Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Паливна деревина
Очікувана вартість
494 715,92 UAH
UA-2019-12-09-000787-b 93114f209323435290a9a02411230809
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Круць

+380674765419 shkola-internat-sl@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Солобковецький навчально-реабілітаційний центр Хмельницької обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 23563467
Місцезнаходження: 32162, Україна , Хмельницька обл., Ярмолинецький район, с. Солобківці, вул. Грушевського, 25
Контактна особа: Ірина Круць
+380674765419
shkola-internat-sl@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 грудня 2019 11:19
Звернення за роз’ясненнями: до 14 грудня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 грудня 2019 18:00
Початок аукціону: 26 грудня 2019 13:34
Очікувана вартість: 494 715,92 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 473,58 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
480.4 метр кубічний
Паливна деревина
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32162, Україна, Хмельницька область, Ярмолинецький район, село Солобківці, вул. Грушевського, будинок 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений товар проводяться шляхом оплати Замовником після пред’явлення Постачальником рахунка на оплату товару (згідно п.7 ст.51 Бюджетного кодексу України – за фактом поставки товару). Для проведення оплати до рахунка додається накладна та/або акту приймання-передачі товару. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 грудня 2019 11:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 грудня 2019 11:19
Додаток 2 ТЗ.docx
09 грудня 2019 11:19
Додаток 3 проект договору.docx
09 грудня 2019 11:19
4 Тендерна документація - дрова.doc
09 грудня 2019 11:19
Додаток 1 Т П.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-02-18-000041 ● 8f3eb07f0d67484389d421161a65301f
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18 лютого 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 18 лютого 2020 17:44
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

18.02.2020 №9

Хмельницький

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Заступник начальника Управління
начальник відділу контролю органів
влади,оборони, правоохоронних
органів та місцевих бюджетів Валерій ДЗЮБЛЮК

Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області
від 18.02.2020 № 9
Витяг із переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7. UA-2019-12-09-000787-b 09.12.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

В. о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-03-11 14:06:04

Відповідь на висновок

Неможливість на даний час, повного виконання висновку від 03 березня 2020 року, щодо початого моніторингу Державної аудиторської служби України західного офісу держаудитслужби управління західного офісу держаудитслужби в Хмельницькій області № UA-M-2020-02-18-000041 від 18 лютого 2020 року,

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Неможливість на даний час, повного виконання висновку від 03 березня 2020 року, щодо початого моніторингу Державної аудиторської служби України західного офісу держаудитслужби управління західного офісу держаудитслужби в Хмельницькій області № UA-M-2020-02-18-000041 від 18 лютого 2020 року. (Більш детально в прикріпленому документі)

2020-03-11 14:11:23


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 03 березня 2020
Кінцевий строк оскарження: 18 березня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 грудня 2019 14:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ЖУК СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" 480 400,00
UAH з ПДВ
403 536,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ПРИСЯЖНЮК ВАЛЕРІЙ ДМИТРОВИЧ" 455 747,76
UAH з ПДВ
432 359,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТЕД" 489 998,39
UAH з ПДВ
489 998,39
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 грудня 2019 17:28
Електронний підпис
24 грудня 2019 17:25
лист пояснення про ПДВ.pdf
24 грудня 2019 17:25
лист гарантія.pdf
24 грудня 2019 17:25
витяг.pdf

Публічні документи

24 грудня 2019 17:18
Електронний підпис
24 грудня 2019 17:17
тех паспорта 001 (1).pdf
24 грудня 2019 17:17
тех паспорт1.jpg
24 грудня 2019 17:17
тех паспорт 2.png
24 грудня 2019 17:17
паспорт.pdf
24 грудня 2019 17:17
індекф. код.pdf
24 грудня 2019 17:17
Додаток 2.pdf
24 грудня 2019 17:17
договір оренди.pdf
24 грудня 2019 17:17
довіреність одаз 001.pdf
24 грудня 2019 17:17
довіреність зіл 131 001.pdf
24 грудня 2019 17:17
витяг з ЄДРФ.pdf
24 грудня 2019 17:17
Витяг з ЄДР.pdf

Публічні документи

10 січня 2020 12:24
Електронний підпис
10 січня 2020 12:23
Довідка ДФС 5.pdf
10 січня 2020 12:23
Dovidka_19338405750010441168.pdf.p7s
10 січня 2020 12:23
Dovidka_19338405750010441168.pdf
23 грудня 2019 18:06
Електронний підпис
23 грудня 2019 18:04
Технічне завдання.pdf
23 грудня 2019 18:04
Тендерна пропозиція.pdf
23 грудня 2019 18:04
Рішення печатка.pdf
23 грудня 2019 18:04
Проект договору.pdf
23 грудня 2019 18:04
Копія Статуту.pdf
23 грудня 2019 18:04
Копія опису.pdf
23 грудня 2019 18:04
Копія відгуку Городня.pdf
23 грудня 2019 18:04
Копія витягу ПДВ.pdf
23 грудня 2019 18:04
Копія витягу від 11.12.pdf
23 грудня 2019 18:04
Копія виписки.pdf
23 грудня 2019 18:04
Довідка працівники.pdf
23 грудня 2019 18:04
Довідка МТБ.pdf
23 грудня 2019 18:04
Довідка - стаття 17.pdf
23 грудня 2019 18:04
Гарантійний лист ст. 358.pdf
23 грудня 2019 18:04
Відгук Кам'янка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ЖУК СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ"

ФОП "ПРИСЯЖНЮК ВАЛЕРІЙ ДМИТРОВИЧ"

ТОВ "ТЕД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ЖУК СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ"
#3121516533
Відхилено 403 536,00
UAH з ПДВ
08 січня 2020 12:53
ФОП "ПРИСЯЖНЮК ВАЛЕРІЙ ДМИТРОВИЧ"
#1849200054
Відхилено 432 359,00
UAH з ПДВ
08 січня 2020 12:54
ТОВ "ТЕД"
#42940293
Переможець 489 998,39
UAH з ПДВ
10 січня 2020 11:12

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 січня 2020 11:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТЕД"
#42940293
489 998,39
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 17:24
Електронний підпис укладений
27 січня 2020 10:40
договір.pdf укладений
27 січня 2020 10:39

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 січня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 489 998,39
UAH (в тому числі ПДВ 81 666,40 UAH)