Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Славська селищна рада |
Код ЄДРПОУ: | 04370314 |
Місцезнаходження: | 82660, Україна , Львівська обл., Славське, вул. В.Івасюка, 24 |
Контактна особа: |
Дунець Ростислав Михайлович +380325142534 slavske_rada@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 грудня 2019 16:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 грудня 2019 23:59 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 грудня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 грудня 2019 23:59 |
Початок аукціону: | 26 грудня 2019 15:05 |
Очікувана вартість: | 450 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 250,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34110000-1: Легкові автомобілі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Аванс | 15 | Календарні | 30 | |
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 грудня 2019 16:10 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 грудня 2019 16:00 |
Тендерна документація.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-01-23-000017 ● b00a83745f2d4954bfb7c3bdd09c9db6
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 січня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 січня 2020 18:21 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
23.01.2020 № 18
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.
В.о. начальника Володимир ВОЇНСЬКИЙ
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 23.01.2020 № 18.
Витяг з переліку
процедур закупівлі
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-12-09-002075-c 09.12.2019. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.вства. Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законода.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Надання інформації про усунення порушення замовником
На предмет його усунення виявленого порушення тендерний комітет повідомляє, що20.01.2020 року було оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу договір № 01/04, укладений за результатами проведення процедури закупівлі. Даний договір містить посилання на специфікацію, яка не була оприлюднена разом з угодою, що дійсно є порушенням вимог частини 1 статті 10 Закону в частині неоприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу. Разом з тим тендерний комітет просить звернути увагу на наступне. 24.01.2020 року органами державного казначейства була зареєстрована видаткова накладна №283 від 21.01.2020 року. Згідно даного документу Славською селищною радою проведена оплата за поставку автомобіля, що разом з актом про прийому-передачу автомобіля від 21.01.2020 року свідчить про виконання сторонами своїх зобов’язань за договором, у зв’язку з чим його розірвання є неможливим. Тендерний комітет доводить до відома, що в процесі публікації інформації про виконання Договору № 01/04 від 20.01.2020 року на веб-порталі Уповноваженого органу було також опубліковано специфікацію до даної угоди.
2020-01-29 10:54:17
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 січня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 лютого 2020 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Ю.Р.К." #22372423 |
Переможець |
448 000,00
UAH з ПДВ
|
02 січня 2020 11:12
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 січня 2020 16:06
|
накладна | укладений |
27 січня 2020 15:59
|
специфікація до договору | укладений |
27 січня 2020 15:59
|
Електронний підпис | укладений |
20 січня 2020 16:31
|
договір | укладений |
20 січня 2020 16:30
|