Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

природний газ
Очікувана вартість
415 000,00 UAH
UA-2019-12-09-000396-b 33cdb2f3372b49c1a6267da44b6c575f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Віталіївна Гупало

+380973994961 viddil_kultury_k2@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ КУЛЬТУРИ ОЛЕКСАНДРІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 02228894
Місцезнаходження: 27300, Україна , Кіровоградська обл., Олександрівський р-н, смт Олександрівка, вул. Коцюбинського, буд. 2
Контактна особа: Людмила Віталіївна Гупало
+380973994961
viddil_kultury_k2@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 грудня 2019 10:15
Звернення за роз’ясненнями: до 16 грудня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 грудня 2019 00:00
Початок аукціону: 26 грудня 2019 13:43
Очікувана вартість: 415 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,60%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09120000-6: Газове паливо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
39000 метр кубічний
природний газ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 27300, Україна, Кіровоградська область, Олександрівський район, селище міського типу Олександрівка, межа балансової належності
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата закінчення звітного періоду Оплата газу здійснюється Споживачем шляхом перерахування грошових коштів у національній валюті на розрахунковий рахунок Постачальника у вигляді 100% оплати до 10 числа місяця, наступного за розрахунковим (джерело фінансування – кошти місцевого бюджету) Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 грудня 2019 12:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 грудня 2019 12:09
ПД КУЛЬТУРА.doc
09 грудня 2019 12:09
ТД КУЛЬТУРА.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-12-09-000396-b.c1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД ГРУП", Код ЄДРПОУ:36716332
Дата подання: 10 січня 2020 20:56
Тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації
З метою об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій зі сторони Замовника, та недопущення порушення наших прав як учасника торгів на добросовісну конкуренцію серед учасників, звертаємо увагу Тендерного комітету, що тендерна пропозиція учасника ТОВ "Сервіс Ґрупп ЛТД" не відповідає умовам тендерної документації Замовника в частині вимог тендерної документації Замовника, а саме:
(ВСТУП ст..2:
Згідно ч. 1 ст. 25 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, та документи, що містять технічній опис предмета закупівлі, подаються в окремому файлі.
З метою дотримання принципів здійснення публічних закупівель, забезпечення однозначного тлумачення учасниками вимог цієї тендерної документації, та належного оформлення тендерних пропозицій, нижче надаються методичні рекомендації щодо оформлення та подання тендерної пропозиції.
Далі сторінка 4.:
Всі визначені цією документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій (рекомендовано у форматі .pdf), виготовлених з оригіналів чи копій документів, складених безпосередньо учасником (довідки в довільній формі, інші документи, складені учасником згідно цієї документації), з оригіналів чи копій документів, надання яких вимагається згідно цієї документації, а так само з оригіналів чи копій документів, виданих учаснику іншими організаціями, підприємствами та установами, та необхідність у наданні яких вимагається згідно цієї документації (наприклад, відгуки тощо). Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за підписом уповноваженої особи учасника.)

Документи тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕМИРГАЗ ЗБУТ" не є сканованими копіями з оригіналу документа та були створені шляхом накладання сканованої копії зображення печатки підприємства з підписом директора на готовий текстовий документ, що не є власноручним підписом директора та відбитки печатки. (Згідно з ДСТУ 4163-2003 "Вимоги до оформлювання документів"). Наприклад: 4.5. Технічні та якісн.характер..pdf (приклад завантажуємо з вимогою(текстовий документ де печатку можливо прибрати), та інші завантажені в електронну систему документи учасника.
Маємо зазначити, що за підроблення документів, печаток, штампів та бланків, збут чи використання підроблених документів, печаток, штампів, учасник процедури закупівлі несе кримінальну відповідальність згідно статті 358 Кримінального Кодексу України.
Просимо згідно вимог Закону України "Про публічні закупівлі" розглянути вищевказане питання на засіданні тендерного комітету та врахувати при оцінці тендерних пропозицій.
Для перевірки наведених фактів потрібно завантажити будь-який файл, що був наданий учасником ТОВ «Сервіс Групи ЛІД», у програму для проведення конвертації https://www.ilovepdf.com/ru/pdf_to_word з формату *.pdf у формат *.doc. Після проведення конвертації отриманий файл у форматі *.doc буде містити скановані печатку та підпис учасника, які були накладені на документ. (сканований документ виготовлений з оригіналів чи копій документів, складених безпосередньо учасником, конвертації не підлягає)
Ці документи не можна вважати такими, що відповідають вимогам тендерної документації, оскільки тендерна документація передбачає чіткі вимоги щодо подання документів, в електронному вигляді.



Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 10 січня 2020 21:06
Причина: уточнення
Номер вимоги: UA-2019-12-09-000396-b.c2
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД ГРУП", Код ЄДРПОУ:36716332
Дата подання: 10 січня 2020 21:12
Тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації
З метою об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій зі сторони Замовника, та недопущення порушення наших прав як учасника торгів на добросовісну конкуренцію серед учасників, звертаємо увагу Тендерного комітету, що тендерна пропозиція учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕМИРГАЗ ЗБУТ" не відповідає умовам тендерної документації Замовника в частині вимог тендерної документації Замовника, а саме: (ВСТУП ст..2:
Згідно ч. 1 ст. 25 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, та документи, що містять технічній опис предмета закупівлі, подаються в окремому файлі.
З метою дотримання принципів здійснення публічних закупівель, забезпечення однозначного тлумачення учасниками вимог цієї тендерної документації, та належного оформлення тендерних пропозицій, нижче надаються методичні рекомендації щодо оформлення та подання тендерної пропозиції.
Далі сторінка 4.:
Всі визначені цією документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій (рекомендовано у форматі .pdf), виготовлених з оригіналів чи копій документів, складених безпосередньо учасником (довідки в довільній формі, інші документи, складені учасником згідно цієї документації), з оригіналів чи копій документів, надання яких вимагається згідно цієї документації, а так само з оригіналів чи копій документів, виданих учаснику іншими організаціями, підприємствами та установами, та необхідність у наданні яких вимагається згідно цієї документації (наприклад, відгуки тощо). Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за підписом уповноваженої особи учасника.)

Документи тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕМИРГАЗ ЗБУТ" не є сканованими копіями з оригіналу документа та були створені шляхом накладання сканованої копії зображення печатки підприємства з підписом директора на готовий текстовий документ, що не є власноручним підписом директора та відбитки печатки. (Згідно з ДСТУ 4163-2003 "Вимоги до оформлювання документів"). Наприклад: 4.5. Технічні та якісн.характер..pdf та інші завантажені в електронну систему документи учасника.
Маємо зазначити, що за підроблення документів, печаток, штампів та бланків, збут чи використання підроблених документів, печаток, штампів, учасник процедури закупівлі несе кримінальну відповідальність згідно статті 358 Кримінального Кодексу України.
Просимо згідно вимог Закону України "Про публічні закупівлі" розглянути вищевказане питання на засіданні тендерного комітету та врахувати при оцінці тендерних пропозицій.
Для перевірки наведених фактів потрібно завантажити будь-який файл, що був наданий учасником ТОВ «Сервіс Групи ЛІД», у програму для проведення конвертації https://www.ilovepdf.com/ru/pdf_to_word з формату *.pdf у формат *.doc. Після проведення конвертації отриманий файл у форматі *.doc буде містити скановані печатку та підпис учасника, які були накладені на документ. (сканований документ виготовлений з оригіналів чи копій документів, складених безпосередньо учасником, конвертації не підлягає)
Ці документи не можна вважати такими, що відповідають вимогам тендерної документації, оскільки тендерна документація передбачає чіткі вимоги щодо подання документів, в електронному вигляді.



Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 11 січня 2020 13:15
Причина: уточнення
Номер вимоги: UA-2019-12-09-000396-b.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД ГРУП", Код ЄДРПОУ:36716332
Дата подання: 11 січня 2020 13:15
Тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації
З метою об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій зі сторони Замовника, та недопущення порушення наших прав як учасника торгів на добросовісну конкуренцію серед учасників, звертаємо увагу Тендерного комітету, що тендерна пропозиція учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕМИРГАЗ ЗБУТ" не відповідає умовам тендерної документації Замовника в частині вимог тендерної документації Замовника, а саме: (ВСТУП ст..2: Згідно ч. 1 ст. 25 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, та документи, що містять технічній опис предмета закупівлі, подаються в окремому файлі. З метою дотримання принципів здійснення публічних закупівель, забезпечення однозначного тлумачення учасниками вимог цієї тендерної документації, та належного оформлення тендерних пропозицій, нижче надаються методичні рекомендації щодо оформлення та подання тендерної пропозиції. Далі сторінка 4.: Всі визначені цією документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій (рекомендовано у форматі .pdf), виготовлених з оригіналів чи копій документів, складених безпосередньо учасником (довідки в довільній формі, інші документи, складені учасником згідно цієї документації), з оригіналів чи копій документів, надання яких вимагається згідно цієї документації, а так само з оригіналів чи копій документів, виданих учаснику іншими організаціями, підприємствами та установами, та необхідність у наданні яких вимагається згідно цієї документації (наприклад, відгуки тощо). Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за підписом уповноваженої особи учасника.) Документи тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕМИРГАЗ ЗБУТ" не є сканованими копіями з оригіналу документа та були створені шляхом накладання сканованої копії зображення печатки підприємства з підписом директора на готовий текстовий документ, що не є власноручним підписом директора та відбитки печатки. (Згідно з ДСТУ 4163-2003 "Вимоги до оформлювання документів"). Наприклад: 4.5. Технічні та якісн.характер..pdf та інші завантажені в електронну систему документи учасника. Маємо зазначити, що за підроблення документів, печаток, штампів та бланків, збут чи використання підроблених документів, печаток, штампів, учасник процедури закупівлі несе кримінальну відповідальність згідно статті 358 Кримінального Кодексу України. Просимо згідно вимог Закону України "Про публічні закупівлі" розглянути вищевказане питання на засіданні тендерного комітету та врахувати при оцінці тендерних пропозицій. Для перевірки наведених фактів потрібно завантажити будь-який файл, що був наданий учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕМИРГАЗ ЗБУТ", у програму для проведення конвертації https://www.ilovepdf.com/ru/pdf_to_word з формату *.pdf у формат *.doc. Після проведення конвертації отриманий файл у форматі *.doc буде містити скановані печатку та підпис учасника, які були накладені на документ. (сканований документ виготовлений з оригіналів чи копій документів, складених безпосередньо учасником, конвертації не підлягає) Ці документи не можна вважати такими, що відповідають вимогам тендерної документації, оскільки тендерна документація передбачає чіткі вимоги щодо подання документів, в електронному вигляд
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 січня 2020 20:43
Вітаємо! Шановний Учаснику! У відповідь на Ваше звернення тендерний комітет Замовника надає наступну інформацію:
Відповідно до ч. 3 ст. 30 Закону, у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Також, відповідно до абзацу другого ч. 1 ст. 32 Закону, учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Стосовно Вашого звернення, повідомляємо наступне, строки на його розгляд не визначені Законом, крім того звертаємо Вашу увагу, що дана вимога не стосується недостатньої аргументації відхилення Вашої тендерної пропозиції, а так само не стосується інформації щодо зазначення переваг пропозиції учасника, якого визнано переможцем торгів.
З приводу наданої вимоги зазначаємо, що відповідно п.1.5. розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» 1.5. Всі визначені цією документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій (рекомендовано у форматі .pdf), виготовлених з оригіналів чи копій документів, складених безпосередньо учасником (довідки в довільній формі, інші документи, складені учасником згідно цієї документації), з оригіналів чи копій документів, надання яких вимагається згідно цієї документації, а так само з оригіналів чи копій документів, виданих учаснику іншими організаціями, підприємствами та установами, та необхідність у наданні яких вимагається згідно цієї документації (наприклад, відгуки тощо). Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за підписом уповноваженої особи учасника.
При оцінці тендерним комітетом тендерної пропозиції учасника закупівлі, який запропонував найнижчу ціну, було встановлено, що тендерна пропозиція учасника відповідає вимогам тендерної документації. Всі надані учасником документи завантажені в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій формата .pdf та що відповідає вимогам. Факт накладання чи не накладання фото на документ не може бути підтверджений тендерним комітетом, оскільки це не входить до повноважень тендерного комітету (тендерний комітет оцінює наявність всіх затребуваних тендерною документацією документів, та їх відповідність щодо наданої інформації).
Тендерний комітет не має законних підстав та технічної можливості здійснювати оцінку документа в ракурсі накладання фото чи будь якого коригування документа. Перевірка такого роду повинна здійснюватися спеціалістами, які мають сертифіковане програмне забезпечення та мають змогу надати офіційні висновки.
Також зазначаємо, що з практики оприлюднених рішень Уповноваженого органу оскарження (АМКУ) з цього питання можна зробити такі ж висновки (рішення №15306-р/пк-пз від 23.10.2019 та рішення №4456-р/пк-пз від 11.05.2018). Замовники не в змозі довести факт некоректного створення (накладання підписів, печаток) документа. А для відхилення пропозиції учасника повинно бути надано підтвердження невідповідності тендерній документації.
Також зазначаємо, що в тендерній документації відсутнє зазначення, що документи не мають містити накладених підписів та печаток та відповідальності за надання таких документів у вигляді відхилення пропозиції. Отже тендерний комітет не має законних підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника якого визнано переможцем як такої, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Додатково повідомляємо, що з метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Порядок оскарження процедур закупівель зазначений у статті 18 Закону. Так, відповідно до абзацу другого частини 2 статті 18 скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю. Дякуємо за звернення!

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 грудня 2019 14:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕМИРГАЗ ЗБУТ" 196 950,00
UAH з ПДВ
191 950,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМГАЗ СІТІ" 210 366,00
UAH з ПДВ
194 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД ГРУП" 218 400,00
UAH з ПДВ
215 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ОККО КОНТРАКТ" 222 300,00
UAH з ПДВ
218 010,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 січня 2020 17:09
Електронний підпис
09 січня 2020 17:07
документи переможця.pdf
23 грудня 2019 09:14
Електронний підпис
23 грудня 2019 09:13
Електронний підпис
23 грудня 2019 09:10
5.9.Витяг від 03.12.2019.PDF
23 грудня 2019 09:10
5.7.Статут копія 2019.PDF
23 грудня 2019 09:10
8.1. Проект договору.PDF
23 грудня 2019 09:09
4.7. паспорта якості.PDF
23 грудня 2019 09:09
6.1.Довідка ліцензія.pdf
23 грудня 2019 09:09
3. Ст 17.pdf
23 грудня 2019 09:09
1.1.МТБ.pdf

Публічні документи

24 грудня 2019 20:09
Електронний підпис
24 грудня 2019 20:09
Технічні вимоги.pdf
24 грудня 2019 20:09
Проект договору.pdf
24 грудня 2019 20:09
Інша інформація.pdf
24 грудня 2019 20:09
Вимоги до статті 17.pdf

Публічні документи

25 грудня 2019 12:43
Електронний підпис
25 грудня 2019 12:40
9. Проект Договору.pdf
25 грудня 2019 12:40
8. Інші довідки.pdf

Публічні документи

25 грудня 2019 16:43
Електронний підпис
25 грудня 2019 16:42
Технічна специфікації.pdf
25 грудня 2019 16:42
Проект договору.pdf
25 грудня 2019 16:42
Несертифікація копія.pdf
25 грудня 2019 16:42
Лист згода Стоянський.pdf
25 грудня 2019 16:42
Лист згода Остащук.pdf
25 грудня 2019 16:42
Довідка ст 17 Остащук.pdf
25 грудня 2019 16:42
Довідка НКРЕКП.pdf
25 грудня 2019 16:42
Довідка МТО.pdf
25 грудня 2019 16:42
відгук марківська рда.pdf
25 грудня 2019 16:42
акт марківська рда.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕМИРГАЗ ЗБУТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМГАЗ СІТІ"

