Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з готування їжі код ДК 021:2015 – 55321000-6 (Послуги з харчування дітей, потерпілих внаслідок Чорнобильської катастрофи, у навчальних закладах, розташованих на територіях радіоактивного забруднення Володимирецького району Рівненської області )
Services of the catering children, suffered from the Chornobyl disaster, in the educational institutions, situated on the radioactively polluted territories in Volodymyrets district Rivne region
Services of the catering children, suffered from the Chornobyl disaster, in the educational institutions, situated on the radioactively polluted territories in Volodymyrets district Rivne region
Очікувана вартість
36 115 400,00 UAH
UA-2019-12-09-000995-a ● 852906122cf343f5b33dc323ee968e92
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Управління соціального захисту населення Володимирецької райдержадміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 25797471 |
Місцезнаходження: | 34300, Україна , Рівненська область обл., Володимирець, вул. Соборна, 23 |
Контактна особа: |
Кошмак Вікторія Леонідівна +380363424241 upszn@volodrda.gov.ua |
Додаткові контактні особи: |
Пацан Світлана Іванівна +380363424241 upszn@volodrda.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Department of Social protection of the population Volodymyrets district state administration |
National ID: | 25797471 |
Contact point: |
Koshmak Viktoriya Leonidivna +380363424241 upszn@volodrda.gov.ua |
Additional contacts: |
Patsan Svitlana Ivanivna +380363424241 upszn@volodrda.gov.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 09 грудня 2019 17:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 січня 2020 17:25 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 лютого 2020 17:25 |
Початок аукціону: | 12 травня 2020 13:36 |
Очікувана вартість: | 36 115 400,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 18 057,70 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,05% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 902885 UAH |
Publication date: | 09 грудня 2019 17:20 |
Enquiries until: | 31 січня 2020 17:25 |
Complaints submission until: | до 06 лютого 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 10 лютого 2020 17:25 |
Information
Estimated total value: | 36 115 400 UAH excluding VAT |
Minimal lowering step: | 18 058 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,05 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55320000-9: Послуги з організації харчування
Scope of the procurement
Послуги з харчування дітей, потерпілих внаслідок Чорнобильської катастрофи, у навчальних закладах, розташованих на територіях радіоактивного забруднення Володимирецького району Рівненської області
Services of the catering children, suffered from the Chornobyl disaster, in the educational institutions, situated on the radioactively polluted territories in Volodymyrets district Rivne region
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8368 послуга
Послуги з готування їжі код ДК 021:2015 – 55321000-6 (Послуги з харчування дітей, потерпілих внаслідок Чорнобильської катастрофи, у навчальних закладах, розташованих на територіях радіоактивного забруднення Володимирецького району Рівненської області )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
34300, Україна, Рівненська область, Володимирецький район, Володимирецький район
ДК 021:2015: 55321000-6 — Послуги з готування їжі
Services of the catering children, suffered from the Chornobyl disaster, in the educational institutions, situated on the radioactively polluted territories in Volodymyrets district Rivne region
CPV: 55321000-6
Період постачання:
по 31 грудня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата наданих за звітний період послуг проводиться протягом 7 (семи) банківських днів з дня затвердження Замовником документів, передбачених п. п. 4.3.2. - 4.3.3. Договору, залежно від обсягів реального фінансування, передбаченого у кошторисі Замовника. | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 січня 2020 17:57 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
31 січня 2020 17:50 |
перелік змін.pdf | |
31 січня 2020 17:50 |
ТД друк нова ред 31.01.2020.docx | |
28 грудня 2019 12:25 |
Перелік змін ТД.jpg | |
28 грудня 2019 12:25 |
ТД друк нова ред 2020.docx | |
09 грудня 2019 17:21 |
ТД друк 2020.docx |
31 січня 2020 17:57 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
31 січня 2020 17:50 |
перелік змін.pdf
|
|||||||||
31 січня 2020 17:50 |
ТД друк нова ред 31.01.2020.docx
|
|||||||||
28 грудня 2019 12:25 |
Перелік змін ТД.jpg
|
|||||||||
28 грудня 2019 12:25 |
ТД друк нова ред 2020.docx
|
|||||||||
09 грудня 2019 17:21 |
ТД друк 2020.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
акт Держпродспоживслужби
Дата подання: 23 грудня 2019 17:44
Дата відповіді: 26 грудня 2019 11:55
У п.п.2.5. тендерної документації Замовник зазначає про надання Учасниками від Держпродспоживслужби акту за 2019 рік, складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров'я та благополуччя тварин, затвердженого наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08 серпня 2019 року № 447 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 23 серпня 2019 р. № 963/33934.
Необхідно зазначити, що учасник має акт державного позапланового контролю від 19.12.2018 р., у якому відсутні виявлені порушення законодавства, а тому наразі не має підстав знову звертатися до Держпродспоживслужби із заявою про проведення знову ж таки позапланової перевірки того ж самого складського приміщення. Враховуючи зазначене, просимо Замовника внести зміни до вказаного пункту, а саме видалити необхідність надання акту державного контролю саме за 2019 рік.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Вимоги пп.2.5. п. 4. « Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу III Тендерної документації встановлені відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 31.10.2018 № 896 «Деякі питання здійснення планових заходів державного контролю Державною службою з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів»
Роз’яснення Тендерної документації
Дата подання: 31 грудня 2019 10:16
Дата відповіді: 02 січня 2020 15:53
Шановний Замовнику! Просимо роз’яснити, чи правильно ми розуміємо, що відповідно до внесених змін до п. 2.5 тендерної документації наразі фактично вимагається надання актів від Держпродспоживслужби, складених як за формою, затвердженою наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України № 42 від 06.02.2017р., так і № 447 від 08.08.2019 р. (зважаючи на значення (синтаксичну роль) сполучника «та»)? Такі зміни лише посилюють дискримінаційний характер даної вимоги. Як вже зазначалось в попередніх зверненнях згаданий акт (незалежно від його затвердженої форми) є результатом проведеного заходу державного контролю, який в свою чергу проводиться виключно у випадках, передбачених законом, та за певних обставин, на які учасник жодним не може вплинути (оскільки це суперечить законодавству), такий акт взагалі не може бути отриманий з незалежних від учасника причин. Таким чином вимога за п. 2.5 носить дискримінаційний характер в цілому та підлягає виключенню на підставі ст.ст. 3, 5, ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Внесено зміни до тендерної документації
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-12-09-000995-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ АТОМСЕРВІС, Код ЄДРПОУ:39927581
Дата подання: 26 грудня 2019 17:55
Стосовно усунення дискримінаційних вимог в тендерній документації
У п.п.2.5. тендерної документації Замовник зазначає про необхідність надання Учасниками від Держпродспоживслужби акту за 2019 рік, складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров'я та благополуччя тварин, затвердженого наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08 серпня 2019 року № 447 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 23 серпня 2019 р. № 963/33934.
Учасник повідомив Замовника, що має акт державного позапланового контролю від 19.12.2018 р., у якому відсутні виявлені порушення законодавства, а тому наразі не має підстав знову звертатися до Держпродспоживслужби із заявою про проведення знову ж таки позапланової перевірки того ж самого складського приміщення.
Враховуючи зазначене, Учасник звернувся до Замовника з проханням внести зміни до вказаного підпункту, а саме видалити необхідність надання акту державного контролю саме за 2019 рік.
26.12.2019 Замовник відповів учаснику, що вимоги пп.2.5. п. 4. «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу III Тендерної документації встановлені відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 31.10.2018 № 896 «Деякі питання здійснення планових заходів державного контролю Державною службою з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів».
Враховуючи зазначену відповідь, звертаємося до Замовника з вимогою виключити з п.п.2.5. тендерної документації умову про надання Учасниками від Держпродспоживслужби акту державного контролю (інспектування) саме за 2019 рік. Вважаємо конкретизацію Замовником часового проміжку, дискримінаційною вимогою та такою, що порушує норми вказаної Замовником постанови Кабінету Міністрів України від 31.10.2018 № 896 «Деякі питання здійснення планових заходів державного контролю Державною службою з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів», а саме пункту 8 «Порядку визначення періодичності здійснення планових заходів державного контролю відповідності діяльності операторів ринку (потужностей) вимогам законодавства про харчові продукти, корми, здоров’я та благополуччя тварин, які здійснюються Державною службою з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, та критерії, за якими оцінюється ступінь ризику від її провадження» (далі – Порядок).
Пункт 8 вказаного Порядку встановлює періодичність здійснення заходів державного контролю. Необхідно зазначити, що в акті Учасника від 20.12.2018 року вказано незначний ступінь ризику потужності. Відповідно до п.8 Порядку, планові заходи державного контролю-інспектування з незначним ступенем ризику здійснюються з такою періодичністю - не більше одного разу на два роки, аудит не проводиться. Отже, станом на 26.12.2019 сплив лише рік з моменту проведення заходу державного контролю потужності Учасника. Необхідно зазначити, що вразі ігнорування вимоги Учасника, будемо змушені звернутися зі скаргою до Антимонопольного комітету, з метою захисту порушених прав.
Розгорнути
Згорнути
Учасник повідомив Замовника, що має акт державного позапланового контролю від 19.12.2018 р., у якому відсутні виявлені порушення законодавства, а тому наразі не має підстав знову звертатися до Держпродспоживслужби із заявою про проведення знову ж таки позапланової перевірки того ж самого складського приміщення.
Враховуючи зазначене, Учасник звернувся до Замовника з проханням внести зміни до вказаного підпункту, а саме видалити необхідність надання акту державного контролю саме за 2019 рік.
26.12.2019 Замовник відповів учаснику, що вимоги пп.2.5. п. 4. «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу III Тендерної документації встановлені відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 31.10.2018 № 896 «Деякі питання здійснення планових заходів державного контролю Державною службою з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів».
Враховуючи зазначену відповідь, звертаємося до Замовника з вимогою виключити з п.п.2.5. тендерної документації умову про надання Учасниками від Держпродспоживслужби акту державного контролю (інспектування) саме за 2019 рік. Вважаємо конкретизацію Замовником часового проміжку, дискримінаційною вимогою та такою, що порушує норми вказаної Замовником постанови Кабінету Міністрів України від 31.10.2018 № 896 «Деякі питання здійснення планових заходів державного контролю Державною службою з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів», а саме пункту 8 «Порядку визначення періодичності здійснення планових заходів державного контролю відповідності діяльності операторів ринку (потужностей) вимогам законодавства про харчові продукти, корми, здоров’я та благополуччя тварин, які здійснюються Державною службою з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, та критерії, за якими оцінюється ступінь ризику від її провадження» (далі – Порядок).
Пункт 8 вказаного Порядку встановлює періодичність здійснення заходів державного контролю. Необхідно зазначити, що в акті Учасника від 20.12.2018 року вказано незначний ступінь ризику потужності. Відповідно до п.8 Порядку, планові заходи державного контролю-інспектування з незначним ступенем ризику здійснюються з такою періодичністю - не більше одного разу на два роки, аудит не проводиться. Отже, станом на 26.12.2019 сплив лише рік з моменту проведення заходу державного контролю потужності Учасника. Необхідно зазначити, що вразі ігнорування вимоги Учасника, будемо змушені звернутися зі скаргою до Антимонопольного комітету, з метою захисту порушених прав.
Рішення замовника: Вимога задоволена
28 грудня 2019 13:46
Внесено зміни до Тендерної документації
Номер вимоги: UA-2019-12-09-000995-a.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ВІЙСЬКСЕРВІС-ВОЛОНТЕР", Код ЄДРПОУ:40887542
Дата подання: 27 грудня 2019 08:47
Виключення дискримінаційних вимог з тендерної документації
Наше підприємство зареєструвало потужність в грудні 2019 року. Відповідно до постанови КМУ "Деякі питання здійснення планових заходів державного контролю Державною службою з питань безпечності харчових продуктів та захисту прав споживачів" перше інспектування потужності, які введені в експлуатацію в поточному році здійснюється не пізніше шести місяців з дня державної реєстрації потужності.
Підприємство звернулося до органу Держспоживслужби щодо проведення інспектування та надання акту за результатами проведення позавпланового заходу державного контролю стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами, як того вимагає Замовник в тендерній документації.
Проте, органом Держспоживслужби було повідомлено, що наразі включення до позапланової перевірки потужності в цьому році є неможливим. Позапланова перевірка буде здійснюватися в 2020 році та акт буде надано 2020 року.
Враховуючи зазначене, вимагаємо виключити дискримінаційні вимоги тендерної документації, такі що обмежують участь нашого підприємства, а саме виключення вимоги в підпункті 2.5. надання акту за 2019 рік.
Розгорнути
Згорнути
Підприємство звернулося до органу Держспоживслужби щодо проведення інспектування та надання акту за результатами проведення позавпланового заходу державного контролю стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами, як того вимагає Замовник в тендерній документації.
Проте, органом Держспоживслужби було повідомлено, що наразі включення до позапланової перевірки потужності в цьому році є неможливим. Позапланова перевірка буде здійснюватися в 2020 році та акт буде надано 2020 року.
Враховуючи зазначене, вимагаємо виключити дискримінаційні вимоги тендерної документації, такі що обмежують участь нашого підприємства, а саме виключення вимоги в підпункті 2.5. надання акту за 2019 рік.
Рішення замовника: Вимога задоволена
28 грудня 2019 13:48
Внесено зміни до Тендерної документації.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-12-09-000995-a.a3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ФОП "БОГДАН АЛЛА КОСТЯНТИНІВНА", Код ЄДРПОУ:2567810400
Дата подання: 03 січня 2020 16:24
Дата подання: 03 січня 2020 16:24
Усунути дискримінаційні вимоги
Замовником встановлені не прозорі умови в тендерній документації та проекті договору
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 11 січня 2020 01:18
Рішення від 10.01.2020 № 485 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 11 січня 2020 01:18
Інформація про резолютивну частину рішення від 23.01.2020 № 1416 .pdf
Дата публікації: 24 січня 2020 14:17
рішення від 23.01.2020 № 1416 .pdf
Дата публікації: 28 січня 2020 20:57
Номер скарги: UA-2019-12-09-000995-a.c4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:41602890
Дата подання: 05 січня 2020 21:57
Дата подання: 05 січня 2020 21:57
Скаржник вважає, що Документація складена з порушенням основних принципів публічних закупівель та інших норм, визначених Законом про закупівлі, що, серед іншого, порушує права та інтереси Скаржника як потенційного учасника Процедури закупівлі.
В тендерній документації умови, що не відповідають вимогам законодавства, зокрема, дискримінаційні умови.
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 10 січня 2020 22:30
Рішення від 10.01.2020 №499+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 10 січня 2020 22:29
Інформація про перенесення дати розгляду скарги UA-2019-12-09-000995-a.c4 .pdf
Дата публікації: 24 січня 2020 22:54
Інформація про резолютивну частину рішення від 27.01.2020 № 1619.pdf
Дата публікації: 28 січня 2020 16:10
Рішення від 27.01.2020 №1619.pdf
Дата публікації: 30 січня 2020 18:31
Коментар замовника щодо усунення порушення: Внесено зміни до тендерної документації
Дата виконання рішення замовником: 31 січня 2020 17:59
Номер скарги: UA-2019-12-09-000995-a.c5
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "Віртуоз ЛТД", Код ЄДРПОУ:37433458
Дата подання: 19 лютого 2020 23:43
Дата подання: 19 лютого 2020 23:43
СКАСУВАННЯ РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА
СКАСУВАННЯ РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА ЩОДО ДОПУЩЕННЯ ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ ДО АУКЦІОНУ
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 21 лютого 2020 18:37
рішення від 21.02.2020 № 3333 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 21 лютого 2020 18:37
Інформація про резолютивну частину рішення від 10.03.2020 № 4495.pdf
Дата публікації: 11 березня 2020 18:01
рішення від 10.03.2020 № 4495.pdf
Дата публікації: 13 березня 2020 21:07
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення по скарзі виконано
Дата виконання рішення замовником: 03 квітня 2020 15:55
Номер скарги: UA-2019-12-09-000995-a.c6
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: КП Володимирецький комбінат громадського харчування, Код ЄДРПОУ:01764610
Дата подання: 06 квітня 2020 19:41
Дата подання: 06 квітня 2020 19:41
Скарга на рішення Замовника щодо кваліфікації учасників
Кооперативне підприємство «Володимирецький комбінат громадського харчування» не погоджується із рішенням Замовника від 03.04.2020 р. про відхилення його тендерної пропозиції та допущення до аукціону тендерної пропозиції ТОВ "Віртуоз ЛТД".
Просимо:
- прийняти дану скаргу до розгляду;
- призупинити процедуру закупівлі послуги з готування їжі код ДК 021:2015 – 55321000-6 (Послуги з харчування дітей, потерпілих внаслідок Чорнобильської катастрофи, у навчальних закладах, розташованих на територіях радіоактивного забруднення Володимирецького району Рівненської області ); ідентифікатор закупівлі UA-2019-12-09-000995-a.
- зобов’язати Управління соціального захисту населення Володимирецької районної державної адміністрації скасувати рішення тендерного комітету Замовника оформленого Протоколом від 03.04.2020 року щодо відхилення пропозиції Кооперативного підприємства «Володимирецький комбінат громадського харчування», як такої, що не відповідає умовам тендерної документації та допустити його до аукціону в закупівлі UA-2019-12-09-000995-a;
- зобов’язати Управління соціального захисту населення Володимирецької районної державної адміністрації відхилити тендерну пропозицію ТОВ "Віртуоз ЛТД" як таку що не відповідає умовам тендерній документації.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 09 квітня 2020 20:55
Рішення від 09.04.2020 № 6801 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 09 квітня 2020 20:55
Інформація про перенесення розгляду скарги від 06.04.2020 № UA-2019-12-09-000995-a.c6.pdf
Дата публікації: 27 квітня 2020 21:53
Інформація про резолютивну частину рішення від 28.04.2020 № 8156.pdf
Дата публікації: 29 квітня 2020 21:14
Рішення від 28.04.2020 № 8156.pdf
Дата публікації: 04 травня 2020 21:19
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення виконано відповідно до п.12 ст.18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються та протоколу засідання тендерного комітету управління соціального захисту населення Володимирецької районної державної адміністрації Рівненської області № 24 від 05 травня 2020 року .
Дата виконання рішення замовником: 05 травня 2020 11:19
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 05 травня 2020
Найменування: | Управління соціального захисту населення Володимирецької райдержадміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 25797471 |
Місцезнаходження: | 34300, Україна, Рівненська область обл., Володимирець, вул. Соборна, 23 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ АРХІМАГІР | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ АТОМСЕРВІС | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "Віртуоз ЛТД" | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
КП Володимирецький комбінат громадського харчування | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
ТОВ "РЕСУРС-СЕРВІС КМ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
КП Володимирецький комбінат громадського харчування | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ "Віртуоз ЛТД" | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
ТОВ "Віртуоз ЛТД" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 травня 2020 14:09
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА" |
26 483 465,40
UAH
|
26 042 809,80
UAH
|
Документи |
ТОВ АТОМСЕРВІС |
36 114 604,54
UAH
|
26 154 569,70
UAH
|
Документи |
ТОВ АРХІМАГІР |
36 114 362,48
UAH
|
36 114 362,48
UAH
|
Документи |
ТОВ "РЕСУРС-СЕРВІС КМ" |
36 115 375,94
UAH
|
36 115 375,94
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА" #41602890 |
Очікує рішення |
26 042 809,80
UAH
|
12 травня 2020 14:09
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 19 травня 2020 12:40 |
Коментар щодо відміни: | Відповідно до абзацу 2 частини 1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель |
Документи:
19 травня 2020 12:40
|
протокол |