Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Компьютерне обладнання
Очікувана вартість
41 000,00 UAH
UA-2019-12-08-000037-b 58daf8ae536a4249bc48216f84e92d83
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Барвіненко

+380567900548 ekml9@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Міська клінічна лікарня №9" Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 01984613
Місцезнаходження: 49023, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Мануйлівський, буд. 29
Контактна особа: Ірина Барвіненко
+380567900548
ekml9@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 грудня 2019 17:33
Звернення за роз’ясненнями: до 10 грудня 2019 19:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 грудня 2019 19:00
Початок аукціону: 12 грудня 2019 13:26
Очікувана вартість: 41 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 210,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 штука
Компьютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49023, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, пр. Мануйлівський, 29
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 грудня 2019 08:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 грудня 2019 17:33
Проект договору -4.docx
08 грудня 2019 17:33
Компьютерне обладн оголошення.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 09 грудня 2019 10:07
Дата відповіді: 10 грудня 2019 09:33
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день! 1) так, на торги допускаються товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, що вказані в тендерній документації, за умови, що технічні та якісні характеристики товарів учасника не гірші за вимоги замовника. В тендерній документації зазначена вимога щодо зазначення учасниками торгової марки, моделі товару, що пропонується ними в тендерній пропозиції. 2) до участі в закупівлі допускаються учасники з будь-якою категорією платника податків, що відповідає чинному законодавству України. При участі у торгах фізичної особи-підприємця, що не є платником ПДВ, ціна його тендерної пропозиції після аукціону буде розглядатися як остаточна.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 грудня 2019 13:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ГНЄДОЙ АНДРІЙ ІГОРОВИЧ" 33 196,00
UAH з ПДВ
33 196,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Григорьев Д.Ю. 40 961,60
UAH з ПДВ
40 290,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 грудня 2019 16:00
комел.pdf
11 грудня 2019 16:00
16. Гарантіний лист.pdf
11 грудня 2019 16:00
11. Цінова пропозиція.pdf
11 грудня 2019 16:00
4. Паспорт.pdf
11 грудня 2019 16:00
3. ІПН.pdf
11 грудня 2019 16:00
2. Витяг з РПЄ.pdf
11 грудня 2019 16:00
1. Виписка ЄДР.pdf

Публічні документи

11 грудня 2019 15:23
Електронний підпис
11 грудня 2019 14:51
Свідотсво.pdf
11 грудня 2019 10:15
Довідки.rar
11 грудня 2019 10:01
HP 130.rar
11 грудня 2019 10:01
FLASH.rar
11 грудня 2019 10:01
DELL LCD.rar
11 грудня 2019 10:01
Sertifikat PC.rar
11 грудня 2019 08:29
Електронний підпис
10 грудня 2019 23:24
Уствание.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ГНЄДОЙ АНДРІЙ ІГОРОВИЧ"

ФОП Григорьев Д.Ю.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ГНЄДОЙ АНДРІЙ ІГОРОВИЧ"
#3358711471
Переможець 33 196,00
UAH з ПДВ
13 грудня 2019 13:14

Документи

13 грудня 2019 13:14
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 грудня 2019 13:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ГНЄДОЙ АНДРІЙ ІГОРОВИЧ"
#3358711471
33 196,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 грудня 2019 13:14
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 14:23
IMG_20191228_0002.pdf укладений
28 грудня 2019 14:23