Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 33770000-8 Папір санітарно-гігієнічного призначення (папір туалетний).
Очікувана вартість
49 000,00 UAH
UA-2019-12-09-001175-c 339b73f6fb544963abf9c5de76744fe9
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

osvita osvita osvita

380442530086 tender.osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 39833860
Вебсайт: http://pechersk.kievcity.gov.ua/
Місцезнаходження: 01021, Україна , Київська обл., Київ, вул. Інститутська, буд. 24/7
Контактна особа: osvita osvita osvita
380442530086
tender.osvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 грудня 2019 13:35
Звернення за роз’ясненнями: до 10 грудня 2019 14:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 грудня 2019 14:00
Початок аукціону: 12 грудня 2019 11:19
Очікувана вартість: 49 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 245,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33770000-8: Папір санітарно-гігієнічного призначення


ДК 021:2015 33770000-8 Папір санітарно-гігієнічного призначення (папір туалетний) згідно документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1630 Одиниця
Папір туалетний(Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01021, Україна, місто Київ, Київ, вул. Інститутська, 24/7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 грудня 2019
ДК 021:2015: 33770000-8 — Папір санітарно-гігієнічного призначення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки здійснюються за рахунок коштів місцевого або державного бюджету протягом 10 днів після отримання товарів на підставі видаткової накладної відповідно до ч.1 ст.49 Бюджетного кодексу України. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за поставлений Товар здійснюються протягом 30-ти робочих днів з дати отримання «Замовником» бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок у відділенні Державного казначейства. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 10 грудня 2019 09:19
Дата відповіді: 10 грудня 2019 12:05
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Товар розглядається за технічними характеристиками, торгова марка не має значення. До участі в Закупівлях допускаються фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ. Відповідно до норм чинного законодавства, Замовники оцінюють Пропозиції Учасників, якщо один із них є платником ПДВ, а інший не є платником податку на додану вартість, цілком однаково. Замовник не вимагає в тендерній пропозиції посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, з метою створення конкурентного середовища, ефективного та прозорого здійснення закупівель.
Дві закупівлі
Дата подання: 10 грудня 2019 12:01
Дата відповіді: 10 грудня 2019 12:05
Доброго дня, а це у Вас дійсно дві закупівлі має бути на туалетний папір?
Відповідь: Доброго дня. Так.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 грудня 2019 11:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БОРЕЙ-ТРЕЙД" 26 503,80
UAH з ПДВ
26 503,80
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЛАДАНОВА СВІТЛАНА ВІКТОРІВНА" 38 549,50
UAH з ПДВ
38 549,50
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГА СЕРВІС УКРАЇНА" 39 120,00
UAH з ПДВ
39 120,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 грудня 2019 13:50
технічні умови.pdf
11 грудня 2019 13:50
статут.pdf
11 грудня 2019 13:50
сан.виснововк СЕС.pdf
11 грудня 2019 13:50
пропозиція..pdf
11 грудня 2019 13:50
паспорт якості.pdf
11 грудня 2019 13:50
опис.pdf
11 грудня 2019 13:50
наказ.pdf
11 грудня 2019 13:50
лист-гарантія2.pdf
11 грудня 2019 13:50
лист-гарантія.pdf
11 грудня 2019 13:50
довідка.pdf
11 грудня 2019 13:50
вуитяг.pdf
11 грудня 2019 13:50
Виписка.pdf
11 грудня 2019 13:50
Dovidka_19330571100260550495.pdf
11 грудня 2019 13:50
265850018516631.XML
11 грудня 2019 13:50
1_1575010716.pdf

Публічні документи

11 грудня 2019 11:46
податок -виписка.pdf
11 грудня 2019 11:46
паспорт-код.pdf
11 грудня 2019 11:46
Цінова пропозиція.pdf
11 грудня 2019 11:46
Проект договору.pdf
11 грудня 2019 11:46
Таблиця відповідності.pdf
11 грудня 2019 11:46
Сертифікація.pdf
11 грудня 2019 11:46
Лист товар.pdf
11 грудня 2019 11:46
лист довкілля.pdf
11 грудня 2019 11:46
Довідка (негатив.).pdf
11 грудня 2019 11:46
Висновок.pdf

Публічні документи

11 грудня 2019 13:53
Електронний підпис
11 грудня 2019 13:48
Електронний підпис
11 грудня 2019 13:48
Електронний підпис
11 грудня 2019 13:43
Комерційна пропозиція.pdf
11 грудня 2019 13:43
Договір Поставки.pdf
11 грудня 2019 13:43
Статут МСУ.pdf
11 грудня 2019 13:43
СТАТИСТИКА.pdf
11 грудня 2019 13:43
Сведетельство НДС.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БОРЕЙ-ТРЕЙД"

ФОП "ЛАДАНОВА СВІТЛАНА ВІКТОРІВНА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГА СЕРВІС УКРАЇНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БОРЕЙ-ТРЕЙД"
#40840299
Відхилено 26 503,80
UAH з ПДВ
21 грудня 2019 11:41
ФОП "ЛАДАНОВА СВІТЛАНА ВІКТОРІВНА"
#2958015921
Переможець 38 549,50
UAH з ПДВ
21 грудня 2019 12:01

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 грудня 2019 12:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ЛАДАНОВА СВІТЛАНА ВІКТОРІВНА"
#2958015921
38 549,50
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір(папір туалетний)ФОП ЛАДАНОВА.pdf укладений
26 грудня 2019 19:03