Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Послуги, пов’язані із системами та підтримкою» (супровід та технічна підтримка програмно-технічних комплексів ВІС МЗС для забезпечення автоматизації процесів оформлення паспорта громадянина України для виїзду за кордон (онлайн та автономний режими), дипломатичного/службового паспортів України, посвідчення особи на повернення в Україну (онлайн та автономний режими) та ведення консульського обліку у 2019 році)
Очікувана вартість
821 880,25 UAH
UA-2019-12-06-004117-b 3c42bce6a37d4ee8814ffca9313f653f
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Інна Абальмасова

+380442381868 inna.abalmasova@mfa.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Міністерство закордонних справ України
Код ЄДРПОУ: 00026620
Місцезнаходження: 01018, Україна , Київська обл., Київ, площа Михайлівська,1
Контактна особа: Інна Абальмасова
+380442381868
inna.abalmasova@mfa.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у постачанні додаткового обсягу товару у того самого постачальника, що здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість такого постачання не перевищує 50 відсотків ціни договору про закупівлю
Обґрунтування
Відповідно до пп.1 статті 2 та пп.2 статті 4 розділу ІІ Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» у 2014 році розпочато підготовку до запровадження в МЗС Відомчої інформаційної системи (далі – ВІС МЗС).
У рамках укладених у 2014 році МЗС України з ПрАТ «ОТІ» договорів на закупівлю програмно-апаратних комплексів з метою модернізації Державної інформаційної системи реєстраційного обліку фізичних осіб та їх документування запроваджено оформлення у МЗС біометричних дипломатичного і службового паспортів, а також оформлення у ЗДУ біометричних паспортів громадянина України для виїзду за кордон засобами ВІС МЗС.
У 2015 році МЗС укладено з ПрАТ «ОТІ» Договір на закупівлю послуг з супроводу та технічної підтримки ВІС МЗС, в рамках якого протягом року компанією надавались послуги з супроводу та підтримки ВІС МЗС, а також модифіковано систему в частині імпорту даних консульського обліку до ВІС МЗС, ведення консульського обліку у цій системі та створено програмний модуль для здійснення процедури верифікації між даними про відбитки пальців, що внесені до безконтактного електронного носія біометричного паспорта, і відбитками пальців пред’явника паспортного документа при його видачі.
У 2016 році МЗС укладено з ПрАТ «ОТІ» Договір на закупівлю послуг з супроводу та технічної підтримки ВІС МЗС, а також модифіковано систему для оформлення в ЗДУ посвідчення особи на повернення в Україну засобами Єдиного державного демографічного реєстру та роботи ВІС МЗС в автономному режимі (в частині оформлення закордонних паспортів).
У 2017 році МЗС укладено з ПрАТ «ОТІ» Договір на закупівлю послуг з супроводу та технічної підтримки ВІС МЗС, а також здійснено перенесення та налаштування програмно-технічного комплексу ВІС МЗС у серверній кімнаті МЗС, створено веб-ресурс з метою відображення на сайті МЗС відомостей про стан оформлення закордонного паспорта, автоматизовано оформлення посвідчення особи на повернення в Україну в автономному режимі, актуалізовано Технічне завдання на розвиток ВІС МЗС.
У 2018 році МЗС укладено з ПрАТ «ОТІ» Договір на закупівлю послуг з супроводу та технічної підтримки ВІС МЗС, а також модифіковано програмні модулі для формування засобами ВІС МЗС відомостей поновлення даних Державного реєстру виборців.
Для функціонування ВІС МЗС у належному і працездатному стані у цьому році, забезпечення її сталого і безперебійного функціонування, необхідно укласти договір про надання таких послуг для супроводу та технічної підтримки ВІС МЗС.
Закупівлю зазначених послуг планується здійснити у ПрАТ «ОТІ» з врахуванням положень пункту 5 частини другої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» за переговорною процедурою у зв’язку з потребою здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами чи послугами, оскільки заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням, а також з метою уникнення потенційних загроз, та з метою захисту чутливої інформації і програмного коду від доступу сторонніх організацій і осіб.
Перелік документів, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі:
• Закон України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус»;
• Протокол проведення переговорів між представниками Міністерства закордонних справ України та ПрАТ «ОТІ»;
• Пакет реєстраційних документів ПрАТ «ОТІ» ;
• Договори між МЗС та ПрАТ «ОТІ» № 233/51 від 26.12.2014; № 89 від 30.10.2015; №115 від 26.11.2016 ; № 145 від 11.10.2017; № 512 від 06.12.2018.;
• Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
• Документ про уповноваження представників ПрАТ «ОТІ»;
• Документальне підтвердження про відсутність підстав для відмови учаснику відповідно до ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі»;
• Рішення ТК від 06.12.2019.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 грудня 2019 18:14
Оскарження наміру укласти договір: 17 грудня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72250000-2: Послуги, пов’язані із системами та підтримкою


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
«Послуги, пов’язані із системами та підтримкою» (супровід та технічна підтримка програмно-технічних комплексів ВІС МЗС для забезпечення автоматизації процесів оформлення паспорта громадянина України для виїзду за кордон (онлайн та автономний режими), дипломатичного/службового паспортів України, посвідчення особи на повернення в Україну (онлайн та автономний режими) та ведення консульського обліку у 2019 році)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01018, Україна, Київ, Київ, Михайлівська площа, 1.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 72250000-2 — Послуги, пов’язані із системами та підтримкою

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата здійснюється Замовником у розмірі 100 % (сто відсотків) протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати підписання Сторонами Акту приймання – передачі наданих Послуг. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунки за Товар здійснюються протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником на свій реєстраційний рахунок бюджетного фінансування. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

06 грудня 2019 18:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ОТІ"
#21502504
Переможець 821 880,25
UAH з ПДВ
06 грудня 2019 18:14

Документи

06 грудня 2019 18:14
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 грудня 2019 18:14

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ОТІ"
#21502504
821 880,25
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 грудня 2019 18:14
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 16:59
Електронний підпис укладений
17 грудня 2019 14:02
Договір.pdf укладений
17 грудня 2019 14:01

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 821 880,25
UAH (в тому числі ПДВ 136 980,04 UAH)