Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір для нотаток, бокси для паперу, коректори, лінійки, маркери, олівці, чинки, фото рамки, степлери, скоби, ручки, скрепки, файли, дироколи, календарі, грифилі, рамки, закладини, губки для магнітних дощок, щоденники.
Очікувана вартість
33 633,50 UAH
UA-2019-12-09-000424-b 7a9b2766657b40a09d7c340eb9ce2006
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Артемчук Юлія Миколаївна

+380487331104 artem4uk.julia@yandex.ru

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 09 грудня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Код ЄДРПОУ: 02125473
Місцезнаходження: 65020, Україна , Одеська обл., Одеська область, ву. Старопортофранківська, буд. 26, м. Одеса
Контактна особа: Артемчук Юлія Миколаївна
+380487331104
artem4uk.julia@yandex.ru
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3881 шт
Ціна за одиницю: 33633.5UAH без ПДВ
Папір для нотаток, бокси для паперу, коректори, лінійки, маркери, олівці, чинки, фото рамки, степлери, скоби, ручки, скрепки, файли, дироколи, календарі, грифилі, рамки, закладини, губки для магнітних дощок, щоденники.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65020, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Старопортофранківська, буд. 26.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 грудня 2019  —  13 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару згідно з виставленою видатковою накладною Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

09 грудня 2019 10:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 грудня 2019 10:21
Звіт канстовари.docx

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Бердник Володимир Анатолійович
#3363203857
Переможець 33 633,50
UAH
09 грудня 2019 10:29

Документи

09 грудня 2019 10:29
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 грудня 2019 10:35
Договір канцелярські товари.pdf укладений
09 грудня 2019 10:33

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Папір для нотаток, бокси для паперу, коректори, лінійки, маркери, олівці, чинки, фото рамки, степлери, скоби, ручки, скрепки, файли, дироколи, календарі, грифилі, рамки, закладини, губки для магнітних дощок, щоденники. 3881 шт 33 633,50
UAH