бензин А-92, дизельне паливо
Очікувана вартість
540 000,00 UAH
UA-2019-12-09-001976-c ef1a78eb9b174a53bcca73be64cc34a0
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Тростянецька центральна районна лікарня"
Код ЄДРПОУ: 01982666
Місцезнаходження: 24300, Україна , Вінницька обл., смт Тростянець, вул. Мічуріна, 60
Контактна особа: Романюк Олена Василівна
+380434322605
trost_likar@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 грудня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 16 грудня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 грудня 2019 00:00
Початок аукціону: 26 грудня 2019 11:29
Очікувана вартість: 540 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6000 літр
бензин А-92
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21021, Україна, Вінницька область, смт. Тростянець, вул. Мічуріна, буд. 60
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
13210 літр
дизельне паливо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21021, Україна, Вінницька область, смт. Тростянець, вул. Мічуріна, буд. 60
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Товару здійснюється Замовником в національній валюті України в безготівковій формі, шляхом перерахування коштів на рахунок Учасника. 4.2. Замовник зобов'язаний сплатити вартість Товару протягом 7 (семи) банківських днів з моменту отримання рахунку та накладних на Товар. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

09 грудня 2019 15:50
Електронний цифровий підпис
09 грудня 2019 15:47
ТД Нафтопродукти.doc
09 грудня 2019 15:47
ДОГОВІР.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

