Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

55510000-8 Послуги їдалень (організація гарячого харчування учнів, організація гарячого харчування дітей у пришкільних таборах відпочинку з денним перебуванням) (КЗ "Полтавська загальноосвітня школа І-ІІI ступенів № 26 ", КЗ "Полтавська загальноосвітня школа І-ІІI ступенів № 28 ")
Очікувана вартість
2 529 940,00 UAH
UA-2019-12-09-000305-c 3d2ec3fb68bf4b6bb4b1260dc72c8a48
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олепір Дар’я Андріївна

+380532573136 poltosvita@osvitapoltava.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВК Управління освіти виконавчого комітету Полтавської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02145725
Місцезнаходження: 36000, Україна , Полтавська обл., Полтава, вул. Соборності, 36
Контактна особа: Олепір Дар’я Андріївна
+380532573136
poltosvita@osvitapoltava.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 грудня 2019 10:21
Звернення за роз’ясненнями: до 18 грудня 2019 10:26
Оскарження умов закупівлі: до 24 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 грудня 2019 10:26
Очікувана вартість: 2 529 940,00 UAH без ПДВ
Publication date: 09 грудня 2019 10:21
Enquiries until: 18 грудня 2019 10:26
Complaints submission until: до 24 грудня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 28 грудня 2019 10:26

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень


Тендерна документація

20 грудня 2019 11:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 грудня 2019 11:40
Зміни .docx
20 грудня 2019 11:40
ТД послуги їдалень 2020 26_28 (2).docx
09 грудня 2019 14:40
Зміни 3.docx
20 грудня 2019 11:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 грудня 2019 14:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 грудня 2019 10:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 грудня 2019 11:40
Зміни .docx
20 грудня 2019 11:40
ТД послуги їдалень 2020 26_28 (2).docx
09 грудня 2019 14:40
ТД послуги їдалень 2020 26_28 .docx
09 грудня 2019 10:22
ТД послуги їдалень 2020 26_28 .docx
09 грудня 2019 14:40
Зміни 3.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-12-09-000305-c.c1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ПОНТЕМ.УА", Код ЄДРПОУ:40665499
Дата подання: 17 січня 2020 17:24
Оскарження визначення переможця
Оскарження визначення переможця
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 21 січня 2020 20:36
Рішення від 21.01.2020 № 1114+ лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 21 січня 2020 20:36
Рішення від 05.02.2020 № 2224.pdf
Дата публікації: 10 лютого 2020 20:04
Номер скарги: UA-2019-12-09-000305-c.b3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "СВІТ ПРОДУКТІВ", Код ЄДРПОУ:39787081
Дата подання: 18 січня 2020 17:24
скарга
СКАРГА про порушення законодавства в сфері публічних закупівель Замовником - Управління освіти виконавчого комітету Полтавської міської ради (далі – Замовник) було оголошено відкриті торги щодо закупівлі послуг - 55510000-8 Послуги їдалень (організація гарячого харчування учнів, організація гарячого харчування дітей у пришкільних таборах відпочинку з денним перебуванням) (КЗ "Полтавська загальноосвітня школа І-ІІI ступенів № 26 ", КЗ "Полтавська загальноосвітня школа І-ІІI ступенів № 28 ") (далі – Процедура закупівлі). Очікувана вартість – 2 529 940,00 грн. без ПДВ. Кінцева дата подання пропозицій – 28.12.2019 р. Аукціон відбувся 02 січня 2020 року. В закупівлі прийняти участь за лотом 2: - ТОВ "ПОНТЕМ.УА" - ФОП "ВВЕДЕНСЬКИЙ РОСТИСЛАВ ВОЛОДИМИРОВИЧ" - ТОВ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "СВІТ ПРОДУКТІВ" - ФОП ХМЕЛЬНИЦЬКА Людмила Миколаївка - ТОВ Командор Згідно протоколу засідання тендерного комітету № 91 від 09 січня 2020 року замовником було відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Торгова компанія «Світ продуктів» за лотом 2 згідно з п. 4 ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі». ТОВ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "СВІТ ПРОДУКТІВ" не погоджується з рішенням Замовником щодо відхилення їх тендерної пропозиції пояснюючи наступне: Згідно протоколу № 91 від 09 січня 2020 року як підстава відхилення ТОВ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "СВІТ ПРОДУКТІВ" у лоті 2 вказано, що «замовник вимагав надати копії заключних угод з акредитованими лабораторіями для дослідження готових страв, кондитерських та хлібобулочних виробів, змивів з об’єктів та обладнання. Учасник надав договір, який не відповідає вимогам тендерної документації». Відповідно до п. 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), та завантаженням файлів з: Учасник також надає інші документи, які передбачені цією документацією та Додатком 5. В Додатку 5 тендерної документації встановлено вимогу про надання копій заключених угод з акредитованими лабораторіями для дослідження готових страв, кондитерських та хлібобулочних виробів, змивів з об’єктів та обладнання. ТОВ «Торгова компанія «Світ продуктів» на виконання даної вимоги у складі документів пропозиції було надано файл «копії угод з лабораторіями», який містить завірені копії договорів, укладених з Кобеляцьким міжрайонним відокремленим підрозділом лабораторних досліджень Державної установи «Полтавський обласний лабораторний центр МОЗ України». Реквізити наданих договорів: Договір № 08\216 від 18 грудня (термін дії з 01.01.2020 року по 31 грудня 2020 року) та Договір 08\171 від 10 вересня 2019 року (термін дії з 10.09.2019 року по 31 грудня 2019 року), предмет договорів: санітарно-хімічні та бактеріологічні дослідження харчових продуктів, готових страв, в тому числі кондитерських та хлібобулочних виробів, водопровідної води, змиви з об’єктів та обладнання, обстеження працівників на носійство кишкових інфекцій за місцезнаходженням їдалень (виробництва та постачання готових страв, кулінарних виробів, напоїв, тощо) послуг щодо виїзного ресторанного обслуговування (кейтерингу). За предметом, який був зазначений у пункті 3.7 додатку 5 тендерної документації, надані в складі пропозиції угоди відповідають вимогам замовника. У пункті 3.7 додатку 5 тендерної документації зазначено: «Надати копІЇ заключенИХ угод», формулювання даної вимоги передбачає множину, надання учасником не менше 2-ох угод. За вимогою множини надані угоди відповідають умовам тендерної документації. Щодо акредитованої лабораторії. Скаржник наголошує, що тендерна документація не містила будь-яких вимог щодо підтвердження акредитації лабораторії з якою надано копії угод. Крім того, тендерна документація не містить визначення поняття «акредитована лабораторія». На виконання встановленої вимоги ТОВ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "СВІТ ПРОДУКТІВ" в складі тендерної пропозиції надано копії договору № 08/216 від 18 грудня 2019 р. та договору №08/171 від 10 вересня 2019 р. укладеного з Кобеляцьким міжрайонним відокремленим підрозділом лабораторних досліджень Державної установи «Полтавський обласний центр МОЗ України» (державна акредитована лабораторія згідно ДСТУ ISO 10012:2005). Отже, вимоги тендерної документації виконано Скаржником – ТОВ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "СВІТ ПРОДУКТІВ". В тендерній документації замовника не було зазначено окремих додаткових вимог щодо акредитації лабораторії, або органу, який повинен проводити акредитацію, або стандарту згідно якого повинна бути проведена акредитація, тощо. У зв’язку з відсутністю в тендерній документації вимог щодо підтвердження акредитації лабораторії з якою надано копії угод та визначення поняття «акредитована лабораторія», відхилення тендерної пропозиції Скаржника є безпідставним та незаконним. Згідно протоколу засідання тендерного комітету № 95 від 09 січня 2020 року замовником було визначено переможцем за лотом 2 учасника ТОВ «Командор». Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо визначенням переможцем Учасника - ТОВ «Командор» за лотом 2, так як їх тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації в частині: 1) Відповідно до п. 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), та завантаженням файлів з: Учасник також надає інші документи, які передбачені цією документацією та Додатком 5. В Додатку 5 тендерної документації встановлено перелік інформації та документів, що підтверджують відповідність Учасника встановленим кваліфікаційним критеріям, в тому числі: Інформація про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (не менше двох осіб на кожен лот окремо), а саме: Інформація про працівників задіяних в реалізації договору, в відповідності до умов цієї процедури, подається в довільній формі з зазначенням прізвища та ініціалів працівника, його посади (з зазначенням розряду), фахової освіти і спеціальності, досвід роботи. Працівники повинні відповідати одній з вимог: - кухар 5 розряду (додати копії відповідних документів про отримання фахової освіти, що підтверджують кваліфіційний рівень кухаря 5 розряду) -кухар 4 розряду (додати копії відповідних документів про отримання фахової освіти, що підтверджують кваліфіційний рівень кухаря 4 розряду). - кухар 3 розряду (додати копії відповідних документів про отримання фахової освіти, що підтверджують кваліфікаційний рівень кухаря 3 розряду), який має стаж роботи за професією кухаря 3 розряду не менше 1 року (додати копію документа та/або трудових книжок для підтвердження саме цієї вимоги) та пройшов кваліфікаційну атестацію на виробництві з присвоєнням вище третього розряду (додати копію посвідчення чи іншого підтверджуючого факт присвоєння розряду документа); Якщо у Учасника наявні вищі розряди, то (додати копії відповідних документів про отримання фахової освіти, що підтверджують кваліфікаційний рівень (розряд))); ТОВ «Командор» в складі тендерної пропозиції (файл 28 ) надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід наступного змісту: Отже, згідно вище вказаної довідки ТОВ «Командор» за лотом 2 вказується інформація про працівників Положишник Ірина Василівна та Юрченко Ілона Євгеніївна. Крім того, в складі тендерної пропозиції ТОВ «Командор» наявна довідка вих. № 50 від 24 грудня 2019 р. наступного змісту: ТОВ «Командор» надано інформацію за лотом 2 про працівників Положишник Ірина Василівна (посада-завідувач виробництва) та Юрченко Ілона Євгеніївна (посада – кухар). Отже, ТОВ «Командор» подано інформацію про посади працівників БЕЗ ЗАЗНАЧЕННЯ РОЗРЯДУ. Крім того, Скаржник зауважує, що згідно вимог тендерної документації Учасники обов’язково надають інформацію про кухаря 5-го розряду або кухаря 4-го розряду, або кухаря 3-го розряду. 2) Відповідно до п. 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), та завантаженням файлів з: Учасник також надає інші документи, які передбачені цією документацією та Додатком 5. В Додатку 5 тендерної документації встановлено перелік інформації та документів, що підтверджують відповідність Учасника встановленим кваліфікаційним критеріям, в тому числі: Копії особистих медичних книжок кухарів та працівників, які забезпечують надання даної послуги, оформлених відповідно до вимог чинного законодавства. Отже, в тендерній документації слова «кухарів» та «працівників» вказано в множині, а тому має бути надано не менше двох медичних книжок на кухарів та не менше двох медичних книжок на працівників, які забезпечують надання даної послуги, оформлених відповідно до вимог чинного законодавства. ТОВ «Командор» в складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід наступного змісту: Отже, згідно вище вказаної довідки ТОВ «Командор» за лотом 2 вказується інформація про працівників Положишник Ірина Василівна та Юрченко Ілона Євгеніївна. Також надано одну медичну книжку на Положишник Ірина Василівна (посада завідувач виробництва, тобто працівник, який забезпечують надання даної послуги) та одна медична книжка на Юрченко Ілона Євгеніївна (посада – кухар). В такому разі ТОВ «Командор» не надано копії особистих медичних книжок кухарів та працівників, які забезпечують надання даної послуги, оформлених відповідно до вимог чинного законодавства. Повинні були надати дві медичні книжки на кухарів та дві медичні книжки на працівників, які забезпечують виконання наданої послуги. 3) Відповідно до п. 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), та завантаженням файлів з: Учасник також надає інші документи, які передбачені цією документацією та Додатком 5. В Додатку 5 тендерної документації встановлено перелік інформації та документів, що підтверджують відповідність Учасника встановленим кваліфікаційним критеріям, в тому числі: Копії особистих медичних книжок кухарів та працівників, які забезпечують надання даної послуги, оформлених відповідно до вимог чинного законодавства. Оформлення медичних книжок встановлено в Наказі Міністерства охорони здоров’я України від 21.02.2013 № 150 «Про внесення змін до наказу Міністерства охорони здоров’я України від 23 липня 2002 року № 280», що містить форму особистої медичної книжки та Інструкцію щодо заповнення форми первинної облікової документації № 1-ОМК «Особиста медична книжка». ТОВ «Командор» в складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід наступного змісту: Отже, згідно вище вказаної довідки ТОВ «Командор» за лотом 2 вказується інформація про працівників Положишник Ірина Василівна та Юрченко Ілона Євгеніївна. Медична книжка, видана на Положишник Ірина Василівна не відповідає вимогам тендерної документації та чинному законодавству України. Так як, відповідно до Наказу Міністерства охорони здоров’я України від 21.02.2013 № 150 «Про внесення змін до наказу Міністерства охорони здоров’я України від 23 липня 2002 року № 280» суперечить пунктам інструкції щодо заповнення форми первинної облікової документації № 1-ОМК «Особиста медична книжка»: - пункт 4.1 «У пункті 1 зазначається повне найменування суб’єкта господарювання, де працює оглянута особа» - дана інформація не зазначена у медичні книжці Положишник Ірина Василівна. - пункт 4.4. « У пункті 4 зазначається повне найменування закладу охорони здоров’я, де проводився медичний огляд.» - дана інформація не зазначена у медичні книжці Положишник Ірина Василівна. - пункт 4.6. «Форма № 1-ОМК підписується керівником та засвідчується печаткою закладу охорони здоров’я.» - інформація про печатку не зазначена у медичні книжці Положишник Ірина Василівна. Медична книжка, що видана на Юрченко Ілона Євгеніївна також, не відповідає вимогам тендерної документації та чинному законодавству України. Так як, відповідно до Наказу Міністерства охорони здоров’я України від 21.02.2013 № 150 «Про внесення змін до наказу Міністерства охорони здоров’я України від 23 липня 2002 року № 280» суперечить пунктам інструкції щодо заповнення форми первинної облікової документації № 1-ОМК «Особиста медична книжка»: - пункт 4.1 «У пункті 1 зазначається повне найменування суб’єкта господарювання, де працює оглянута особа» - інформація, яка зазначена у медичні книжці Юрченко Ілона Євгеніївна містить нерозбірливе зображення, тому неможливо встановити найменування суб’єкта господарювання, де працює оглянута особа. - пункт 4.4. « У пункті 4 зазначається повне найменування закладу охорони здоров’я, де проводився медичний огляд.» - дана інформація не зазначена у медичні книжці Юрченко Ілона Євгеніївна - пункт «4.5. У пункті 5 проставляються число, місяць, рік проведення медичного огляду.» - дана інформація не зазначена у медичні книжці Юрченко Ілона Євгеніївна - пункт 4.6. «Форма № 1-ОМК підписується керівником та засвідчується печаткою закладу охорони здоров’я.» - інформація про печатку не зазначена у медичні книжці Юрченко Ілона Євгеніївна Враховуючи вище викладене, надані медичні книжки за лотом 2 не оформлені відповідно до вимог чинного законодавства. 4) В Додатку 5 тендерної документації встановлено перелік інформації та документів, що підтверджують відповідність Учасника встановленим кваліфікаційним критеріям, в тому числі: Інформація про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (не менше двох осіб на кожен лот окремо), а саме: Інформація про працівників задіяних в реалізації договору, в відповідності до умов цієї процедури, подається в довільній формі з зазначенням прізвища та ініціалів працівника, його посади (з зазначенням розряду), фахової освіти і спеціальності, досвід роботи. Працівники повинні відповідати одній з вимог: - кухар 5 розряду (додати копії відповідних документів про отримання фахової освіти, що підтверджують кваліфіційний рівень кухаря 5 розряду) -кухар 4 розряду (додати копії відповідних документів про отримання фахової освіти, що підтверджують кваліфіційний рівень кухаря 4 розряду). - кухар 3 розряду (додати копії відповідних документів про отримання фахової освіти, що підтверджують кваліфікаційний рівень кухаря 3 розряду), який має стаж роботи за професією кухаря 3 розряду не менше 1 року (додати копію документа та/або трудових книжок для підтвердження саме цієї вимоги) та пройшов кваліфікаційну атестацію на виробництві з присвоєнням вище третього розряду (додати копію посвідчення чи іншого підтверджуючого факт присвоєння розряду документа); Якщо у Учасника наявні вищі розряди, то (додати копії відповідних документів про отримання фахової освіти, що підтверджують кваліфікаційний рівень (розряд))). Замовник згідно вищезазначених умов вимагав надати документ про отримання фахової освіти. В складі пропозиції надано документ про фахову освіту на Положишник Ірина Василівна, де зазначено, що вона здобула кваліфікацію технолог, а отже, не відповідає одній з вимог: - кухар 5 розряду (додати копії відповідних документів про отримання фахової освіти, що підтверджують кваліфіційний рівень кухаря 5 розряду) -кухар 4 розряду (додати копії відповідних документів про отримання фахової освіти, що підтверджують кваліфіційний рівень кухаря 4 розряду). - кухар 3 розряду (додати копії відповідних документів про отримання фахової освіти, що підтверджують кваліфікаційний рівень кухаря 3 розряду), який має стаж роботи за професією кухаря 3 розряду не менше 1 року (додати копію документа та/або трудових книжок для підтвердження саме цієї вимоги) та пройшов кваліфікаційну атестацію на виробництві з присвоєнням вище третього розряду (додати копію посвідчення чи іншого підтверджуючого факт присвоєння розряду документа). В складі пропозиції надано документ про фахову освіту на Юрченко Ілона Євгеніївна, де зазначено, що присвоєно кваліфікацію техніка-технолога, а отже, не відповідає одній з вимог: - кухар 5 розряду (додати копії відповідних документів про отримання фахової освіти, що підтверджують кваліфіційний рівень кухаря 5 розряду) -кухар 4 розряду (додати копії відповідних документів про отримання фахової освіти, що підтверджують кваліфіційний рівень кухаря 4 розряду). - кухар 3 розряду (додати копії відповідних документів про отримання фахової освіти, що підтверджують кваліфікаційний рівень кухаря 3 розряду), який має стаж роботи за професією кухаря 3 розряду не менше 1 року (додати копію документа та/або трудових книжок для підтвердження саме цієї вимоги) та пройшов кваліфікаційну атестацію на виробництві з присвоєнням вище третього розряду (додати копію посвідчення чи іншого підтверджуючого факт присвоєння розряду документа). Враховуючи вище викладене, надані документи про освіту за лотом 2 не підтверджують відповідність Учасника встановленим кваліфікаційним критеріям. 5.) Відповідно до п. 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), та завантаженням файлів з: Учасник також надає інші документи, які передбачені цією документацією та Додатком 5. В Додатку 5 тендерної документації встановлено перелік інформації та документів, що підтверджують відповідність Учасника встановленим кваліфікаційним критеріям, в тому числі: Копію документу про проходження навчання персоналу щодо застосування на підприємствах системи НАССР, виданого відповідною установою. Скаржник зауважує згідно ч. 2 ст. 20 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» оператори ринку зобов’язані: розробляти, вводити в дію та застосовувати постійно діючі процедури, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, а також забезпечувати належну підготовку з питань застосування постійно діючих процедур, що базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, осіб, які є відповідальними за ці процедури, під час виробництва та обігу харчових продуктів. Вимоги щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР) затверджені Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України 01.10.2012 № 590. Зокрема, відповідно до вказано Наказу застосування системи НАССР полягає в: ідентифікації можливих небезпечних факторів; встановленні того, де і як небезпечні фактори можуть бути усунуті, попереджені або приведені до прийнятного рівня; розробці відповідних заходів і навчання персоналу; впровадженні заходів на практиці та документування процедур. Отже, згідно чинного законодавства України застосування і впровадження НАССР є різними поняттями. ТОВ «Командор» не надано в складі тендерної пропозиції копію документу про проходження навчання персоналу щодо застосування на підприємствах системи НАССР, виданого відповідною установою. Так як, ТОВ «Командор» надано сертифікати на працівників, що підтверджують їх навчання за темою «Впровадження системи НАССР у шкільних та дошкільних навчальних закладах», що не підтверджують застосування на підприємствах системи НАССР в цілому. В такому разі тендерна пропозиція ТОВ «Командор» не відповідає вимогам тендерної документації. 5) В Додатку 5 тендерної документації встановлено, що Учасник надає в складі тендерної пропозиції інші документи: Інформаційна довідка або гарантійний лист у довільній формі про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника, визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі». На виконання встановленої вимоги ТОВ «Командор» в складі тендерної пропозиції надано лист-гарантію наступного змісту: Поданий лист-гарантія не відповідає вимогам тендерної документації: - по-перше, ТОВ «Командор» не підтверджено відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції у частинах першій і другій статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема згідно п. 10 ч. 1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі». В п. 10 ч. 1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо: юридична особа, яка є учасником, не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень. Крім того, згідно Додатку 5 тендерної документації в разі, якщо Учасник відповідно до норм чинного Законодавства не зобов’язаний подавати, якийсь з вказаних документів, такий Учасник надає лист-роз’яснення в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вище зазначених документів. Отже, ТОВ «Командор» не виконано вимоги тендерної документації так як не підтверджено відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції у частинах першій і другій статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема згідно п. 10 ч. 1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі». В складі тендерної пропозиції також не надано лист-роз’яснення в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вище зазначених документів. Аналогічна практика міститься в рішеннях Постійної діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель у закупівлі за номером UA-2018-10-05-000494-b. - по-друге, відповідно до п. 8 ч. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо: учасник визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього відкрита ліквідаційна процедура. ТОВ «Командор» в складі тендерної пропозиції надано лист-гарантію, що містить інформацію про те, що стосовно ТОВ «Командор» відкрита ліквідаційна процедура. В такому разі, ТОВ «Командор» не підтверджено відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції у частинах першій і другій статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Аналогічна практика міститься в рішеннях Постійної діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель у закупівлі за номером UA-2019-03-20-000551-c. 6) В Додатку 5 тендерної документації встановлено, що Учасник надає в складі тендерної пропозиції інші документи: Надати копії заключених угод з акредитованими лабораторіями для дослідження готових страв, кондитерських та хлібобулочних виробів, змивів з об’єктів та обладнання. Згідно вимог тендерної документації словосполучення «копії заключених угод» та «акредитованими лабораторіями» вказано в множині і тому має бути надано не менше двох заключених угод з акредитованими лабораторіями. На виконання встановлених вимог ТОВ «Командор» в складі тендерної пропозиції надано: - Договір № 78 від 21 березня 2019 р. укладеного з Державною установою «Полтавський обласний лабораторний центр МОЗ України». Проте, згідно Реєстру акредитованих ООВ Державна установа «Полтавський обласний лабораторний центр МОЗ України» не є акредитованою лабораторією (реєстр знаходиться за посиланням https://naau.org.ua/reyestr-akreditovanix-oov/); - Договір № 252 від 24 грудня 2019 р. укладеного з Регіональною державною лабораторією Держпродспоживслужби в Полтавській області (акредитована лабораторія). Отже, ТОВ «Командор» в складі тендерної пропозиції надано лише одну копію заключених угод з акредитованою лабораторією, що суперечить вимогам тендерної документації. В такому разі ТОВ «Командор» не надано копії заключених угод з акредитованими лабораторіями для дослідження готових страв, кондитерських та хлібобулочних виробів, змивів з об’єктів та обладнання. Враховуючи вище викладене, тендерна пропозиція ТОВ «Командор» за лотом 2, не відповідає вимогам тендерної документації та має бути відхиленою згідно чинного законодавства України. Тендерним комітетом було порушено основний принцип здійснення закупівель: «об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій» (ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі»), застосовано дискримінаційний підхід розгляду тендерних пропозицій, внаслідок якого було акцептовано тендерну пропозицію, що не відповідає умовам Закону та умовам тендерної документації. Керуючись викладеним, ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Призупинити процедуру закупівлі на строк до винесення рішення за скаргою. 3. Визнати неправомірним та скасувати рішення тендерного комітету у закупівлі за номером в ЦБД UA-2019-12-09-000305-с закупівлю послуг - 55510000-8 Послуги їдалень (організація гарячого харчування учнів, організація гарячого харчування дітей у пришкільних таборах відпочинку з денним перебуванням) (КЗ "Полтавська загальноосвітня школа І-ІІI ступенів № 26 ", КЗ "Полтавська загальноосвітня школа І-ІІI ступенів № 28 ") (два лоти) про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "СВІТ ПРОДУКТІВ" у лоті № 2. 4. Перевірити тендерну пропозицію учасника ТОВ «Командор» на відповідність вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та умовам тендерної документації замовника у процедурі за номером в ЦБД UA-2019-12-09-000305-с закупівлю послуг - 55510000-8 Послуги їдалень (організація гарячого харчування учнів, організація гарячого харчування дітей у пришкільних таборах відпочинку з денним перебуванням) (КЗ "Полтавська загальноосвітня школа І-ІІI ступенів № 26 ", КЗ "Полтавська загальноосвітня школа І-ІІI ступенів № 28 ") лот № 2 5. Визнати неправомірним та скасувати рішення тендерного комітету про визначення учасника ТОВ Командор переможцем у процедурі за номером вUA-2019-12-09-000305-с закупівлю послуг - 55510000-8 Послуги їдалень (організація гарячого харчування учнів, організація гарячого харчування дітей у пришкільних таборах відпочинку з денним перебуванням) (КЗ "Полтавська загальноосвітня школа І-ІІI ступенів № 26 ", КЗ "Полтавська загальноосвітня школа І-ІІI ступенів № 28 ") лот № 2 Додатки: - Платіжне доручення про внесення плати за подання скарги. - Всі документи за цією скаргою знаходяться у публічному доступі за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-12-09-000305-c
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 22 січня 2020 20:53
Рішення від 22.01.2020 № 1266+ лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 22 січня 2020 20:52
рішення від 07.02.2020 № 2389.pdf
Дата публікації: 12 лютого 2020 19:38
Коментар замовника щодо усунення порушення: Виконання рішення постійно діючої адміністативної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за процедурою закупівлі 55510000-8 - Послуги їдалень (організація гарячого харчування учнів, організація гарячого харчування дітей у пришкільних таборах відпочинку з денним перебуванням ) по учасникам ТОВ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "СВІТ ПРОДУКТІВ" та ТОВ «Командор»
Дата виконання рішення замовником: 13 лютого 2020 16:53
Номер скарги: UA-2019-12-09-000305-c.c2
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ "ПОНТЕМ.УА", Код ЄДРПОУ:40665499
Дата подання: 17 січня 2020 17:25
Оскарження визначення переможця
Оскарження визначення переможця
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
Рішення від 21.01.2020 № 1115.pdf
Дата публікації: 21 січня 2020 20:37

Документи подані скаржником

17 січня 2020 17:24
000305.pdf
17 січня 2020 17:24
Платiжне_доручення-2.pdf

Документи подані замовником

05 лютого 2020 10:13
Заперечення_Понтем_26_28.doc

Документи подані скаржником

18 січня 2020 17:23
СКАРГА
18 січня 2020 17:23
СКАРГА
18 січня 2020 17:23
СКАРГА
18 січня 2020 17:24
ПЛАТІЖНЕ ДОРУЧЕННЯ

Документи подані замовником

05 лютого 2020 09:52
світ продуктів 28.docx

Документи подані скаржником

17 січня 2020 17:25
000305.pdf
17 січня 2020 17:25
Платiжне_доручення-2.pdf

Документи Органу Оскарження

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: ЛОТ 1 Комунальний заклад "Полтавська загальноосвітня школа І-ІІI ступенів № 26 "
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 1 685 540,00 UAH без ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 8 427,70 UAH без ПДВ

Аукціон

Початок: 02 січня 2020 13:56
Закінчення: 02 січня 2020 14:23
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

499 люд
організація одноразового гарячого харчування (сніданок) учнів 1- 4 класів та учнів пільгових категорій 5-11(12) класів (джерело фінансування -кошти місцевого бюджету)
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36000, Україна, Полтавська область, м.Полтава, вул. Івана Мазепи,18
Дата доставки: 31 грудня 2020

organization of one-time hot meals (breakfast) for students of 1-4 classes and students of privileged categories 5-11 (12) classes(source of funding - local budget)
CPV: 55510000-8
70 люд
організація гарячого харчування дітей у пришкільних таборах відпочинку з денним перебуванням (1 день відвідування з 3-х разовим харчуванням) (джерело фінансування кошти - місцевого бюджету)
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36000, Україна, Полтавська область, м.Полтава, вул. Івана Мазепи,18
Дата доставки: 31 грудня 2020

organization of hot meals for children in daytime camps (1 day visit with 3 meals a day) (source of funding - local budget)
CPV: 55510000-8

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за поставлену Послугу проводяться шляхом: оплати Замовником після пред'явлення Учасником рахунка на оплату Послуги по факту Надання Послуги Пiсляоплата 15 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Скарги до лоту

Номер скарги: UA-2019-12-09-000305-c.c1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ПОНТЕМ.УА", Код ЄДРПОУ:40665499
Дата подання: 17 січня 2020 17:24
Оскарження визначення переможця
Оскарження визначення переможця
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 21 січня 2020 20:36
Рішення від 21.01.2020 № 1114+ лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 21 січня 2020 20:36
Рішення від 05.02.2020 № 2224.pdf
Дата публікації: 10 лютого 2020 20:04

Документи подані скаржником

17 січня 2020 17:24
000305.pdf
17 січня 2020 17:24
Платiжне_доручення-2.pdf

Документи подані замовником

05 лютого 2020 10:13
Заперечення_Понтем_26_28.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 січня 2020 14:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПОНТЕМ.УА" 1 599 303,00
UAH
1 300 000,00
UAH
Документи
ФОП ХМЕЛЬНИЦЬКА Людмила Миколаївка 1 595 187,15
UAH
1 299 999,00
UAH
Документи
ТОВ НОВЕ ВІДРОДЖЕННЯ 1 681 473,15
UAH
1 681 473,15
UAH
Документи

Публічні документи

28 грудня 2019 10:16
Електронний підпис
28 грудня 2019 10:01
Цінова пропозиція.pdf
28 грудня 2019 10:01
Технічна специфікація.pdf
28 грудня 2019 10:01
Трудові книжки.pdf
28 грудня 2019 10:01
Статут.pdf
28 грудня 2019 10:01
Потужність-цех.pdf
28 грудня 2019 10:01
Меню-табори.pdf
28 грудня 2019 10:01
Медичні книжки.pdf
28 грудня 2019 10:01
Інформаційна довідка.pdf
28 грудня 2019 10:01
Довідка-ст. 17.pdf
28 грудня 2019 10:01
Довідка-працівники.pdf
28 грудня 2019 10:01
Довідка довкілля.pdf
28 грудня 2019 10:01
Дипломи.pdf
28 грудня 2019 10:01
Впровадження НАССР.pdf
28 грудня 2019 10:01
Відгук школа 275.pdf

Публічні документи

27 грудня 2019 17:34
основні2.rar
27 грудня 2019 17:34
основні.rar
27 грудня 2019 17:34
шк26.rar
27 грудня 2019 17:34
ціна 26.rar

Публічні документи

20 січня 2020 16:23
банківська гарантія
27 грудня 2019 15:54
статут.rar
27 грудня 2019 15:53
основні2.rar
27 грудня 2019 15:53
основні.rar
27 грудня 2019 15:53
меню.rar
27 грудня 2019 15:53
кваліфікація26.rar
27 грудня 2019 15:53
цінова шк 26.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПОНТЕМ.УА"

ФОП ХМЕЛЬНИЦЬКА Людмила Миколаївка

ТОВ НОВЕ ВІДРОДЖЕННЯ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ХМЕЛЬНИЦЬКА Людмила Миколаївка
#2753020406
Відхилено 1 299 999,00
UAH
08 січня 2020 16:17
ТОВ "ПОНТЕМ.УА"
#40665499
Відхилено 1 300 000,00
UAH
08 січня 2020 16:20
ТОВ НОВЕ ВІДРОДЖЕННЯ
#25167273
Переможець 1 681 473,15
UAH
08 січня 2020 16:59

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 січня 2020 16:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ НОВЕ ВІДРОДЖЕННЯ
#25167273
1 681 473,15
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 квітня 2021 16:26
Електронний підпис укладений
11 березня 2021 11:29
ДУ_7 до Д_46Т від 14.02.2020.PDF зміни до договору
11 березня 2021 11:28
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 18:08
ДУ _ 6 Дог. 46 Т.PDF зміни до договору
04 січня 2021 18:07
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 10:57
ДУ_5 до Д_46Т від 14.02.2020.PDF зміни до договору
29 грудня 2020 10:56
Електронний підпис укладений
24 грудня 2020 16:29
ДУ_4 до Д_46Т від 14.02.2020.PDF зміни до договору
24 грудня 2020 16:27
Електронний підпис укладений
23 листопада 2020 15:34
ДУ _ 3 до Договору 46Т.PDF зміни до договору
23 листопада 2020 14:03
Електронний підпис укладений
24 липня 2020 10:58
ДУ_2 до Д_46Т від 14.02.2020р..PDF зміни до договору
24 липня 2020 10:57
Електронний підпис укладений
24 червня 2020 10:23
ДУ _1 до Д _46Т від 14.02.2020.PDF зміни до договору
24 червня 2020 10:22
Електронний підпис укладений
14 лютого 2020 08:53
46Т.PDF укладений
14 лютого 2020 08:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 46Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна найменування Замовника
Номер договору про закупівлю: 46Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
23 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 46Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 46Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 46Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку. Вартість додаткової угоди становить обсяг, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі і складає 179095 грн. 14 коп. без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 46Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
11 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку. Вартість додаткової угоди становить 00 грн. 00 коп. без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 46Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 лютого 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 895 475,70
UAH