Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Яловичина
Очікувана вартість
2 905 000,00 UAH
UA-2019-12-09-000389-b 58c14bd6f4cf4d8c996a79ea0fd080e6
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кацан Марія Валентинівна

+380459550616 maria8806@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління гуманітарного розвитку Бориспільської районної державної адміністрації Київської області
Код ЄДРПОУ: 41810109
Вебсайт: http://metodbr.at.ua
Місцезнаходження: 08324, Україна , Київська обл., село Гора, вулиця Центральна, 5
Контактна особа: Кацан Марія Валентинівна
+380459550616
maria8806@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 грудня 2019 10:15
Звернення за роз’ясненнями: до 16 грудня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 грудня 2019 00:00
Початок аукціону: 26 грудня 2019 13:13
Очікувана вартість: 2 905 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,03%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11400 кг
Яловичина
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Київська область, Бориспільський район, навчальні заклади (заклади дошкільної освіти, навчально-виховні об’єднання, загальноосвітні школи)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 грудня 2019 10:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 грудня 2019 10:15
додаток_5.pdf
09 грудня 2019 10:15
додаток_4.pdf
09 грудня 2019 10:15
додаток_3.pdf
09 грудня 2019 10:15
додаток_2.pdf
09 грудня 2019 10:15
додаток_1.pdf
09 грудня 2019 10:15
тендерна_документацiя.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-12-09-000389-b.b1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ФОП Отрошко Сергій Михайлович, Код ЄДРПОУ:3135217730
Дата подання: 14 лютого 2020 15:53
Скарга у відповідності до Закону України "Про публічні закупівлі"
Скарга відповідно до вимог Закону України "Про публічні закупівлі"
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 18 лютого 2020 19:45

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-03-19-000048 ● 7235253f23f84a7da92a396f0460fc76
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19 березня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 березня 2020 13:11
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

19.03.2020 № 44
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.

Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 19.03.2020 № 44

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
29 UA-2019-12-09-000389-b 09.12.2019
дані автоматичних індикаторів ризиків

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Аргументовані заперечення до висновку 1. Найменування замовника: Управління гуманітарного розвитку Бориспільської районної державної адміністрації Київської області 2. Код згідно ЄДРПОУ замовника: 41810109 3. Місцезнаходження замовника: 08324, Київська область, Бориспільський район, с. Гора, вул. Центральна, 5 4. Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель. UA-2019-12-09-000389-b 5. Дата створення моніторингу: 19.03.2020 17:14 6. ID моніторингу: UA-M-2020-03-19-000048 7. Пояснення: Тендерний комітет розглянув Висновок про результати моніторингу закупівлі Замовника щодо встановлення порушення законодавства визначених абзацом шостим частини першої статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами) – «об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій», щодо закупівлі: основний словник національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" – 15110000-2 М'ясо (яловичина) та надає аргументовані заперечення до висновку. Тендерний комітет не згодний з Висновками Державної аудиторської служби України наказ від 19.03.2020 № 44, оскільки відповідно до умов тендерної документації, а саме: Додатку 1 «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям», в тому числі, пунктом 1.6. передбачено подання особистих медичних книжок персоналу (в тому числі копії медичних карт огляду осіб для визначення спроможності займатися відповідним видом діяльності за станом здоров’я), який буде супроводжувати постачання предмету закупівлі. Вивчивши тендерну пропозицію Учасника ФОП Мазаратій Н.І., було виявлено наступне, що учасник не надав копії медичних карт огляду осіб для визначення спроможності займатися відповідним видом діяльності за станом здоров’я та навіть письмове пояснення, щодо не надання вищезазначеного документу. Таким чином, тендерним комітетом було прийнято рішення відхилити тендерну пропозицію учасника ФОП Мазаратій Н.І., відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами), так як тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Вивчивши тендерну пропозицію Учасника-переможця ФОП Випущенко Л.М., було виявлене наступне, що учасник надав особисті медичні картки персоналу в яких зазначено, що дані працівники (водії) працюють в Учасника. Що стосується копій медичних карт огляду осіб для визначення спроможності займатися відповідним видом діяльності за станом здоров’я Учасник надав обґрунтоване письмове пояснення від 20.12.2019 № б/н, яке також завантажено в електронну систему закупівель. Відповідно до цього підстав для відхилення Замовником відсутні по даному питанню, тому що, учасник виконав вимоги тендерної документації. Таким чином, Замовник не згодний з Висновком Державної аудиторської служби України стосовно неправомірного визначення переможцем ФОП Випущенко Л.М. Отже, ознак порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо якої спрацював автоматичний індикатор ризиків RISK2-17-2 не підтверджена.

2020-04-14 12:32:02


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 10 квітня 2020
Кінцевий строк оскарження: 25 квітня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • не усунуто

-

2020-04-14 12:39:13

Ризики, що спрацювали

RISK2-17_2

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 грудня 2019 13:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Отрошко Сергій Михайлович 1 468 320,00
UAH з ПДВ
1 218 546,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І. 1 792 080,00
UAH з ПДВ
1 218 660,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна 1 475 388,00
UAH з ПДВ
1 475 388,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Валекс КО 1 846 800,00
UAH з ПДВ
1 482 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СТАРТРЕЙДІНГ" 1 590 984,00
UAH з ПДВ
1 590 984,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 січня 2020 11:22
Електронний підпис
10 січня 2020 11:22
Електронний підпис
10 січня 2020 11:20
Додаток 5.pdf
24 грудня 2019 15:46
Електронний підпис
24 грудня 2019 15:46
Електронний підпис
24 грудня 2019 15:30
ОМК ОСМ.pdf
24 грудня 2019 15:26
Договір дезинфекція.pdf
24 грудня 2019 15:26
Паспорт.pdf
24 грудня 2019 15:26
Аналогічні договори.pdf
24 грудня 2019 15:25
Листи довідки.pdf
24 грудня 2019 15:24
ТП РЕНО.pdf
24 грудня 2019 15:24
Довідка банк.pdf
24 грудня 2019 15:24
ІН.pdf
24 грудня 2019 15:24
Посвідчення водія ОСМ.pdf
24 грудня 2019 15:24
Експ.дозвіл Баришівка.pdf
24 грудня 2019 15:22
Проект договору.pdf
24 грудня 2019 15:22
Тендерна пропозиція.pdf
24 грудня 2019 15:22
Декларація виробника.pdf

Публічні документи

25 грудня 2019 19:31
Електронний підпис
25 грудня 2019 19:31
медичні довідки.pdf
25 грудня 2019 16:16
Електронний підпис
25 грудня 2019 16:16
Технічна специфікація.pdf

Публічні документи

07 лютого 2020 20:14
1 МВС.jpg
07 лютого 2020 20:14
IMG_0001.jpg
07 лютого 2020 20:14
IMG_0002.jpg
07 лютого 2020 20:14
IMG_0003.jpg
31 січня 2020 12:24
витяг ПДВ.jpg
31 січня 2020 12:23
довідка про ПДВ.pdf
25 грудня 2019 21:23
Електронний підпис
25 грудня 2019 21:13
Цінова яловичина.pdf

Публічні документи

25 грудня 2019 23:17
Електронний підпис
25 грудня 2019 23:16
Установчі яловичина.pdf
25 грудня 2019 23:16
4 Цінова.pdf
25 грудня 2019 23:16
3. Технічні.pdf

Публічні документи

25 грудня 2019 22:59
Електронний підпис
25 грудня 2019 22:17
Електронний підпис
25 грудня 2019 22:14
ЦП.pdf
25 грудня 2019 22:14
ТЗ.pdf
25 грудня 2019 22:14
Статут 2019.pdf
25 грудня 2019 22:14
Рішення №1.pdf
25 грудня 2019 22:14
Протокол Герасименко.pdf
25 грудня 2019 22:14
Проект договору.pdf
25 грудня 2019 22:14
Пояснення.pdf
25 грудня 2019 22:14
Наказ Герасименко.pdf
25 грудня 2019 22:14
Медичка Пінчук.pdf
25 грудня 2019 22:14
Лист про дезінфекцію.pdf
25 грудня 2019 22:14
Лист згода на ПД.pdf
25 грудня 2019 22:14
Згода ПД Алєшковський.pdf
25 грудня 2019 22:14
Згода на ПД 2.pdf
25 грудня 2019 22:14
Згода з проектом.pdf
25 грудня 2019 22:14
Експлуатаційний_БПП.pdf
25 грудня 2019 22:14
Документи склад 2020.pdf
25 грудня 2019 22:14
Документи на ТЗ.pdf
25 грудня 2019 22:14
Договір офіс 2020.pdf
25 грудня 2019 22:14
Довідка про учасника.pdf
25 грудня 2019 22:14
Довідка про товар.pdf
25 грудня 2019 22:14
Довідка по ст. 17 (всі п.).pdf
25 грудня 2019 22:14
Довідка МТБ.pdf
25 грудня 2019 22:14
ГЛ щодо поставки.pdf
25 грудня 2019 22:14
ГЛ по ЗУ санкції.pdf
25 грудня 2019 22:14
Гл по довкіллю.pdf
25 грудня 2019 22:14
Витяг ПДВ.PDF
25 грудня 2019 22:14
Витяг Герасименко.pdf
25 грудня 2019 22:14
Виписка Герасименко.pdf
25 грудня 2019 22:14
Видаткова ваги.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Отрошко Сергій Михайлович

ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І.

Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна

ТОВ Валекс КО

ТОВ "СТАРТРЕЙДІНГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП Отрошко Сергій Михайлович
#3135217730
Відхилено 1 218 546,00
UAH з ПДВ
28 січня 2020 08:44
ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І.
#2707716424
Відхилено 1 218 660,00
UAH з ПДВ
29 січня 2020 09:04
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна
#3087506383
Переможець 1 475 388,00
UAH з ПДВ
06 лютого 2020 10:43

Документи

28 січня 2020 08:44
Електронний підпис
28 січня 2020 08:43
Протокол
03 січня 2020 15:11
Протокол

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І. #2707716424

№ рішення у справі

141-р/тк і 142-р/тк

Дата рішення у справі

26.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

29 січня 2020 09:03
Електронний підпис
29 січня 2020 09:02
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 лютого 2020 10:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна
#3087506383
1 475 388,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 15:58
яловичина.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 13:42
Електронний підпис укладений
22 грудня 2020 15:15
Додаткова угода 5.pdf зміни до договору
22 грудня 2020 15:02
Електронний підпис укладений
30 листопада 2020 13:08
Додаткова угода 4.pdf зміни до договору
30 листопада 2020 11:41
Електронний підпис укладений
21 жовтня 2020 17:27
Додаткова угода 3.pdf зміни до договору
21 жовтня 2020 13:44
Електронний підпис укладений
16 вересня 2020 10:23
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
16 вересня 2020 10:18
Електронний підпис укладений
18 травня 2020 09:12
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
18 травня 2020 09:10
Електронний підпис укладений
13 березня 2020 13:17
Договір укладений
13 березня 2020 13:16

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 190
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 190
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 190
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 190
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 190
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 190
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML