Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сир твердий «Російський» жирність не менше 50% , без рослинних жирів, Сир кисломолочний (творог) - фасовка мішок по 5,0 кг. жирність не менше 9 %.
Очікувана вартість
339 500,00 UAH
UA-2019-12-09-000651-a c8e61ce88b004bc793e524222a554f03
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мельник Лілія Миколаївна

+380472715118 liliamlnk1984@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Черкаська загальноосвітня санаторна школа-інтернат І-ІІ ступенів Черкаської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 02139185
Місцезнаходження: 18030, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул. Надпільна (Ільїна), 532
Контактна особа: Мельник Лілія Миколаївна
+380472715118
liliamlnk1984@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 грудня 2019 14:58
Звернення за роз’ясненнями: до 16 грудня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 грудня 2019 00:00
Початок аукціону: 26 грудня 2019 14:05
Очікувана вартість: 339 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 339,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 5000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15540000-5: Сирні продукти


ДК 021:2015, код 15540000-5 - Сирні продукти (Сир твердий «Російський» жирність не менше 50% , без рослинних жирів, Сир кисломолочний (творог) - фасовка мішок по 5,0 кг. жирність не менше 9 %)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
800 кг
Сир твердий «Російський» жирність не менше 50% , без рослинних жирів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18030, Україна, Черкаська область, м. Черкаси, вул. Надпільна (Ільїна), 532
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15540000-5 — Сирні продукти
2100 кг
Сир кисломолочний (творог) - фасовка мішок по 5,0 кг. жирність не менше 9 %
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18030, Україна, Черкаська область, м. Черкаси, вул. Надпільна (Ільїна), 532
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15540000-5 — Сирні продукти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування: кошти місцевого бюджету. Очікувана вартість 339 500,00 грн Кошти місцевого бюджету 339 500,00 грн Порядок оплати – оплата здійснюється за поставлений товар (післяоплата). КЕКВ 2230 Умови здійснення розрахунків – Здійснення оплати відбувається після фактичного споживання/отримання товару у 100% розмірі на підставі надісланого рахунку/видаткової накладної для оплати. Обсяги споживання товару підтверджуються складеним Сторонами актом приймання-передачі товару. Оплата рахунка/видаткової накладної Постачальника за цим Договором має бути здійснена Споживачем у строк, визначений у рахунку/видатковій накладній, який/яка не може бути меншим 5 (п’яти) робочих днів з моменту отримання рахунку/видаткової накладної Споживачем. Передбачається можливість відтермінування платежу до 30 календарних днів з дати підписання акту приймання-передачі товару Сторонами. Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 грудня 2019 16:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 грудня 2019 16:32
1.2. Перелік змін до ТД від 18.12.2019.doc
18 грудня 2019 16:32
1. ТД зміни 2020. сир 18.12.2019.doc
18 грудня 2019 16:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 грудня 2019 15:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 грудня 2019 16:32
1.2. Перелік змін до ТД від 18.12.2019.doc
18 грудня 2019 16:32
1. ТД зміни 2020. сир 18.12.2019.doc
09 грудня 2019 14:59
1. ТД 2020. сир 09.12.2019.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-12-09-000651-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "НИВИ ЧЕРКАЩИНИ", Код ЄДРПОУ:38729191
Дата подання: 15 грудня 2019 23:58
Вимога

1. Відповідно до вимог п. 5 Розділу ІІІ Тендерної документації учасники надають повідомлення про прийняття працівника на роботу згідно постанови Кабінету Міністрів України від 17 червня 2015 р. № 413 та податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку за третій квартал 2019 р.
Повідомляємо, що ці форми містять інформації про реєстраційні номери облікової картки платника податків працівників підприємства, яка є персональною інформацією наших працівників, яку ми хотіли б зберегти від того, щоб вона опинилася у вільному доступі у мережі інтернет. Більш того один з наших працівників вже відмовляється надавати нам згоду на публікацію у мережі інтернет його реєстраційного номеру облікової картки платника податків через побоювання подальшого використання цієї інформації недобросовісними особами.
З огляду на це, просимо передбачити можливість закрити дану інформацію під час надання вищевказаних документів у складі тендерної пропозиції.


2. Відповідно до вимог п. 5 Розділу ІІІ Тендерної документації учасники серед документів власної тендерної пропозиції мають забезпечити наявність копії акту категоризації за останній звітній період, щодо кожної із вказаних потужностей.
Повідомляємо, що жодних актів категоризації наше підприємство не отримувало. Законодавством не передбачено отримання суб’єктами господарювання таких документів. У той же час, повідомляємо, що згодні надати в складі пропозиції акт за результатми останнього проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин, а також акт складений за результатами проведення останнього заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР.
Просимо передбачити можливість надання актів держконтролю та держаудиту, що забезпечить Вас можливістю отримати актуальну інформацію про стан дотримання нашим підприємством вимог законодавства, без необхідності надання актів категоризації.


3. Положення ТД: у разі неповного або не вірного чи часткового заповнення наданого акту/ів за результатами проведення заходів контролю (інспектування/аудит) вважається, що такий документ оформлений не належним чинном, тому до повного дослідження тендерним комітетом він братись не буде та спричинить підставу для відхилення пропозиції учасника. Відтак, наголошуємо що відповідальність за оформлення документів тендерної пропозиції лежить виключно в площині обов’язків учасника закупівлі).
Повідомляємо, що даний документ складається та видається органом державної влади та жодним чином не залежить від учасника. Просимо не покладати на учасника відповідальність за те, що йому не підконтрольне.

