Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канцелярські товари
Очікувана вартість
27 000,00 UAH
UA-2019-12-09-000882-b 4c3ca7e7a5df4f05acaf09170a98a3ca
Спрощена закупівля    Торги відмінено
Електронний підпис не накладено

Контакти

Гузенко Роман Володимирович

+380445660174 kpuzn_dar@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Дарницького району м. Києва
Код ЄДРПОУ: 31722949
Місцезнаходження: 02121, Україна , Київська обл., Київ, вул. Горлівська 220
Контактна особа: Гузенко Роман Володимирович
+380445660174
kpuzn_dar@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 грудня 2019 11:32
Звернення за роз’ясненнями: до 10 грудня 2019 11:37
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 грудня 2019 11:37
Початок аукціону: 12 грудня 2019 11:58
Очікувана вартість: 27 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 135,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2400 шт
Папки,клей-олівець,стержні, ручки, карандаші, маркери,степлери та інш.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02099, Україна, м. Київ, м.Київ, вул. Тростянецька, 58А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
142 пачка
Скоби, кнопки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02099, Україна, м. Київ, м.Київ, вул. Тростянецька, 58А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
33 пач
Файли,маркер,пустографка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02099, Україна, м. Київ, м.Київ, вул. Тростянецька, 58А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Канцелярські товари Пiсляоплата 14 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 грудня 2019 11:33
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx
09 грудня 2019 11:33
ОГОЛОШЕННЯ-Товари.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 10 грудня 2019 08:55
Дата відповіді: 10 грудня 2019 10:09
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В додатку 2 "Технічні вимоги" вказано "УВАГА!! Якщо пропонується товар, що є еквівалентом, то всі характеристики запропонованого еквіваленту товару повинні відповідати або бути кращими за характеристики товару, що є предметом закупівлі." В Ціновій пропозиції також існують колонки в яких повинні вказуватись виробники та характеристики товару.
Шановний Учаснику! Під час здійснення закупівель із використанням електронної системи закупівель (далі – ЕСЗ) замовником застосовується «Інструкція про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частині першої стаття 2 Закону України «Про публічні закупівлі» затвердженої наказом ДП «ПРОЗОРРО» 19.03.2019 №10. Відповідно до п.11 розділу ІІ – «На етапі розгляду пропозицій учасників електронна система закупівель (далі ЕСЗ) автоматично розкривається вся інформація, зазначена в пропозиціях учасників, та формується перелік учасників у порядку від найнижчої до найвищої запропонованої ними ціни/приведеної ціни.» Тому до участі в закупівлі допускаються ФОП-неплатники ПДВ, якщо вони задовольняють перелік документів вказаних в Додатку 1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 грудня 2019 12:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" 26 608,02
UAH з ПДВ
26 363,22
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Папірус Універсал 26 986,20
UAH з ПДВ
26 533,96
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 грудня 2019 11:35
Електронний підпис
11 грудня 2019 11:34
ВІВАТ_НЕСЕРТИФІКАЦІЯ.pdf
11 грудня 2019 11:34
ЕКО6217_Договір.pdf

Публічні документи

10 грудня 2019 12:12
30. Лист_клей Корес.pdf
10 грудня 2019 12:12
27. Виробництво ФП.PDF
10 грудня 2019 12:12
25. Лист ФП.pdf
10 грудня 2019 12:12
21. імпорт ПОЗ 2017.pdf
10 грудня 2019 12:12
20. Ножиці(CFS_F_Е_О).pdf
10 грудня 2019 12:12
19. Вироби з пластику.PDF
10 грудня 2019 12:12
14-7.Специфікація.pdf
10 грудня 2019 12:12
14-6. ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.jpg
10 грудня 2019 12:12
14-5. ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.jpg
10 грудня 2019 12:12
14-4. ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.jpg
10 грудня 2019 12:12
14-3. ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.jpg
10 грудня 2019 12:12
14-2. ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.jpg
10 грудня 2019 12:12
14-1. ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.jpg
10 грудня 2019 12:12
11. ЛИСТ ЗГОДА.jpg
10 грудня 2019 12:12
10. ДОВІРЕНІСТЬ.jpg
10 грудня 2019 12:12
5. IBAN.pdf
10 грудня 2019 12:12
3. ПУ - статут - 10.10.2017.PDF
10 грудня 2019 12:12
1. Виписка з ЄДРЮО.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"

ТОВ Папірус Універсал

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"
#41925714
Відхилено 26 363,22
UAH з ПДВ
12 грудня 2019 16:45
ТОВ Папірус Універсал
#40959684
Відхилено 26 533,96
UAH з ПДВ
12 грудня 2019 16:47

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 12 грудня 2019 16:49
Коментар щодо відміни: Відсутність інших учасників
Документи:
12 грудня 2019 16:48
Протокол про скасування закупівлі