Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

60410000-5 Послуги з регулярних авіаційних перевезень (Послуги з придбання авіаквитків для пасажирських перевезень під час відрядження)
60410000-5 Scheduled air transport services (Services for the purchase of airline tickets for passenger transportation during business trips)
Очікувана вартість
9 525 632,00 UAH
UA-2019-12-09-001243-b 44327a4b377d4fcfa21373db17c05443
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Франчук

+380442004489 ofranchuk@me.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України
Код ЄДРПОУ: 37508596
Місцезнаходження: 01008, Україна , Київська область обл., Київ, вул. М. Грушевського 12/2
Контактна особа: Олександр Франчук
+380442004489
ofranchuk@me.gov.ua
Додаткові контактні особи: Lavrenko Olga
+380442004485
lavrenko@me.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Ministry of Economic Development, Trade and Agriculture of Ukraine
National ID: 37508596
Contact point: Oleksandr Franchuk
+380442004489
ofranchuk@me.gov.ua
Additional contacts: Lavrenko Olga
+380442004485
lavrenko@me.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 09 грудня 2019 12:25
Звернення за роз’ясненнями: до 29 грудня 2019 13:30
Оскарження умов закупівлі: до 04 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 січня 2020 13:30
Очікувана вартість: 9 525 632,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,02%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 285768.96 UAH
Publication date: 09 грудня 2019 12:25
Enquiries until: 29 грудня 2019 13:30
Complaints submission until: до 04 січня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 08 січня 2020 13:30

Information

Estimated total value: 9 525 632 UAH including VAT
Minimal lowering step: 2 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,02 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:60410000-5: Послуги з регулярних авіаційних перевезень


Scope of the procurement
закупівля на 2020 рік
purchase for 2020

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
545 штука
Послуги з придбання авіаквитків для пасажирських перевезень під час відрядження
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01008, Україна, Київ, м. Київ, вул. М. Грушевського, 12/2
ДК 021:2015: 60410000-5 — Послуги з регулярних авіаційних перевезень

Services for the purchase of airline tickets for passenger transportation during business trips
CPV: 60410000-5
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата за надані Послуги здійснюється на підставі підписаних Сторонами Актів приймання-передачі послуг з продажу авіаквитків (далі – Акт приймання-передачі) (із зазначенням вартості квитка в доларах США та гривневому еквіваленті) за відповідний період або за кожне відрядження окремо на умовах відстрочки платежу за такі авіаквитки терміном до 45 календарних днів. Пiсляоплата 45 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ - умови відстрочки платежу
Дата подання: 16 грудня 2019 10:47
Дата відповіді: 19 грудня 2019 09:26
Шановний Замовнику. Відповідно до наявних у потенційних учасників торгів (надалі – агентства), агентських договорів (угод) з авіаперевізниками, що є членами IATA (International Air Transport Organization - Міжнародна Асоціація Повітряного Транспорту) та учасниками BSP (Billing and Settlement Plan – система та/або метод розповсюдження та видачі стандартної перевізної документації, та інших документів, та відповідно система взаєморозрахунку між BSP авіакомпаніями та акредитованими агентствами, відповідно до Правил з Продажу Пасажирських Перевезень для агентств та Резолюції 850 - Звітно-Розрахункові Системи та усіх додатків до неї) в Україні, агентства здійснюють реалізацію авіаквитків відповідних авіакомпаній, а також просувають послуги авіакомпанії відповідно до умов, визначених у договорах. У агентських договорах (угодах), сторони визначають окремі умови, які безпосередньо регулюються нормами «Посібника з BSP для агентів. Місцеві процедури Глава 14» (надалі - Посібник), який являє собою типові умови для агентських договорів на продаж послуг авіакомпаній. Посібник видається англійською мовою. Посібник оприлюднюється шляхом та з моменту розміщення його на сайті ІАТА. Таким чином, згаданий Посібник нарівні з Договором визначає права та обов'язки Сторін щодо окремих умов договору, в тому числі Посібник визначає порядок проведення розрахунків між агентством та авіакомпанією через BSP за посередництвом ІАТА, в тому числі порядок проведення розрахунків в системі BSP. Агентськими договорами передбачено, що агентства зобов'язані здійснювати продаж послуг у сфері пасажирських авіаперевезень від імені авіакомпанії на рейси, виконувані авіакомпанією, а також на рейси інших перевізників, з якими у авіакомпанії існують відповідні угоди через уповноважені офіси/відділення агентства. Оскільки агентства при продажу послуг авіакомпанії діють від імені та в інтересах авіакомпанії, усі кошти, отримані агентством в результаті такого продажу, є власністю авіакомпанії, і повинні знаходитися в володінні агентства, відповідно до чинного законодавства України доти, поки не будуть належним чином передані авіакомпанії відповідно до порядку, встановленого у Посібнику. Суми продажу авіаперевезень та розміри коштів, що підлягають сплаті агентствами відображаються в Звітно-розрахунковій системі BSP. Звітно-Розрахункова система BSP адмініструється Міжнародною організацією повітряного транспорту (ІАТА). Посібник з BSP для Агентів. Місцеві Процедури Глава 14 у п.14.8. визначає процедури оплати Агентом коштів від проданих авіаперевезень. Вказаний порядок передбачає,що ІАТА (Міжнародна асоціація повітряного транспорту),створює і надсилає кожному агентству деталізований розрахунковий аналіз та підсумковий звіт від імені всіх авіакомпаній BSP. Цей звіт визначає належну суму для сплати від/для агентства, яка має бути отримана Кліринговим Банком у строгій відповідності до розкладу розрахункових днів опублікованого у BSP Календарі. Відповідно до п. 14.8.2. Посібника, агентство переказує кошти, отримані від продажу пасажирських перевезень авіакомпаній учасників BSP, на банківський рахунок ІАТА Україна, що зазначений в агентських договорах, на підставі Звіту BSP - Агентська Розрахункова Відомість та Аналіз (Agent Billing Statement and Analysis), який надається Агенту ІАТА та надсилається через BSPIink. Агентська розрахункова відомість та аналіз за відповідний звітний період є єдиним достовірним звітом, який вказує суму коштів, що повинен сплатити агент. Відповідно до п. 14.9.3. Посібника з BSP для Агентів. Місцеві процедури. Глава 14, в BSP оплата повинна здійснюватись своєчасно. Оплата вважається несвоєчасною / пізньою / неналежною, якщо Кліринговий Банк BSP не отримав від Агента суму або частину суми належної до оплати за відповідний звітний період до закінчення банківського робочого дня в День Оплати Агента (Agent Remittance Date), зазначеного в Календарі Звітних періодів BSP. Згідно з BSP Календарем в BSP України запроваджено наступний порядок розрахунків: чотири звітних періоди на місяць (1-7, 8-15, 16-23, 24-по останній день місяця), та чотири рази на місяць здійснюються взаєморозрахунки, за кожний звітний період відповідно. Таким чином, згідно календаря BSP: за оформлені авіаквитки у період з 1 по 7 число – агентства мають розрахуватись з авіакомпаніями до 15 числа. ЗАПИТАНННЯ: Враховуючи вищенаведене, для можливості забезпечення агентствами безперебійного надання послуг з регулярних авіаційних перевезень Замовнику та задля розширення кола потенційних учасників, а найголовніше, для підвищення ефективності та якості надання послуг по договору, що буде укладений за результатами процедури закупівлі (UA-2019-12-09-001243-b ● 44327a4b377d4fcfa21373db17c05443), вважаємо необхідним та просимо, чи можливо зменшити відстрочку платежу (45 календарних днів, що зазначено у проекті Договору у п.4.1., який представлено у тендерній документації) до 14 календарних днів у відповідності до порядку розрахунків BSP в Україні та викласти пункт проекту Договору у такій редакції: «4.1. Оплата за надані Послуги здійснюється на підставі підписаних Сторонами Актів приймання-передачі послуг з продажу авіаквитків (далі – Акт приймання-передачі) (із зазначенням вартості квитка в доларах США та гривневому еквіваленті) за відповідний період або за кожне відрядження окремо на умовах відстрочки платежу за такі авіаквитки терміном до 14 календарних днів. » ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: - Відповідно до статті 627 Цивільного Кодексу України при укладенні договору сторони є вільними у визначенні умов договору, на власний розсуд визначають зміст договору, формують його конкретні умови тощо.
Відповідно до частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) тендерна документація повинна містити проект договору. Пунктом 29 статті 1 Закону передбачено, що тендерна документація, розробляється та затверджується замовником.
Передбачена пунктом 4.1. проекту договору до тендерної документації оплата за надані послуги на умовах відстрочки платежу терміном до 45 календарних днів є оптимальною для Мінекономіки та обумовлена тривалістю відряджень, перевіркою документів що підтверджують витрати з придбання авіаквитків, а також особливостями бюджетного процесу.
Відповідно до терміну відстрочки платежу
Дата подання: 18 грудня 2019 14:55
Дата відповіді: 21 грудня 2019 14:25
