Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання персональних комп’ютерів
Очікувана вартість
45 000,00 UAH
UA-2019-12-09-000758-a b949250ccfd24339bf6889e3654cdfda
Спрощена закупівля    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бойчук Тетяна Олексіівна

+380342532212 dkgtender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлової, комунальної політики та благоустрою Івано-Франківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 37794186
Місцезнаходження: 76018, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, вулиця Незалежності, 7
Контактна особа: Бойчук Тетяна Олексіівна
+380342532212
dkgtender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 грудня 2019 15:38
Звернення за роз’ясненнями: до 12 грудня 2019 15:43
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 грудня 2019 15:43
Початок аукціону: 17 грудня 2019 12:19
Очікувана вартість: 45 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 225,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 шт
Придбання персональних комп’ютерів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76000, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, вул. Незалежності, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 січня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за Товар здійснюються у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань в безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 10-ти банківських днів з моменту поставки Товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 10 грудня 2019 09:36
Дата відповіді: 10 грудня 2019 11:02
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день.
– відповідно до розділу 7 «Технічне завдання, кваліфікаційні та інші вимоги
на придбання персональних комп’ютерів» у всіх посиланнях на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника (якщо це має місце), учасник може застосовувати еквівалент.
– У технічне завдання внесено зміни щодо зобов’язання учасників при поданні пропозиції в описі предмета закупівлі зазначати конкретну торгову марку товару, який вони пропонують замовнику.
– Оцінювати будемо за результатами аукціону. Переможець процедури закупівлі - це учасник, пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у технічному завданні, і визнана найбільш економічно вигідною за результатами аукціону. Враховуючи вищенаведене цінова пропозиція подається учасником закупівлі відповідно до його статусу і вона є незмінною.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 грудня 2019 12:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОРВЕТ" 36 000,00
UAH з ПДВ
33 001,20
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "КЛИМЕНКО ВАЛЕРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ" 36 090,00
UAH з ПДВ
34 649,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 37 836,00
UAH з ПДВ
34 650,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМПАКОМ-2000" 37 830,00
UAH з ПДВ
35 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М." 36 900,00
UAH з ПДВ
36 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 грудня 2019 12:44
Електронний підпис
16 грудня 2019 12:37
Статут 2017.pdf
16 грудня 2019 12:37
Свідоцтво ПДВ.pdf
16 грудня 2019 12:37
Проект договору.pdf
16 грудня 2019 12:37
Довідка ЄДРПОУ.pdf
16 грудня 2019 12:37
Витяг по Корвету 10.12.2019.pdf

Публічні документи

16 грудня 2019 14:42
Довідка досвід.pdf
16 грудня 2019 14:42
Паспорт, ІПН.pdf
16 грудня 2019 14:42
Лист про якість.pdf
16 грудня 2019 14:42
Згода договір.pdf
16 грудня 2019 14:42
Договор Микротрон.pdf
16 грудня 2019 14:42
Довідка стаття 17.pdf
16 грудня 2019 14:42
Довідка СЄС.pdf
16 грудня 2019 14:42
Довідка сервіс центр.pdf
16 грудня 2019 14:42
Довідка виробник ПК.pdf
16 грудня 2019 14:42
Гарантійний лист.pdf
16 грудня 2019 14:42
Витяг податки.pdf
16 грудня 2019 14:42
36090 Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

16 грудня 2019 14:35
Авторизаційний лист (3).pdf
16 грудня 2019 14:35
Досвід 2000.rar
16 грудня 2019 14:35
Сервіс_центри.pdf
16 грудня 2019 14:35
Пропозицiя 37830.pdf
16 грудня 2019 14:35
Проект договору.pdf

Публічні документи

16 грудня 2019 15:19
Електронний підпис
16 грудня 2019 15:14
Пропозиція ТОВ В.М..pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОРВЕТ"

ФОП "КЛИМЕНКО ВАЛЕРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ТОВ "КОМПАКОМ-2000"

Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М."

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОРВЕТ"
#21337459
Очікує рішення 33 001,20
UAH з ПДВ
17 грудня 2019 12:58

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 23 грудня 2019 15:32
Коментар щодо відміни: відпала потреба у закупівлі даного товару
Документи:
23 грудня 2019 15:31
Протокол