Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Молочні продукти різні
Очікувана вартість
345 300,00 UAH
UA-2019-12-08-000024-b d19ad6df8ed74b4a8cf359a81b64d80d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Ірза

+380552495039 svitlana.oxotnik@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Херсонське вище училище фізичної культури Херсонської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 21295614
Місцезнаходження: 73003, Україна , Херсонська обл., м. Херсон, вул. Петра Калнишевського, 2 А
Контактна особа: Олександр Ірза
+380552495039
svitlana.oxotnik@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 грудня 2019 15:42
Звернення за роз’ясненнями: до 14 грудня 2019 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 грудня 2019 09:00
Початок аукціону: 26 грудня 2019 15:17
Очікувана вартість: 345 300,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 450,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15550000-8: Молочні продукти різні


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7600 кілограм
Молочні продукти різні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, м. Херсон, вул. Петра Калнишевського буд.2А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15550000-8 — Молочні продукти різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 грудня 2019 15:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 грудня 2019 15:42
Проект договору.docx
08 грудня 2019 15:42
ТД_молочні продукти.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-04-01-000007 ● 31eedcc72bf04558ab5fe8b9e4f036e6
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01 квітня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 01 квітня 2020 11:30
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

01.04.2020 № 53

Херсон

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2019-12-08-000024-b.
Підставою для здійснення моніторингу закупівлі є виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-04-14 11:09:40

Запит Замовнику на пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі за ДК 021:2015: 15550000-8 — Молочні продукти різні, яку проводить Херсонське вище училище фізичної культури Херсонської обласної ради за №UA-2019-12-08-000024-b та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, виникла потреба в отриманні пояснень з наступних питань:

1) Яким чином Ви можете пояснити відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Даяна-С» незважаючи на те, що, що учасником надано всі документи, які вимагалися в тендерній документації, в тому числі:договір на оренду приміщення, згоду на обробку персональних даних працівників та підтвердження наявності аналогічного договору?

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-04-17 10:52:23

пояснення

Замовником в особі Херсонського вищого училища фізичної культури Херсонської обласної ради розглянуто запит Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області по закупівлі ДК 021:2015: 15550000-8 (Молочні продукти різні) за номером UA-2019-12-08-000024-b. Повідомляємо наступне.
Підстави відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Даяна-С» (далі – Учасник) відображені у протоколі розгляду тендерної пропозиції від 02.01.2020 року № 83, розміщеному на веб-порталі Уповноваженого органу.
Причиною відхилення стало те, що на нашу думку надані у складі тендерної пропозиції Учасника документи (інформація про дотримання вимог Закону України «Про захист персональних даних»; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів) не були належними в контексті тендерної документації.
Така думка частково підтверджується рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія) від 10.03.2020 року № 4526-р/пк-пз (додається) по скарзі ТОВ «Даяна-С» по закупівлі ДК 021:2015: 15110000-2 (М'ясо) за номером UA-2020-02-12-001817-с, а саме:
«2. Скаржник зазначає, що підпунктом 3.1 пункту 3 додатку 1 Документації встановлені наступні вимоги до аналогічного договору, зокрема, що предметом постачання за аналогічним договором має бути виключно м'ясо (код ЄЗС ДК 021:2015 15110000-2 М'ясо - відповідно до вимог Порядку визначення предмету закупівлі). Скаржник є суб’єктом господарювання, зареєстрованим як оператор ринку відповідно до норм чинного законодавства України, має всі необхідні документи і провадить діяльність з постачання продуктів харчування (в тому числі м’яса). Скаржник має досвід виконання договорів з постачання продуктів харчування (у тому числі м’яса). Скаржник виявив намір взяти участь у оскаржуваній процедурі закупівлі, однак дані

умови не дозволяють взяти участь у закупівлі, оскільки: - частиною першою статті 16 Закону передбачений кваліфікаційний критерій про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Закон не передбачає встановлення будь-яких обмежень стосовно суми такого договору. Окрім того, вищевказаний кваліфікаційний критерій встановлюється саме для того, щоб Замовник мав змогу пересвідчитись, що учасники мають досвід виконання аналогічного договору, у даному випадку – досвід з постачання продуктів харчування, а саме – м’яса; - у Скаржника наявний досвід виконання договору з постачання товару, що є предметом цієї закупівлі, а саме – м’яса (договір додається до цієї скарги). Постачання м’яса здійснювалось згідно з договорами (договір поставки від 07.09.2019 №8/19) разом з іншими продуктами харчування. Отже, у аналогічному договорі Скаржника міститься інформація про постачання й інших, разом з м’ясом, продуктів харчування. Чинним законодавством не встановлено умов, що суб’єкти господарської діяльності повинні підписувати окремі договори на кожен вид продуктів харчування. Такі суб’єкти є вільні у виборі контрагента та на власний розсуд укладають договори з постачання продуктів харчування, зазначаючи необхідний перелік таких продуктів. Стосовно коду ЄЗС, Скаржник зазначає, що суб’єкт господарювання має право укладати договори з будьякими контрагентами (як державними, так і недержавними). При цьому, взагалі не зобов’язаний враховувати вимоги щодо Порядку визначення предмету закупівлі при укладанні договору, крім випадків, коли такі договори укладаються з розпорядниками бюджетних коштів лише в межах здійснення публічних закупівель. Тобто, якщо Скаржник уклав договір на постачання продуктів харчування з приватною організацією/іншим контрагентом – не розпорядником бюджетних коштів, без проведення торгів, він не зобов’язаний визначати предмет договору відповідно до Єдиного закупівельного словника та вимог Порядку визначення предмету закупівлі. Замовник не має права встановлювати будь яких вимог до змісту договорів, укладених учасниками у минулому, зокрема вказувати як має бути визначений предмет договору. Враховуючи вищевикладене, встановлена Замовником умова Документації стосовно того, що предметом постачання за аналогічним договором має бути виключно м'ясо (код ЄЗС ДК 021:2015 15110000-2 М'ясо – відповідно до вимог Порядку визначення предмету закупівлі), на думку Скаржника, є дискримінаційною. Замовник зазначає, що Процедура закупівлі проводиться ним з метою виконання його статутних цілей, у даному випадку – забезпечення вихованців якісним харчуванням. У ході розгляду зазначеного питання встановлено наступне. Вимогами пункту 3 додатку 1 Документації передбачено, що Замовник встановлює наступні вимоги до аналогічного договору, зокрема, предметом постачання за аналогічним договором має бути виключно м'ясо (код ЄЗС ДК 021:2015: 15110000-2 М'ясо - відповідно до вимог Порядку визначення предмету закупівлі). Скаржник не довів та документально не підтвердив необхідність внесення змін до Документації в цій частині, а також документально не підтвердив неможливість виконання вказаної умови Документації та не довів, яким чином наведена вище умова Документації порушує права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині.».

Враховуючи зазначене, відхилення Тендерної пропозиції Учасника відбулось на законних підставах.

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2020-04-17 10:51:03

пояснення

Замовником в особі Херсонського вищого училища фізичної культури Херсонської обласної ради розглянуто запит Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області по закупівлі ДК 021:2015: 15550000-8 (Молочні продукти різні) за номером UA-2019-12-08-000024-b. Повідомляємо наступне.
Підстави відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Даяна-С» (далі – Учасник) відображені у протоколі розгляду тендерної пропозиції від 02.01.2020 року № 83, розміщеному на веб-порталі Уповноваженого органу.
Причиною відхилення стало те, що на нашу думку надані у складі тендерної пропозиції Учасника документи (інформація про дотримання вимог Закону України «Про захист персональних даних»; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів) не були належними в контексті тендерної документації.
Така думка частково підтверджується рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія) від 10.03.2020 року № 4526-р/пк-пз (додається) по скарзі ТОВ «Даяна-С» по закупівлі ДК 021:2015: 15110000-2 (М'ясо) за номером UA-2020-02-12-001817-с, а саме:
«2. Скаржник зазначає, що підпунктом 3.1 пункту 3 додатку 1 Документації встановлені наступні вимоги до аналогічного договору, зокрема, що предметом постачання за аналогічним договором має бути виключно м'ясо (код ЄЗС ДК 021:2015 15110000-2 М'ясо - відповідно до вимог Порядку визначення предмету закупівлі). Скаржник є суб’єктом господарювання, зареєстрованим як оператор ринку відповідно до норм чинного законодавства України, має всі необхідні документи і провадить діяльність з постачання продуктів харчування (в тому числі м’яса). Скаржник має досвід виконання договорів з постачання продуктів харчування (у тому числі м’яса). Скаржник виявив намір взяти участь у оскаржуваній процедурі закупівлі, однак дані

умови не дозволяють взяти участь у закупівлі, оскільки: - частиною першою статті 16 Закону передбачений кваліфікаційний критерій про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Закон не передбачає встановлення будь-яких обмежень стосовно суми такого договору. Окрім того, вищевказаний кваліфікаційний критерій встановлюється саме для того, щоб Замовник мав змогу пересвідчитись, що учасники мають досвід виконання аналогічного договору, у даному випадку – досвід з постачання продуктів харчування, а саме – м’яса; - у Скаржника наявний досвід виконання договору з постачання товару, що є предметом цієї закупівлі, а саме – м’яса (договір додається до цієї скарги). Постачання м’яса здійснювалось згідно з договорами (договір поставки від 07.09.2019 №8/19) разом з іншими продуктами харчування. Отже, у аналогічному договорі Скаржника міститься інформація про постачання й інших, разом з м’ясом, продуктів харчування. Чинним законодавством не встановлено умов, що суб’єкти господарської діяльності повинні підписувати окремі договори на кожен вид продуктів харчування. Такі суб’єкти є вільні у виборі контрагента та на власний розсуд укладають договори з постачання продуктів харчування, зазначаючи необхідний перелік таких продуктів. Стосовно коду ЄЗС, Скаржник зазначає, що суб’єкт господарювання має право укладати договори з будьякими контрагентами (як державними, так і недержавними). При цьому, взагалі не зобов’язаний враховувати вимоги щодо Порядку визначення предмету закупівлі при укладанні договору, крім випадків, коли такі договори укладаються з розпорядниками бюджетних коштів лише в межах здійснення публічних закупівель. Тобто, якщо Скаржник уклав договір на постачання продуктів харчування з приватною організацією/іншим контрагентом – не розпорядником бюджетних коштів, без проведення торгів, він не зобов’язаний визначати предмет договору відповідно до Єдиного закупівельного словника та вимог Порядку визначення предмету закупівлі. Замовник не має права встановлювати будь яких вимог до змісту договорів, укладених учасниками у минулому, зокрема вказувати як має бути визначений предмет договору. Враховуючи вищевикладене, встановлена Замовником умова Документації стосовно того, що предметом постачання за аналогічним договором має бути виключно м'ясо (код ЄЗС ДК 021:2015 15110000-2 М'ясо – відповідно до вимог Порядку визначення предмету закупівлі), на думку Скаржника, є дискримінаційною. Замовник зазначає, що Процедура закупівлі проводиться ним з метою виконання його статутних цілей, у даному випадку – забезпечення вихованців якісним харчуванням. У ході розгляду зазначеного питання встановлено наступне. Вимогами пункту 3 додатку 1 Документації передбачено, що Замовник встановлює наступні вимоги до аналогічного договору, зокрема, предметом постачання за аналогічним договором має бути виключно м'ясо (код ЄЗС ДК 021:2015: 15110000-2 М'ясо - відповідно до вимог Порядку визначення предмету закупівлі). Скаржник не довів та документально не підтвердив необхідність внесення змін до Документації в цій частині, а також документально не підтвердив неможливість виконання вказаної умови Документації та не довів, яким чином наведена вище умова Документації порушує права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині.».

Враховуючи зазначене, відхилення Тендерної пропозиції Учасника відбулось на законних підставах.

Відповіді ще немає

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-04-23 13:23:50

Просимо надати пояснення

Заперечення замовника на висновок про результати моніторингу процедури закупівлі ДК 021:2015: 15550000-8 (Молочні продукти різні)
за номером UA-2019-12-08-000024-b
Управлінням Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області
від 21.04.2020 року


Замовником в особі Херсонського вищого училища фізичної культури Херсонської обласної ради розглянуто висновок про результати моніторингу процедури закупівлі ДК 021:2015: 15550000-8 (Молочні продукти різні) за номером UA-2019-12-08-000024-b Управлінням Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області від 21.04.2020 року (далі – Висновок).
Замовник категорично не погоджується з деякими аргументами, наведеними у Висновку, у зв’язку з чим повідомляє Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області про наступне:
1. Замовник погоджується, що з причини недосконалості тендерної документації виникла ситуація спірного тлумачення її окремих положень: щодо документу, який підтверджує дотримання учасником вимог Закону України «Про захист персональних даних» під час їх поширення та гарантує замовнику правомірність обробки таких персональних даних, та щодо права власності на приміщення, що залучаються для зберігання продуктів харчування. Проте, замовник не погоджується, що відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Даяна-С» з причини подання неналежного документу – аналогічного договору, було безпідставним.
Пункт 1 Констатуючої частини Висновку містить наступне положення:
«- на вимогу пункту 3.1 Додатку 1 тендерної документації Учасник повинен надати копії аналогічних договорів; аналогічним договором у розумінні документації є договір, предметом якого є постачання молочних продуктів. На виконання вищезазначеної вимоги, учасником ТОВ «Даяна-С» надано договір від 05.09.2019 № 6/19 укладений з Підприємством об'єднання громадян «Навчально-спортивна база «Скадовськ» Всеукраїнського фізкультурно-спортивного товариства «Колос» Агропромислового комплексу України». Відповідно до специфікації до договору від 05.09.2019 № 6/19 здійснюється постачання молочних продуктів.».

Абзацом 2 пункту 1 розділу ІІ Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства економічного розвитку України від 17.03.2016 року № 454 «Про затвердження порядку предмета закупівлі», зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 25.03.2016 року за номером 448/28578 (далі – Порядок), встановлено наступне:
«Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги».
Зазначена вимога Порядку відображена у положеннях тендерної документації, де зазначено, що предметом закупівлі є ДК 021:2015: 15550000-8 (Молочні продукти різні).
Аналіз зазначеної специфікації до договору від 05.09.2019 року № 6/19 свідчить, що за договором поставлялись наступні види продукції:
- ДК 021:2015: 15550000-8 – Молочні продукти різні;
- ДК 021:2015: 15540000-5 – Сирні продукти;
- ДК 021:2015: 15510000-6 – Молоко та вершки;
- ДК 021:2015: 15530000-2 – Вершкове масло.
Крім того, аргумент, що код ЄЗС ДК є вирішальним фактором для встановлення «аналогічності» договору, підкріплюється рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія) від 10.03.2020 року № 4526-р/пк-пз по скарзі ТОВ «Даяна-С» по закупівлі ДК 021:2015: 15110000-2 (М'ясо) за номером UA-2020-02-12-001817-с., про що зазначалось у поясненнях замовника на запит (оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу 14.04.2020 року в 11:09:40).
Проте, аргументи замовника, а також аргументи органу оскарження були проігноровані у Висновку, що фактично створює конфлікт інтересів між державними органами, уповноваженими, зокрема, здійснювати контроль за дотриманням законодавства під час публічних закупівель.
Додатково інформуємо, що у зв’язку із введенням та продовженням обмежувальних карантинних заходів на території України, розірвання договору про закупівлю не є можливим.
Враховуючи вищевикладене, керуючись положеннями частини 8 статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо надати аргументоване роз’яснення змісту Висновку в частині ігнорування аргументів, викладених замовником у поясненнях.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 21 квітня 2020
Кінцевий строк оскарження: 07 травня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 грудня 2019 15:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МИКОЛАЇВМОЛПРОМ" 209 200,00
UAH з ПДВ
209 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Даяна-С" 304 175,00
UAH з ПДВ
284 986,50
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ГОДИНА ГАННА МИКОЛАЇВНА 318 250,00
UAH з ПДВ
284 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НАШ ПРОДУКТ ПЛЮС" 312 530,40
UAH з ПДВ
285 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПІВДЕНЬ ЕКСТРАТОРГ" 345 300,00
UAH з ПДВ
345 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 грудня 2019 14:45
Електронний підпис
21 грудня 2019 14:38
декларация.pdf
21 грудня 2019 14:38
протокол дезисекция.pdf
21 грудня 2019 14:38
паспорт2.pdf
21 грудня 2019 14:38
паспорт.pdf
21 грудня 2019 14:38
дератизация.pdf
21 грудня 2019 14:38
проект договору.pdf
21 грудня 2019 14:38
дод 7.pdf
21 грудня 2019 14:38
дод 6.pdf
21 грудня 2019 14:38
дод 3.pdf
21 грудня 2019 14:38
довідки.pdf
21 грудня 2019 14:38
гарантійний лист.pdf
21 грудня 2019 14:38
Чередніченко.pdf
21 грудня 2019 14:38
Україна.pdf
21 грудня 2019 14:38
Рітм.pdf
21 грудня 2019 14:38
Прок-М.pdf
21 грудня 2019 14:38
КВП.pdf
21 грудня 2019 14:38
Іванішина.pdf
21 грудня 2019 14:38
Якимец Назаров.rar
21 грудня 2019 14:38
Чернега Бочковьска.rar
21 грудня 2019 14:38
Федорук.rar
21 грудня 2019 14:38
Притула М Притула А.rar
21 грудня 2019 14:38
Николенко.rar
21 грудня 2019 14:38
Курмей.rar
21 грудня 2019 14:38
Кімнацький.rar
21 грудня 2019 14:38
Дунчев Бабийчук.rar
21 грудня 2019 14:38
Гоник Попенко.rar
21 грудня 2019 14:38
Гонева Бидар.rar
21 грудня 2019 14:38
Гнесний.rar
21 грудня 2019 14:38
_Важов, Спека.zip
21 грудня 2019 14:38
тех.паспорт (авто) (2).jpg
21 грудня 2019 14:38
тех.паспорт (авто) (1).jpg
21 грудня 2019 14:38
ВЕ6687.jpg
21 грудня 2019 14:38
ВЕ6687 (2).jpg
21 грудня 2019 14:38
ВЕ 91-82 АВ.jpg
21 грудня 2019 14:38
ВЕ 83-74 АІ и ВЕ 83-75 АІ.jpg
21 грудня 2019 14:38
ВЕ 83-73 АІ.jpg
21 грудня 2019 14:38
ВЕ 83-72 АІ.jpg
21 грудня 2019 14:38
ВЕ 13-27 ВЕ.jpg
21 грудня 2019 14:38
ВЕ 13-27 ВЕ и ВЕ 83-73 АІ.jpg
21 грудня 2019 14:38
АА4176.jpg
21 грудня 2019 14:38
АА4176 (2).jpg
21 грудня 2019 14:38
наказ на водія.pdf
21 грудня 2019 14:38
Договор аренды авто.rar
21 грудня 2019 14:38
статут.rar
21 грудня 2019 14:38
протокол дир.rar
21 грудня 2019 14:38
приказ на директора.jpg
21 грудня 2019 14:38
Паспорт Климова+ИНН.rar
21 грудня 2019 14:38
Витяг.rar
21 грудня 2019 14:38
витяг ПДВ.pdf

Публічні документи

22 грудня 2019 16:24
Електронний підпис

Публічні документи

09 січня 2020 09:37
Електронний підпис
09 січня 2020 09:27
МВС.pdf
09 січня 2020 09:27
Корупція 30.12.19.pdf
09 січня 2020 09:27
ДПС.pdf
09 січня 2020 09:27
Банкрутство 30.12.19.pdf
23 грудня 2019 16:35
Електронний підпис
23 грудня 2019 16:34
Тех. паспорт.pdf
23 грудня 2019 16:34
Паспорт.pdf
23 грудня 2019 16:34
Свiдоцтво_платника.pdf
23 грудня 2019 16:34
Працівники.pdf
23 грудня 2019 16:34
Довідки.pdf
23 грудня 2019 16:34
Аналогічний договір 2.pdf
23 грудня 2019 16:34
Листи_ довідки.pdf
23 грудня 2019 16:34
Витяг.pdf
23 грудня 2019 16:34
Цінова пропозиція.pdf
23 грудня 2019 16:34
Проект договору.pdf
23 грудня 2019 16:34
Аналогичний договір 1.pdf

Публічні документи

24 грудня 2019 08:56
Лист підтвердження 2.pdf
24 грудня 2019 08:56
Договір №026.pdf
24 грудня 2019 08:56
Гарантийный лист.pdf
24 грудня 2019 08:56
Гарантийный лист 2.pdf
24 грудня 2019 08:56
13 Проект договору.pdf
24 грудня 2019 08:56
12 Лист підтвердження.pdf
24 грудня 2019 08:56
12 2Лист підтвердження.pdf
24 грудня 2019 08:56
25 Довідка довкілля.pdf
24 грудня 2019 08:56
24 Експлуат. дозвил.pdf
24 грудня 2019 08:56
23_01 Паспорт.pdf
24 грудня 2019 08:56
23 Довідка ст 17.pdf
24 грудня 2019 08:56
20 Мед співпробітн.pdf
24 грудня 2019 08:56
15 Довідка МТБ.pdf
24 грудня 2019 08:56
02 Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

19 грудня 2019 11:24
кваліфікація сметана.pdf
19 грудня 2019 11:24
кваліфікація 2.pdf
19 грудня 2019 11:24
пропозиція сметана.pdf
19 грудня 2019 11:24
відповідність.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МИКОЛАЇВМОЛПРОМ"

ТОВ "Даяна-С"

ФОП ГОДИНА ГАННА МИКОЛАЇВНА

ТОВ "НАШ ПРОДУКТ ПЛЮС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПІВДЕНЬ ЕКСТРАТОРГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "МИКОЛАЇВМОЛПРОМ"
#05409745
Відхилено 209 200,00
UAH з ПДВ
28 грудня 2019 12:13
ТОВ "Даяна-С"
#40469699
Відхилено 284 986,50
UAH з ПДВ
02 січня 2020 10:24
ФОП ГОДИНА ГАННА МИКОЛАЇВНА
#2601705426
Переможець 284 999,00
UAH з ПДВ
08 січня 2020 09:32

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 січня 2020 09:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ГОДИНА ГАННА МИКОЛАЇВНА
#2601705426
284 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 січня 2021 09:46
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 12:44
-Т010.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 12:44
Електронний підпис укладений
22 січня 2020 19:52
молочка.pdf укладений
22 січня 2020 17:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 10-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 січня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 211 944,18
UAH