Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи (морква; цибуля; буряк; капуста білокачанна; яблука свіжі; апельсини)
Очікувана вартість
76 508,60 UAH
UA-2019-12-09-001996-b 33fd413658564c87a0f7f85acab1a868
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Віталіївна Андрушко

+380665331145 marganets.osvita@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Марганецької міської ради
Код ЄДРПОУ: 02142359
Місцезнаходження: 53400, Україна , Дніпропетровська обл., м. Марганець, вул. Дніпровська, 13-а
Контактна особа: Тетяна Віталіївна Андрушко
+380665331145
marganets.osvita@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 грудня 2019 14:27
Звернення за роз’ясненнями: до 15 грудня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 грудня 2019 10:00
Очікувана вартість: 76 508,60 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи


Тендерна документація

09 грудня 2019 14:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 грудня 2019 14:27
Додаток 1.doc
09 грудня 2019 14:27
Додаток 4 Проект договору.doc
09 грудня 2019 14:27
Додаток 5.doc
09 грудня 2019 14:27
Додаток 2.doc
09 грудня 2019 14:27
Додаток 3.doc
09 грудня 2019 14:27
Тендерна документація.doc

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1 - морква
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 14 161,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 70,81 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 26 грудня 2019 15:25
Закінчення: 26 грудня 2019 15:46
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1700 кг
морква
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53400, Україна, Дніпропетровська область, м.Марганець, вул.Соборна, 14
Дата доставки: 31 березня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 грудня 2019 15:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "Пятовол Любов Іванівна" 11 050,00
UAH з ПДВ
11 050,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "МОСТОВИЙ ВІКТОР ІВАНОВИЧ" 14 161,00
UAH з ПДВ
14 161,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 грудня 2019 22:07
Додаток 5-1.jpg
24 грудня 2019 22:07
Додаток 5.pdf
21 грудня 2019 17:38
Додаток 5 (2).pdf
21 грудня 2019 17:38
Додаток 3-1_3_Images.pdf
21 грудня 2019 17:38
Додаток 2-1_1_Images.pdf
21 грудня 2019 17:38
Додаток 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "Пятовол Любов Іванівна"

ФОП "МОСТОВИЙ ВІКТОР ІВАНОВИЧ"

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 грудня 2019 14:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "Пятовол Любов Іванівна"
#2255712443
11 050,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 20:54
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2020 17:27
Дод уг 4.PDF зміни до договору
17 грудня 2020 17:25
Електронний підпис зміни до договору
03 вересня 2020 11:55
Дод уг 3 морква.PDF зміни до договору
03 вересня 2020 11:52
Електронний підпис зміни до договору
26 червня 2020 09:10
дод уг 2.PDF зміни до договору
26 червня 2020 09:09
Електронний підпис зміни до договору
31 березня 2020 15:52
Дод.уг 1.PDF зміни до договору
31 березня 2020 10:57
Електронний підпис укладений
13 січня 2020 13:38
договір 20.PDF укладений
13 січня 2020 13:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункт 5.1. договору викласти в наступній редакції : 5.1. Строк (термін) поставки товарів: до 31 серпня 2020 року. 2. Пункт 10.1. договору викласти в наступній редакції : 10.1. Цей Договір набирає чинності з моменту підписання і діє до 15.09.2020 року, але в будь-якому випадку до повного виконання сторонами своїх зобов’язань. 3. Дана додаткова угода набирає чинності з моменту підписання і діє до 15.09.2020 року, але в будь-якому випадку до повного виконання сторонами своїх зобов’язань.
Номер договору про закупівлю: 20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Пункт 5.1. договору викласти в наступній редакції : 5.1. Строк (термін) поставки товарів: до 31 грудня 2020 року. 2. Пункт 10.1. договору викласти в наступній редакції : 10.1. Цей Договір набирає чинності з моменту підписання і діє до 31.12.2020 року, але в будь-якому випадку до повного виконання сторонами своїх зобов’язань.
Номер договору про закупівлю: 20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Специфікацію (Додаток № 1) викласти у новій редакції. 2. Додаток № 1 є невід’ємною частиною цієї додаткової угоди. 3. Пункт 1.2. договору викласти в наступній редакції : Найменування (номенклатура, асортимент) товару (роботи або послуги) – Лот 1 – морква. Кількість товарів (послуг або кількісні характеристики виконуваних за цим договором робіт) – 1619,18 кг. 4. пункт 3.1. договору викласти в наступній редакції : Ціна цього Договору становить: 11050,00 грн. (Одинадцять тисяч сто п’ятдесят грн. 00 коп.) без ПДВ, в т.ч. КПКВК 0611020 з.ф. – 6500,00 грн. КПКВК 0611020 сп.ф. – 4550,00 грн..
Номер договору про закупівлю: 20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункт 1.2. договору викласти в наступній редакції : 1.2. Найменування (номенклатура, асортимент) товару (роботи або послуги) – Лот 1 - Морква. Кількість товарів (послуг або кількісні характеристики виконуваних за цим договором робіт) – 1543,45 кг. 2. Пункт 3.1. договору викласти в наступній редакції : 3.1. Ціна цього Договору становить: 10508,52грн. (Десять тисяч п'ятсот вісім грн. 52 коп.) без ПДВ в т.ч. КПКВК 0611020 з.ф. – 6499,97 грн.; КПКВК 0611020 сп.ф. -4008,55 грн. 3. Специфікацію (Додаток № 1) викласти у новій редакції. 4. Додаток № 1 є невід’ємною частиною цієї додаткової угоди. 5. Сторони домовились юридичні адреси сторін та платіжні реквізити викласти в наступній редакції: ЗАМОВНИК Відділ освіти Марганецької міської ради 53400, Дніпропетровська обл.., м.Марганець, вул.Дніпровська, 13-а IBAN UA108201720344230001000022182 UA588201720344210005000022182 UA268201720344221001200022182 UA748201720344201005200022182 в ДКСУ м.Київ МФО 820172 код ЄДРПОУ 02142359 Начальник відділу освіти ________________Куліш І.М. (підпис) УЧАСНИК Фізична особа – підприємець П’ятовол Любов Іванівна 53400, Дніпропетровська обл., м.Марганець, вул. Джамбула, буд.8 тел. 0956172948 IBAN UA223052990000026008050273763 в ПАТ КБ «ПриватБанк» м.Дніпро МФО 305299 ІНН 2255712443 Фізична особа – підприємець _________________ П’ятовол Л.І. (підпис) 6. Інші умови договору залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: 20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 січня 2020 — 15 квітня 2020
Сума оплати за договором: 10 508,52
UAH