ТОВ "ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД ГРУП"

ПП "ОККО КОНТРАКТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕМИРГАЗ ЗБУТ"
#41351104
Переможець 191 950,00
UAH з ПДВ
08 січня 2020 14:29

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 січня 2020 14:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕМИРГАЗ ЗБУТ"
#41351104
191 950,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 січня 2021 14:25
Електронний підпис зміни до договору
01 грудня 2020 09:15
Додаткова угода №8 від 01.12.2020р.pdf зміни до договору
01 грудня 2020 09:14
Електронний підпис зміни до договору
01 грудня 2020 09:12
Додаткова угода №7 від 30.11.2020р.pdf зміни до договору
01 грудня 2020 09:06
Електронний підпис зміни до договору
30 жовтня 2020 13:29
Додаткова угода №6 від 30.10.2020р.pdf зміни до договору
30 жовтня 2020 13:29
Електронний підпис зміни до договору
30 жовтня 2020 13:28
Додаткова угода №5 від 30.10.2020р.pdf зміни до договору
30 жовтня 2020 13:27
Електронний підпис зміни до договору
30 жовтня 2020 13:24
Додаткова угода №4 від 30.10.2020р.pdf зміни до договору
30 жовтня 2020 13:20
Електронний підпис зміни до договору
28 лютого 2020 19:40
ДУ 3.pdf зміни до договору
28 лютого 2020 19:40
Електронний підпис зміни до договору
28 лютого 2020 19:39
Ду 02.PDF зміни до договору
28 лютого 2020 19:37
Електронний підпис зміни до договору
25 лютого 2020 13:23
ДУ 01.jpg зміни до договору
25 лютого 2020 13:22
Електронний підпис укладений
28 січня 2020 12:22
ДОГОВІР ГАЗ 2020.pdf укладений
28 січня 2020 12:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
25 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до змісту Додаткової угоди. 14. Сума договору після внесення змін - відповідно до умов Договору з урахуванням внесених змін. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - відповідно до умов Договору з урахуванням внесених змін.
Номер договору про закупівлю: 01
Договір:
Номер додаткової угоди: 01
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
28 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до змісту Додаткової угоди. 14. Сума договору після внесення змін - відповідно до умов Договору з урахуванням внесених змін. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - відповідно до умов Договору з урахуванням внесених змін.
Номер договору про закупівлю: 01
Договір:
Номер додаткової угоди: 02
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
28 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до змісту Додаткової угоди. 14. Сума договору після внесення змін - відповідно до умов Договору з урахуванням внесених змін. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - відповідно до умов Договору з урахуванням внесених змін.
Номер договору про закупівлю: 01
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Фактичні зміни вносяться згідно тексту додаткової угоди №4 від 30.10.2020 року (зміна банківських реквізитів) Відповідно до змісту Додаткової угоди. Сума договору після внесення змін - відповідно до умов Договору з урахуванням внесених змін. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - відповідно до умов Договору з урахуванням внесених змін.
Номер договору про закупівлю: 01
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до змісту Додаткової угоди № 5 від 30.10.2020 року. Сума договору після внесення змін: Згідно умов договору та з урахуванням даної додаткової угоди. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: Згідно умов договору та з урахуванням даної додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 01
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до змісту Додаткової угоди № 6 від 30.10.2020 року. Сума договору після внесення змін: Згідно умов договору та з урахуванням даної додаткової угоди. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: Згідно умов договору та з урахуванням даної додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 01
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
01 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до змісту Додаткової угоди №7 від 30.11.2020 року п. 14. Сума договору після внесення змін: Згідно умов договору та з урахуванням даної додаткової угоди. п.15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: Згідно умов договору та з урахуванням даної додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 01
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до змісту Додаткової угоди №8 від 01.12.2020 року п. 14. Сума договору після внесення змін: Згідно умов договору та з урахуванням даної додаткової угоди. п.15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: Згідно умов договору та з урахуванням даної додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 01
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 січня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 183 063,27
UAH (в тому числі ПДВ 30 510,55 UAH)