Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Масло вершкове від 73% жирності
Очікувана вартість
1 601 502,00 UAH
UA-2019-12-09-001989-b 5ed4973fe78b4ff795b0daf3bb5a1345
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бортяш Олена Володимирівна

+380544971837 shst.mr-osvita@sm.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Шосткинської міської ради
Код ЄДРПОУ: 22978663
Місцезнаходження: 41100, Україна , Сумська обл., Шостка, вул.Садовий бульвар,буд.9
Контактна особа: Бортяш Олена Володимирівна
+380544971837
shst.mr-osvita@sm.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 грудня 2019 14:26
Звернення за роз’ясненнями: до 14 грудня 2019 14:31
Оскарження умов закупівлі: до 20 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 грудня 2019 14:31
Початок аукціону: 26 грудня 2019 12:40
Очікувана вартість: 1 601 502,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 008,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15530000-2: Вершкове масло


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6729 кг
Масло вершкове від 73% жирності ( 40% місцевий бюджет 60 % батьківська плата)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41100, Україна, Сумська область, м. Шостка, вул. Садовий бульвар буд.9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15530000-2 — Вершкове масло

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після пред’явлення Постачальником рахунка на оплату товару. Розрахунки за товар здійснюються на підставі ст.49 Бюджетного кодексу України через Шосткинське управління Державної казначейської служби України у Сумській області на умовах відстрочки до 3-х банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за товар здійснюється на умовах відстрочки 3-х банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 3 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 грудня 2019 14:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 грудня 2019 14:27
Проект договору .doc
09 грудня 2019 14:27
Документація .doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

% жиру масла
Дата подання: 09 грудня 2019 17:33
Дата відповіді: 10 грудня 2019 08:30
У тендерної документації Замовником визначено, що товар повинен відповідати ДСТУ 4399:2005 та оцінка якості повинна здійснюватися відповідно до ДСТУ 4399:2005. Тендерною документацію передбачено, що за вмістом молочного жиру масло повинно відповідати «вершкове масло селянське не менше 73 %, а за технологічними особливостями «Солодковершкове». В той же час, п. 3.1.8 ДСТУ 4399:2005 передбачено, що вершкове масло селянське - це група вершкового масла з масовою часткою жиру від 72, 5 до 79,9. Таким чином, Замовником під час визначення технічних вимог до предмету закупівлі визначено відповідність предмету закупівлі вимогам ДСТУ 4399:2005, але у технічних вимогах Тендерної документації безпідставно визначено більш якісні технічні характеристики до предмету закупівлі, ніж передбачено ДСТУ 4399:2005 до масла вершкового селянського, що є дискримінаційно по відношенню до масла вершкового селянського, яке відповідає вимогам ДСТУ 4399:2005 у повній мірі, але не відповідає визначеним Замовником необгрунтовано завищеним технічним вимогам, що обмежує Учасника у наданні тендерної пропозиції .Звертаэмося до Вас з метою внесення змін до ТД а саме зазначення % жиру масла від 72,5%
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Управління освіти Шосткинської міської ради як Замовник має право замовляти масло вершкове від 73 відсотка та вище. Тендерна документація змінюватися не буде.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-08-21-000023 ● e153966b5c364019b02b135d6d983caa
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21 серпня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 21 серпня 2020 13:53
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

21.08.2020 № 58
Черкаси

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Начальник Тетяна ВЕЛЬКО

Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 21.08.2020 № 58


Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі



Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

UA-2019-12-09-001989-b, 09.12.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

В.о. заступника начальника відділу
контролю у сфері закупівель Олена КАЧКА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-08-25 14:06:23

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Масло вершкове від 73% жирності» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-12-09-001989-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень із наступних питань:
- після внесення змін додатковою угодою № 1 від 15.012020 до договору від 15.01.2020 № 2-2020 яка ціна продукції за одиницю товару, його кількість та, відповідно, сума бюджетних зобов’язань за цим договором, що зареєстрована в органах Державної казначейської служби України ?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень, щодо прийнятих та/або вчинених дій чи бездіяльності.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-08-27 10:33:18

Пояснення

Управлінням освіти Шосткинської міської ради було проведено тендер за предметом закупівлі «Масло вершкове від 73% жирності» Ідентифікатор закупівлі UA-2019-12-09-001989-b. Сума Договору № 2-2020 від 15.01.2020 року 1499894,10 грн.(з ПДВ)(один мільйон чотириста дев’яноста дев’ять тисяч вісімсот дев’яноста чотири грн.10 коп.) е не змінною. Ціна, обсяги закупівель та всі інші умови Договору № 4-2020 від 16.01.2020 року залишаються без змін.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Управління освіти Шосткинської міської ради були здійснені заходи щодо усунення виявлених порушень. Відповідно 15 вересня 2020 року було проведено засідання працівників управління освіти Шосткинської міської ради що до обговорення виявлених порушень та не допущення їх в подальшій роботі. Протокол засідання підвантажений у вигляді скан-копії на 3 арк.

2020-09-15 10:28:33


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 11 вересня 2020
Кінцевий строк оскарження: 26 вересня 2020

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення вимог п. 9 частини восьмої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель»)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення вимог п. 9 частини восьмої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель») • усунуто

Зауваження, викладені у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі, Замовником розглянуті та враховані для недопущення їх у подальшій роботі.

2020-11-05 11:10:12

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 грудня 2019 13:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Сумська Продуктова Компанія 1 589 995,41
UAH з ПДВ
1 499 894,10
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Пономаренко Вікторія Олександрівна 1 499 961,39
UAH з ПДВ
1 499 961,39
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 грудня 2019 12:58
Довідка з МВС
26 грудня 2019 13:10
цінова пропозиція нова
20 грудня 2019 13:38
Електронний підпис
20 грудня 2019 13:38
медкнижки коп.pdf
20 грудня 2019 08:47
Електронний підпис
20 грудня 2019 08:46
шостка масло 3.rar
20 грудня 2019 08:46
шостка масло2.rar
20 грудня 2019 08:46
шостка масло.rar

Публічні документи

18 грудня 2019 17:07
виписка з ЄДР (2).jpg
18 грудня 2019 17:07
виписка з ЄДР (1).jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Сумська Продуктова Компанія

ФОП Пономаренко Вікторія Олександрівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Сумська Продуктова Компанія
#41589304
Переможець 1 499 894,10
UAH з ПДВ
26 грудня 2019 16:14

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 грудня 2019 16:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Сумська Продуктова Компанія
#41589304
1 499 894,10
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 січня 2021 15:58
Електронний підпис укладений
26 січня 2021 09:01
Додаткова угода 6 від 26.01.2021р..pdf зміни до договору
26 січня 2021 09:00
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 09:58
дод угода _ 5 від 04.01.2021 масло вершкове.pdf зміни до договору
04 січня 2021 09:57
Електронний підпис укладений
15 грудня 2020 09:23
Додаткова угода _ 4 від 15122020.PDF зміни до договору
15 грудня 2020 09:16
Електронний підпис укладений
06 серпня 2020 08:35
Додаткова угода _ 3 від 06082020.PDF зміни до договору
06 серпня 2020 08:25
Електронний підпис укладений
13 квітня 2020 08:42
Додаткова угода _ 2 від 13042020.PDF зміни до договору
13 квітня 2020 08:34
Електронний підпис укладений
15 січня 2020 10:46
Додаткова угода 1 від 15012020.PDF зміни до договору
15 січня 2020 10:44
Електронний підпис укладений
15 січня 2020 10:31
Договір 2-2020 від 15012020.PDF укладений
15 січня 2020 10:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 2-2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 2-2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 2-2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі відповідно до кошторисних асигнувань управління освіти Шосткинської міської ради на 2020 рік
Номер договору про закупівлю: 2-2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 2-2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків управління освіти Шосткинської міської ради
Номер договору про закупівлю: 2-2020
Договір:
Номер додаткової угоди: №6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 січня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 816 607,74
UAH (в тому числі ПДВ 136 101,29 UAH)