Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Овочі, фрукти та горіхи
Очікувана вартість
114 000,00 UAH
UA-2019-12-09-001944-b 92a10c15464a4a279d6da5ce0f815125
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Буряківська

+380958099156 pr.kupyansk@dniokh.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, молоді та спорту Куп’янської районної державної адміністрації Харківської області
Код ЄДРПОУ: 02146156
Місцезнаходження: 63701, Україна , Харківська обл., М.КУП"ЯНСЬК , ВУЛ. 1 ТРАВНЯ БУД. 19
Контактна особа: Наталія Буряківська
+380958099156
pr.kupyansk@dniokh.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 грудня 2019 14:21
Звернення за роз’ясненнями: до 12 грудня 2019 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 грудня 2019 16:00
Початок аукціону: 18 грудня 2019 15:13
Очікувана вартість: 114 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 140,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2000 кілограм
Капуста качанна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
1800 кілограм
Морква
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
1800 кілограм
Цибуля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
1800 кілограм
Буряк
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
2000 кілограм
Яблука
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару по очікуваному кошторису, поставка з 01.01.2020 р. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 грудня 2019 14:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 грудня 2019 14:21
Технічні, якісні та кількісні вимоги до предмета закупівлі.docx
09 грудня 2019 14:21
Проект договору.docx
09 грудня 2019 14:21
Місце доставки.docx
09 грудня 2019 14:21
Оголошення.docx
09 грудня 2019 14:21
Форма пропозиції.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-12-09-001944-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Фізична особа-підприємець СМИРНОВА ЛЮДМИЛА ЮРІЇВНА, Код ЄДРПОУ:3089208645
Дата подання: 30 грудня 2019 11:56
Щодо неправомірного відхилення цінової пропозиції ФО-П Смирнової Людмили Юріївни
В п 4. Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження, п.п. 4.1. Учасник повинен надати в складі своєї пропозиції в електронному (сканованому) вигляді наступні документи до Оголошення Замовника, серед іншого встановлена вимога надати "- інформацію в довільній формі щодо виконання договорів на поставку товару, зазначеного у технічних, якісних та кількісних характеристиках предмета закупівлі, за попередній рік із зазначенням контрагента". Замовник не уточнював, за який саме "попередній рік" потрібно надати інформацію в довільній формі щодо виконання договорів на поставку товару, зазначеного у технічних, якісних та кількісних характеристиках предмета закупівлі із зазначенням контрагента. Отже в документації наведено подвійне тлумачення висловлювання "попередній рік" . Закупівля товарів проводилась на 2020 рік, тому "попереднім роком" вважається 2019 рік, а тому цінова пропозиція повністю відповідає вимогам Оголошення Замовника. Враховуючи вищевикладене, ФО-П Смирнова Людмила Юріївна вимагає провернути ії пропозицію на кваліфікацію. ФО-П Смирнова Людмила Юріївна буде вимушена звернутися до відповідних органів влади, в разі, якщо Замовник не прийме рішення, повернути на кваліфікацію ФО-П Смирнову Людмилу Юріївну.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 січня 2020 14:16
У відповідь на Вимогу Замовник повідомляє наступне: надана інформація в
довільній формі щодо виконання договорів на поставку товару, зазначеного у
технічних, якісних та кількісних характеристиках предмета закупівлі, за попередній рік
із зазначенням контрагента ФОП Смирнова Людмила Юріївна взагалі не надає
інформації щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі.
Закупівля відбувалась в 2019 році, тому попереднім слід вважати 2018 рік, така
інформація необхідна Замовнику для переконання виконання Учасником зобов’язань
за Договором у повному обсязі. Якщо у Учасника були уточнюючі запитання, то їх
можна було задати через систему у встановлені строки для запобігання різночитання
документів.
Номер вимоги: UA-2019-12-09-001944-b.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: Фізична особа-підприємець СМИРНОВА ЛЮДМИЛА ЮРІЇВНА, Код ЄДРПОУ:3089208645
Дата подання: 30 грудня 2019 12:02
Щодо неправомірного визначення переможцем торгів ФО-П Закопайло Олександра Валентиновича
В п 4. Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження, п.п. 4.1. Учасник повинен надати в складі своєї пропозиції в електронному (сканованому) вигляді наступні документи до Оголошення Замовника, серед іншого встановлена вимога надати "- інформацію в довільній формі щодо виконання договорів на поставку товару, зазначеного у технічних, якісних та кількісних характеристиках предмета закупівлі, за попередній рік із зазначенням контрагента". ФО-П Закопайло Олександра Валентиновича надав довідку про виконання аналогічних договорів за 2018 рік. Закупівля товарів проводилась на 2020 рік, тому "попереднім роком" вважається 2019 рік. Враховуючи вищевикладене, цінова пропозиція ФО-П Закопайло Олександра Валентиновича не відповідає вимогам документації допорогових торгів Замовника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 січня 2020 14:33
У відповідь на Вимогу Замовник повідомляє наступне: закупівля відбувалась в
2019 році, тому попереднім слід вважати 2018 рік, така інформація необхідна
Замовнику для переконання виконання Учасником зобов’язань за Договором у
повному обсязі. Якщо у Учасника були уточнюючі запитання, то їх можна було задати
через систему у встановлені строки для запобігання різночитання документів.

Документи

03 січня 2020 14:16
Вимога UA-2019-12-09-001944-b.b1.pdf

Документи

03 січня 2020 14:33
Вимога UA-2019-12-09-001944-b.c2.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 грудня 2019 15:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "Стеніна Олена Василівна" 80 600,00
UAH з ПДВ
80 600,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець СМИРНОВА ЛЮДМИЛА ЮРІЇВНА 103 800,00
UAH з ПДВ
103 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "Закопайло Олександр Валентинович" 109 960,00
UAH з ПДВ
109 960,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 грудня 2019 12:29
Місце доставки.pdf
17 грудня 2019 12:29
Проект договору.pdf
17 грудня 2019 12:29
Форма пропозиції.pdf
17 грудня 2019 12:29
Медична книжка.pdf
17 грудня 2019 12:29
Аналогічний договір.pdf
17 грудня 2019 12:29
Довідки на потужності.pdf
17 грудня 2019 12:29
Право власності.pdf
17 грудня 2019 12:29
Договір оренди майна.pdf
17 грудня 2019 12:29
Транспорт та МТБ.pdf
17 грудня 2019 12:29
Паспорт, код.pdf
17 грудня 2019 12:29
Довідка 4-ОПП.pdf
17 грудня 2019 12:29
Витяг з ЄДР.pdf

Публічні документи

16 грудня 2019 12:39
Електронний підпис
16 грудня 2019 12:39
Паспорт.PDF
16 грудня 2019 12:39
Код.PDF
16 грудня 2019 12:39
Тех. паспорт 1634.PDF
16 грудня 2019 12:39
Мед .книжка водія.PDF
16 грудня 2019 12:39
Витяг платника ЄП.PDF
16 грудня 2019 12:39
Витяг з ЄДР.PDF
16 грудня 2019 12:39
Виписка з ЄДР.PDF
16 грудня 2019 12:39
Цінова пропозиція.PDF
16 грудня 2019 12:39
Технічні вимоги.PDF
16 грудня 2019 12:39
Якісні документи.PDF

Публічні документи

17 грудня 2019 11:34
Місце доставки.pdf
17 грудня 2019 11:34
Проект договору.pdf
17 грудня 2019 11:34
Форма пропозиції.pdf
17 грудня 2019 11:34
Медична книжка водія.pdf
17 грудня 2019 11:34
Право власності.pdf
17 грудня 2019 11:34
Технічний паспорт.pdf
17 грудня 2019 11:34
Транспорт та МТБ.pdf
17 грудня 2019 11:34
Паспорт, РНОКПП.pdf
17 грудня 2019 11:34
Витяг Єдиний податок.pdf
17 грудня 2019 11:34
Довідка 4-ОПП.pdf
17 грудня 2019 11:34
Витяг з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "Стеніна Олена Василівна"

Фізична особа-підприємець СМИРНОВА ЛЮДМИЛА ЮРІЇВНА

ФОП "Закопайло Олександр Валентинович"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "Стеніна Олена Василівна"
#2503000789
Рішення скасоване 80 600,00
UAH з ПДВ
24 грудня 2019 13:18
ФОП "Стеніна Олена Василівна"
#2503000789
Відхилено 80 600,00
UAH з ПДВ
24 грудня 2019 13:19
Фізична особа-підприємець СМИРНОВА ЛЮДМИЛА ЮРІЇВНА
#3089208645
Відхилено 103 800,00
UAH з ПДВ
26 грудня 2019 17:01
ФОП "Закопайло Олександр Валентинович"
#2516107337
Переможець 109 960,00
UAH з ПДВ
28 грудня 2019 14:24

Документи

21 грудня 2019 12:32
Електронний підпис
21 грудня 2019 12:31
Протокол розгляду.pdf

Документи

24 грудня 2019 13:19
Електронний підпис
24 грудня 2019 13:19
Лист про відмову.pdf

Документи

26 грудня 2019 17:01
Електронний підпис

Документи

28 грудня 2019 14:24
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 грудня 2019 14:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "Закопайло Олександр Валентинович"
#2516107337
109 960,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 грудня 2019 14:24
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 12:49
Електронний підпис зміни до договору
03 червня 2020 13:47
Допугода 2.pdf зміни до договору
03 червня 2020 13:46
Електронний підпис зміни до договору
16 січня 2020 16:10
Допугода 1.pdf зміни до договору
16 січня 2020 16:09
Електронний підпис укладений
11 січня 2020 10:52
Горіхи.pdf укладений
11 січня 2020 10:50

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 10-09/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 10-09/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 січня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 61 039,09
UAH