Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Канцелярські товари
Очікувана вартість
27 000,00 UAH
UA-2019-12-09-000882-b ● 4c3ca7e7a5df4f05acaf09170a98a3ca
Спрощена закупівля
Торги відмінено
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Дарницького району м. Києва |
Код ЄДРПОУ: | 31722949 |
Місцезнаходження: | 02121, Україна , Київська обл., Київ, вул. Горлівська 220 |
Контактна особа: |
Гузенко Роман Володимирович +380445660174 kpuzn_dar@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 грудня 2019 11:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 грудня 2019 11:37 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 грудня 2019 11:37 |
Початок аукціону: | 12 грудня 2019 11:58 |
Очікувана вартість: | 27 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 135,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2400 шт
Папки,клей-олівець,стержні, ручки, карандаші, маркери,степлери та інш.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02099, Україна, м. Київ, м.Київ, вул. Тростянецька, 58А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
142 пачка
Скоби, кнопки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02099, Україна, м. Київ, м.Київ, вул. Тростянецька, 58А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
33 пач
Файли,маркер,пустографка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02099, Україна, м. Київ, м.Київ, вул. Тростянецька, 58А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Канцелярські товари | Пiсляоплата | 14 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 грудня 2019 11:33 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx |
09 грудня 2019 11:33 |
ОГОЛОШЕННЯ-Товари.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 10 грудня 2019 08:55
Дата відповіді: 10 грудня 2019 10:09
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: В додатку 2 "Технічні вимоги" вказано "УВАГА!! Якщо пропонується товар, що є еквівалентом, то всі характеристики запропонованого еквіваленту товару повинні відповідати або бути кращими за характеристики товару, що є предметом закупівлі." В Ціновій пропозиції також існують колонки в яких повинні вказуватись виробники та характеристики товару.
Шановний Учаснику! Під час здійснення закупівель із використанням електронної системи закупівель (далі – ЕСЗ) замовником застосовується «Інструкція про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частині першої стаття 2 Закону України «Про публічні закупівлі» затвердженої наказом ДП «ПРОЗОРРО» 19.03.2019 №10. Відповідно до п.11 розділу ІІ – «На етапі розгляду пропозицій учасників електронна система закупівель (далі ЕСЗ) автоматично розкривається вся інформація, зазначена в пропозиціях учасників, та формується перелік учасників у порядку від найнижчої до найвищої запропонованої ними ціни/приведеної ціни.» Тому до участі в закупівлі допускаються ФОП-неплатники ПДВ, якщо вони задовольняють перелік документів вказаних в Додатку 1
Шановний Учаснику! Під час здійснення закупівель із використанням електронної системи закупівель (далі – ЕСЗ) замовником застосовується «Інструкція про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частині першої стаття 2 Закону України «Про публічні закупівлі» затвердженої наказом ДП «ПРОЗОРРО» 19.03.2019 №10. Відповідно до п.11 розділу ІІ – «На етапі розгляду пропозицій учасників електронна система закупівель (далі ЕСЗ) автоматично розкривається вся інформація, зазначена в пропозиціях учасників, та формується перелік учасників у порядку від найнижчої до найвищої запропонованої ними ціни/приведеної ціни.» Тому до участі в закупівлі допускаються ФОП-неплатники ПДВ, якщо вони задовольняють перелік документів вказаних в Додатку 1
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 12 грудня 2019 16:49 |
Коментар щодо відміни: | Відсутність інших учасників |
Документи:
12 грудня 2019 16:48
|
Протокол про скасування закупівлі |