Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Системи та пристрої нагляду та охорони
Очікувана вартість
3 170 000,00 UAH
UA-2019-12-09-000951-a 742bd740867b4e1499d9dc1473d0ef50
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марлян Марина Миколаївна

+380442678031 upo_urist@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління поліції охорони в Чернігівській області
Код ЄДРПОУ: 40109021
Місцезнаходження: 14021, Україна , Чернігівська обл., місто Чернігів, вул.І.Франка, 4-а
Контактна особа: Марлян Марина Миколаївна
+380442678031
upo_urist@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 грудня 2019 16:47
Звернення за роз’ясненнями: до 15 грудня 2019 16:52
Оскарження умов закупівлі: до 21 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 грудня 2019 16:52
Початок аукціону: 26 грудня 2019 15:56
Очікувана вартість: 3 170 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 340,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,20%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35120000-1: Системи та пристрої нагляду та охорони


Джерело фінансування - власні кошти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
24521 шт
Системи та пристрої нагляду та охорони
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14021, Україна, Чернігівська область, м. Чернігів, вул. Івана Франка, 4-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 35120000-1 — Системи та пристрої нагляду та охорони

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 грудня 2019 16:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 грудня 2019 16:48
Проект договору Прил охор.docx
09 грудня 2019 16:48
ТД прилади охр.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-01-09-000037 ● 27d2edef54214d7fb689abbda4c82400
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08 січня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 09 січня 2020 12:54
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

08.01.2020 № 1
Чернігів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23.02.2017 № 39,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

В.о. начальника управління Вікторія ПЕРИНСЬКА

Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області
від 08.01.2020 № 1

Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2. UA-2019-12-09-000951-a 09.12.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Надаємо заперечення до висновку про порушення законодавства у сфері державних закупівель.

2020-01-22 14:23:57


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 16 січня 2020
Кінцевий строк оскарження: 31 січня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Рішення про призначення перевірки

UA-I-2020-03-10-000002

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ


10.03.2020 № 16
Чернігів

Про призначення
перевірки закупівель
Відповідно до частини 11 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», абзацу четвертого пункту четвертого Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 року № 631, підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23.02.2017 № 39,

НАКАЗУЮ:
1. Призначити з 11 березня 2020 року проведення протягом 10 робочих днів перевірку закупівлі UA-2019-12-09-000951-a здійснену Управлінням поліції охорони в Чернігівській області.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення перевірки закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

Начальник управління Ірина БІЛАЗЕРСЬКА

2020-03-10 15:12:40


Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 грудня 2019 16:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТА ЕКСИМА" 3 165 419,40
UAH з ПДВ
3 158 820,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕН ВІ ТЕК" 3 169 900,95
UAH з ПДВ
3 163 560,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 грудня 2019 18:13
Електронний підпис
24 грудня 2019 18:12
Електронний підпис
24 грудня 2019 18:11
Сертифікати (Частина 4).pdf
24 грудня 2019 18:11
Сертифікати (Частина 3).pdf
24 грудня 2019 18:11
Сертифікати (Частина 2).pdf
24 грудня 2019 18:11
Сертифікати (Частина 1).pdf
24 грудня 2019 18:11
3.4 Статут.pdf
24 грудня 2019 18:11
3.3 Витяг НДС ЕКСИМА.pdf

Публічні документи

24 грудня 2019 11:03
сертификаты.pdf
24 грудня 2019 11:03
Аналогічний договір 2.pdf
24 грудня 2019 11:03
Аналогічний договір.pdf
24 грудня 2019 11:03
Документи учасника.pdf
24 грудня 2019 11:03
довідки.pdf
24 грудня 2019 11:03
наявністьпрацівників.pdf
24 грудня 2019 11:03
наявністьобладнання.pdf
24 грудня 2019 11:03
лист-згода.pdf
24 грудня 2019 11:03
лист підтвердження.pdf
24 грудня 2019 11:03
тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТА ЕКСИМА"

ТОВ "ЕН ВІ ТЕК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТА ЕКСИМА"
#40200172
Переможець 3 158 820,60
UAH з ПДВ
28 грудня 2019 12:47

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 грудня 2019 12:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТА ЕКСИМА"
#40200172
3 158 820,60
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 травня 2020 16:43
ДОКУМЕНТ0127.PDF укладений
12 травня 2020 16:42
Протокол укладений
12 травня 2020 16:42
Електронний підпис укладений
12 травня 2020 16:36
ДОКУМЕНТ0127.PDF зміни до договору
12 травня 2020 16:35
ДОКУМЕНТ0128.PDF зміни до договору
12 травня 2020 16:35
Електронний підпис укладений
11 січня 2020 13:30
ДОКУМЕНТ0024.PDF укладений
11 січня 2020 13:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
12 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись вимогами ст. 11 та ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), Положенням про уповноважену особу, що затверджене рішенням (Наказом) Управління поліції охорони в Чернігівській області від 25/03/2020 року № 153, з метою припинення дії договору № 19 від 11.01.2020 року, «Код ДК 021:2015 35120000-1 «системи та пристрої нагляду та охорони» № UA-2019-12-09-000951-a, у зв’язку з тим, що Держаудитслужбою була здійснена перевірка закупівлі за власні кошти та встановлено недотримання вимог абзацу першого частини третьої статті 17, абзацу другого пункту 1 та пункту 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі», абзацу першого пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» від 22.03.2016 року № 490 (зі змінами), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25.03.2016 року № 449/28579,та вжиття у зв’язку з цим заходів.
Номер договору про закупівлю: 19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 січня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 430 206,86
UAH (в тому числі ПДВ 238 367,81 UAH)
Причини розірвання договору: У зв’язку з тим, що Держаудитслужбою була здійснена перевірка закупівлі за власні кошти та встановлено недотримання вимог абзацу першого частини третьої статті 17, абзацу другого пункту 1 та пункту 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі», абзацу першого пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» від 22.03.2016 року № 490 (зі змінами), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25.03.2016 року № 449/28579,та вжиття у зв’язку з цим заходів.