Згідно з частиною 2 - 3 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі", тендерна документація повинна містити… проект договору про закупівлю з обов'язковим зазначенням порядку змін його умов (пункт 7 частини 2). Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити (частина 3). Відповідно до частиною першої статті 23 Закону України "Про публічні закупівлі"фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Відповідно до умов Тендерної документації оприлюдненої Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу: ID 44327a4b377d4fcfa21373db17c05443, ідентифікатор закупівлі: UA-2019-12-09-001243-b, Учасник зобов’язаний в складі тендерної пропозиції надати довідку/лист у довільній формі, яка/який підтверджує ознайомлення Учасника з проектом договору та гарантує виконання своїх зобов’язань, у разі підписання з ним договору на основі зазначеного проекту Договору Поряд з цим, Учасник торгів має зауваження до проекту Договору, оприлюдненого Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу: ID 44327a4b377d4fcfa21373db17c05443, ідентифікатор закупівлі: UA-2019-12-09-001243-b, які не стосуються істотних умов договору, а саме до розміру штрафних санкцій встановлених п.7.2 Договору та терміну відстрочки платежу, встановленого в п.4.1 Договору. 1) Частиною. 2 ст. 231 ГК України встановлено, що у разі якщо порушено господарське зобов`язання, в якому хоча б одна сторона є суб`єктом господарювання, що належить до державного сектора економіки…., у таких розмірах: за порушення умов зобов`язання щодо якості (комплектності) товарів (робіт, послуг) стягується штраф у розмірі двадцяти відсотків вартості неякісних (некомплектних) товарів (робіт, послуг). , І тому, . пропонується викласти п.7.2 з урахуванням положень ст. 231 ГК України у такій редакції : «у разі неналежного виконання умов Договору (зокрема пункту 6.3.3. Договору) Виконавець, за першою письмовою вимогою Замовника, сплачує штраф у розмірі 20% від вартості неякісних та/або ненаданих послуг.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Частиною другою статті 231 Господарського Кодексу України встановлено, що «у разі якщо порушено господарське зобов'язання, в якому хоча б одна сторона є суб'єктом господарювання, що належить до державного сектора економіки, або порушення пов'язане з виконанням державного контракту, або виконання зобов'язання фінансується за рахунок Державного бюджету України чи за рахунок державного кредиту, штрафні санкції застосовуються, якщо інше не передбачено законом чи договором, у таких розмірах…».
Проект договору, відповідно до 29 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник розробляє самостійно, як одну із складових тендерної документації.
Крім того, передбачена пунктом 4.1. проекту договору до тендерної документації оплата за надані послуги на умовах відстрочки платежу терміном до 45 календарних днів є оптимальною для Мінекономіки та обумовлена тривалістю відряджень, перевіркою документів що підтверджують витрати з придбання авіаквитків (відшкодовуються витрати виключно за наявності документів в оригіналі), а також особливостями бюджетного процесу.
Відповідно до терміну відстрочки платежу
Дата подання: 18 грудня 2019 14:56
Дата відповіді: 21 грудня 2019 14:26
2) Виходячи зі змісту Тендерної документації (додаток 3), учасниками закупівлі: (UA-2019-12-09-001243-b) можуть бути особи які мають сертифікат на право продажу авіаційних перевезень і роботу з системами бронювання…, у відповідності до наказу Державної авіаційної служби України від 15.02.2018 №231 «Про затвердження Авіаційних правил України «Правила сертифікації суб’єктів, що надають агентські послуги з продажу повітряних перевезень». При цьому, сертифіковані агентства з продажу авіаційних перевезень є членами ІАТА. Поряд з цим, Міжнародна Асоціація Повітряного Транспорту (International Air Transport Association) в особі представництва «Інтернешнл Ейр Транспорт Асосіейшн» - ІАТА Україна (надалі по тексту — Відповідач-1 або ІАТА Україна) є власником та адміністратором системи взаєморозрахунків (BSP, BSPlink), яка використовується Авіакомпаніями та Агентами (надалі по тексту — Агенти) з продажу авіаційних перевезень (авіаквитків) та надає ряд послуг як Авіакомпаніям, так і Агентам. умови Договору з надання послуг BSPLink, з огляду на положення п.1.2 зазначеного Договору, - викладені у «Посібнику з BSP для Агентів. Місцеві Процедури Глава 14». Відповідно до п. 14.8.1 Посібника з BSR для Агентів Місцеві процедури, яким визначаються правила роботи Системи взаємних розрахунків BSR і який складається з норм, затверджених Резолюціями ІАТА, що є обов'язковими для всіх учасників BSR, ІАТА Україна створює і надсилає кожному Агенту деталізований розрахунковий аналіз та підсумковий звіт від імені всіх Авіакомпаній BSR. Цей звіт визначає належну суму для сплати від/для Агента, яка має бути отримана Кліринговим Банком у строгій відповідності до розкладу розрахункових днів опублікованого у BSR Календарі. Кошти, що надходять від агентів на банківський рахунок ІАТА Україна, належать авіакомпаніям, відповідно до обсягів продажу агентом послуг кожної авіакомпанії, що приймає участь в BSR. ІАТА Україна переказує належні авіакомпаніям кошти на їх власні рахунки у розрахунковий день відповідно до BSR Календаря звітних періодів , а саме (1-7, 8-15, 16-23, 24 –по останнє число місяця). Тобто, Агентства можуть надавати послуги з продажу повітряних перевезень за умови проведення своєчасниї розрахунків з авіаперевізниками. І тому, Учасник пропонує викласти п.4.1 Договору в наступній редакції: «Відповідно до п.4.1. Договору, оплата за надані Послуги здійснюється на підставі підписаних Сторонами Актів приймання-передачі послуг з продажу авіаквитків (далі – Акт приймання-передачі) (із зазначенням вартості квитка в доларах США та гривневому еквіваленті) за відповідний період або за кожне відрядження окремо на умовах відстрочки платежу за такі авіаквитки терміном до 15 календарних днів.» З аналізу положень ст. ст. 32, 36 Закону України "Про публічні закупівлі" слідує те, що вони є спеціальними нормами, які визначають правові підстави внесення змін та доповнень до договорів, укладених за наслідком публічних закупівель, різновидом яких є тендерні закупівлі, та повинні застосовуватися переважно щодо норм Цивільного кодексу України (статті 651) та Господарського кодексу України (стаття 188), які визначають загальну процедуру внесення змін до договору. Відтак, якщо спеціальною нормою права (частиною 4 статті 36 Закону) не заборонено укладення умов договору про публічні закупівлі, які відрізняються від умов тендерної пропозиції, та не заборонено вносити зміни до договору, то сторони можуть укласти договір з урахуванням зауважень , що були викладені в протоколі розбіжностей до договору. Питання: Якщо Замовник за розглядом нашого звернення не внесе зміни до тендерної документації, а саме до проекту договору, то чи будуть правомірними дії учасника закупівель, який на виконання умов Тендерної документації до зазначеної вище довідки про ознайомлення Учасника з проектом договору надасть протокол розбіжностей до проекту договору та чи такі дії учасника не будуть підставою для його дискваліфікації
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерним комітетом розглянуто питання та пропонується оприлюднити відповідь такого змісту:
Згідно з частиною 4 статті 36 Закону України “Про публічні закупівлі” умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, окрім випадків, визначених частиною 4 статті 36 Закону.
Також, відповідно до розділу ІІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції, Учасник має надати довідку/лист у довільній формі, яка/який підтверджує ознайомлення Учасника з проектом договору та гарантує виконання своїх зобов’язань, у разі підписання з ним договору на умовах зазначених у проекті Договору.
Відсутність довідки є підставою для відхилення тендерної пропозиції Учасника.

Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
UA-2019-12-09-001243-b44327a4b377d4fcfa21373db17c05443
Найменування: Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України
Код ЄДРПОУ: 37508596
Місцезнаходження: 01008, Україна, Київська область обл., Київ, вул. М. Грушевського 12/2
Учасник Документи Рішення
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "КИЙ АВІА" Документи
Очікується рішення

Публічні документи

08 січня 2020 11:25
Електронний підпис
08 січня 2020 11:25
Електронний підпис
08 січня 2020 11:23
ДОДАТОК 4.pdf
08 січня 2020 11:23
ДОДАТОК 5 Листи-згода.pdf
28 грудня 2019 17:26
Електронний підпис
28 грудня 2019 17:26
Електронний підпис

Конфіденційні документи

08 січня 2020 11:23
ДОДАТОК 4 Цінова пропозиція ПрАТ КИЙ АВІА.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Суто конфіденційна інформація компанії ПрАТ "КИЙ АВІА"

28 грудня 2019 17:24
ДОДАТОК 4 Тендерна пропозиція.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Суто конфіденційна пропозиція ПрАТ "КИЙ АВІА"

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "КИЙ АВІА"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 січня 2020 13:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "КИЙ АВІА" 9 344 916,00
UAH з ПДВ
9 344 916,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 січня 2020 11:25
Електронний підпис
08 січня 2020 11:25
Електронний підпис
08 січня 2020 11:23
ДОДАТОК 4.pdf
08 січня 2020 11:23
ДОДАТОК 5 Листи-згода.pdf
28 грудня 2019 17:26
Електронний підпис
28 грудня 2019 17:26
Електронний підпис

Конфіденційні документи

08 січня 2020 11:23
ДОДАТОК 4 Цінова пропозиція ПрАТ КИЙ АВІА.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Суто конфіденційна інформація компанії ПрАТ "КИЙ АВІА"

28 грудня 2019 17:24
ДОДАТОК 4 Тендерна пропозиція.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Суто конфіденційна пропозиція ПрАТ "КИЙ АВІА"

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "КИЙ АВІА"

Інформація про відміну

Дата відміни
не вказано
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій