Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення М-09 Тернопіль-Львів-Рава-Руська, км 40+338 – км 113+260; з’їзди за напрямком Львів-Чоп та Київ-Львів, Львівської області
Operational maintenance public roads of national importance M-09 Ternopil-Lviv-Rava-Ruska km 40+338 - km113+260; congresses in the direction of Lviv-Chop and Kiev-Lviv, Lviv region
Operational maintenance public roads of national importance M-09 Ternopil-Lviv-Rava-Ruska km 40+338 - km113+260; congresses in the direction of Lviv-Chop and Kiev-Lviv, Lviv region
Очікувана вартість
56 548 027,00 UAH
UA-2019-12-07-000138-c ● 923b39d31a884980895c19b6fc7fc0b9
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Львівській області |
Код ЄДРПОУ: | 25253009 |
Вебсайт: | http://lv.ukravtodor.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 79053, Україна , Львівська область обл., Львів, Володимира Великого 54 |
Контактна особа: |
Манько Михайло Миколайович 380322632033 sadlo-tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Road Service in Lviv Oblast |
National ID: | 25253009 |
Contact point: |
Manko Mykhailo Mykolayovych 380322632033 sadlo-tender@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 07 грудня 2019 16:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 січня 2020 09:30 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 січня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 січня 2020 09:30 |
Початок аукціону: | 10 березня 2020 11:47 |
Очікувана вартість: | 56 548 027,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 282 740,14 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 282740 UAH |
Publication date: | 07 грудня 2019 16:26 |
Enquiries until: | 10 січня 2020 09:30 |
Complaints submission until: | до 16 січня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 20 січня 2020 09:30 |
Information
Estimated total value: | 56 548 027 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 282 740 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення М-09 Тернопіль-Львів-Рава-Руська, км 40+338 – км 113+260; з’їзди за напрямком Львів-Чоп та Київ-Львів, Львівської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Operational maintenance public roads of national importance M-09 Ternopil-Lviv-Rava-Ruska km 40+338 - km113+260; congresses in the direction of Lviv-Chop and Kiev-Lviv, Lviv region
CPV: 45230000-8
Період постачання:
по 31 грудня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки проводяться Замовником Підряднику після підписання Сторонами «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма №КБ-2в) і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3), складених у відповідності з положенням чинних ДСТУ та СОУ, які складаються Підрядником і подаються для підписання Замовнику не пізніше як за 5 робочих днів до кінця звітного місяця, або поетапної оплати. Замовник подає на оплату в органи Державного казначейства надані послуги протягом 5-ти робочих днів з моменту надходження бюджетних коштів. Оплата послуг проводиться у межах одержаних асигнувань на казначейський рахунок Замовника за фактично надані/виконані об’єми та види послуг/робіт у відповідності до Планів-Завдань, які доведені Замовником, згідно Ф.КБ-2в та Ф.КБ-3. Замовник може провести з дозволу Головного розпорядника бюджетних коштів попередню оплату (аванс), розмір якої не може перевищувати 30 відсотків виділеного фінансування на поточний рік терміном не більше одного місяця. | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 січня 2020 17:34 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 січня 2020 17:31 |
Редакція положень.pdf | |
11 січня 2020 17:31 |
Зміни до ТД.pdf | |
11 січня 2020 17:30 |
Проект договору.pdf | |
11 січня 2020 17:29 |
ТД нова редакція.pdf | |
07 грудня 2019 16:32 |
Проект договору.pdf | |
07 грудня 2019 16:31 |
ТД.pdf |
11 січня 2020 17:34 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
11 січня 2020 17:31 |
Редакція положень.pdf
|
||||||
11 січня 2020 17:31 |
Зміни до ТД.pdf
|
||||||
11 січня 2020 17:30 |
Проект договору.pdf
|
||||||
11 січня 2020 17:29 |
ТД нова редакція.pdf
|
||||||
07 грудня 2019 16:32 |
Проект договору.pdf
|
||||||
07 грудня 2019 16:31 |
ТД.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо чинності копій документів учасника
Дата подання: 11 грудня 2019 16:19
Дата відповіді: 12 грудня 2019 17:39
У тендерній документації зазначається про те, що "У випадках, коли в тендерній документації наявна вимога замовника щодо надання копії документу або
належним чином засвідченої копії документу – це означає, що має бути надана копія, яка повинна містити власноручний підпис уповноваженої посадової особи або представника учасника процедури закупівлі, зазначення прізвища, ініціалів та посади особи, яка підписує тендерну пропозицію та дати підпису. Копії документів повинні містити надпис «Згідно з оригіналом», «З оригіналом згідно», «Копія» або «Копія вірна».
Чи може учасник надати копію документу, що засвідчена раніше, аніж оголошено закупівлю (наприклад: копія договору оренди техніки засвідчена підписами уачсника та контрагента 30 вересня 2019 року, закупівлю оголошено 7.12.2019) ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Вимогами частини 1 Додатку №1 до тендерної документації встановлено:
«Машини, механізми та техніка, що відображені учасником в Довідці та які орендовані та/або знаходяться в лізингу, та/або залучаються для надання послуг (в тому числі надаються послуги), тощо, документально підтверджуються учасником в складі тендерної пропозиції наступними документами:
- копіями чинних договорів оренди/лізингу/надання послуг тощо, завіреними підписом учасника та контрагента за договором, на кожну одиницю;
- оригіналом листа-підтвердження від орендодавця (надавача послуг, власника, тощо), згідно договорів оренди/лізингу/надання послуг тощо, щодо не заперечення використання учасником його машин, механізмів та техніки для надання послуг за предметом закупівлі»
При цьому, частиною 1 розділу Інструкції з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації передбачено, що у випадках, коли в тендерній документації наявна вимога замовника щодо надання копії документу або належним чином засвідченої копії документу – це означає, що має бути надана копія, яка повинна містити власноручний підпис уповноваженої посадової особи або представника учасника процедури закупівлі, зазначення прізвища, ініціалів та посади особи, яка підписує тендерну пропозицію та дати підпису. Копії документів повинні містити надпис «Згідно з оригіналом», «З оригіналом згідно», «Копія» або «Копія вірна».
У тендерній документації відсутня вимога стосовно того, що дата засвідчення підписом копії документу має бути не раніше дати оприлюднення закупівлі.
Отже, надання учасником копії договору оренди машин, механізмів та техніки, завіреної датою підпису, що передує даті оприлюднення закупівлі, не буде порушенням вимог та умов тендерної документації.
«Машини, механізми та техніка, що відображені учасником в Довідці та які орендовані та/або знаходяться в лізингу, та/або залучаються для надання послуг (в тому числі надаються послуги), тощо, документально підтверджуються учасником в складі тендерної пропозиції наступними документами:
- копіями чинних договорів оренди/лізингу/надання послуг тощо, завіреними підписом учасника та контрагента за договором, на кожну одиницю;
- оригіналом листа-підтвердження від орендодавця (надавача послуг, власника, тощо), згідно договорів оренди/лізингу/надання послуг тощо, щодо не заперечення використання учасником його машин, механізмів та техніки для надання послуг за предметом закупівлі»
При цьому, частиною 1 розділу Інструкції з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації передбачено, що у випадках, коли в тендерній документації наявна вимога замовника щодо надання копії документу або належним чином засвідченої копії документу – це означає, що має бути надана копія, яка повинна містити власноручний підпис уповноваженої посадової особи або представника учасника процедури закупівлі, зазначення прізвища, ініціалів та посади особи, яка підписує тендерну пропозицію та дати підпису. Копії документів повинні містити надпис «Згідно з оригіналом», «З оригіналом згідно», «Копія» або «Копія вірна».
У тендерній документації відсутня вимога стосовно того, що дата засвідчення підписом копії документу має бути не раніше дати оприлюднення закупівлі.
Отже, надання учасником копії договору оренди машин, механізмів та техніки, завіреної датою підпису, що передує даті оприлюднення закупівлі, не буде порушенням вимог та умов тендерної документації.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-12-07-000138-c.c2
Статус:
Скасована
Учасник: Дочірнє підприємство “Львівський облавтодор” Відкритого акціонерного товариства “Державна акціонерна компанія “Автомобільні дороги України”, Код ЄДРПОУ:31978981
Скарга
Щодо прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулись після розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначення відповідності учасників кваліфікаційним критеріям Закону України "Про публічні закупівлі"
Скасована
Дата: 31 січня 2020 17:45
Причина: Помилково завантажені документи
Номер вимоги: UA-2019-12-07-000138-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ", Код ЄДРПОУ:37306789
Дата подання: 30 січня 2020 09:42
Вимога
Надати розширену інформацію стосовно причин відхилення тендерної пропозиції.
Рішення замовника: Вимога задоволена
04 лютого 2020 14:49
Звернення учасника з вимогою про надання додаткової інформації стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації за процедурою закупівлі задоволено шляхом надання наступної відповіді.
Пунктом 3, додатку №1 до тендерної документації встановлено вимогу про те, що наявність в учасника досвіду виконання аналогічного договору документально підтверджується, в тому числі оригіналом договору, інформація по якому відображена учасником в Довідці про наявність досвіду виконання аналогічного договору.
У складі тендерної пропозиції, учасником надано Договір від 30.01.2017 № 16-01/17 (у формі оригіналу) та додаткові угоди №1, № 2, № 3, № 4, № 5, № 6, № 7, № 8, № 9 (у формі чорно-білих копій). Пунктом 3 додаткових угод №1, № 2, № 3, № 5, № 6, № 7, пунктом 4 додаткової угоди № 4 та пунктом 2 додаткових угод №8, №9 встановлено, що додаткова угода становить невід’ємну частину договору. Отже, додаткова угода є частиною (невід’ємною) договору, тобто і є самим договором, який замовник вимагав надати у формі оригіналу.
Щодо інформації зазначеної у Вимозі про те, що у складі тендерної пропозиції ТОВ "АВАКС ПРОФ" підтверджено 15 видів наданих послуг/виконаних робіт які є аналогічними до видів послуг/робіт, зазначених замовником в Технічній специфікації, повідомляємо наступне.
Учасником ТОВ "АВАКС ПРОФ" у Довідці про наявність досвіду виконання аналогічного договору зазначено 17 видів робіт, на які відповідно надано акти приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в), проте, аналогічними є лише 14 видів, оскільки пункт 6 та пункт 15 Довідки учасника відсутній у Технічній специфікації (Додаток № 3) тендерної документації замовника, пункт 14 (очищення отворів водопропускних труб та малих мостів від бруду та наносів вручну, ДН 10-6-6-1 СОУ 42.1-37641918-071:2018) Довідки учасника не є аналогічним до пункту 31(очищення від бруду елементів моста вручну, ДН 10-6-1-1 СОУ 42.1-37641918-071:2018) Технічної специфікації (Додаток № 3) тендерної документації замовника.
Отже, з наведених вище підстав, тендерна пропозиція учасника ТОВ "АВАКС ПРОФ" не відповідає вимогам встановленим у тендерній документації замовника.
Пунктом 3, додатку №1 до тендерної документації встановлено вимогу про те, що наявність в учасника досвіду виконання аналогічного договору документально підтверджується, в тому числі оригіналом договору, інформація по якому відображена учасником в Довідці про наявність досвіду виконання аналогічного договору.
У складі тендерної пропозиції, учасником надано Договір від 30.01.2017 № 16-01/17 (у формі оригіналу) та додаткові угоди №1, № 2, № 3, № 4, № 5, № 6, № 7, № 8, № 9 (у формі чорно-білих копій). Пунктом 3 додаткових угод №1, № 2, № 3, № 5, № 6, № 7, пунктом 4 додаткової угоди № 4 та пунктом 2 додаткових угод №8, №9 встановлено, що додаткова угода становить невід’ємну частину договору. Отже, додаткова угода є частиною (невід’ємною) договору, тобто і є самим договором, який замовник вимагав надати у формі оригіналу.
Щодо інформації зазначеної у Вимозі про те, що у складі тендерної пропозиції ТОВ "АВАКС ПРОФ" підтверджено 15 видів наданих послуг/виконаних робіт які є аналогічними до видів послуг/робіт, зазначених замовником в Технічній специфікації, повідомляємо наступне.
Учасником ТОВ "АВАКС ПРОФ" у Довідці про наявність досвіду виконання аналогічного договору зазначено 17 видів робіт, на які відповідно надано акти приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в), проте, аналогічними є лише 14 видів, оскільки пункт 6 та пункт 15 Довідки учасника відсутній у Технічній специфікації (Додаток № 3) тендерної документації замовника, пункт 14 (очищення отворів водопропускних труб та малих мостів від бруду та наносів вручну, ДН 10-6-6-1 СОУ 42.1-37641918-071:2018) Довідки учасника не є аналогічним до пункту 31(очищення від бруду елементів моста вручну, ДН 10-6-1-1 СОУ 42.1-37641918-071:2018) Технічної специфікації (Додаток № 3) тендерної документації замовника.
Отже, з наведених вище підстав, тендерна пропозиція учасника ТОВ "АВАКС ПРОФ" не відповідає вимогам встановленим у тендерній документації замовника.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-12-07-000138-c.c3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Дочірнє підприємство “Львівський облавтодор” Відкритого акціонерного товариства “Державна акціонерна компанія “Автомобільні дороги України”, Код ЄДРПОУ:31978981
Дата подання: 31 січня 2020 18:04
Дата подання: 31 січня 2020 18:04
Скарга
Щодо прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулись після розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначення відповідності учасників кваліфікаційним критеріям Закону України "Про публічні закупівлі"
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 04 лютого 2020 19:21
рішення від 04.02.2020 № 2106.pdf
Дата публікації: 04 лютого 2020 19:21
Інформація про резолютивну частину рішення від 21.02.2020 № 3409 .pdf
Дата публікації: 24 лютого 2020 17:25
рішення від 21.02.2020 № 3409 .pdf
Дата публікації: 26 лютого 2020 20:49
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення АМКУ від 21.02.2020 № 3409 Замовником скасовано рішення
про відхилення тендерної пропозиції дочірнього підприємства "Львівський облавтодор"
відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні
дороги України" за процедурою закупівлі - "ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво
трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних
доріг; вирівнювання поверхонь", оголошення про проведення якої оприлюднене на вебпорталі Уповноваженого органу за № UA-2019-12-07-000138-c.
Дата виконання рішення замовником: 02 березня 2020 14:27
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 02 березня 2020
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Львівській області |
Код ЄДРПОУ: | 25253009 |
Місцезнаходження: | 79053, Україна, Львівська область обл., Львів, Володимира Великого 54 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
Дочірнє підприємство “Львівський облавтодор” Відкритого акціонерного товариства “Державна акціонерна компанія “Автомобільні дороги України” | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ДРОГ-БУД Україна" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Дочірнє підприємство “Львівський облавтодор” Відкритого акціонерного товариства “Державна акціонерна компанія “Автомобільні дороги України” | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 березня 2020 12:08
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ДРОГ-БУД Україна" |
46 926 000,00
UAH з ПДВ
|
46 643 259,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Дочірнє підприємство “Львівський облавтодор” Відкритого акціонерного товариства “Державна акціонерна компанія “Автомобільні дороги України” |
56 446 006,00
UAH з ПДВ
|
46 925 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ДРОГ-БУД Україна" #40354188 |
Переможець |
46 643 259,00
UAH з ПДВ
|
11 березня 2020 19:16
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2023 11:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 квітня 2022 16:03
|
ДУ 20 від 14.04.2022_46-03-20.pdf | зміни до договору |
15 квітня 2022 16:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2021 14:30
|
ДУ№17 від 24.12.2021_пролонгація.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2021 14:29
|
Електронний підпис | укладений |
30 березня 2020 20:23
|
Договір 46-03-20 від 30.03.2020 р..pdf | укладений |
30 березня 2020 20:21
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку. |
Номер договору про закупівлю: | 46-03/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 17 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 квітня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 15 квітня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 46-03/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 20 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |