Код ДК 021:2015 — 30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина)
Очікувана вартість
172 000,00 UAH
UA-2019-12-06-003932-b 233a058752cf44e1807019f0ffa7b859
Допорогові закупівлі    Завершена
Електронний цифровий підпис не накладено

Оголошення про проведення

Інформація про замовника

Найменування замовника: Головне управління Державної казначейської служби України у Львівській області
Код ЄДРПОУ: 38008294
Місцезнаходження замовника: 79005, Україна , Львівська обл., м. Львів,, вул. К. Левицького, 18
Контактна особа замовника: Юрій Козловський
+380322255351
1300.maillv@ukr.net

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 грудня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 11 грудня 2019 17:45
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 грудня 2019 17:04
Початок аукціону: 17 грудня 2019 12:57
Очікувана вартість: 172 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 860,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Автоматизоване робоче місце у складі системного блоку, клавіатури, маніпулятора типу " миша", операційної системи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
19 штука
Автоматизоване робоче місце у складі системного блоку, клавіатури, маніпулятора типу " миша", операційної системи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79005, Україна, Львівська область, м. Львів, вул. К. Левицького, 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 грудня 2019  —  26 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

06 грудня 2019 17:13
price_prop_form.doc
06 грудня 2019 17:13
advert_komp_051219.doc
06 грудня 2019 17:13
Dogovir_komp.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 09 грудня 2019 10:01
Дата відповіді: 09 грудня 2019 14:18
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1)Відповідно до п.8.1. Документації аналоги та еквіваленти розглядатись не будуть. 2) Неплатники ПДВ допускаються. Запропонована ціна повинна включати всі податки та збори, платником яких є продавець і буде вважатись остаточною.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-12-06-003932-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ", Код ЄДРПОУ:30256061
Дата подання: 18 грудня 2019 12:14
Оскарження визначення переможця
До уваги замовника, пропозиція ТОВ "КОМПАКОМ-2000" в тендерній закупівлі UA-2019-12-06-003932-b не відповідає вимогам закупівлі, а саме: - Замовник у своїй тендерній документації вимагав , що Учасник у складі пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару. Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro OEM має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації. У ТОВ "КОМПАКОМ-2000" відсутній Авторизаційний лист-підтвердження. Неподання або неповне подання Постачальником в складі пропозиції вищезазначених документів є підставою для дискваліфікації його пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 грудня 2019 11:16
Основним критерієм оцінки при проведенні закупівлі за кодом ДК 021:2015 (30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (Автоматизоване робоче місце у складі системного блоку, клавіатури, маніпулятора типу “миша”, операційна система) була найбільш економічно вигідна пропозиція учасника зважаючи на обмеженість бюджетних призначень на визначені цілі, а також необхідністю максимальної економії та ефективності витрачання бюджетних коштів, а відтак, Головним управлінням Державної казначейської служби України у Львівській області надана перевага найбільш економічно вигідній пропозиції.
Одночасно інформуємо, що наша організація, як бюджетна установа та орган державної влади, зацікавлена в безумовному дотриманні законодавства щодо використання в роботі виключно ліцензійного програмного забезпечення від офіційних дистриб'юторів компанії Microsoft.
Оскільки замість Авторизаційного листа – підтвердження від офіційного дистриб’ютора Мicrosoft в Україні учасником-переможцем (ТОВ «КОМПАКОМ-2000») надані документи, які інші по формі, але по суті дають підстави вважати, що ним буде дотримано зобов’язання щодо поставки ліцензійного програмного забезпечення у відповідності до вимог Цивільного кодексу України та Закону України «Про авторське право та суміжні права»
З урахуванням наведеного, питання дотримання поставки саме ліцензійного програмного забезпечення буде передбачено як істотна умова договору про закупівлю. При цьому, у разі поставки учасником – переможцем неліцензійного програмного забезпечення Головним управлінням Казначейства у відповідності до вимог чинного законодавства та договірних зобов’язань не буде проведено оплату за поставлений товар, оскільки наша установа як орган державної влади зобов’язана дотримуватись норм чинного законодавства в частині використання лише ліцензійного програмного забезпечення. Відтак, при безпосередній поставці товарів, які були предметом закупівлі Головне управління Казначейства буде вимагати від учасника – переможця дотримання норм законодавства, а також подачі всіх необхідних документів, які були визначені тендерною документацією Головного управління Казначейства.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 грудня 2019 13:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОМПАКОМ-2000" 150 081,00
UAH з ПДВ
150 081,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 171 385,89
UAH з ПДВ
171 385,89
UAH з ПДВ
Документи

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОМПАКОМ-2000"
#42668690
Переможець 150 081,00
UAH з ПДВ
18 грудня 2019 11:22

Документи

18 грудня 2019 11:21
rish_pro_perm_komp.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 грудня 2019 11:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КОМПАКОМ-2000"
#42668690
150 081,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 грудня 2019 11:21
rish_pro_perm_komp.PDF

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
dogovir_k.PDF укладений
23 грудня 2019 16:01

Актуальні тендери

До пошуку