Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з охорони об’єктів, (пости) щодо ведення цілодобового спостереження охорони порядку і майна.
Очікувана вартість
304 613,00 UAH
UA-2019-12-06-003768-b 9085d155051f4db99e45ad350a808484
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Іванівна Куржанова

+380509178685
+380994607133
msoshi@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад освіти Марганецький багатопрофільний навчально-реабілітаційний центр ДОР
Код ЄДРПОУ: 23024919
Місцезнаходження: 53400, Україна , Дніпропетровська обл., м. Марганець, вул. Маяковського, 5
Контактна особа: Наталія Іванівна Куржанова
+380509178685,+380994607133
msoshi@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 грудня 2019 16:46
Звернення за роз’ясненнями: до 11 грудня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 грудня 2019 18:00
Очікувана вартість: 304 613,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 523,07 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 місяць
Послуги з охорони об’єктів, (пости) щодо ведення цілодобового спостереження охорони порядку і майна.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53400, Україна, Дніпропетровська область, Марганець, вул. Маяковського, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 грудня 2019 09:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 грудня 2019 16:46
ОГОЛОШЕННЯ Охорона на 2020 рік.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-12-06-003768-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП "ОХОРОННА АГЕНЦІЯ "СІЧ-БЕЗПЕКА", Код ЄДРПОУ:39750444
Дата подання: 10 грудня 2019 14:19
Щодо вимоги встановлення камер відеоспостереження
Шановний Замовнику!
У Додатку 2 до ТД ви встановили вимогу: "Виконавець забезпечує монтаж, встановлення та технічне обслуговування обладнання та камер відео спостереження по теріторії Замовника.
Монтаж, встановлення та технічне обслуговування обладнання та камер відео спостереження Виконавець забезпечує за рахунок власних коштів."
Проте, не зрозуміло, чи Виконавцю потрібно тільки провести роботи з монтажу та встановленню (а матеріали і обладнання у Замовника у наявності), чи ще й потрібно за власний рахунок надати саме обладнання системи відеоспостреження, тобто камери, відеореєстратор, кабельну продукцію та інше.
Також не зрозуміло, чому у ТД відсутня специфікація, як того вимагає п.п.3) п.3 статті 22 ЗУ "Про публічні закупівлі", у якій повинні бути зазначені технічні, якісні та кількісні характеристики за даною вимогою: кількість відеокамер, кількість відеореєстраторів, кількість кабельної продукції та інше, або ж не надані плани розташування камер та іншого обладнання на території об’єкту. Всі ці дані необхідні для проведення розрахунків і визначення вартості таких робіт та/або обладнання, оскільки дана вимога передбачає певні витрати для учасників.
Надайте, будь ласка, посилання на законодавчий акт, відповідно якого ви включили РОБОТИ з технічного обладнання території об’єкту з урахуванням ВЛАСНИХ МАТЕРІАЛІВ виконавця у закупівлю ПОСЛУГ охорони і спостереження.
Враховуючи вищевикладене, вимагаємо виключити дану вимогу з ТД.
С повагою, Учасник.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
12 грудня 2019 13:00
Розглянувши вимогу щодо встановлення камер відеоспостереження по закупівлі UA-2019-12-06-003768-b класифікація за ДК: 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги (Послуги з охорони об’єктів, (пости) щодо ведення цілодобового спостереження охорони порядку і майна) повідомляємо наступне:

Згідно ЗУ "Про публічні закупівлі" тендерний комітет прийняв рішення про:
- скасування абз. 6 у Додатку 2 до ТД інформація про технічні, якісні, кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме «Монтаж, встановлення та технічне обслуговування обладнання та камер відео спостереження Виконавець забезпечує за рахунок власних коштів».
- скасування абз. 5 у Додатку 2 до ТД інформація про технічні, якісні, кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме слова "Виконавець забезпечує монтаж, встановлення та технічне обслуговування обладнання та камер відео спостереження по території Замовника».
- абз. 5 викласти у новій редакції: «Виконавець забезпечує ведення цілодобового спостереження об’єктів та території, по затвердженому маршруту проводити обхід території, огляд будівель, які розміщені на території закладу та доповідати відповідальній особі про стан справ».
- скасування у додатку 5 до ТД «проект договору» пп.2.1 п.2, а саме «Монтаж, встановлення та технічне обслуговування обладнання та камер відео спостереження Виконавець забезпечує за рахунок власних коштів».
- у додатку 5 до ТД «проект договору» пп.2.1 п.2 викласти в новій редакції: «Виставити на Об’єкті, вказаному в п.1.1. цілодобовий пост охорони з одним охоронцем».

Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 грудня 2019 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СМАРТ СІТІ ГРУП" 264 000,00
UAH з ПДВ
264 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 грудня 2019 17:10
Електронний підпис
21 грудня 2019 17:09
Цінова пропозиція.PDF
21 грудня 2019 17:09
тех вимоги.PDF
21 грудня 2019 17:09
Статут.pdf
21 грудня 2019 17:09
Протокол.pdf
21 грудня 2019 17:09
Проект договору.PDF
21 грудня 2019 17:09
Охоронники 6 осіб.pdf
21 грудня 2019 17:09
Наказ про призначення.PDF
21 грудня 2019 17:09
Лист пояснення.PDF
21 грудня 2019 17:09
Лист гарантія.PDF
21 грудня 2019 17:09
Довідка про санкції.PDF
21 грудня 2019 17:09
Довідка про ПДВ.PDF
21 грудня 2019 17:09
Довідка про ліцензію.PDF
21 грудня 2019 17:09
Довідка про досвід.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СМАРТ СІТІ ГРУП"

Інформація про відміну

Дата відміни
21 грудня 2019 18:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій