Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (стілець)
Очікувана вартість
23 000,00 UAH
UA-2019-12-09-000853-c ● ffe7eb8698b94718b05a3da67ebbeec2
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 9 |
Код ЄДРПОУ: | 25680295 |
Місцезнаходження: | 04112, Україна , місто Київ обл., м.Київ, Шевченківський район, ВУЛИЦЯ РИЗЬКА, будинок 1 |
Контактна особа: |
Матвієнко Світлана Іванівна econom@k9.org.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 грудня 2019 12:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 грудня 2019 13:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 грудня 2019 18:00 |
Очікувана вартість: | 23 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 115,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
35 штуки
стілець
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04112, Україна, місто Київ, м.Київ, Шевченківський район, ВУЛИЦЯ РИЗЬКА, будинок 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2019
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 грудня 2019 12:14 |
проект договору.doc |
09 грудня 2019 12:14 |
кваліфікаційні критерії.doc |
09 грудня 2019 12:14 |
технічний опис предмету закупівлі.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 10 грудня 2019 09:11
Дата відповіді: 10 грудня 2019 10:58
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: ФОП "ГРИЛЮК ОЛЕКСАНДР СТЕПАНОВИЧ" відповідь читайте в закупівлі № UA-2019-12-04-000655-c. Хорошо дня.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Епіцентр К" #32490244 |
Переможець |
22 400,70
UAH з ПДВ
|
12 грудня 2019 15:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
договір № 63-20-12-Т.pdf | укладений |
20 грудня 2019 14:53
|