Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи (овочі)
Очікувана вартість
541 700,00 UAH
UA-2019-12-06-004194-b b1bd552f370b4882ada36e7cccf312cb
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Гондерук

+380414321089 osvtend@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти і науки виконавчого комітету Бердичівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02143206
Місцезнаходження: 13300, Україна , Житомирська обл., м. Бердичів, пл. Центральна, 1
Контактна особа: Олена Гондерук
+380414321089
osvtend@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 грудня 2019 19:00
Звернення за роз’ясненнями: до 12 грудня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 грудня 2019 18:00
Початок аукціону: 23 грудня 2019 11:57
Очікувана вартість: 541 700,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 708,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
42380 кілограм
03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи (овочі)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13300, Україна, Житомирська область, Бердичів, заклади змовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 грудня 2019 19:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 грудня 2019 19:00
ТД овочі 2020.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Звенення за роз'ясненнями
Дата подання: 09 грудня 2019 14:52
Дата відповіді: 10 грудня 2019 13:15
Додатком 4 до тендерної документації Замовником встановлено Вимоги до предмету закупівлі та Документи, які Учасник повинен подати для підтвердження технічної частини. Зокрема, якість запропонованого товару повинна відповідати: 1. Наказу Міністерства освіти і науки України та Міністерства охорони здоров’я України №298/227 від 17.04.2006 «Про затвердження Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах». Прошу надати роз’яснення: - який саме документ має бути поданий учасником для підтвердження цієї вимоги? Яку інформацію має містити такий документ? 2. Наказу Міністерства охорони здоров’я України та Міністерства освіти і науки України № 242/329 від 01.06.2005 «Про затвердження Порядку організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах». Прошу надати роз’яснення: - який саме документ має бути поданий учасником для підтвердження цієї вимоги? Яку інформацію має містити такий документ? 3. Наказу Міністерства охорони здоров’я України №368 від 13.05.2013 Про затвердження Державних гігієнічних правил і норм «Регламент максимальних рівнів окремих забруднюючих речовин у харчових продуктах»; (оригінал документа/копія) з відповідними дослідженнями в акредитованій лабораторії. Прошу надати роз’яснення: - на вміст яких саме забруднюючих речовини у овочах має бути проведено дослідження в акредитованій лабораторії та надано на підтвердження цього оригінал/копія документа лабораторії. Прошу вказати конкретний перелік необхідних показників. 4. ДСанПіН 8.8.1.2.3.4-000-2001. Допустимі дози, концентрації, кількості та рівні вмісту пестицидів у сільськогосподарській сировині, харчових продуктах, повітрі робочої зони, атмосферному повітрі, воді водоймищ, грунті; (оригінал документа/копія) з відповідними дослідженнями в акредитованій лабораторії. Прошу надати роз’яснення: - який саме документ має бути поданий учасником для підтвердження цієї вимоги? Яку інформацію має містити такий документ? 5. Наказу Міністерства охорони здоров’я України №256 від 03.05.2006 «Про затвердження Державних гігієнічних нормативів «Допустимі рівні вмісту радіонуклідів Cs 137 та Sr 90 у продуктах харчування та питній воді» (оригінал документа/копія) з відповідними дослідженнями в акредитованій лабораторії. Прошу надати роз’яснення: - який саме документ має бути поданий учасником для підтвердження цієї вимоги? Яку інформацію має містити такий документ? 6. Наказу Міністерства охорони здоров’я України №971 від 09.11.2010 «Про затвердження Переліку харчових продуктів, щодо яких здійснюється контроль вмісту генетично модифікованих організмів» (оригінал документа/копія) з відповідними дослідженнями в акредитованій лабораторії. Прошу надати роз’яснення: - який саме документ має бути поданий учасником для підтвердження цієї вимоги? Яку інформацію має містити такий документ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до Наказу Міністерства освіти і науки України та Міністерства охорони здоров’я України №298/227 від 17.04.2006 «Про затвердження Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах» (пункт 4, п.п.4.4 «Санітарно – гігієнічні вимоги до постачання, безпеки, якості продуктів харчування» та пункту 15 Наказу Міністерства охорони здоров’я України та Міністерства освіти і науки України № 242/329 від 01.06.2005 «Про затвердження Порядку організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах» продукти харчування і продовольча сировина повинні відповідати вимогам державних стандартів та мати позитивний висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи. На даний час це може бути інший аналогічний документ (протокол випробувань, експертний висновок тощо) виданий акредитованою лабораторією.
Звернення за роз'ясненнями
Дата подання: 10 грудня 2019 14:09
Дата відповіді: 11 грудня 2019 15:47
Додатком 4 до тендерної документації Замовником встановлено Вимоги до предмету закупівлі та Документи, які Учасник повинен подати для підтвердження технічної частини. Зокрема, якість запропонованого товару повинна відповідати Наказу Міністерства охорони здоров’я України №368 від 13.05.2013 Про затвердження Державних гігієнічних правил і норм «Регламент максимальних рівнів окремих забруднюючих речовин у харчових продуктах»; (оригінал документа/копія) з відповідними дослідженнями в акредитованій лабораторії. Наказом Міністерства охорони здоров’я України №368 від 13.05.2013 Про затвердження Державних гігієнічних правил і норм «Регламент максимальних рівнів окремих забруднюючих речовин у харчових продуктах» передбачені максимальні рівні окремих забруднюючих речовин у овочах такі як: нітрати, патулін, свинець, кадмій, та ртуть. В зв’язку з цим, прошу надати роз’яснення: - чи буде вважатися виконанням виконання згаданої вище вимоги замовника надання учасником документу (протоколу випробувань, експертного висновку) що підтверджує вміст у овочах, що є предметом даної процедури закупівлі, хоча б однієї із перелічених забруднюючих речовин (наприклад лише свинцю чи ртуті)? - чи необхідно учаснику даної процедури закупівлі, для виконання згаданої вище вимоги замовника, надати документ (протоколу випробувань, експертного висновку) що підтверджує вміст у овочах, що є предметом даної процедури закупівлі, усіх забруднюючих речовин, максимальні рівні яких зазначені у Наказі Міністерства охорони здоров’я України №368 від 13.05.2013р.?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до Наказу Міністерства охорони здоров’я України №368 від 13.05.2013р. Про затвердження Державних гігієнічних правил і норм «Регламент максимальних рівнів окремих забруднюючих речовин у харчових продуктах»( розділ 1, п.1.3) харчові продукти та/або інгредієнти не можуть перебувати в обігу, якщо вони містять забруднюючі речовини (п.1.4 - забруднююча речовина, це будь – яка речовина, що ставить під загрозу безпечність та придатність харчового продукту) з перевищенням максимальних рівнів зазначених у Додатку вище вказаного Наказу.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 грудня 2019 12:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Ключникова Л.М. 458 200,00
UAH з ПДВ
458 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЧЕПІЙ ВІКТОРІЯ АНАТОЛІЇВНА" 538 100,00
UAH з ПДВ
530 300,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "СМОКОВЕНКО СВІТЛАНА ВЛАДИСЛАВІВНА" 530 356,00
UAH з ПДВ
530 356,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 грудня 2019 17:13
Електронний підпис
20 грудня 2019 16:27
Електронний підпис
20 грудня 2019 16:26
11 Додаток 5.pdf
20 грудня 2019 16:26
3 Додаток 4.pdf

Публічні документи

05 січня 2020 12:35
Електронний підпис
05 січня 2020 12:34
ст 17 Чепій податкова.PDF
05 січня 2020 12:34
ст 17 Чепій МВС.PDF
20 грудня 2019 12:24
Електронний підпис
20 грудня 2019 12:20
овочі.rar

Публічні документи

21 грудня 2019 17:47
цінова овочі.PDF
21 грудня 2019 17:47
паспорт.PDF
21 грудня 2019 17:47
Виписка з ЄДР оригінал.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Ключникова Л.М.

ФОП "ЧЕПІЙ ВІКТОРІЯ АНАТОЛІЇВНА"

ФОП "СМОКОВЕНКО СВІТЛАНА ВЛАДИСЛАВІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП Ключникова Л.М.
#2546304225
Відхилено 458 200,00
UAH з ПДВ
28 грудня 2019 14:31
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ФОП "ЧЕПІЙ ВІКТОРІЯ АНАТОЛІЇВНА"
#3309020509
Переможець 530 300,00
UAH з ПДВ
03 січня 2020 12:15

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФОП Ключникова Л.М. #2546304225

№ рішення у справі

72/30-р/к

Дата рішення у справі

19.04.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

Документи

28 грудня 2019 14:31
Електронний підпис
28 грудня 2019 14:29
витяг 209 овочі.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 січня 2020 12:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ЧЕПІЙ ВІКТОРІЯ АНАТОЛІЇВНА"
#3309020509
530 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 квітня 2020 08:53
Електронний підпис зміни до договору
01 квітня 2020 08:51
Д.у. № 1 овочі.pdf зміни до договору
31 березня 2020 11:37
Електронний підпис зміни до договору
31 березня 2020 11:17
Д.у. № 1 овочі.pdf зміни до договору
31 березня 2020 11:16
Електронний підпис укладений
15 січня 2020 10:51
Договір 15 від 14.01.20 овочі.pdf укладений
15 січня 2020 10:50

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 15
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 15
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 січня 2020 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 199 940,69
UAH