Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Картриджі
Очікувана вартість
45 475,00 UAH
UA-2019-12-06-003950-b ● bd0c7cd86d684a9dbc46d7f8f8fceba4
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Урядовий контактний центр |
Код ЄДРПОУ: | 36521731 |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київська обл., Київ, вул. Еспланадна, буд. 8/10 |
Контактна особа: |
Віктор Григорович Темченко +380442878181,+380442877505 temchenko@ukc.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 грудня 2019 17:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 грудня 2019 18:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 грудня 2019 19:00 |
Початок аукціону: | 11 грудня 2019 12:21 |
Очікувана вартість: | 45 475,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 250,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,55% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 штука
Картриджі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01001, Україна, Київ, Київ, вул. Еспланадна 8/10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2019
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 грудня 2019 17:16 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 грудня 2019 17:15 |
Оголошення № 26 картриджі.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 09 грудня 2019 10:02
Дата відповіді: 09 грудня 2019 16:26
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. Так, ми допускаємо на торги аналоги і еквіваленти товару, якщо запропонований Вами товар не гірший за технічними і якісними характеристиками, що вказані в оголошенні. 2. В Додатку 1 до оголошення № 26 про проведення закупівлі через систему електронних торгів на закупівлю: Картриджі, код за ДК 021:2015 – 30120000-6 (Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку) в технічних характеристиках Замовник використав фразу «або еквівалент», що не зобов’язує учасників пропонувати тільки такий товар. Додаток 4 до оголошення № 26 про проведення закупівлі через систему електронних торгів на закупівлю: Картриджі, код за ДК 021:2015 – 30120000-6 (Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку Учасники заповнюють самостійно та обов'язково вказують конкретну торгову марку запропонованого ними товару, тому всі зацікавлені сторони зможуть пересвідчитись, що запропонований на торги товар дійсно відповідає вимогам Замовника. 3. Згідно з Законом України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Зважаючи на це, Замовником не встановлено жодних обмежень стосовно участі фізичних осіб-підприємців в даній закупівлі. Згідно з пунктом 11 розділу ІІ Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» на етапі розгляду пропозицій учасників, ЕСЗ автоматично розкривається вся інформація, зазначена в пропозиціях учасників, та формується перелік учасників у порядку від найнижчої до найвищої запропонованої ними ціни / приведеної ціни, незалежно від того чи є він платником ПДВ, чи ні та приймає рішення щодо відповідності пропозиції Учасника вимогам, що визначені в оголошенні.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 грудня 2019 12:48
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКС-ПРІНТ" |
28 524,00
UAH з ПДВ
|
22 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М." |
26 148,36
UAH з ПДВ
|
24 990,42
UAH з ПДВ
|
Документи |
ОСАДЧА ОЛЕНА ЮРІЇВНА |
30 785,00
UAH з ПДВ
|
28 522,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКС-ПРІНТ" #41460372 |
Переможець |
22 000,00
UAH з ПДВ
|
13 грудня 2019 13:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 грудня 2019 17:03
|
Договір 122 Люкс-Прінт.pdf | укладений |
17 грудня 2019 17:03
|