Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісні меблі
Очікувана вартість
37 500,00 UAH
UA-2019-12-09-000885-c ae7070bc5f444e4e990fc83e67ade1cb
Спрощена закупівля    Торги не відбулися    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Хоменко Яна Олександрівна

380443667613 yana.homenko@kmda.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент інформаційно-комунікаційних технологій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 40918711
Місцезнаходження: 01044, Україна , Київська обл., Київ, Хрещатик, 36
Контактна особа: Хоменко Яна Олександрівна
380443667613
yana.homenko@kmda.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 грудня 2019 12:23
Звернення за роз’ясненнями: до 11 грудня 2019 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 грудня 2019 10:00
Очікувана вартість: 37 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,33%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39130000-2: Офісні меблі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 Одиниця
Офісні меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01044, Україна, місто Київ, Київ, Відповідно до тендерної документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за Товар здійснюються відповідно до ст. 49 Бюджетного кодексу України в національній валюті України – гривні, шляхом перерахування Покупцем грошових коштів на поточний рахунок Виконавця протягом 15 (п‘ятнадцяти) банківських днів, з дати підписання видаткової накладної, та за умови здійснення відповідного бюджетного фінансування на рахунок Покупця. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані Послуги здійснювати протягом 15 (п'ятнадцяти) банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 10 грудня 2019 09:13
Дата відповіді: 10 грудня 2019 09:19
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! На Ваші питання повідомляємо. У разі якщо у технічному завдані міститься посилання на торгівельну марку, патент, конструкцію або тип предмету закупівлі, джерело його походження, виробника, тощо, замовником зазначається та розглядаються еквіваленти такого товару за умови його відповідності вказаним технічним та якісним характеристикам вказаним в тендерній документації, або, якщо технічні та якісні характеристики еквіваленту можна вважати кращими від вказаних в тендерній документації парламентів. Одночасно запропонований учасником еквівалент товару не може бути гіршим, ніж вказані в тендерній документації «технічні та/або якісні вимоги до предмета закупівлі». У випадку, коли запропонований учасником закупівлі товар (еквівалент) за технічними параметрами відрізняється від тих, що вимагаються замовником в інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики обладнання, обов’язково подається, разом з описом, порівняльна таблиця параметрів запропонованого товару та визначених параметрів в інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики обладнання. 3)Так, допускаємо. Відповідно до ч.2 ст.20 Закону України «Про публічні закупівлі» під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи, одночасно відповідно до п. 35 статті 1 вказаного закону визначається коло суб’єктів - учасників процедури закупівель, а сема, фізичні особи, у тому числі фізична особа - підприємеці, юридичні особи (резидент або нерезидент), які подали тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. З чого випливає, що замовник жодним чином не може та не обмежує коло потенційних учасників. Додатково, звертаємо Вашу увагу на статтю 18 Закону, де вказано, що оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Єдиним критерієм оцінки є ціна. Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
Технічне питання
Дата подання: 10 грудня 2019 16:03
Доброго дня. Чи будете ви розглядати пропозиції по тендерному завдання з іншими габаритами (наприклад, кутовий диван 2400x1700x880 мм; прямий диван 2400x1030 мм., або 1980x970x710 мм) ?
Відповідь відсутня

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій