Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

М"ясо (курятина)
Очікувана вартість
152 000,00 UAH
UA-2019-12-08-000054-b c5fb03f5e48b4b38b6047d8c2ea0c090
Відкриті торги    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Алла Донська

+380505527115 skadovsk2001@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Філія Херсонського вищого училища фізичної культури Херсонської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 26033132
Місцезнаходження: 75700, Україна , Херсонська обл., Скадовський р-н., м. Скадовськ, вул. Шмідта, 32
Контактна особа: Алла Донська
+380505527115
skadovsk2001@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 грудня 2019 20:27
Звернення за роз’ясненнями: до 14 грудня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 грудня 2019 10:00
Початок аукціону: 26 грудня 2019 14:28
Очікувана вартість: 152 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 520,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2000 кілограм
М"со куряче
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75700, Україна, Херсонська область, м. Скадовськ, вул. Шмідта буд. 32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 грудня 2019 20:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 грудня 2019 20:27
Проект договору.docx
08 грудня 2019 20:27
ТД_мясо кури.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-12-08-000054-b.b1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: Приватне підприємство «Никольтрейд», Код ЄДРПОУ:42601065
Дата подання: 08 січня 2020 10:04
Вимога щодо неправомірного визначення переможця
Під час проведення Процедури закупівлі Замовник допустив порушення законодавства у сфері публічних закупівель, яке полягає у неправомірному та необґрунтованому прийнятті рішення про визначення переможцем та про намір укласти договір з наступним учасником, ФОП Вихор А.В.

Тендерна пропозиція ФОП Вихор А.В. не відповідає вимогам тендерної документації та має бути відхилена у порядку, визначеному Законом України «Про публічні закупівлі».
Невідповідність полягає у наступному.

Учасники повинні були надати у складі своїх тендерних пропозицій:
1. Згідно п.2 розділу V. ОЦІНКА ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ – «для укладення договору про закупівлю учасники надають інформацію про свої контактні дані із зазначенням реквізитів (найменування, коду ЄДРПОУ, місцезнаходження, поштової адреси, телефону, електронної адреси; відомостей про особу, уповноважену на підписання договору про закупівлю (прізвище, ім’я, по-батькові, посада, контактний телефон), банківських реквізитів, які будуть використовуватися для розрахунків за договором про закупівлю)»
Згідно додатку 7 до документації замовником встановлена форма документа «ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА» та відповідно до п.2 розділу V. ОЦІНКА ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ зазначено що «не є формальними (несуттєвими) помилками, допущення яких учасниками в тендерних пропозиціях призведе до відхилення їх пропозицій: недотримання учасником вимог щодо форми та змісту подання документів тендерної пропозиції, … подання учасником у складі тендерної пропозиції документів із будь-якими відхиленнями від встановлених цією документацією форм (у разі наявності) та з неповним зазначенням необхідної інформації, …;»

У тендерної пропозиції ФОП Вихор А.В. надано документ «Відомості про учасника» якій не відповідає за своїм змістом та формою встановленої Замовником форми цього документу у Додатку 7 до тендерної документації, та при цьому не містіть всю передбачену замовником інформацію, а саме: відсутні відомості щодо електронної адреси/e-mail, інформація про засновників (учасників) підприємства, з обов’язковим визначенням інформації про кінцевого бенефіціарного власника (контролера), та щодо відсоткової ставки системи оподаткування учасника. Згідно наведеної вимоги документації це не є формальними (несуттєвими) помилками та повинно було привести до відхилення пропозицій ФОП Вихор А.В.

2. Відповідно до п.2 розділу V. ОЦІНКА ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ «усі копії документів, які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, завіряються Учасником та повинні містити найменування посади (за наявності), прізвище, ініціали, підпис уповноваженої особи, відмітку «Згідно з оригіналом» або «З оригіналом згідно» або подібну відмітку, а також ДАТУ ЗАСВІДЧЕННЯ». У цьому ж пункті зазначено що «не є формальними (несуттєвими) помилками, допущення яких учасниками в тендерних пропозиціях призведе до відхилення їх пропозицій: … подання скан-копій з копій документів без відповідної відмітки»

Всі надані копії у складі тендерної пропозиції ФОП Вихор А.В. не містять відповідної відмітки про ДАТУ ЗАСВІДЧЕННЯ копії документу. Тем самим учасником не виконана дана вимога документації, а тому його пропозиція не відповідає умовам документації.

3. Відповідно вимогам п.2 розділу V. ОЦІНКА ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ «у випадку, коли цією тендерною документацією вимагається від учасників подання ними скан-копії певного документа – це означає, що учасник повинен надати всі сторінки документа, що вимагається, додатки до нього, документи, якими вносилися зміни до первісного документа, тощо.»

У складі тендерної пропозиції ФОП Вихор А.В. надано копію паспорта, яка містіть не всі сторінки, також надано копію лише частини договору найму (оренди) автотранспортного засобу з фізичною особою Палюх Ю.Б. яка містіть лише першу сторінку договору та у якої відсутня сторінка, яка містіть підписи сторін договору. Тем самим учасником не виконана дана вимога документації, а тому його пропозиція не відповідає умовам документації.

4. Відповідно Додатку 4 Учасники процедури закупівлі повинні надати « - у разі залучення автомобілів на договірних умовах надати копію договору про використання Т/з та території використання;»

ФОП Вихор А.В. надає у складі пропозиції договір найму (оренди) автотранспортного засобу з фізичною особою Палюх Ю.Б., який не є підприємцем відповідно до умов зазначеного договору. Відповідно до ст. 799 ЦК України договір найму транспортного засобу укладається у письмовій формі. Договір найму транспортного засобу за участю фізичної особи підлягає нотаріальному посвідченню. Ст. 220 ЦК України передбачено, що у разі недодержання сторонами вимоги закону про нотаріальне посвідчення договору такий договір є нікчемним. Нарешті, згідно частин 1, 4 ст. 216 ЦК України недійсний правочин не створює юридичних наслідків, крім тих, що пов'язані з його недійсністю. Правові наслідки недійсності нікчемного правочину, які встановлені законом, не можуть змінюватися за домовленістю сторін.
Оскільки вищевказаний договір нотаріально не посвідчений, то він є нікчемним та у учасника ФОП Вихор А.В. немає жодних законних підстав використовувати зазначений транспортних засіб у своєї господарської діяльності, інших підтверджень наявності транспортних засобів для постачання товару учасником ФОП Вихор А.В. не надано, а отже вона не відповідає кваліфікаційному критерію про наявність транспортних засобів для постачання товару. Тем самим учасником не виконана дана вимога документації, а тому його пропозиція не відповідає умовам документації.

5. Відповідно Додатку 4 Учасники процедури закупівлі повинні надати «- для кожного автомобіля, який має залучатися для виконання договору, надати копію технічного паспорту»

Надані документи на автомобіль який належить Палюх Ю.Б., ФОП Вихор А.В. не має жодних законних підстав використовувати зазначений транспортних засіб у своєї господарської діяльності, інших документів не надано. Тем самим учасником не виконана дана вимога документації, а тому його пропозиція не відповідає умовам документації.

6. Відповідно до п.2 розділу V. ОЦІНКА ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ «протягом п’яти днів після завершення аукціону учасник, тендерна пропозиція якого за результатами аукціону має найнижчу ціну, повинен завантажити до електронної системи закупівель цінову пропозицію учасника за результатами аукціону за формою, наведеною у Додатку №6 до тендерної документації, разом із документами, які передбачені у ціновій пропозиції (у разі їх наявності) за ціною останньої пропозиції, поданої учасником під час аукціону, окрім випадку, коли цінова пропозиція учасника під час аукціону не змінилася. Така ж вимога щодо подання документів цінової пропозиції стосується кожного наступного учасника, пропозиція якого розглядатиметься після відхилення тендерної пропозиції попереднього учасника, якщо така ситуація виникне;»

Цінова пропозиція учасника за результатами аукціону протягом зазначеного терміну до електронної системи закупівель не завантажена. Тем самим учасником не виконана дана вимога документації, а тому його пропозиція не відповідає умовам документації.

7. Відповідно до п.5 розділу ІІІ. ІНСТРУКЦІЯ З ПІДГОТОВКИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ «переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, визначені у Додатку №2 до цієї тендерної документації.» та «Документи повинні бути завантажені учасником до електронної системи закупівель. Дата завантаження документів до електронної системи закупівель є визначальною»

Вищевказані документи учасником протягом зазначеного терміну до електронної системи закупівель не завантажено. Тем самим учасником не виконана дана вимога документації, а тому його пропозиція не відповідає умовам документації.

8. . Відповідно до п.1 розділу ІІІ. ІНСТРУКЦІЯ З ПІДГОТОВКИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ «створення та подання тендерних пропозицій відбувається відповідно до статті 6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг»;» Згідно зазначеної статті 6 «Накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа.»

Тендерна документація ФОП Вихор А.В. не містіть накладеного електронного підпису. Тем самим учасником не виконана дана вимога документації, а тому його пропозиція не відповідає умовам документації.

Таким чином, за даних підстав отримана тендерна пропозиція ФОП Вихор А.В. не відповідає встановленим вимогам тендерної документації та підлягає відхиленню.

Замовник діючи упереджено, порушуючи принципи проведення процедури закупівлі, усвідомлюючи свої дії, завідомо неправомірно визначив переможцем тендерну пропозицію учасника ФОП Вихор А.В., ЯКА НЕ ВІДПОВІДАЄ УМОВАМ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ.
Дане порушення може бути усунене Замовником шляхом скасування раніше прийнятого рішення.

Просимо прийняти законне та обґрунтоване рішення стосовно цієї процедури закупівлі. У разі ігнорування Замовником даного звернення та не приведення процедури закупівлі у відповідність до норм чинного законодавства, змушені будемо звернутись до уповноважених органів.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 грудня 2019 14:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне підприємство «Никольтрейд» 126 000,00
UAH з ПДВ
118 740,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ВИХОР АЛЛА ВІКТОРІВНА" 149 940,00
UAH з ПДВ
125 999,00
UAH з ПДВ
Документи
Мале Приватне Підприємство "Ритм" 144 792,00
UAH з ПДВ
144 792,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 грудня 2019 23:20
Електронний підпис
23 грудня 2019 23:13
Уставні документи.pdf
23 грудня 2019 23:13
Проект договору.PDF
23 грудня 2019 23:13
Пропозиція кури.PDF

Публічні документи

08 січня 2020 10:53
Електронний підпис
08 січня 2020 10:52
ДОВІДКА.pdf
23 грудня 2019 14:31
Установчі документи.pdf
23 грудня 2019 14:31
ТП Мясо (Курятина).pdf
23 грудня 2019 14:31
ІТХ Мясо (Курятина).pdf
23 грудня 2019 14:31
Довідки.pdf
23 грудня 2019 14:31
Аналогічні договора.pdf

Публічні документи

13 січня 2020 12:29
Електронний підпис
13 січня 2020 12:00
Документи переможця.pdf
23 грудня 2019 22:15
Електронний підпис
23 грудня 2019 22:12
Статут.pdf
23 грудня 2019 22:12
Витяг з ЭДРПОУ 17.12.19.pdf
23 грудня 2019 22:12
Договір на авто.pdf
23 грудня 2019 22:12
Мерседес 9710 від 23.12.2019.pdf
23 грудня 2019 22:12
Загальні відомості.pdf
23 грудня 2019 22:12
Ст. 17.pdf
23 грудня 2019 22:12
Лист пояснення.pdf
23 грудня 2019 22:12
Довідка МТБ.pdf
23 грудня 2019 22:12
Декларація виробника.pdf
23 грудня 2019 22:12
Цінова пропозиція.pdf
23 грудня 2019 22:12
Проект договору.pdf
23 грудня 2019 22:12
Аналогічний договір.pdf
23 грудня 2019 22:12
Технічна специфікація.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Приватне підприємство «Никольтрейд»

ФОП "ВИХОР АЛЛА ВІКТОРІВНА"

Мале Приватне Підприємство "Ритм"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне підприємство «Никольтрейд»
#42601065
Відхилено 118 740,00
UAH з ПДВ
29 грудня 2019 10:19
ФОП "ВИХОР АЛЛА ВІКТОРІВНА"
#2175011307
Рішення скасоване 125 999,00
UAH з ПДВ
11 січня 2020 17:30
ФОП "ВИХОР АЛЛА ВІКТОРІВНА"
#2175011307
Відхилено 125 999,00
UAH з ПДВ
11 січня 2020 17:33
Мале Приватне Підприємство "Ритм"
#24756872
Переможець 144 792,00
UAH з ПДВ
11 січня 2020 18:44

Документи

29 грудня 2019 10:19
Електронний підпис
29 грудня 2019 10:18
Протокол відх. кури.docx

Документи

11 січня 2020 17:33
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 січня 2020 18:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Мале Приватне Підприємство "Ритм"
#24756872
144 792,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 жовтня 2021 11:34
Електронний підпис зміни до договору
26 січня 2021 12:47
Д У 3 13 2230 2020.pdf зміни до договору
26 січня 2021 12:45
Електронний підпис зміни до договору
17 червня 2020 13:05
Додаткова угода 1 132230т.pdf зміни до договору
17 червня 2020 13:05
Електронний підпис укладений
22 січня 2020 15:27
Договор 13.pdf укладений
22 січня 2020 15:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 13/2230/т
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 13/2230/т
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 січня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 144 792,00
UAH (в тому числі ПДВ 24 132,00 UAH)