Природний газ
Очікувана вартість
235 200,00 UAH
UA-2019-12-06-003573-b 64661f29c2ba4590a1ceab9eef892b71
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НЕМОВИЦЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" НЕМОВИЦЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ САРНЕНСЬКОГО РАЙОНУ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 42011926
Місцезнаходження: 34540, Україна , Рівненська обл., Сарненський р-н., с. Немовичі, вул. Центральна, буд. 11
Контактна особа: Віктор Пістоль
+380980184101
nemovuchi.cpmsd@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 грудня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 11 грудня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 грудня 2019 18:00
Початок аукціону: 23 грудня 2019 12:20
Очікувана вартість: 235 200,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 528,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
28000 метр кубічний
Природний газ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 34540, Україна, Рівненська область, село Немовичі, Центральна, 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

06 грудня 2019 16:21
Електронний цифровий підпис
06 грудня 2019 16:19
ТД_газ.doc
06 грудня 2019 16:19
Додаток_3.doc
06 грудня 2019 16:19
Додаток_1.doc
06 грудня 2019 16:19
Додаток _2.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-12-09-000005 ● be779226a01b43908fd2509db7098d7a
  • Статус: вирішено ● Дата: 08 січня 2020
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-12-09
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-12-09 14:44:04
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

09.12.2019 № 80

м. Рівне

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.

Начальник управління Анатолій КАРП’ЮК

Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 09.12.2019 № 80.

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2. UA-2019-12-06-003573-b 06.12.2019 " Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненній в електронній системі закупівель"

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області
Віктор ГРИГОРУК

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Комунальне некомерційне підприємство "Немовицький центр первинної медико-санітарної допомоги" Немовицької сільської ради Сарненського району Рівненської області протоколом засідання тендерного комітету №29 від 10.12.2019 року відміняє відкриті торги за предметом закупівлі природний газ (за кодом ДК 021:2015 -09120000-6 Газове паливо).

2019-12-10 14:54:41

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 10 грудня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 25 грудня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НЕМОВИЦЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" НЕМОВИЦЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ САРНЕНСЬКОГО РАЙОНУ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ, 42011926, Україна, Сарненський р-н., с. Немовичі, вул. Центральна, буд. 11
  2. Інформація про предмет закупівлі: Природний газ, 235200UAH, 09120000-6, ДК021, 28000, метр кубічний
  3. Інформація про оприлюднення: 64661f29c2ba4590a1ceab9eef892b71, 2019-12-06
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 09 грудня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення закупівлі, тендерну документацію. Проведеним аналізом інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу встановлено, що Комунальним некомерційним підприємством «Немовицький центр первинної медико-санітарної допомоги» Немовицької сільської ради Сарненського району Рівненської області (далі – Замовник) 06.12.2019 оприлюднено оголошення про проведення процедури відкритих торгів на закупівлю природного газу на 2020 рік очікуваною вартістю 235 200,00 гривень. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня – 31 грудня 2020. При цьому в електронній системі закупівель Prozorro відсутня інформація щодо планування Замовником вказаної закупівлі та відповідні відображення у Річному плані закупівель на 2020 рік. Натомість оголошення про проведення відкритих торгів по вищевказаному предмету закупівлі містить посилання на план закупівель на 2019 рік, що оприлюднений в електронній системі закупівель Prozorro за № UA-P-2019-12-06-007508-b (вкладка «Перейти до плану закупівель» оголошення про проведення). Згідно з частиною першою статті 4 Закону, закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Тобто, закупівля по вищевказаному предмету закупівлі проведена не у відповідності до вимог частини першої статті 4 Закону, в частині не відображення вищезазначеної процедури закупівлі у формі річного плану закупівель на 2020 рік. Відповідно до вимог частини першої стаття 31 Закону замовник відміняє торги в разі неможливості усунення порушення, що виникло через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. Також, за результатами моніторингу встановлено, що Замовником в порушення вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 (далі Наказ № 490) у формі річного плану закупівель, оприлюдненому в електронній системі закупівель за ID: UA-P-2019-12-06-007508-b, не зазначено код згідно з КЕКВ. Крім того, проведеним аналізом інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу встановлено, що Замовником пунктом 5 Розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, в порушення вимог абзацу першого частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону, вимагається від учасника-переможця документальне підтвердження інформації згідно пунктів 2, 3 та 8 частини першої статті 17 Закону, яка міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо планування закупівлі встановлено порушення вимог частини першої статті 4 Закону. За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом встановлено порушення вимог Наказу № 490. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, встановлено порушення норм частини третьої статті 17, пункту 2 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю – порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
  2. Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  3. Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  4. Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Закупівля по вищевказаному предмету закупівлі проведена не у відповідності до вимог частини першої статті 4 Закону, в частині не відображення вищезазначеної процедури закупівлі у формі річного плану закупівель на 2020 рік.)

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Закупівля по вищевказаному предмету закупівлі проведена не у відповідності до вимог частини першої статті 4 Закону, в частині не відображення вищезазначеної процедури закупівлі у формі річного плану закупівель на 2020 рік.) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто

Торги відмінено

2020-01-08 14:07:50

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 10 грудня 2019 15:03
Коментар щодо відміни: Торги скасовано в разі неможливості усунення порушення
Документи:
10 грудня 2019 15:03
Електронний цифровий підпис
10 грудня 2019 15:02
протокол.pdf

Актуальні тендери

До пошуку