Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Надання послуг щодо підготовки та виготовлення комплекту особистої печатки і пластикового посвідчення відповідного виконавця окремих видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури інженера технічного нагляду
Очікувана вартість
585,00 UAH
UA-2019-12-09-000430-a 64adb9e0f22341e5843a537efc0e601c
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Стрембіцький Віталій

+380432671305 tendersadvin@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 09 грудня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Служба автомобільних доріг у Вінницькій області Державного агентства автомобільних доріг України
Код ЄДРПОУ: 25845655
Місцезнаходження: 21036, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вул. Єрмака, 2-а, м. Вінниця
Контактна особа: Стрембіцький Віталій
+380432671305
tendersadvin@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Надання послуг щодо підготовки та виготовлення комплекту особистої печатки і пластикового посвідчення відповідного виконавця окремих видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури інженера технічного нагляду (Джерело фінансування - власні кошти )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21036, Україна, Вінницька обл., Вінниця, Єрмака 2 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Аванс 3 Банківські 100

Тендерна документація

09 грудня 2019 12:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПОГ "Центр інжинірингової діяльності"
#41629341
Переможець 585,00
UAH з ПДВ
09 грудня 2019 12:58

Документи

09 грудня 2019 12:58
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 грудня 2019 13:00
дог 183 19.pdf укладений
09 грудня 2019 12:59