ДК 021:2015 - 50230000-6 Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги, (експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення у Луганській області).
DK 021: 2015 - 50230000-6 Repair, maintenance and maintenance of road infrastructure and related equipment and related services (maintenance of public roads of local importance in Lugansk region).
Очікувана вартість
650 000 000,00 UAH
UA-2019-12-09-001705-b 0635cacde1934a2f8a00f61f5b751b70
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андрій Миколайович Чумак

+380645245005 road@loga.gov.ua

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: УПРАВЛІННЯ РОЗВИТКУ ТА УТРИМАННЯ МЕРЕЖІ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ ОБЛАСТІ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 41908217
Місцезнаходження: 93405, Україна , Луганська область обл., м. Сєвєродонецьк, проспект ЦЕНТРАЛЬНИЙ, буд. 59
Контактна особа: Андрій Миколайович Чумак
+380645245005
road@loga.gov.ua
Додаткові контактні особи: Ситнік Влада Олексіївна
+380645245005
road.loga@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: UPRAVLINNYA ROZVYTKU TA UTRYMANNYA MEREZHI AVTOMOBILNYKH DORIG OBLASTI LUGANSKOYI OBLASNOYI DERZHAVNOYI ADMINISTRATSIYI
National ID: 41908217
Contact point: Andriy Chumak
+380645245005
road@loga.gov.ua
Additional contacts: Ситнік Влада Олексіївна
+380645245005
road.loga@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 09 грудня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 30 грудня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 січня 2020 18:00
Початок аукціону: 14 лютого 2020 15:17
Очікувана вартість: 650 000 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 6 500 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 650 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10 %
Publication date: 09 грудня 2019 13:48
Enquiries until: 30 грудня 2019 18:00
Complaints submission until: до 05 січня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 09 січня 2020 18:00

Information

Estimated total value: 650 000 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 650 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,10 %
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 6 500 000,00 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Scope of the procurement
відповідно до ДСТУ 8747:2017, «ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» та СОУ.
in accordance with the DSTU 8747:2017, "DSTU B D.1.1-1: 2013" Rules for determining the cost of construction " and SOU.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2439 кілометр
Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги, (експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення у Луганській області).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93405, Україна, Луганська область, м.Сєвєродонецьк, проспект Центральний, 59
ДК 021:2015: 50230000-6 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги

Repair, maintenance and maintenance of road infrastructure and related equipment and related services (maintenance of public roads of local importance in Lugansk region).
CPV: 50230000-6
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору на підставі Постанови КМУ від 23.04.2014 року № 117 “Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти”. Аванс 30 Календарні 30
Надання послуг розрахунки проводяться Замовником шляхом оплати за виконані послуги, при надходженні коштів на р/р Замовнику. Пiсляоплата 10 Робочі 70

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

24 грудня 2019 15:47
Електронний цифровий підпис
24 грудня 2019 15:46
Додаток 5 проект договору (ЗМІНИ).docx
24 грудня 2019 15:46
ДТТ експлуатаційне утримання (ЗМІНИ).docx
24 грудня 2019 15:46
перелік змін експлуатація.docx
09 грудня 2019 13:48
Додаток 3.docx
09 грудня 2019 13:48
Додаток 2.docx
09 грудня 2019 13:48
Додаток 1.docx
09 грудня 2019 13:48
Додаток 6.docx
09 грудня 2019 13:48
Додаток 4.docx
24 грудня 2019 15:47
Електронний цифровий підпис
09 грудня 2019 13:51
Електронний цифровий підпис
24 грудня 2019 15:46
Додаток 5 проект договору (ЗМІНИ).docx
09 грудня 2019 13:48
Додаток 5 проект договору.docx
24 грудня 2019 15:46
ДТТ експлуатаційне утримання (ЗМІНИ).docx
09 грудня 2019 13:48
ДТТ експлуатаційне утримання.docx
24 грудня 2019 15:46
перелік змін експлуатація.docx
09 грудня 2019 13:48
Додаток 3.docx
09 грудня 2019 13:48
Додаток 2.docx
09 грудня 2019 13:48
Додаток 1.docx
09 грудня 2019 13:48
Додаток 6.docx
09 грудня 2019 13:48
Додаток 4.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Згідно розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю»
Дата подання: 13 грудня 2019 15:01
Дата відповіді: 16 грудня 2019 15:18
Згідно розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» п.6 «Забезпечення виконання договору про закупівлю» в абзаці є інформація щодо «забезпечення виконання Договору про закупівлю повинно набувати чинності не пізніше дати укладення Договору та бути дійсним до 31.12.2019 р.» Питання: Просимо Вас, надати роз’яснення чи не є вказана дата 31.12.2019 р. технічною помилкою ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання. У відповідь на Ваше питання повідомляємо, що дана вимога містить технічну описку. Зміст даної вимоги має бути наступним: «Забезпечення виконання Договору про закупівлю повинно набувати чинності не пізніше дати укладення Договору та бути дійсним до 31.12.2020 р.». У зв’язку з чим тендерним комітетом управління будуть внесені зміни до тендерної документації відповідно до Закону України від 25.10.2015 р. № 922-VІІІ «Про публічні закупівлі» (із змінами).
Істотні умови проекту договору
Дата подання: 13 грудня 2019 16:06
Дата відповіді: 16 грудня 2019 15:19
В проекті договору наведеному у Додатку №5 тендерної документації в розділі 5 «Надання послуг» пунктом 5.1. термін надання послуг зазначено з 01.01.2020р., але у зв’язку з тим, що за процедурою закупівлі тільки подання пропозицій призначено до 09.01.2020р., укласти договір до вказаної у договорі дати не можливо, а т.к. строки надання послуг є істотною умовою договору, надати погодження з проектом договору в такому вигляді неможливо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання. У відповідь на Ваше питання повідомляємо, що дана вимога містить технічну описку. Зміст даної вимоги має бути наступним: «5.1. Термін надання послуг – з дня укладання договору до 31 грудня 2021 року.». У зв’язку з чим тендерним комітетом управління будуть внесені зміни до тендерної документації відповідно до Закону України від 25.10.2015 р. № 922-VІІІ «Про публічні закупівлі» (із змінами).
Підтвердження виконання аналогічних договорів
Дата подання: 17 грудня 2019 17:20
Дата відповіді: 20 грудня 2019 14:54
У Додатку 2 тендерної документації висунута вимога щодо підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів шляхом надання довідки, складеної згідно з наданої форми та «… з наданням у складі тендерної пропозиції документів, що засвідчують виконання, указаного ним договору, а саме надати копію цього договору з інформацією про його виконання і документи, що підтверджують виконання договору згідно з його умовами (копії актів виконаних робіт КБ-2В, КБ-3 по зазначеному об’єкту) щонайменше по двох об’єктах». У разі виконання вимоги про надання копій УСІХ актів виконаних робіт за формою КБ-2В, якщо мова йде про експлуатаційне утримання, утворюється великий масив даних (близько 1800 сторінок по 2-х договорах), а так як висунута вимога надати копії, то з цих сторінок спочатку потрібно зробити копії, потім їх завірити й тільки потім викласти на сайт ПРОЗОРО (а це 1800 аркушів паперу, при тому, що Україна максимально відмовляється від паперового документообороту та переходить до електронного з метою охорони навколишнього середовища, навіть і в тендерній документації надана вимога надати «Гарантійний лист про захист довкілля»), у відсканованому вигляді ці документи займатимуть великий обсяг пам’яті (завантажувати на сайт можна файли обсягом не більше 49МБ, тобто отримаємо 36 файлів однотипної інформації, важкої до сприйняття, незручної для обробки та вивчення). Прошу Вас розглянути питання про внесення змін в тендерну документацію з можливістю надати вибірково копії декількох актів, які підтверджують можливість здійснювати роботи з поточного середнього /дрібного ремонту, експлуатаційного утримання, та наданням останньої довідки КБ-3 за договором (вартість виконаних робіт в неї є показником накопичувальним, тобто вказана в неї сума і є сумою виконання договору на дату цієї довідки).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання. У відповідь на Ваше питання повідомляємо, що Вам необхідно керуватися положеннями Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (із змінами) та вимогами тендерної документації, у зв’язку з чим Вимога Замовника буде виконана якщо учасником у складі тендерної пропозиції буде надано документи, що засвідчують виконання, указаного ним договору, а саме надати копію цього договору з інформацією про його виконання і документи, що підтверджують виконання договору згідно з його умовами (копії актів виконаних робіт КБ-2В, КБ-3 по зазначеному об’єкту) щонайменше по двох об’єктах. Період, за який може включатися інформація (договори) про виконані послуги – за останні три рокі. Сума вартості виконання договору (договорів) за вказаний період, повинна становити не менше 20% від очікуваної вартості закупівлі.
Аналогічним вважається договір по поточному середньому ремонту, поточному дрібному ремонту, експлуатаційному утриманню автомобільних доріг загального користування.

Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Дата подання: 18 грудня 2019 08:56
Дата відповіді: 20 грудня 2019 14:55
Підприємство, яке має структурні підрозділи, не складає та не подає до Державної служби статистики Звіт з праці за формою 1-ПВ та 1-ПВ квартальна, оскільки підрозділи самостійно складають та подають Звіт з праці за місцем розташування. Питання: Чи потрібно до тендерної документації включати Звіти з праці тих структурних підрозділів, які за вибіркою Державної служби статистики повинні складати даний звіт?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання. У відповідь на Ваше питання повідомляємо, що Вам необхідно керуватися положеннями Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (із змінами) та вимогами тендерної документації, а саме: Учасник надає копію Звіту із праці за останній звітний період, що передує кінцевому строку подання тендерних пропозицій за формою № 1-ПВ (місячна) яка затверджена наказом Держстату від 10.06.2016 № 90 (зі змінами) або № 1-ПВ (квартальна), яка затверджена наказом Держстату від 06.07.2018 № 134 та заповняє Форму у пункті 2 Додатку 2 до документації тендерних торгів.
Якщо Учасник не складає Звіт він надає інформацію в довільній формі за власноручним підписом службової (посадової) особи Учасника та завірену печаткою про причини, з яких Звіт не складається.
Згідно проекту договору підряду
Дата подання: 19 грудня 2019 08:45
Дата відповіді: 21 грудня 2019 13:49
Згідно проекту договору підряду п. 3.10 «Розмір загальновиробничих та адміністративних витрат визначається підрядником на підставі обґрунтованої їх величини і структури (за даними бухгалтерською обліку та нормативно-розрахункової трудомісткості виконаних ремонтних робіт за Актами приймання виконаних будівельних робіт, примірна форма № КБ-2в), яка склалася у цій організації за попередній звітний період, але не вище усереднених показників, що наведені у додатку Ж СОУ 42.1-37641918-085:2018» Згідно ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 п.6.2.6 «Загальновиробничі та адміністративні витрати в стадії ціни пропозиції підрядника обчислюються на підставі положень ДСТУ-Н Б.Д.1.1-3 виходячи із структури цих витрат, яка склалась в підрядній організації за попередній період з урахуванням потужності будівельної організації-підрядника…» Згідно СОУ 42.1-37641918-085:2018 п. 6.14 При складанні тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) розмір АВ визначається підрядником на підставі обґрунтованої їх величини і структури (за даними бухгалтерського обліку та загальної нормативно-розрахункової трудомісткості виконаних ремонтних робіт, примірна форма № Б-2В), яка склалася у цій організації за попередній звітний період. Розраховані підрядником показники надаються замовнику в складі договірної ціни та використовуються при проведенні взаєморозрахунків за обсяги виконаних робіт. Усереднені показники АВ, що наведені у додатку Е, слугують орієнтиром і можуть використовуватися замовником для співставлення із АВ, розрахованими підрядною організацією при складанні ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі. п.6.15 Показники для обчислення ЗВ витрат на стадії визначення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі (складанні та узгоджені договірних цін) визначаються розрахунково –аналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку та загальної нормативно-розрахункової трудомісткості виконаних робіт за той самий період за Актами приймання виконаних будівельних робіт (примірна форма КБ-2в), погоджуються із замовником і використовуються при проведенні взаєморозрахунків за обсяги виконаних робіт. Уточнення ЗВ витрат при проведенні взаєморозрахунків за обсяги виконаних робіт здійснюється в порядку, встановленому договором. Усереднені показники ЗВ витрат, що наведені у додатку Е, слугують орієнтиром і можуть використовуватися замовником для співставлення із ЗВ витратами, розрахованими підрядною організацією при складанні ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі. У випадку, якщо розмір ЗВ та АВ витрат, розрахованих підрядником, перевищує розмір зазначених витрат, розрахованих за усередненими показниками в інвесторській документації, то ця різниця може компенсуватися за рахунок коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами. Питання : Просимо Вас надати роз’яснення чому вимоги тендерної документації та проекту договору підряду суперечать вимогам ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 та СОУ 42.1-37641918-085:2018 ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання. У відповідь на Ваше питання повідомляємо, що Вам необхідно керуватися положеннями Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (із змінами), вимогами тендерної документації та з урахуванням умов проекту договору.
Перелік робіт по технічному завданню
Дата подання: 23 грудня 2019 12:08
Дата відповіді: 26 грудня 2019 15:48
Прошу Вас виправити перелік робіт наданий у Додатку 1 до тендерної документації «Технічне завдання»: 1) Розділ «Локальний кошторис 2-1-2. Дорожній одяг та покриття» включає в себе: - роботи з фрезерування покриття площею 165880м2 (п.10-12) та пов’язані з фрезеруванням роботи (п.13-16), при цьому ніяких робіт, які передбачають накриття відфрезерованих поверхонь не передбачено. Згідно з ДСТУ 8747:2017 «Автомобільні дороги. Види та переліки робіт з ремонтів та експлуатаційного утримання», який набирає чинності з 01.01.2020р., розділ «Дорожній одяг» передбачає методом фрезерування ліквідацію колійності, з подальшим заповненням колій, тобто фрезерування без подальшого накриття не відповідає вимогам вищевказаного ДСТУ. - роботи з профілювання щебеневих доріг автогрейдером (п.17-19), цей вид роботи взагалі не передбачений розділом «Дорожній одяг» ДСТУ 8747:2017 «Автомобільні дороги. Види та переліки робіт з ремонтів та експлуатаційного утримання». 2) Розділ «Локальний кошторис 2-1-12. Аварійні роботи» включає в себе п.251 «Розроблення дорожнього одягу з навантаженням на автомобілі-самоскиди екскаваторами одноковшовими дизельними на пневмоколісному ходу з ковшом місткістю 0,25 м3, група грунтів 2» в обсязі 1708,3м3 та пов’язаний з ним п.252 «Перевезення матеріалів від розбирання самоскидами на відстань 5км» в обсязі 232,5т. Згідно з розділом «Аварійні роботи» ДСТУ 8747:2017 «Автомобільні дороги. Види та переліки робіт з ремонтів та експлуатаційного утримання» розбирання конструкцій дорожнього одягу, які втратили носійну здатність тягне за собою його наступне відновлення, тобто розроблення дорожнього одягу екскаваторами без подальшого відновлення не відповідає вимогам вищевказаного ДСТУ.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання. У відповідь На Ваш запит щодо виправлення переліку робіт наданих у Додатку 1 до тендерної документації «Технічне завдання», надаємо роз'яснення, що Ваше ствердження, що роботи, які були у запитанні визначені, як такі, що не відповідають ДСТУ 8747:2017 «Автомобільні дороги. Види та переліки робіт з ремонтів та експлуатаційного утримання» не відповідає дійсності, а саме:
1) роботи з фрезерування покриття з розділу «Дорожній одяг та покриття»– включені з метою ліквідації колійності, з подальшим виконанням ліквідації вибоїн без розламування та обрубування країв, ці роботи враховані в розділі «Аварійні роботи», матеріал, який утворюється в процесі фрезерування, в подальшому буде використовуватися для виконання робіт з «Технічного завдання» п.1 «Укріплення узбіч відходами фрезерування асфальтобетону при товщині шару 10 см» та п.257 «Засипання промоїн і просідань асфальтогранулятом товщиною шару, що підлягає ущільненню до 0,1 м».
2) Роботи з розділу «Аварійні роботи» п.251 «Розроблення дорожнього одягу з навантаженням на автомобілі-самоскиди екскаваторами одноковшовими дизельними на пневмоколісному ходу з ковшом місткістю 0,25 м3, група грунтів 2» включені в «Технічне завдання» на випадок аварійних ситуацій, коли наприклад в наслідок повіню виникне необхідність розібрати пошкоджений дорожній одяг, для влаштування тимчасових об’їздів пошкоджених дільниць передбачені роботи з розділу «Дорожній одяг та покриття» - профілювання щебеневих доріг автогрейдером. Відновлення пошкоджених ділянок за необхідності буде здійснюватися за договорами ремонту доріг.

Щодо визначення дати розкриття тендерних пропозицій
Дата подання: 27 грудня 2019 15:10
Дата відповіді: 28 грудня 2019 11:54
У Тендерній документації зі змінами затвердженою протоколом № 3 від «24» грудня 2019 року, у розділі "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" п. 2 "Забезпечення тендерної пропозиції" зазначено, що строк дії забезпечення тендерної пропозиції – 120 днів з дати розкриття тендерних пропозицій. Прошу Вас визначити конкретну дату з якої починати відрахунок 120 днів: з 09.01.2020 (дата часткового розкриття тендерних пропозицій) або з 14.02.2020 (дата аукціону та розкриття цінової частини тендерних пропозицій).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання. У відповідь на Ваше питання повідомляємо: що, Вам необхідно керуватися положеннями Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (із змінами) та вимогами тендерної документації.

Питання щодо визначення розміру заробітної плати
Дата подання: 30 грудня 2019 15:52
Розділом «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» пунктом 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції», Додатком 1 «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ» та Додатком 5 «Проект договору» пунктом 3.6 розділу 3 «Ціна договору» Тендерної документації передбачено: надання розрахунку розміру заробітної плати складеному відповідно до Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, затвердженого наказом Мінрегіону від 27.07.2018 №196 згідно з п.6.1- п.6.2 СОУ 42.1-37641918-085:2018. Крім того Додаток 1 «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ» встановлює вимогу: «Учасником до складу договірної ціни повинні бути включені витрати за інфляційними процесами згідно із законодавством на підставі прогнозних рівнів інфляції: згідно з Постанови КМУ від 14.02.2015 року № 76, листа Мінрегіону України № 7/15-3282 від 26.03.2015р. та пп.6.2.3 та 6.2.12 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013)» В Додатку 5 «Проект договору» в розділі 3 «Ціна Договору» передбачено пунктом 3.5 можливість компенсувати збільшення цін на матеріальні ресурси та вартість машино-години будівельної техніки за рахунок включених витрат на інфляційні процеси: «…Якщо з об'єктивних причин поточні ціни на матеріальні ресурси перевищують ціни, враховані в договірній ціні, то різниця вартості може компенсуватись за рахунок економії по іншим статтям зведеною кошторисного розрахунку (договірної ціни) та додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами, але в межах загальної ціни Договору.» та «Вартість машино-години будівельної техніки визначається відповідно до п.5.13 СОУ 42.1-37641918-085:2018 (зі змінами). Вартість машино-години будівельної техніки, що орендується, визначається з урахуванням п. 6.2.1.3 ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013. Вартість експлуатації власної дорожньої техніки і механізмів розраховується но фактичним даним Підрядника з урахуванням рекомендованих центральним органом виконавчої влади. що забезпечує реалізацію державної політики у сфері дорожнього господарства та управління автомобільними дорогами усереднених показників вартості експлуатації машин. При проведенні взаєморозрахунків у разі перевищенні рекомендованої вартості, ця сума компенсується за рахунок економії, отриманої по інших статтях ЗКР або додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами». Можливість компенсувати збільшення розміру заробітної плати тендерною документацією не передбачена зовсім, але виконання робіт за умовами тендерної документації встановлено протягом 2-х років, в такий період може змінюватися мінімальна заробітна плата на державному рівні, що тягне за собою зміни в нарахуванні заробітної плати по підприємствам. Прошу Вас внести зміни в проект договору, а саме додати можливість переглядати розмір заробітної плати за договором раз на рік, з компенсуванням за необхідності збільшення її розміру «за рахунок економії по іншим статтям договірної ціни та додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами, але в межах загальної ціни Договору».
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Надання інформації про досвід виконання аналогічних договорів
Дата подання: 30 грудня 2019 16:15
ДОДАТКОМ 2 до Тендерної документації «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам Замовника» передбачено надання довідки з інформацією про наявний досвід виконання аналогічних договорів, яка «подається з наданням у складі тендерної пропозиції документів, що засвідчують виконання, указаного ним договору, а саме надати копію цього договору з інформацією про його виконання і документи, що підтверджують виконання договору згідно з його умовами (копії актів виконаних робіт КБ-2В, КБ-3 по зазначеному об’єкту) щонайменше по двох об’єктах. Період, за який може включатися інформація (договори) про виконані послуги – за останні три рокі. Сума вартості виконання договору (договорів) за вказаний період, повинна становити не менше 20% від очікуваної вартості закупівлі.» Прошу Вас надати роз’яснення: копії актів виконаних робіт КБ-2В, КБ-3 по об’єктах можуть бути надані не на всю суму виконання робіт за аналогічними договорами, а на загальну суму по всіх аналогічних договорах разом в розмірі 20% від вартості планованої закупівлі (від 650 000 000,00грн.)?
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Розгорнути всі запитання: 9 Згорнути запитання

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 02 січня 2020 14:03
Коментар щодо відміни: у зв'язку із відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до абз. 1 ч. 1 ст. 31 Закону України від 25.10.2015 р. № 922-VІІІ «Про публічні закупівлі» (із змінами).

Актуальні тендери

До пошуку