Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

39110000-6 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них(Стільці офісні)
Очікувана вартість
15 000,00 UAH
UA-2019-12-09-001199-b 27140c6ce7ab4bea85b8368582f48690
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Жмурко Катерина Олександрівна

+380505305177 gimnastics2016@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДУ "ДЦОП з художньої гімнастики"
Код ЄДРПОУ: 40341074
Місцезнаходження: 01133, Україна , м. Київ обл., Київ, пров. Лабораторний, 7 А
Контактна особа: Жмурко Катерина Олександрівна
+380505305177
gimnastics2016@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 грудня 2019 12:19
Звернення за роз’ясненнями: до 11 грудня 2019 12:24
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 грудня 2019 18:00
Початок аукціону: 16 грудня 2019 11:15
Очікувана вартість: 15 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,33%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 шт
39110000-6 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них(Стільці офісні)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01133, Україна, Відповідно до документації, місто, провулок Лабораторний, 7А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 грудня 2019 12:38
11 Тендер Стулья 09.12.2019 .docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 10 грудня 2019 09:12
Дата відповіді: 10 грудня 2019 21:43
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: акупівля проводиться на підставі Наказу ДП «Прозорро» від 19.03.2019 №10 «Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ «Про публічні закупівлі»» (далі – Інструкція). Щодо запитання №1. Відповідно до вимог п. 2 розділу ІІ Інструкції під час оголошення закупівлі в електронній системі закупівель розміщується інформація про, зокрема, предмет закупівлі. На виконання зазначеного оголошення про проведення закупівлі містить, зокрема, інформацію про предмет закупівлі з посиланням на конкретну торгівельну марку та виразом «або еквівалент». Щодо запитання №2. Оцінка пропозицій учасників проводиться автоматично електронною системою закупівель без урахування системи оподаткування учасника.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 грудня 2019 11:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "Печений Володимир Борисович" 8 220,00
UAH з ПДВ
8 220,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВКФ "ВВ" 13 760,40
UAH з ПДВ
11 490,00
UAH з ПДВ
Документи
ШВИРДЮК ЯНА АНДРІЇВНА 14 900,00
UAH з ПДВ
11 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 грудня 2019 17:37
Електронний підпис
13 грудня 2019 17:37
цінова.pdf
13 грудня 2019 17:37
умови договора.pdf
13 грудня 2019 17:37
технічні.pdf
13 грудня 2019 17:37
довідка.pdf
13 грудня 2019 17:37
Форма 4-ОПП.pdf
13 грудня 2019 17:37
Право підпису.pdf
13 грудня 2019 17:37
Паспорт Печений В.Б..pdf
13 грудня 2019 17:37
Матер.технічна база.pdf
13 грудня 2019 17:37
Кваліф. критерії Ст.16.pdf
13 грудня 2019 17:37
Довідка НАЗК 03.12.19.pdf
13 грудня 2019 17:37
Гарантійний лист.pdf
13 грудня 2019 17:37
Витяг з реестру ПДВ.pdf
13 грудня 2019 17:37
Виписка з ЄДР.pdf
13 грудня 2019 17:37
Види діяльності.pdf

Публічні документи

13 грудня 2019 12:39
Пропозиція.pdf
13 грудня 2019 12:39
Гарантійний лист.pdf

Публічні документи

13 грудня 2019 15:58
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "Печений Володимир Борисович"

ТОВ "ВКФ "ВВ"

ШВИРДЮК ЯНА АНДРІЇВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "Печений Володимир Борисович"
#2959011296
Переможець 8 220,00
UAH з ПДВ
17 грудня 2019 23:51

Документи

17 грудня 2019 23:51
стулья 17.12.2019.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 грудня 2019 23:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "Печений Володимир Борисович"
#2959011296
8 220,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 грудня 2019 23:51
стулья 17.12.2019.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
договір ст.pdf укладений
23 грудня 2019 17:23