Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги шкільних їдалень за ДК 021:2015 кодом 55500000-5 - Послуги їдалень та кейтерингові послуги
By subject of purchase: code 55500000-5 for DK 021: 2015 - Dining services and catering services Services of school dining rooms for providing food for pupils in general secondary schools of the Black Sea region of Odessa region
Очікувана вартість
12 008 692,00 UAH
UA-2019-12-07-000193-c 8b1aaf52b7814bb79ad1fc1d483aaa00
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Восколуп Світлана Володимирівна

+380486825594 9miskvo9@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Відділ освіти Чорноморської міської ради Одеської
Код ЄДРПОУ: 05406623
Місцезнаходження: 68001, Україна , Одеська область обл., ЧОРНОМОРСЬК, вул. Хантадзе. буд. 8-А
Контактна особа: Восколуп Світлана Володимирівна
+380486825594
9miskvo9@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Department of Education Black Sea Odessa city council
National ID: 05406623
Contact point: Voskolup Svitlana
+380486825594
9miskvo9@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 07 грудня 2019 20:51
Звернення за роз’ясненнями: до 29 грудня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 січня 2020 00:00
Початок аукціону: 12 лютого 2020 15:53
Очікувана вартість: 12 008 692,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 60 050,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 07 грудня 2019 20:51
Enquiries until: 29 грудня 2019 00:00
Complaints submission until: до 04 січня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 08 січня 2020 00:00

Information

Estimated total value: 12 008 692 UAH including VAT
Minimal lowering step: 60 050 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55500000-5: Послуги їдалень та кейтерингові послуги


Scope of the procurement
Закупівля послуг шкільних їдалень з забезпечення харчування учнів у загальноосвітніх школах м. Чорноморська Одеської області
Purchase of school dining facilities for pupils' nutrition in secondary schools of the Black Sea region of the Odessa region
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги шкільних їдалень за ДК 021:2015 кодом 55500000-5 - Послуги їдалень та кейтерингові послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68001, Україна, Одеська область, ЧОРНОМОРСЬК, вул. Хантадзе, 8-А
ДК 021:2015: 55500000-5 — Послуги їдалень та кейтерингові послуги

Services of school dining code 55500000-5 for DK 021: 2015 - Dining services and catering services
CPV: 55500000-5
Період постачання: з 20 січня 2020 по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг щомісячна оплата Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-12-12-000053 ● 5365e478272e47b481bfefa1a7aef1ba
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12 грудня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 12 грудня 2019 16:10
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
12.12.2019 Одеса № 437

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службові записки завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Андрія НОТЄВСЬКОГО від 12.12.2019.

Начальник Олег МУРАТОВ

Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 12.12.2019 № 437
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
72. UA-2019-12-07-000193-c 07.12.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

У зв'язку з неможливістю корекції визначення коду предмету закупівлі за ДК 021 : 2015 (заміни коду 55500000-5 на код 55510000-8) у плані та самій закупівлі UA-2019-12-07-000193-c, оголошеній 07.12.2019 Замовник на виконання вимоги Південного офісу Держаудитслужби України "усунути порушення законодавства" відмінив зазначену закупівлю.

2019-12-14 18:08:19


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 13 грудня 2019
Кінцевий строк оскарження: 31 грудня 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення порядку визначення предмета закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині визначення предмета закупівлі • усунуто

-

2019-12-16 09:44:03

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 14 грудня 2019 10:16
Коментар щодо відміни: За результатами моніторингу по закупівлі № UA-M-2019-12-12-000053 на виконання вимоги Південного офісу Держаудитслужби України Замовник на порушення абзацу другого пункту 1 розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17 березня 2016 року № 454 (далі – Порядок № 454), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 448/28578, в річному плані та в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів визначив предмет закупівлі товару за показником третьої цифри національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а саме: «ДК 021:2015: 55500000-5 — Послуги їдалень та кейтерингові послуги (Закупівля послуг шкільних їдалень з забезпечення харчування учнів у загальноосвітніх школах м. Чорноморська Одеської області).