ОПЛАТА ЗА КОНСУЛЬТАЦІЙНІ ПОСЛУГИ
Дата подання: 13 грудня 2019 10:56
Дата відповіді: 16 грудня 2019 14:40
Нормою, якого закону ви керуєтесь при покладенні обов'язку на учасника про оплату консультаційних послуг, отриманих Замовником?
Відповідь: Частиною 3 ст. 22 Закон № 922 передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Дана норма не містить будь-яких заборон та обмежень щодо зазначення замовником інформації про покладення на учасника-переможця процедури закупівлі витрат на юридично-консультаційні послуги. Міжгалузевим принципом права є «дозволено все, що не заборонено законом», і даний принцип застосовується в тому випадку коли окремі суспільні відносини не врегульовані нормами матеріального та відповідно процесуального права. Укладення договору на користь третьої особи регулюється згідно ст. 636 Цивільного кодексу України. Таким чином, укладення договору на користь третьої особи не суперечить положенням чинного законодавства України, а внесення пункту щодо укладання даного виду договору не є інформацією, яка не відповідає чинному законодавству.
В підрозділі «Інша інформація» тендерної документації передбачено оплату консультативних послуг з питань проведення даної процедури відкритих торгів з наступних міркувань.
Пунктом 31 ст. 1 Закону № 922 визначено поняття тендерного комітету (надалі - комітет). Функціональні обов’язки та порядок діяльності комітету передбачено ст. 11 Закону № 922, окрім Закону, регламентовано Примірним положенням про тендерний комітет або уповноважену особу (осіб) (далі – Положення), затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 30.03.2016 № 557. Аналіз цих двох нормативно-правових актів дає можливість встановити статус комітету. Тендерний комітет – це службові (посадові) та інші особи замовника, призначені відповідальними за організацію та проведення процедур закупівлі згідно із Законом. Комітет діє на засадах колегіальності та неупередженості. Однією з найголовніших функцій комітету відповідно до Положення є здійснення вибору процедури закупівлі та проведення відповідної процедури закупівлі. Як зазначено в Законі, а саме ч. 2 ст. 11, голова, секретар та інші члени тендерного комітету можуть пройти навчання з питань організації та здійснення закупівель. Хоча Закон і передбачає право на проходження навчання, механізму такого проходження дотепер не розроблено. Оскільки проходження навчання членами комітету не гарантує їх повноту, внаслідок відсутності дотепер затвердженого Уповноваженим органом самого Порядку проходження навчання спеціалістів у сфері публічних закупівель, закономірною стала практика залучення на договірних засадах спеціалістів (консультантів торгів) до процесу здійснення державних (публічних) закупівель. Виокремлення такого роду послуг із інституту надання правової допомоги, зумовило неоднозначне бачення щодо можливостей залучення консультантів серед замовників торгів та державних органів контролю.
Найпоширенішою формою встановлення правовідносин між Замовником торгів та Консультантом торгів при наданні юридичної допомоги комітету є використання такої цивільно-правової угоди як договір про надання консультативних послуг з організації та проведення закупівлі товарів (робіт, послуг) за державні кошти.
Право замовників вступати у правовідносини цивільно-правового характеру встановлено ст. 167 ЦКУ, в якій зазначено, що держава діє у цивільних відносинах на рівних правах з іншими учасниками цих відносин. Також передбачено можливість держави створювати юридичні особи публічного права (державні підприємства, навчальні заклади, тощо). Оскільки, відповідно до ст. 2 ЦКУ одним із учасників цивільних відносин є юридичні особи, то виходить, що юридичні особи створені державою не обмежені щодо можливості набувати цивільних прав та здійснювати цивільні обов’язків. Однією з підстав набуття цивільно-правових прав та обов’язків відповідно до ст.. 11 ЦКУ є договори та інші правочини. Як зазначалось вище, договір про надання консультативних послуг з організації та проведення закупівлі товарів, в якому на засадах свободи договору сторони як рівноправні учасники домовляються про взаємні права та обов’язків, є саме тим правочином, що врегульовує відносини Замовника та Консультантів торгів. Що ж стосується державних органів, які здійснюють закупівлі за державні кошти, то ЦКУ зокрема ст. 170 зазначає, що держава набуває і здійснює цивільні права та обов’язки через органи державної влади. Оскільки у цивільних відносинах безпосередньо держава не може виступати стороною, у зв’язку з тим, що поняття держава є значно ширшим за поняття будь-якого з учасників правовідносин, то реалізувати своє право на участь в угодах цивільно-правового характеру держава може через створені нею та зареєстровані у встановленому порядку державні органи.
Відносно питання змісту послуг то стаття 901 Цивільного кодексу України визначає, що за договором про надання послуг одна сторона (виконавець) зобов’язується за завданням другої сторони (замовника) надати послугу, яка споживається в процесі вчинення певної дії або здійснення певної діяльності, а замовник зобов’язується оплатити виконавцеві зазначену послугу, якщо інше не встановлено договором.
Таким чином, укладення прямого договору про надання консультативних послуг з організації та проведення закупівлі товарів (робіт, послуг) за державні кошти між Замовником та Консультантом торгів встановлює обов’язок для фахівців-правників з однієї сторони надати кваліфіковану юридичну допомогу у вигляді здійснення правового аналізу, підготовки проектів рішень та форм документів в рамках процедури закупівлі комітету, а Замовник торгів зобов’язується оплатити вартість таких послуг.
Замовники, як представники держави та суб’єктів бюджетного процесу, що мають справу з державними коштами та обмеженими можливостями в їх використанні, у зв’язку з складним економічним становищем нашої держави як у зовнішніх так і внутрішніх процесах, консультантами торгів пропонується використання цивільно-правового інституту такого як – Заміна боржника в зобов’язані передбаченого ст. 520 ЦКУ, правовою формою такої заміни є договір на користь третьої особи ст. 636 ЦКУ, за яким боржник (переможець торгів; інша особа), зобов’язується виконати свій обов’язок на користь третьої особи (консультант торгів). Правовим наслідком такого договору є те, що обов’язок щодо оплати послуг консультанта від замовника переходить до особи, з якою укладено договір на користь третьої особи.
Договір на користь третьої особи між Замовником та Учасником торгів може бути укладений як окремий правочин за результатами проведення процедури закупівлі, визначення переможця торгів та укладення договору про закупівлю.
А також, вартість цих послуг не включається до розрахунку ціни тендерної пропозиції, а сплачується за рахунок чистого прибутку учасника.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-12-09-001976-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "ОККО КОНТРАКТ", Код ЄДРПОУ:36248687
Дата подання: 27 грудня 2019 11:11
Підстави для відхилення
Доброго дня! Звертаємось із вимогою щодо дискваліфікації Учасника ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС", у зв’язку з невідповідністю тендерної пропозиції вимогам тендерної документації.
Звертаємо вашу увагу на наступні недоліки пропозиції:
Ч. 5 Додатку №1 передбачає вимогу щодо надання документальне підтвердження наявності в учасника власної мережі авто-заправних станцій (АЗС) або партнерських з якими укладено партнерські договори, що дає можливість заправлятися Замовнику на АЗС Учасника та партнерів в межах Тростянецького р-ну. Вінницької області. В Учасника відсутня власна мережа АЗС. В складі тендерної пропозиції не міститься найменування партнерів АЗС, перелік яких наводить Учасник в довідці про АЗС, партнерські договори, які б дозволяли встановити факт наявності договірних відносин із власниками АЗС, можливість здійснення відпуску пального автомобілям Замовника. Учасник не надав документальне підтвердження власної мережі авто-заправних станцій (АЗС) або партнерських, з якими укладено партнерські договори, що надало б можливість заправлятися Замовнику
Враховуючи вищенаведені обставини, керуючись п. 4 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», просимо тендерний комітет Замовника прийняти вищевикладені обставини та дискваліфікувати Учасника торгів ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС".
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
28 грудня 2019 21:02
тендерним комітетом розглянута пропозиція учасника та відхилена відповідно до ст. 30Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер вимоги: UA-2019-12-09-001976-c.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС", Код ЄДРПОУ:42524688
Дата подання: 28 грудня 2019 15:16
РОЗ'ЯСНЕННЯ ДО ВИМОГИ
Деталі у вкладенні.
Рішення замовника: Вимога відхилена
28 грудня 2019 21:10
Ваша пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації. Надана інформація про наявність АЗС за адресою м. Тростянець, вулиця Гоголя 56-б. є недостовірною, оскільки дана АЗС знаходить в Сумській області. Під час подачі тендерної пропозиції мабуть подали її н до тої закупівлі.

Документи подані скаржником

28 грудня 2019 15:16
IMG_0004.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 грудня 2019 11:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС" 461 040,00
UAH з ПДВ
433 546,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ОККО КОНТРАКТ" 469 900,80
UAH з ПДВ
433 953,90
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 грудня 2019 12:13
sign.p7s
26 грудня 2019 12:11
цінова корегована.pdf
21 грудня 2019 17:15
sign.p7s
21 грудня 2019 17:14
9.Ліцензія Солвінг.pdf
21 грудня 2019 17:14
8. ПУМБ 16.12.19.pdf
21 грудня 2019 17:14
2. Статут ТОВ СС.pdf
21 грудня 2019 17:14
2. Статут копия.pdf
21 грудня 2019 17:14
2. Опис.pdf
21 грудня 2019 17:14
2. Витяг ПДВ.pdf
21 грудня 2019 17:14
2. Витяг 02.12.2019.pdf
21 грудня 2019 17:14
1. рішення ТОВ.pdf
21 грудня 2019 17:14
1. Рішення Статут.pdf
21 грудня 2019 17:14
1. Рішення адреса.pdf
21 грудня 2019 17:14
1. Наказ на директора.pdf

Публічні документи

10 січня 2020 10:49
Довідка ДФС.pdf
10 січня 2020 10:49
Довідка МВС.pdf
20 грудня 2019 15:46
sign.p7s
20 грудня 2019 15:22
проект договору.pdf
20 грудня 2019 15:22
ЛІЦЕНЗІЯ.pdf
20 грудня 2019 15:22
Лист про ліцензію.pdf
20 грудня 2019 15:22
Паспорт якості ДП.pdf
20 грудня 2019 15:22
Сертификат ДП.pdf
20 грудня 2019 15:22
Технічні вимоги.pdf
20 грудня 2019 15:22
Тендерна пропозиція.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС"
#42524688
Відхилено 433 546,00
UAH з ПДВ
28 грудня 2019 21:00
ПП "ОККО КОНТРАКТ"
#36248687
Переможець 433 953,90
UAH з ПДВ
08 січня 2020 16:52

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 січня 2020 16:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ОККО КОНТРАКТ"
#36248687
433 953,90
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
28 січня 2020 16:35
договір укладений
28 січня 2020 16:26
sign.p7s зміни до договору
13 травня 2020 13:40
дод.угода.4.PDF зміни до договору
13 травня 2020 13:38
sign.p7s зміни до договору
13 травня 2020 10:10
додаткова угода до договору25пт508-20.pdf зміни до договору
13 квітня 2020 12:01
sign.p7s зміни до договору
13 квітня 2020 09:23
угода2.pdf зміни до договору
13 квітня 2020 09:21
sign.p7s зміни до договору
04 березня 2020 13:05
Додаткова угода ПП ОККО КОНТРАКТ.rar зміни до договору
04 березня 2020 12:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення ціни за одиницю товару на 9%
Номер договору про закупівлю: 25ПТ-508/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 25ПТ-508/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 25ПТ-508/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгодження зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 25ПТ-508/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку