.
Номер договору про закупівлю: 10
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункт 1.2. договору викласти в наступній редакції : 1.2. Найменування (номенклатура, асортимент) товару (роботи або послуги) – Лот 1 - Картопля. Кількість товарів (послуг або кількісні характеристики виконуваних за цим договором робіт) – 11343 кг. 2. Пункт 3.1. договору викласти в наступній редакції : 3.1. Ціна цього Договору становить: 122504,40 грн. (Сто двадцять дві тисячі п’ятсот чотири грн.. 40 коп.) без ПДВ в т.ч.: КПКВК 0611020 з.ф. – 82263,60 грн.; КПКВК 0611020 сп.ф. 40240,80 грн. 3. Специфікацію (Додаток № 1) викласти у новій редакції. 4. Додаток № 1 є невід’ємною частиною цієї додаткової угоди. 5.Сторони домовились реквізити сторін викласти в наступній редакції : ЗАМОВНИК Відділ освіти Марганецької міської ради 53407, Дніпропетровська обл. м.Марганець, вул. Дніпровська, 13-а, телефон (05665) 5-24-35 IBAN: UA 108201720344230001000022182 UA 588201720344210005000022182 UA 268201720344221001200022182 UA 748201720344201005200022182 в ДКСУ м.Київ Код ЄДРПОУ 02142359 МФО 820172 Начальник відділу освіти _________________Куліш І.М. УЧАСНИК Фізична особа – підприємець Мостовий Віктор Іванович 53400, Дніпропетровська обл., м.Марганець, вул. Київська, буд.252 тел. 066-0279351 IBAN UA283052990000026007050331695 в ПАТ КБ «ПриватБанк» м.Дніпро МФО 305299 ІНН 2200212471 Фізична особа – підприємець _________________ Мостовий В.І. 6. Дана додаткова угода набирає чинності з моменту підписання і діє до 31.12.2020 року, але в будь-якому випадку до повного виконання сторонами своїх зобов’язань.
Номер договору про закупівлю: 10
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 січня 2020 — 15 вересня 2020
Сума оплати за договором: 122 504,40
UAH