Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Розробка проекту "Будівництво захисту від шкідливої дії вод смт Нова Маячка Олешківського району Херсонської області"; Проходження експертизи проекту; Виконання процедури оцінки впливу на довкілля
Очікувана вартість
471 600,00 UAH
UA-2019-12-09-000792-a 77d3bbeb4ae24543bd458d16887295e8
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Коробков Валентин Вікторович

+380552493244 ukb-oblradu@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 09 грудня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ з капітального будівництва та експлуатації Херсонської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 14124906
Місцезнаходження: 73003, Україна , Херсонська обл., Херсон, вул. Перекопська, 17
Контактна особа: Коробков Валентин Вікторович
+380552493244
ukb-oblradu@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Розробка проекту "Будівництво захисту від шкідливої дії вод смт Нова Маячка Олешківського району Херсонської області"; Проходження експертизи проекту; Виконання процедури оцінки впливу на довкілля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73003, Україна, Херсонська область, м. Херсон, вул. Перекопська, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт 5.1. Розрахунки згідно договору здійснюються у 5-ти денний термін після завершення робіт на підставі складеного ЗАМОВНИКОМ та ПІДРЯДНИКОМ акту здачі-приймання робіт. 5.2. Підставою для перерахування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника Замовником є рахунки-фактури, надані Підрядником у відповідності до умов Договору та у відповідності до актів виконаних робіт. 5.3. По погодженню сторін можлива проміжна оплата за фактично виконані роботи зі складанням проміжних актів виконаних робіт в формі регламентованій чинним законодавством та вимогами сторін. Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

09 грудня 2019 15:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Інститут водних проблем і меліорації НААН України
#01018947
Переможець 471 600,00
UAH з ПДВ
09 грудня 2019 15:53

Документи

09 грудня 2019 15:53
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 13:39
Додаткова угода № 1 зміни до договору
27 грудня 2019 13:38
Електронний підпис укладений
09 грудня 2019 15:59
Договір укладений
09 грудня 2019 15:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми фінансування на 471600,00 грн. та продовження договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 1-2/336
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML