Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Частини до аудіо –та відео обладнання 40979 (Медична рентгенівська плівка,екран). Джерело фінансування : За рахунок медичної субвенції з державного бюджету та коштів обласного бюджету.
Очікувана вартість
73 429,97 UAH
UA-2019-12-06-004044-b 6397b52e87044c7cbc95e065c6355487
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Светлана

+380676336319
+380563702951
svetlanavkn36@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД " КЛІНІЧНИЙ ОНКОЛОГІЧНИЙ ДИСПАНСЕР" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 02007265
Вебсайт: http://www.oblonko.at.ua
Місцезнаходження: 49055, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Гавриленка, 1
Контактна особа: Светлана
+380676336319,+380563702951
svetlanavkn36@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 грудня 2019 17:43
Звернення за роз’ясненнями: до 11 грудня 2019 19:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 грудня 2019 16:00
Початок аукціону: 17 грудня 2019 14:48
Очікувана вартість: 73 429,97 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,54%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32350000-1: Частини до аудіо- та відеообладнання


згідно оголошення
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
38 упаковка
Плівки пласкі на поліестеровій основі для загальної рентгенографії Кровлекс-ОРГЗ 30х40см. №100
Плівки пласкі на поліестеровій основі для загальної рентгенографії Кровлекс-ОРГЗ 30х40см. №100
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49100, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Космічна,21, вул. Гавриленка, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019  —  23 грудня 2019
ДК 021:2015: 32350000-1 — Частини до аудіо- та відеообладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару . Розрахунки за товар здійснюються згідно договору постачання та видаткової накладної шляхом безготівкового перерахунку грошових коштів на рахунок Постачальника по факту відвантаження на протязі 3 робочих днів з дати відвантаження товару та здійснюється до кінця 2019 року. Пiсляоплата 3 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 грудня 2019 14:26
оголошення .doc
11 грудня 2019 14:26
оголошення .doc
09 грудня 2019 09:17
оголошення .doc
06 грудня 2019 17:43
оголошення .doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-12-06-004044-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Фізична особа-підприємець, Код ЄДРПОУ:2941707188
Дата подання: 10 грудня 2019 14:20
порушення закону,упереджені дії замовника.
Закупівля оголошена Замовником є допороговою, тож підпадає під дію Наказу ДП «ПРОЗОРРО» № 10 від 19.03.2019р. (зі змінами), визначає саме порядок використання під час здійснення допорогових закупівель електронної системи закупівель, до складу якої згідно Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) входять веб-портал Уповноваженого органу (Prozorro), авторизовані електронні майданчики, між якими забезпечено автоматичний обмін інформацією та документами. Метою Закону України «Про публічні закупівлі» є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Тож, звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури допорогових закупівель, де однією з ключових вимог до проведення допорогових торгів є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Замовник зазначив конкретну назву товару. Такий підхід грубо порушує положення Закону про публічні, де чітко зазначено, що при формуванні технічного завдання на предмет закупівлі та проведенні процедури закупівлі Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме не розгляд еквівалентів і є дискримінаційним підходом до Учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, та його представників.
Відповідно до положень Закону Замовник у разі посилання на конкретну торгівельну марку, патент повинен вказати вираз «або еквівалент». В тендерній документації на закупівлю вище вказаного предмету посилання на торгівельну марку виробництва КРОВЛЕКС Лише можливість надання учасниками різних товарів для закупівлі забезпечує придбання якісних та дешевих товарів і для цього цей порядок надав можливість зазначити право на еквіваленти. У випадку коли існує корупційна змова, тоді зацікавлена злочинна особа трактує лише вигідні собі умови - можна і не вказувати еквівалентів та навіть ЗАБОРОНЯТИ, тобто не розглядати. Просимо припинити порушувати Закон та ДОРУЧЕННЯ ТИМЧАСОВО ВИКОНУЮЧОГО ОБОВ’ЯЗКИ ГОЛОВИ ДОДА від 08.08.2019 року № 08-52/0/35-19 «Про посилення заходів з підвищення якості організації та проведення процедур закупівель через електронну систему закупівель».
З метою уникнення непорозумінь між учасниками та Замовником Вимагаємо внести зміни до документації ,додати вираз «або еквівалент», видалити вказані конкретні обмеження ( які є не постійними та змінюються в кожній закупівлі,як наприклад ось які характеристики має сертифікат зеленочутливої плівки Кровлекс ОРГЗ зараз :
Середній градієнт - не менш 2,25;
Щільність фотографічної вуалі - не більш 0,10;
Dmin (в стані постачання) - не більш 0,20;
Dmax- не менш 2,75.
Чутливість залежно від класу касет, що використовуються (згідно ISO – 100; 200; 400; 800):
Ручне опрацювання (Р-1) - не менш 1000 до 2500 і більше;
Автоматичне опрацювання (Р-1) - не менш 1200 до 3000 і більше;
Вмiст срiбла - не більше 1,9 г/м2.
А ось в іншій закупівлі:
Середній градієнт при ручному опрацюванні - не менш 2,6;
Середній градієнт при автоматичному опрацюванні - не менш 2,8;
Щільність фотографічної вуалі при ручному опрацюванні - не більш 0,10;
Щільність фотографічної вуалі при автоматичному опрацюванні - не більш 0,10;
Чутливість
Ручне опрацювання (Р-1) - не менш 1400
Автоматичне опрацювання (Р-1) - не менш 1600
Вмiст срiбла - не менше 2,66 г/м2.
Дивно, але навіть одна і та ж плівка , тобто КРОВЛЕКС ОРГЗ має різні показники , які не відповідають одна одній, але ж це одна і таж плівка.
Отже , закупівля проводиться за державні кошти , тому Ви повинні надати можливість взяти участь більш широкому колу учасників та не обмежуватись одним виробником, бо це може привести до завищеної ціни та розтрати коштів місцевого бюджету, тож внесіть зміни та додайте вираз «або еквівалент».

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 грудня 2019 14:35
Доброго дня! У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо : Що стосується питання відсутності можливості надання еквівалентів в даній Закупівлі, слід зазначити наступне. Так дійсно зазначена процедура закупівлі є допороговою та не регулюється Законом України «Про публічні закупівлі», відповідно на неї розповсюджується дія саме Інструкції, затвердженої Наказом ДП «ПРОЗОРРО» № 10 від 19.03.2019р (далі – Інструкція ),та Наказом №11 від20.03.2019 ДП «Прозорро». Згідно п. 2 Інструкції під час оголошення закупівлі в ЕЗС розміщується інформацію про предмет закупівлі (вид, назва, код та назва класифікаторів предмета закупівлі і частини предмета закупівлі(лота) (за наявності), кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг, одиниця виміру, місце поставки, кінцева дата строку поставки). Отже, в даній Процедурі закупівлі, яка є допороговою, чинним законодавством не передбачено можливості надання еквіваленту (аналогу) до зазначеної в предметі Закупівлі конкретної продукції (товару). Таким чином Замовник за своїм внутрішнім переконанням або реалізовує це право, або ж утримується від його реалізації. В той же час нашим закладом було дотримано усі принципи здійснення публічних закупівель, установлених ЗУ «Про публічні закупівлі», зокрема, забезпечено вільний доступ необмеженого кола потенційних постачальників товару, до інформації про Закупівлю та можливість взяти участь в аукціоні шляхом використання електронної системи закупівель, тощо. Стосовно зауважень слід зазначити, що нашим закладом в цьому році через систему закупівель ПРОЗОРРО був проведений аукціон на закупівлю, в якому переможцем було обрано продукцію торгової марки Кровлекс, у результаті діагностичного зображення під час медичного рентгенологічного дослідження рентгенівська плівка та фотохімікати для її обробки торгової марки Кровлекс були високоякісні та повністю відповідають медико -технічним характеристикам враховуючи специфіку апаратури для якої закуповується плівка. Тож, дотримуючись замовлення фахівців рентгенологічного відділення (додається) та застосування принципів фотографічного процесу до загальної рентгенографії нами і була вибрана рентгенологічна плівка виробництва Кровлекс яка є Українським виробником ,а також при використані плівки Кровлекс при найменшій дозі випромінювання-якість рентгенівських знімків найкраща. Отже дані, наведені у наших медико-технічних вимогах, ні яким чином не дискримінують саме учасників торгів, а лише визначають який саме товар нам потрібен, який ми плануємо закуповувати. Всі найменування та технічні вимоги до запропонованого товару заявлені відносно потреби закладу за письмової заявки від рентген відділення. Сподіваємося, що Ваша пропозиція, яку ми теж обов’язково будемо розглядати, надасть нам можливість максимально зекономити бюджетні кошти та отримати товар який буде відповідати всім заявленим нами критеріям. Ми розуміємо Вашу стурбованість ,але Запевняємо, що при проведенні оцінки запропонованих пропозицій нами буде братися до уваги технічні показники запропонованого товару. Дякуємо за звернення!

Документи

11 грудня 2019 14:35
копия.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 грудня 2019 15:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІМЕД" 45 098,36
UAH з ПДВ
45 098,36
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ПЛАХУТІН ДМИТРО ГЕННАДІЙОВИЧ" 73 300,00
UAH з ПДВ
73 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 грудня 2019 12:13
10.12.2019 Рентген.zip

Публічні документи

13 грудня 2019 10:48
Сертиф. інструкція.PDF
13 грудня 2019 10:39
СЕРТИФИКАТ ISO 9001.pdf
13 грудня 2019 10:39
Scan3868-1.pdf
13 грудня 2019 10:26
Цінова пропозиція.PDF
13 грудня 2019 10:26
Довідка про учасника.PDF
13 грудня 2019 10:26
Довідка право підпису.PDF
13 грудня 2019 10:26
Довідка засудженність.PDF
13 грудня 2019 10:26
Гарант.лист 80%.PDF
13 грудня 2019 10:26
Витяг з ЄДР 2019 р..PDF
12 грудня 2019 15:46
Плахутін Д.Г.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІМЕД"

ФОП "ПЛАХУТІН ДМИТРО ГЕННАДІЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІМЕД"
#38703629
Відхилено 45 098,36
UAH з ПДВ
20 грудня 2019 09:20
ФОП "ПЛАХУТІН ДМИТРО ГЕННАДІЙОВИЧ"
#2694013974
Переможець 73 300,00
UAH з ПДВ
20 грудня 2019 09:58

Документи

20 грудня 2019 09:20
Рішення відхилення.PDF

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 грудня 2019 09:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ПЛАХУТІН ДМИТРО ГЕННАДІЙОВИЧ"
#2694013974
73 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
дог 89.PDF укладений
26 грудня 2019 08:57

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 73 300,00
UAH