Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
39110000-6 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них(Стільці офісні)
Очікувана вартість
15 000,00 UAH
UA-2019-12-09-001199-b ● 27140c6ce7ab4bea85b8368582f48690
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДУ "ДЦОП з художньої гімнастики" |
Код ЄДРПОУ: | 40341074 |
Місцезнаходження: | 01133, Україна , м. Київ обл., Київ, пров. Лабораторний, 7 А |
Контактна особа: |
Жмурко Катерина Олександрівна +380505305177 gimnastics2016@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 грудня 2019 12:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 грудня 2019 12:24 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 грудня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 16 грудня 2019 11:15 |
Очікувана вартість: | 15 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 200,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,33% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 шт
39110000-6 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них(Стільці офісні)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01133, Україна, Відповідно до документації, місто, провулок Лабораторний, 7А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 грудня 2019 12:38 |
11 Тендер Стулья 09.12.2019 .docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 10 грудня 2019 09:12
Дата відповіді: 10 грудня 2019 21:43
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: акупівля проводиться на підставі Наказу ДП «Прозорро» від 19.03.2019 №10 «Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ «Про публічні закупівлі»» (далі – Інструкція). Щодо запитання №1. Відповідно до вимог п. 2 розділу ІІ Інструкції під час оголошення закупівлі в електронній системі закупівель розміщується інформація про, зокрема, предмет закупівлі. На виконання зазначеного оголошення про проведення закупівлі містить, зокрема, інформацію про предмет закупівлі з посиланням на конкретну торгівельну марку та виразом «або еквівалент». Щодо запитання №2. Оцінка пропозицій учасників проводиться автоматично електронною системою закупівель без урахування системи оподаткування учасника.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 грудня 2019 11:42
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "Печений Володимир Борисович" |
8 220,00
UAH з ПДВ
|
8 220,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВКФ "ВВ" |
13 760,40
UAH з ПДВ
|
11 490,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ШВИРДЮК ЯНА АНДРІЇВНА |
14 900,00
UAH з ПДВ
|
11 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "Печений Володимир Борисович" #2959011296 |
Переможець |
8 220,00
UAH з ПДВ
|
17 грудня 2019 23:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
договір ст.pdf | укладений |
23 грудня 2019 17:23
|