Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015:30230000-0 - «Комп’ютерне обладнання» (Мережеве сховище (NAS) Synology DS1618+ та чотири жорстких диски Seagate IronWolf HDD 4TB в комплекті)
Очікувана вартість
32 000,00 UAH
UA-2019-12-06-003421-b ● 4346da61969b4c53bab632bf60957715
Спрощена закупівля
Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ОБЛАСНА КОМУНАЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ "ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНИЙ ЦЕНТР З ОБСЛУГОВУВАННЯ УСТАНОВ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 25502211 |
Місцезнаходження: | 21100, Україна , Вінницька обл., місто Вінниця, ВУЛИЦЯ ХМЕЛЬНИЦЬКЕ ШОСЕ, будинок 15 |
Контактна особа: |
Олександр Мазарчук +380432570445 socinform@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 грудня 2019 16:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 грудня 2019 18:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 грудня 2019 18:00 |
Очікувана вартість: | 32 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 320,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Мережеве сховище (NAS) Synology DS1618+ та чотири жорстких диски Seagate IronWolf HDD 4TB в комплекті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21100, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, м. Вінниця,вул. Хмельницьке шосе,15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за товар проводиться після поставки товару за адресою «Покупця» на підставі накладної в термін 7 календарних днів з дня поставки товару. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 7 робочих днів з дати отримання «Покупцем» бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. | Пiсляоплата | 7 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 грудня 2019 16:01 |
протокол № 88 сховище.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Запитання
Дата подання: 09 грудня 2019 09:38
Дата відповіді: 09 грудня 2019 10:01
Шановний Замовнику! Хочеться почути:
1. Чи будете Ви дискваліфіковувати пропозиції Учасників
які вносять додаткові зміни в свою пропозицію після закінчення аукціону, крім цін і суми цінової пропозиції за результатами аукціону. Що являється порушенням вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, а також наказу Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 що регулює допорогові Закупівлі.
2. Чи будете Ви дискваліфікувати пропозиці Учасників, що не вказують точних марок і виробників запропонованих товарів, або роблять це після закінчення аукціону.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! В даній закупівлі ми будемо дотримуватись вимог Закону України «Про публічні закупівлі», а також Наказу ДП “ Прозорро ” №10 від 19.03.2019 що регулює допорогові закупівлі. Учасник повинен надати товар, що відповідає характеристикам технічної специфікації відповідної закупівлі.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 09 грудня 2019 09:50
Дата відповіді: 09 грудня 2019 10:01
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! В даній закупівлі аналоги і еквіваленти товару не передбачаються. Запропонований товар повинен відповідати зазначеним в технічній специфікації моделям та характеристикам. Допускаються до участі будь-які Учасники, зареєстровані у Системі (електронні системі закупівель ) в т.ч. фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ. Остаточна найнижча ціна пропозиції визначається за результатами аукціону, до остаточної ціни ще додатково сума ПДВ додаватись не буде.
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій