Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код ДК 021:2015 — 30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина)
Очікувана вартість
172 000,00 UAH
UA-2019-12-06-003932-b ● 233a058752cf44e1807019f0ffa7b859
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління Державної казначейської служби України у Львівській області |
Код ЄДРПОУ: | 38008294 |
Місцезнаходження: | 79005, Україна , Львівська обл., м. Львів,, вул. К. Левицького, 18 |
Контактна особа: |
Юрій Козловський +380322255351 1300.maillv@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 грудня 2019 17:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 грудня 2019 17:45 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 грудня 2019 17:04 |
Початок аукціону: | 17 грудня 2019 12:57 |
Очікувана вартість: | 172 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 860,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Автоматизоване робоче місце у складі системного блоку, клавіатури, маніпулятора типу " миша", операційної системи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
19 штука
Автоматизоване робоче місце у складі системного блоку, клавіатури, маніпулятора типу " миша", операційної системи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79005, Україна, Львівська область, м. Львів, вул. К. Левицького, 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
18 грудня 2019
—
26 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 грудня 2019 17:13 |
price_prop_form.doc |
06 грудня 2019 17:13 |
advert_komp_051219.doc |
06 грудня 2019 17:13 |
Dogovir_komp.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 09 грудня 2019 10:01
Дата відповіді: 09 грудня 2019 14:18
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1)Відповідно до п.8.1. Документації аналоги та еквіваленти розглядатись не будуть. 2) Неплатники ПДВ допускаються. Запропонована ціна повинна включати всі податки та збори, платником яких є продавець і буде вважатись остаточною.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-12-06-003932-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ", Код ЄДРПОУ:30256061
Дата подання: 18 грудня 2019 12:14
Оскарження визначення переможця
До уваги замовника, пропозиція ТОВ "КОМПАКОМ-2000" в тендерній закупівлі UA-2019-12-06-003932-b не відповідає вимогам закупівлі, а саме: - Замовник у своїй тендерній документації вимагав , що Учасник у складі пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару. Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro OEM має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації. У ТОВ "КОМПАКОМ-2000" відсутній Авторизаційний лист-підтвердження. Неподання або неповне подання Постачальником в складі пропозиції вищезазначених документів є підставою для дискваліфікації його пропозиції.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 грудня 2019 11:16
Основним критерієм оцінки при проведенні закупівлі за кодом ДК 021:2015 (30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (Автоматизоване робоче місце у складі системного блоку, клавіатури, маніпулятора типу “миша”, операційна система) була найбільш економічно вигідна пропозиція учасника зважаючи на обмеженість бюджетних призначень на визначені цілі, а також необхідністю максимальної економії та ефективності витрачання бюджетних коштів, а відтак, Головним управлінням Державної казначейської служби України у Львівській області надана перевага найбільш економічно вигідній пропозиції.
Одночасно інформуємо, що наша організація, як бюджетна установа та орган державної влади, зацікавлена в безумовному дотриманні законодавства щодо використання в роботі виключно ліцензійного програмного забезпечення від офіційних дистриб'юторів компанії Microsoft.
Оскільки замість Авторизаційного листа – підтвердження від офіційного дистриб’ютора Мicrosoft в Україні учасником-переможцем (ТОВ «КОМПАКОМ-2000») надані документи, які інші по формі, але по суті дають підстави вважати, що ним буде дотримано зобов’язання щодо поставки ліцензійного програмного забезпечення у відповідності до вимог Цивільного кодексу України та Закону України «Про авторське право та суміжні права»
З урахуванням наведеного, питання дотримання поставки саме ліцензійного програмного забезпечення буде передбачено як істотна умова договору про закупівлю. При цьому, у разі поставки учасником – переможцем неліцензійного програмного забезпечення Головним управлінням Казначейства у відповідності до вимог чинного законодавства та договірних зобов’язань не буде проведено оплату за поставлений товар, оскільки наша установа як орган державної влади зобов’язана дотримуватись норм чинного законодавства в частині використання лише ліцензійного програмного забезпечення. Відтак, при безпосередній поставці товарів, які були предметом закупівлі Головне управління Казначейства буде вимагати від учасника – переможця дотримання норм законодавства, а також подачі всіх необхідних документів, які були визначені тендерною документацією Головного управління Казначейства.
Одночасно інформуємо, що наша організація, як бюджетна установа та орган державної влади, зацікавлена в безумовному дотриманні законодавства щодо використання в роботі виключно ліцензійного програмного забезпечення від офіційних дистриб'юторів компанії Microsoft.
Оскільки замість Авторизаційного листа – підтвердження від офіційного дистриб’ютора Мicrosoft в Україні учасником-переможцем (ТОВ «КОМПАКОМ-2000») надані документи, які інші по формі, але по суті дають підстави вважати, що ним буде дотримано зобов’язання щодо поставки ліцензійного програмного забезпечення у відповідності до вимог Цивільного кодексу України та Закону України «Про авторське право та суміжні права»
З урахуванням наведеного, питання дотримання поставки саме ліцензійного програмного забезпечення буде передбачено як істотна умова договору про закупівлю. При цьому, у разі поставки учасником – переможцем неліцензійного програмного забезпечення Головним управлінням Казначейства у відповідності до вимог чинного законодавства та договірних зобов’язань не буде проведено оплату за поставлений товар, оскільки наша установа як орган державної влади зобов’язана дотримуватись норм чинного законодавства в частині використання лише ліцензійного програмного забезпечення. Відтак, при безпосередній поставці товарів, які були предметом закупівлі Головне управління Казначейства буде вимагати від учасника – переможця дотримання норм законодавства, а також подачі всіх необхідних документів, які були визначені тендерною документацією Головного управління Казначейства.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КОМПАКОМ-2000" #42668690 |
Переможець |
150 081,00
UAH з ПДВ
|
18 грудня 2019 11:22
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
dogovir_k.PDF | укладений |
23 грудня 2019 16:01
|