Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з організації харчування дітей, потерпілих від Чорнобильської катастрофи, навчальних закладах, розташованих на територіях радіоактивного забруднення Народицького району, за державні кошти
Services in the organization of food for children affected by the Chornobyl disaster, educational institutions located in the territories of radioactive contamination of the Narodichi district for public funds
Очікувана вартість
6 356 714,98 UAH
UA-2019-12-06-003897-b cbe677d665a44f598f7ef0001cfbd442
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Маруженко Оксана Миколаївна

+380414021648 narpszn@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Управління праці та соціального захисту населення Народицької районної державної адміністрації Житомирської області
Код ЄДРПОУ: 03192750
Місцезнаходження: 11401, Україна , Житомирська область обл., смт Народичі, вул. Леніна, 136
Контактна особа: Маруженко Оксана Миколаївна
+380414021648
narpszn@ukr.net
Додаткові контактні особи: Маруженко Оксана Миколаївна
+380414021250
narpszn@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Department of Labor and Social Protection of the People of the Naroditsky District State Administration of Zhytomyr Region
National ID: 03192750
Contact point: Maruzhenko Oksana Nikolaevna
+380414021648
narpszn@ukr.net
Additional contacts: Maruzhenko Oksana
+380414021250
narpszn@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 06 грудня 2019 17:07
Звернення за роз’ясненнями: до 27 грудня 2019 17:12
Оскарження умов закупівлі: до 02 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 січня 2020 17:12
Початок аукціону: 25 лютого 2020 12:57
Очікувана вартість: 6 356 714,98 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 31 783,57 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 06 грудня 2019 17:07
Enquiries until: 27 грудня 2019 17:12
Complaints submission until: до 02 січня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 06 січня 2020 17:12

Information

Estimated total value: 6 356 715 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 31 784 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
139986 послуга
Послуги з організації харчування дітей, потерпілих від Чорнобильської катастрофи, навчальних закладах, розташованих на територіях радіоактивного забруднення Народицького району, за державні кошти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11401, Україна, Житомирська область, смт Народичі, вул. Свято-Миколаївська,136
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги

Services in the organization of food for children affected by the Chornobyl disaster, educational institutions located in the territories of radioactive contamination of the Narodichi district for public funds
CPV: 55520000-1
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 грудня 2019 17:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 грудня 2019 17:07
ТД 2020.doc
06 грудня 2019 17:07
Договір на харчування ДОДАТОК ДО ТД 2019 .doc

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-12-06-003897-b.b2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ПП "ШКОЛЯРИК", Код ЄДРПОУ:31071286
Дата подання: 29 січня 2020 22:00
Скарга на рішення замовника
Обгрунтування підстав у вкладеному файлі.
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 31 січня 2020 18:48
Рішення від 31.01.2020 № 1959 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 31 січня 2020 18:48
Рішення від 17.02.2020 № 3009.pdf
Дата публікації: 20 лютого 2020 18:26
Номер скарги: UA-2019-12-06-003897-b.b1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ФОП "КРАВЧУК ІГОР ВАСИЛЬОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2394910157
Дата подання: 29 січня 2020 17:34
СКАРГА на неправомірне рішення Замовника щодо допущення до аукціону окремих учасників торгів та прийняття відповідного Протоколу розгляду тендерних пропозицій
СКАРГА на неправомірне рішення Замовника щодо допущення до аукціону окремих учасників торгів та прийняття відповідного Протоколу розгляду тендерних пропозицій Згідно оголошення № UA-2019-12-06-003897-b,Управлінням праці та соціального захисту населення Народицької районної державної адміністрації Житомирської області було розпочато процедуру відкритих торгів на закупівлю по предмету Послуги з організації харчування, потерпілих від Чорнобильської дітей катастрофи, у навчальних закладах, розташованих на територіях радіоактивного забруднення Народицького району, за державні кошти, ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги, CPV: 55520000-1 з очікуваною вартістю 6`356`714.98 грн (без ПДВ). Процедуру закупівлі оголошено 06.12.2019 року відповідно до статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі». 06.01.2020 року о 17.15 хв. відбулося розкриття тендерних пропозицій та встановлено, що участь у даній закупівлі прийняло п’ять учасників: - Підприємство Малинської райспоживспілки "Комбінат громадського харчування" -Товариство з обмеженою відповідальністю «Рамедас Україна», - Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРОДТОВАРИ-Т", - Приватне підприємство "ШКОЛЯРИК", - Фізична особа – підприємець Кравчук Ігор Васильович (надалі – Скаржник). Згідно Протоколу розгляду тендерних пропозицій (надалі – Протоколу), який було сформовано і опубліковано 24.01.2020 року, стало відомо, що до участі у тендерних торгах були допущені усі вищевказані Учасники, так як, Замовником встановлено, що у всіх Учасників були відсутні підстави для відхилення тендерних пропозицій згідно із статтею 30 Закону України «Про публічні закупівлі». Однак, ФОП Кравчук І. В. не погоджується із прийнятим рішенням Замовника та Протоколом від 24.01.2020 року щодо допущення до аукціону наступних Учасників: - Товариства з обмеженою відповідальністю «Рамедас Україна» (надалі – ТОВ «Рамедас Україна»), - Товариства з обмеженою відповідальністю "ПРОДТОВАРИ-Т" (надалі - ТОВ «ТОВ "ПРОДТОВАРИ-Т"), - Приватного підприємства "ШКОЛЯРИК" (надалі – ПП «Школярик), так як Тендерні пропозиції даних учасників не відповідають вимогам Тендерної документації Замовника. У зв’язку із зазначеним, надаємо пояснення по суті Скарги. І. Відповідно до вимог Тендерної документації, Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», частини 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», пункту 6.2: 6.2. Учасники процедури закупівлі повинні надатиу складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність учасника технічним, якісним та кількісним вимогам до предмета закупівлі, а саме: 1) орієнтовне двотижневе меню (з урахуванням різноманітності страв) має бути підписане Учасником із прикладанням печатки*(у разі її використання) та погоджене згідно вимог чинного законодавства. Замовником було встановлено, що орієнтовне двотижневе меню має бути підписане Учасником із прикладанням печатки* (у разі її використання) та погоджене згідно вимог чинного законодавства. Одночасно, у Тендерній документації, Розділі ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», частині 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», пункті 6.1.2. «Інформація про необхідні якісні характеристики предмета закупівлі» міститься наступна вимога: 1)послуги з харчування дітей по трьом віковим категоріям полягають у забезпеченні одноразовим (обідом) харчуванням в межах виконання 40 % добової медичної (фізіологічної) норми харчування відповідно до постанови Кабінету Міністрів України 21.05.1992 № 258, та у порядку, встановленому постановою Кабінету Міністрів Українивід 02.02.2011 №116, а також з урахуванням вимог законодавства, яке регулює надання послуг громадськогохарчування. Тобто, Замовник чітко встановив, що при наданні своїх Тендерних пропозицій Учасники зобов’язані дотримуватися не тільки вимог Тендерної документації, а й вимог законодавства, яке регулює надання послуг громадського харчування. Одним із основних нормативно-правових актів, які регулюють процес надання послуг по організації харчування дітей у закладах загальної середньої освіти є спільний Наказ Міністерства охорони здоров’я України та Міністерства освіти і науки України від 01.06.2005 року № 242/329 «Про затвердження Порядку організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах». Пунктами 19 та 22 Наказу чітко встановлено, що Меню затверджуються територіальною установою санітарно – епідеміологічної служби: 19. Керівником закладу (навчального, оздоровчого, підприємства громадського харчування або організації, що надає послуги з харчування дітей) затверджуються примірні двотижневі меню, які погоджуються з територіальною установою державної санітарно-епідеміологічної служби. 22. Керівником (навчального або оздоровчого закладу, підприємства громадського харчування або організації, що надають послуги із забезпечення харчування дітей) затверджуються примірні двотижневі меню, які погоджуються з територіальною установою державної санітарно-епідеміологічної служби. (Примітка. Відповідно до Постанови КМУ від 29.03.2017 року № 348 «Деякі функції Державної санітарно-епідеміологічної служби» функції Державної санітарно-епідеміологічної служби» покладено на Державну службу з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, надалі – Держпродспоживслужба). 1а. ТОВ «Рамедас Україна» у складі своєї Тендерної пропозиції у файлі 32, на сторінках 132-136, надав Перспективне двотижневе меню передбачене для харчування дітей, потерпілих внаслідок Чорнобильської катастрофи у навчальних закладах, розташованих на територіях радіоактивного забруднення Овруцького району Житомирської області на 2020 рік. Меню погоджене 28.12.2019 року Начальником Овруцького районного управління Головного управління Держпродспоживслужби у Житомирській області. Враховуючи вищевикладене, вважаю, що Перспективне двотижневе меню передбачене для харчування дітей, потерпілих внаслідок Чорнобильської катастрофи у навчальних закладах, розташованих на територіях радіоактивного забруднення Овруцького району Житомирської області на 2020 рік, яке було надане ТОВ «Рамедас Україна», повинно було бути затверджене територіальною установою, а саме – Народницьким районним управління Головного управління Держпродспоживслужби у Житомирській області, а не Овруцьким районним управлінням Головного управління Держпродспоживслужби у Житомирській області. Крім того, ТОВ «Рамедас Україна» чітко зазначив, що Меню було передбачене для харчування дітей, потерпілих внаслідок Чорнобильської катастрофи у навчальних закладах, розташованих на територіях радіоактивного забруднення саме Овруцького району Житомирської області на 2020 рік, а не Народицького, що підтверджується підписом уповноваженої особи Овруцького районного управління Головного управління Держпродспоживслужби у Житомирській області Тобто, Меню не відповідає предмету закупівлі - Кейтерингові послуги ДК 021:2015 55520000-1 - Послуги з організації харчування дітей, потерпілих від Чорнобильської катастрофи у навчальних закладах, розташованих на територіях радіоактивного забруднення Народицького району Житомирської області, за державні кошти. 2а.ТОВ "ПРОДТОВАРИ-Т" у складі своєї Тендерної пропозиції у файлі «ТП Народичі частина 3.pdf», сторінках 121-124, надав Примірне двотижневе меню передбачене для харчування дітей, потерпілих внаслідок Чорнобильської катастрофи у навчальних закладах, розташованих на територіях радіоактивного забруднення на 2020 рік. Меню погоджене Начальником Таращанського районного управління Головного управління Держпродспоживслужби у Київській області. Враховуючи вимоги Тендерної документації та чинного законодавства, Примірне двотижневе меню Учасника ТОВ "ПРОДТОВАРИ-Т", повинно було бути погоджене територіальною установою, яка має на це повноваження, а саме - Народицьким районним управління Головного управління Держпродспоживслужби у Житомирській області. 3а. ПП «Школярик» у складі своєї Тендерної пропозиції у файлі «техспецифікація. pdf», сторінках 28 - 34, надав Примірні двотижневе меню на послуги з харчування дітей, потерпілих внаслідок Чорнобильської катастрофи за державні кошти, у навчальних закладах, розташованих на територіях радіоактивного забруднення на 2020 рік. Меню погоджене Начальником відділу державного нагляду за дотриманням санітарного законодавства Іванківського міжрайонного управління Держпродспоживслужби у Київській області. Враховуючи вимоги Тендерної документації та чинного законодавства, Примірне двотижневе меню Учасника ПП «Школярик» повинно було бути погоджене територіальним установою, яка має на це повноваження, а саме - Народицьким районним управління Головного управління Держпродспоживслужби у Житомирській області. Слід зазначити, що наведені невідповідності не підпадають під визначення формальних помилок. Підсумовуючи вище вказане, Скаржник вважає, що Замовник на підставі п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» був зобов’язаний відхилити тендерні пропозиції Учасників - ТОВ «Рамедас Україна», ТОВ "ПРОДТОВАРИ-Т", ПП «Школярик», як такі, що не відповідають вимогам Тендерної документації. ІІ.Для участі у процедурі закупівлі учасник повинен надати наступні документи, які підтверджують його відповідність кваліфікаційним критеріям. Відповідно до вимог Тендерної документації, Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», частини 5«Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону», пункту 5.1.3: Кваліфікаційний критерій № 3. "Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору" – копія(її) аналогічного(их) договору(ів) з установою, строк дії якого(их) вичерпано (якщо таким договором не передбачено нерозголошення комерційної таємниці) або довідку за формою, наведеною у Додатку№6 (якщо таким договором передбачено нерозголошення комерційної таємниці); відгук організації про якість надання аналогічних послуг. ТОВ "ПРОДТОВАРИ-Т" у складі своєї Тендерної пропозиції у файлі «ТП Народичі частина кваліфікаційна.pdf», сторінках 121-124, надав аналогічний Договір № 5 Про публічну закупівлю послуг від 10.01.2018 року з Додатковими угодами: - Додаткова угода № 1 до Договору № 5 Про публічну закупівлю послуг від 10.01.2018, - Додаткова угода № 2 до Договору № 5 Про публічну закупівлю послуг від 12.01.2018, - Додаткова угода № без номеру до Договору № 5 Про публічну закупівлю послуг від 26.01.2018, Проте, проаналізувавши зміни, які були внесені вищевказаними Додатковими угодами до Договору № 5 Про публічну закупівлю послуг від 10.01.2018 року, до п.3.1 Розділу ІІІ «Ціна Договору», було встановлено невідповідність загальної Ціни Договору з доданими Додатковими угодами. Тому, було перевірено відповідність даних угод та встановлено наступне. Відповідно до процедури закупівлі згідно оголошення ua-2017-12-08-003210-с, згідно до якої був укладений Договір № 5 Про публічну закупівлю послуг від 10.01.2018 року, Замовником процедури закупівлі – Відділом освіти Рокитнянської районної державної адміністрації було опубліковано 04 січня 2019 року о 14.36 хвилин ще одну Додаткову угоду № 4 від 29 грудня 2018 року до Договору № 5 Про публічну закупівлю послуг від 10.01.2018 року. Проте, ТОВ "ПРОДТОВАРИ-Т" у складі своєї Тендерної пропозиції не надав Додаткову угоду № 4 від 29 грудня 2018 року до Договору № 5 Про публічну закупівлю послуг від 10.01.2018 року. Необхідність і обов’язковість надання Додаткової угоди № 4 від 29 грудня 2018 року до складу Тендерної пропозиції Учасника - ТОВ "ПРОДТОВАРИ-Т",підтверджується Тендерною Документацією Замовника(Відділ освіти Рокитнянської районної державної адміністрації, ua-2017-12-08-003210-с), а саме Розділом VI. «Результати торгів та укладання договору про закупівлю», частиною 3 «Проект договору про закупівлю», пунктом 2. Разом з тендерною документацією замовником в окремому файлі подається проект договору прозакупівлю з обов’язковим зазначенням змін його умов відповідно до частини 4 статті 36 Закону. Крім того, проект Договору про публічну закупівлю послуг містить вимогу у Розділі XI. Порядок внесення змін до договору, пункті 7: 7)зміни умов у зв'язку із застосуванням положень частини п’ятої статті 36 Закону – дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку. Тому, саме Додаткова угода № 4 від 29 грудня 2018року регламентує процес продовження строку, достатнього для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку» (ст. 36, ч.5 Закону України «Про публічні закупівлі») і є невід’ємною частиною Договору № 5 Про публічну закупівлю послуг від 10.01.2018 року. Слід зазначити, що наведена невідповідність не підпадає під визначення формальних помилок. Підсумовуючи вище вказане, Скаржник вважає, що Замовник зобов’язаний був відхилити тендерну пропозиціюТОВ "ПРОДТОВАРИ-Т" по даній невідповідності на підставі п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону. Враховуючи все вищевикладене, ФОП Кравчук І. В. не погоджується із прийнятим Замовником Протоколом розгляду тендерних пропозицій від 24.01.2020 року та рішенням щодо допущення до аукціону ТОВ «Рамедас Україна», ТОВ "ПРОДТОВАРИ-Т",ПП «Школярик», вважає його незаконним, упередженим і таким, що порушує права та законні інтереси суб’єкта господарювання, оскільки прийняте з порушенням вимог діючого законодавства у сфері публічних закупівель. Одночасно, Замовник, не відхиливши тендерні пропозиції ТОВ «Рамедас Україна», ТОВ "ПРОДТОВАРИ-Т", ПП «Школярик», на підставі вимог п. 4 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» та вимог Тендерної документації, порушив норми чинного законодавства та принципи здійснення закупівель - добросовісної конкуренції серед учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, недискримінації учасників. На підставі вищевикладеного, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», - П Р О Ш У: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Встановити факт порушення Управлінням праці та соціального захисту населення Народицької районної державної адміністрації Житомирської області Процедури відкритих торгів на закупівлю по предмету Послуги з організації харчування, потерпілих від Чорнобильської дітей катастрофи, у навчальних закладах, розташованих на територіях радіоактивного забруднення Народ
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 31 січня 2020 16:46
Рішення від 31.01.2020 №1950 +Лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 31 січня 2020 16:45
Рішення від 17.02.2020 № 2999.pdf
Дата публікації: 20 лютого 2020 17:49

Документи подані скаржником

29 січня 2020 22:00
платіжка

Документи подані скаржником

29 січня 2020 17:34
Скарга Народичі.pdf
29 січня 2020 17:34
Платіжне доручення.pdf
12 лютого 2020 12:40
Розяснення щодо меню.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 24 січня 2020
UA-2019-12-06-003897-bcbe677d665a44f598f7ef0001cfbd442
Найменування: Управління праці та соціального захисту населення Народицької районної державної адміністрації Житомирської області
Код ЄДРПОУ: 03192750
Місцезнаходження: 11401, Україна, Житомирська область обл., смт Народичі, вул. Леніна, 136
Учасник Документи Рішення
Підприємство Малинської райспоживспілки "Комбінат громадського харчування" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ФОП "КРАВЧУК ІГОР ВАСИЛЬОВИЧ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ПРОДТОВАРИ-Т" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПП "ШКОЛЯРИК" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

03 січня 2020 11:04
file8 (1).pdf
03 січня 2020 11:04
file7.pdf
03 січня 2020 11:04
file6.pdf
03 січня 2020 11:04
file5.pdf
03 січня 2020 11:04
file4.pdf
03 січня 2020 11:04
file3.pdf
03 січня 2020 11:04
file2.pdf
03 січня 2020 11:04
file1.pdf
03 січня 2020 11:04
file0 (2).pdf

Документи

Документи

Публічні документи

04 січня 2020 14:30
Електронний підпис
04 січня 2020 14:30
Електронний підпис
04 січня 2020 14:29
тп народичі частина 3.pdf
04 січня 2020 14:29
тп народичі частина 1.pdf

Документи

Публічні документи

06 січня 2020 09:51
Електронний підпис
06 січня 2020 09:51
Електронний підпис
06 січня 2020 09:49
32. Примірне меню_132-136.pdf
06 січня 2020 09:49
25. Статут_84-106.pdf
06 січня 2020 09:49
21. Довідка ст.17 (8)_78.pdf
06 січня 2020 09:49
20. Довідка ст. 17 (7)_77.pdf
06 січня 2020 09:49
19. Довідка ст. 17 (6)_76.pdf
06 січня 2020 09:49
18. Довідка ст. 17(5)_75.pdf
06 січня 2020 09:49
17. Довідка ст.17 (4)_74.pdf
06 січня 2020 09:49
16. Довідка ст.17 (3)_73.pdf
06 січня 2020 09:49
15. Довідка ст. 17 (2)_72.pdf
06 січня 2020 09:49
14. Довідка ст.17 (1)_71.pdf
06 січня 2020 09:49
0.1. Зміст_2-5.pdf
06 січня 2020 09:49
0. Титульний лист_1.pdf

Документи

Публічні документи

06 січня 2020 12:25
Електронний підпис
06 січня 2020 12:24
Електронний підпис
06 січня 2020 12:23
інші документи.pdf
06 січня 2020 12:23
кваліфікація.pdf
06 січня 2020 12:23
техспецифікація.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Підприємство Малинської райспоживспілки "Комбінат громадського харчування"

ФОП "КРАВЧУК ІГОР ВАСИЛЬОВИЧ"

ТОВ "ПРОДТОВАРИ-Т"

ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА"

ПП "ШКОЛЯРИК"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 лютого 2020 13:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "КРАВЧУК ІГОР ВАСИЛЬОВИЧ" 4 790 863,00
UAH
2 528 079,00
UAH
Документи
ТОВ "ПРОДТОВАРИ-Т" 5 136 201,48
UAH
2 528 079,40
UAH
Документи
ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА" 4 603 903,92
UAH
2 700 000,00
UAH
Документи
ПП "ШКОЛЯРИК" 5 962 636,48
UAH
3 499 525,26
UAH
Документи
Підприємство Малинської райспоживспілки "Комбінат громадського харчування" 5 367 131,00
UAH
3 930 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

04 січня 2020 14:30
Електронний підпис
04 січня 2020 14:30
Електронний підпис
04 січня 2020 14:29
тп народичі частина 3.pdf
04 січня 2020 14:29
тп народичі частина 1.pdf

Публічні документи

06 січня 2020 09:51
Електронний підпис
06 січня 2020 09:51
Електронний підпис
06 січня 2020 09:49
32. Примірне меню_132-136.pdf
06 січня 2020 09:49
25. Статут_84-106.pdf
06 січня 2020 09:49
21. Довідка ст.17 (8)_78.pdf
06 січня 2020 09:49
20. Довідка ст. 17 (7)_77.pdf
06 січня 2020 09:49
19. Довідка ст. 17 (6)_76.pdf
06 січня 2020 09:49
18. Довідка ст. 17(5)_75.pdf
06 січня 2020 09:49
17. Довідка ст.17 (4)_74.pdf
06 січня 2020 09:49
16. Довідка ст.17 (3)_73.pdf
06 січня 2020 09:49
15. Довідка ст. 17 (2)_72.pdf
06 січня 2020 09:49
14. Довідка ст.17 (1)_71.pdf
06 січня 2020 09:49
0.1. Зміст_2-5.pdf
06 січня 2020 09:49
0. Титульний лист_1.pdf

Публічні документи

06 січня 2020 12:25
Електронний підпис
06 січня 2020 12:24
Електронний підпис
06 січня 2020 12:23
інші документи.pdf
06 січня 2020 12:23
кваліфікація.pdf
06 січня 2020 12:23
техспецифікація.pdf

Публічні документи

03 січня 2020 11:04
file8 (1).pdf
03 січня 2020 11:04
file7.pdf
03 січня 2020 11:04
file6.pdf
03 січня 2020 11:04
file5.pdf
03 січня 2020 11:04
file4.pdf
03 січня 2020 11:04
file3.pdf
03 січня 2020 11:04
file2.pdf
03 січня 2020 11:04
file1.pdf
03 січня 2020 11:04
file0 (2).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "КРАВЧУК ІГОР ВАСИЛЬОВИЧ"

ТОВ "ПРОДТОВАРИ-Т"

ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА"

ПП "ШКОЛЯРИК"

Підприємство Малинської райспоживспілки "Комбінат громадського харчування"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "КРАВЧУК ІГОР ВАСИЛЬОВИЧ"
#2394910157
Переможець 2 528 079,00
UAH
26 лютого 2020 11:21

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 лютого 2020 11:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "КРАВЧУК ІГОР ВАСИЛЬОВИЧ"
#2394910157
2 528 079,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 березня 2021 19:28
Електронний підпис укладений
01 березня 2021 19:09
Електронний підпис укладений
01 березня 2021 17:26
Додаткова угода 5.pdf зміни до договору
01 березня 2021 16:55
Електронний підпис укладений
25 січня 2021 16:38
Додаткова угода 4.pdf зміни до договору
25 січня 2021 16:33
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 10:26
Дадаткова угода 3.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 10:24
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 09:47
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 09:04
Електронний підпис укладений
11 березня 2020 11:28
Додаткова угода.pdf зміни до договору
11 березня 2020 11:25
Електронний підпис укладений
11 березня 2020 11:04
ДОГОВІР зміни до договору
11 березня 2020 11:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
01 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Внести зміни до п.3.1. Розділу «Ціна Договору», виклавши його у такій редакції: «3.1. Ціна Договору становить 1 073 743,52 гривні без ПДВ (Один мільйон сімдесят три тисячі сімсот сорок три гривні 52 копійки без ПДВ). Із них: - на 2020 рік – 894 863,01 гривні без ПДВ (вісімсот дев’яносто чотири тисячі вісімсот шістдесят три гривні 01 копійка без ПДВ); - на січень – лютий 2021 року – 178 880,51 гривень без ПДВ (сто сімдесят вісім тисяч вісімсот вісімдесят гривень 51 копійка без ПДВ). Загальна кількість діто - днів – 59 509 Вартість одного діто - дня у розрізі вікових категорій становить для дітей: віком від 6 до 10 років – 17,35 грн. (22 034 діто - дні; віком від 10 до 14 років – 17,69 грн. (23 958 діто – дні; віком від 14 до 18 років – 19,80 грн. (13 517 діто- днів)». 2. Викласти Додаток № 1 до Договору №1 від 11.03.2020 року в редакції, що додається до цієї Угоди і є її невід»ємною частиною. 3. Внести зміну до п. 5.1. Розділу V «Надання послуг» та викласти його у такій редакції: «5.1. Строк надання послуг: Учасник зобов’язується забезпечити безперебійне надання послуг відповідно до навчального плану кожного навчального закладу, який розташований на територіях радіоактивного забруднення Народицького району Житомирської області, протягом 2020 року та січня –лютого 2021 року». 4. Внести зміну до п. 11.1. розділу ХІ «Строк дії Договору» та викласти його у такій редакції: «11.1. Договір набирає чинності з моменту його укладення і діє до 28 лютого 2021 року або до повного виконання Сторонами взятих за цим Договором зобов»язань.» 5. Внести зміну до п. 11.2. розділу ХІ «Строк дії Договору» та викласти його у такій редакції: «11.2. Дія Договору може продовжуватись на строк, достатній для проведення процедур закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі, укладеному в попередньому році, на суму 178 880,51 гривень (сто сімдесят вісім тисяч вісімсот вісімдесят гривень 51 копійка) без ПДВ, якщо видатки на цю мету затверджено у встановленому порядку».
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
01 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Внести зміни до п.3.1. Розділу «Ціна Договору», виклавши його у такій редакції: «3.1. Ціна Договору становить 1 073 743,52 гривні без ПДВ (Один мільйон сімдесят три тисячі сімсот сорок три гривні 52 копійки без ПДВ). Із них: - на 2020 рік – 894 863,01 гривні без ПДВ (вісімсот дев’яносто чотири тисячі вісімсот шістдесят три гривні 01 копійка без ПДВ); - на січень – лютий 2021 року – 178 880,51 гривень без ПДВ (сто сімдесят вісім тисяч вісімсот вісімдесят гривень 51 копійка без ПДВ). Загальна кількість діто - днів – 59 509 Вартість одного діто - дня у розрізі вікових категорій становить для дітей: віком від 6 до 10 років – 17,35 грн. (22 034 діто - дні; віком від 10 до 14 років – 17,69 грн. (23 958 діто – дні; віком від 14 до 18 років – 19,80 грн. (13 517 діто- днів)». 2. Викласти Додаток № 1 до Договору №1 від 11.03.2020 року в редакції, що додається до цієї Угоди і є її невід»ємною частиною. 3. Внести зміну до п. 5.1. Розділу V «Надання послуг» та викласти його у такій редакції: «5.1. Строк надання послуг: Учасник зобов’язується забезпечити безперебійне надання послуг відповідно до навчального плану кожного навчального закладу, який розташований на територіях радіоактивного забруднення Народицького району Житомирської області, протягом 2020 року та січня –лютого 2021 року». 4. Внести зміну до п. 11.1. розділу ХІ «Строк дії Договору» та викласти його у такій редакції: «11.1. Договір набирає чинності з моменту його укладення і діє до 28 лютого 2021 року або до повного виконання Сторонами взятих за цим Договором зобов»язань.» 5. Внести зміну до п. 11.2. розділу ХІ «Строк дії Договору» та викласти його у такій редакції: «11.2. Дія Договору може продовжуватись на строк, достатній для проведення процедур закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі, укладеному в попередньому році, на суму 178 880,51 гривень (сто сімдесят вісім тисяч вісімсот вісімдесят гривень 51 копійка) без ПДВ, якщо видатки на цю мету затверджено у встановленому порядку».
Номер договору про закупівлю: 1
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 березня 2020 — 01 березня 2021
Сума оплати за договором: 1 073 743,52
UAH