4. Щодо довідки ЄДРПОУ
Відповідно до вимог ТД учасники повинні надати відомості з ЄДРПОУ про Учасника - юридичну особу або Учасника - фізичну особу – суб’єкта підприємницької діяльності відповідно до Положення про Єдиний держаний реєстр підприємств та організацій України, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 22.01.1996 № 118, видані уповноваженим органом не раніше місяця оголошення даної закупівлі.
Просимо передбачити можливість надання інформації з ЄДР (Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань) та є більш доступною для отримання.
Звертаємо Вашу увагу на результати розгляду скарги UA-2019-05-13-001555-c.b3, згідно з яким орган оскарження постановив, що такі довідки можуть вважатись взаємозамінними при умові, що замість надати довідку з ЄДРПОУ, учасник надає довідку з ЄДРЮО.
Якщо розглядати реєстри у розрізі взаємозамінності відомостей, що в них містяться, то в АМКУ резюмували, що «ЄДРЮО містить ту ж саму інформацію, що і ЄДРПОУ, а постійний автоматичний обмін інформацією між двома реєстрами нормативно забезпечується Порядком інформаційної взаємодії».
«Водночас, відомості ЄДРЮО є за своїм змістом значно повнішими і в силу закону вважаються достовірними, а отже, у разі суперечності між відомостями ЄДРЮО та інформацією ЄДРПОУ перевага має надаватися саме відомостям ЄДРЮО», – наголосили в Колегії.

5. Щодо документу про навчання
Учасник відповідно до вимог ТД повинен надати документ про перевірку знань з питань охорони праці, видане уповноваженим на те галузевим навчальним центром, де містяться відомості про проходження та здачу вказаною особою відповідних знань принаймні з НПАОП 0.00-1.62-12. Оскільки, правила охорони праці розроблені відповідними міністерствами у вигляді нормативно-правових актів, котрі постійно змінюються з плином часу, тому вище вказаний документ за даним абзацом, має містити останню перевірку знань уповноваженої особи в 2019 році.

Просимо роз’яснити про які галузеві навчальні центри йде мова?
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
18 грудня 2019 16:29
Відповідь на вимогу розміщена в прикріпленому файлі. Замовником скориговано окремі вимоги до тендерної документації, щодо решти умов надані грунтовні пояснення щодо законності їх включення.

Документи подані скаржником

15 грудня 2019 23:58
Вимога.docx
15 грудня 2019 23:58
рішення від 14.08.2019 №11198.pdf

Документи

18 грудня 2019 16:29
Відповідь на вимогу

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 грудня 2019 14:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Переяслав-Молпродукт" 303 900,00
UAH з ПДВ
303 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОКСАМИТНИЙ АНДРІЙ БОРИСОВИЧ 335 600,00
UAH з ПДВ
335 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГРЕБЕНІЧЕНКО ВАЛЕРІЙ ПАВЛОВИЧ 338 500,00
UAH з ПДВ
338 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 грудня 2019 15:43
Електронний підпис
20 грудня 2019 15:34
Пропозиція ч.1.pdf
20 грудня 2019 15:32
Пропозиція ч.3.pdf
20 грудня 2019 15:32
Пропозиція ч.2.pdf
20 грудня 2019 15:31
Довідка з банка.pdf

Публічні документи

12 січня 2020 18:20
Електронний підпис
12 січня 2020 18:19
3. МВС Оксамитний.pdf
25 грудня 2019 16:27
Електронний підпис
25 грудня 2019 16:26
МВС.pdf
25 грудня 2019 16:26
Гарантія 8.19-GT.114.pdf

Публічні документи

25 грудня 2019 14:42
Електронний підпис
25 грудня 2019 14:42
9. Документи на ТЗ.pdf
25 грудня 2019 14:42
8. Оператор ринку.pdf
25 грудня 2019 14:42
7. Медична книжка.pdf
25 грудня 2019 14:42
5. Звіт про укл. Договір.pdf
25 грудня 2019 14:42
3. Відгук.pdf
25 грудня 2019 14:42
1. Виписка, папорт, код.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Переяслав-Молпродукт"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОКСАМИТНИЙ АНДРІЙ БОРИСОВИЧ

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГРЕБЕНІЧЕНКО ВАЛЕРІЙ ПАВЛОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Переяслав-Молпродукт"
#00445920
Відхилено 303 900,00
UAH з ПДВ
08 січня 2020 12:18
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОКСАМИТНИЙ АНДРІЙ БОРИСОВИЧ
#2870615218
Переможець 335 600,00
UAH з ПДВ
08 січня 2020 12:41

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 січня 2020 12:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОКСАМИТНИЙ АНДРІЙ БОРИСОВИЧ
#2870615218
335 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 квітня 2021 12:40
Електронний підпис укладений
21 січня 2021 12:35
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 14:32
Дод. угода _4.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 14:30
Електронний підпис укладений
24 вересня 2020 12:44
сир.pdf зміни до договору
24 вересня 2020 12:39
Електронний підпис укладений
24 червня 2020 15:29
Дод.угода 2(сир).pdf зміни до договору
24 червня 2020 15:27
Електронний підпис укладений
24 квітня 2020 13:05
Дод угода 1 (сир_5).pdf зміни до договору
24 квітня 2020 13:04
Електронний підпис укладений
21 січня 2020 13:06
Договір (сир).pdf укладений
21 січня 2020 13:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна найменування юридичної особи
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшуємо закупівлю кількості товару,як наслідок зменшуємо суму договору.
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшуємо закупівлю кількості товару,як наслідок зменшуємо суму договору.
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю на строк достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшуємо закупівлю кількості товару,як наслідок зменшуємо суму договору.
Номер договору про закупівлю: 5
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 січня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 67 120,00
UAH