Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з цілодобового спостерігання за системою пожежної сигналізації (на 2020 рік).
Очікувана вартість
8 280,00 UAH
UA-2019-12-09-000602-c a21d64b52390498d97bf8388a796c779
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Козачук Майя Павлівна

380444814721 kozachuk@kievreklama.org

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) "Київреклама"
Код ЄДРПОУ: 26199714
Місцезнаходження: 04070, Україна , Київська обл., Київ, Боричів узвіз, 8
Контактна особа: Козачук Майя Павлівна
380444814721
kozachuk@kievreklama.org
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 грудня 2019 11:19
Звернення за роз’ясненнями: до 11 грудня 2019 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 грудня 2019 11:00
Початок аукціону: 18 грудня 2019 14:52
Очікувана вартість: 8 280,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 41,40 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50410000-2: Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з цілодобового спостерігання за системою пожежної сигналізації (на 2020 рік).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04070, Україна, Київська область, Київ, Боричів узвіз, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50410000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата здійснюється на умовах відстрочення платежу на 10 робочих днів з дати підписання Сторонами відповідного Акту наданих послуг (після фактично наданих послуг) за рахунок бюджетних коштів Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Ліцензія
Дата подання: 11 грудня 2019 09:59
Дата відповіді: 11 грудня 2019 10:10
Відповідно до п. 11 ст.13 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» № 222-VIII від 02.03.2015 (зі змінами) ліцензія на провадження здобувачем ліцензії визначеного ним виду господарської діяльності, оформлюється органом ліцензування в електронному вигляді. Наше підприємство зареєстровано після 2015 року. Тобто не має ліцензії в паперовому вигляді (їх вже не існувало). Але є наказ та лист ДСНС України про видачу ліцензії з переліком видів діяльності та з посиланням на електронний реєстр відповідних ліцнзій. Прошу внести зміни до п. 8 та 9 тендерної документації з зазначеням "лізензії або наказу про видачу ліцензій", або надайте відповідь: Наказ ДСНС та лист ДСНС про видачу ліцензії є підтвердженням наявності ліцензії?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Так, це буде підтвердженням видачі ліцензії.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 грудня 2019 15:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ОХОРОНА-004" 8 280,00
UAH з ПДВ
4 668,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПОЖДУМА" 6 000,00
UAH з ПДВ
4 678,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХОЛДИНГ "ПОЖЕЖНА БЕЗПЕКА ТА НС" 7 800,00
UAH з ПДВ
4 680,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДОЗОР СЕРВІС" 8 250,00
UAH з ПДВ
5 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 грудня 2019 16:28
Електронний підпис
18 грудня 2019 16:27
оновлена пропозиція.pdf
16 грудня 2019 16:44
Електронний підпис
16 грудня 2019 16:43
технічне.pdf
16 грудня 2019 16:43
статутні.pdf
16 грудня 2019 16:43
сертифікат ISO.pdf
16 грудня 2019 16:43
пропозиція.pdf
16 грудня 2019 16:43
працівники.pdf
16 грудня 2019 16:43
повноваження.pdf
16 грудня 2019 16:43
Ліцензія.pdf
16 грудня 2019 16:43
Ліцензія пожежка.pdf
16 грудня 2019 16:43
довідки листи.pdf
16 грудня 2019 16:43
декларація.pdf
16 грудня 2019 16:43
витяг ПДВ.pdf
16 грудня 2019 16:43
витяг з ЄДР.pdf

Публічні документи

17 грудня 2019 08:21
Проект договору.pdf
17 грудня 2019 08:21
Витяг з ЄДР.pdf
17 грудня 2019 08:21
Статут.pdf
17 грудня 2019 08:21
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Публічні документи

16 грудня 2019 16:20
Довідка про персонал.pdf
16 грудня 2019 15:13
Статут Холдинг.pdf
16 грудня 2019 15:13
Протокол зборів.pdf
16 грудня 2019 15:13
Пропозиція цінова.pdf
16 грудня 2019 15:12
Квитанція №2.pdf
16 грудня 2019 15:12
Довідка про МТБ.pdf

Публічні документи

12 грудня 2019 14:30
цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ОХОРОНА-004"

ТОВ "ПОЖДУМА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХОЛДИНГ "ПОЖЕЖНА БЕЗПЕКА ТА НС"

ТОВ "ДОЗОР СЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ОХОРОНА-004"
#39415273
Переможець 4 668,00
UAH з ПДВ
19 грудня 2019 11:07

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 грудня 2019 11:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ОХОРОНА-004"
#39415273
4 668,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
допка охорона 004 620б.pdf зміни до договору
02 грудня 2020 11:48
Електронний підпис зміни до договору
11 січня 2020 14:49
Допугода 1 Договір спостерігання спс.pdf зміни до договору
11 січня 2020 14:48
Договір спостерігання за спс 2020.pdf укладений
03 січня 2020 22:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони додатковою угодою № 1 від 11.01.2020 дійшли згоди змінити банківські реквізити замовника. Оскільки функціонал електронного майданчика не дає можливості вказати іншу підставу внесення змін до договору про закупівлю окрім зазначених в частині 4 статті 36 ЗУ "Про публічні закупівлі", замовником було обрано таку підставу як "покращення якості предмета закупівлі".
Номер договору про закупівлю: 6/20-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів Виконавця
Номер договору про закупівлю: 6/20-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML