Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015:30230000-0 - «Комп’ютерне обладнання» (Мережеве сховище (NAS) Synology DS1618+ та чотири жорстких диски Seagate IronWolf HDD 4TB в комплекті)
Очікувана вартість
32 000,00 UAH
UA-2019-12-06-003421-b 4346da61969b4c53bab632bf60957715
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено

Контакти

Олександр Мазарчук

+380432570445 socinform@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ОБЛАСНА КОМУНАЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ "ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНИЙ ЦЕНТР З ОБСЛУГОВУВАННЯ УСТАНОВ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ"
Код ЄДРПОУ: 25502211
Місцезнаходження: 21100, Україна , Вінницька обл., місто Вінниця, ВУЛИЦЯ ХМЕЛЬНИЦЬКЕ ШОСЕ, будинок 15
Контактна особа: Олександр Мазарчук
+380432570445
socinform@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 грудня 2019 16:01
Звернення за роз’ясненнями: до 10 грудня 2019 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 грудня 2019 18:00
Очікувана вартість: 32 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 320,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Мережеве сховище (NAS) Synology DS1618+ та чотири жорстких диски Seagate IronWolf HDD 4TB в комплекті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21100, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, м. Вінниця,вул. Хмельницьке шосе,15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за товар проводиться після поставки товару за адресою «Покупця» на підставі накладної в термін 7 календарних днів з дня поставки товару. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 7 робочих днів з дати отримання «Покупцем» бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 7 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 грудня 2019 16:01
протокол № 88 сховище.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запитання
Дата подання: 09 грудня 2019 09:38
Дата відповіді: 09 грудня 2019 10:01
Шановний Замовнику! Хочеться почути: 1. Чи будете Ви дискваліфіковувати пропозиції Учасників які вносять додаткові зміни в свою пропозицію після закінчення аукціону, крім цін і суми цінової пропозиції за результатами аукціону. Що являється порушенням вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, а також наказу Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019  що регулює допорогові Закупівлі. 2. Чи будете Ви дискваліфікувати пропозиці Учасників, що не вказують точних марок і виробників запропонованих товарів, або роблять це після закінчення аукціону.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! В даній закупівлі ми будемо дотримуватись вимог Закону України «Про публічні закупівлі», а також Наказу ДП “ Прозорро ” №10 від 19.03.2019 що регулює допорогові закупівлі. Учасник повинен надати товар, що відповідає характеристикам технічної специфікації відповідної закупівлі.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 09 грудня 2019 09:50
Дата відповіді: 09 грудня 2019 10:01
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! В даній закупівлі аналоги і еквіваленти товару не передбачаються. Запропонований товар повинен відповідати зазначеним в технічній специфікації моделям та характеристикам. Допускаються до участі будь-які Учасники, зареєстровані у Системі (електронні системі закупівель ) в т.ч. фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ. Остаточна найнижча ціна пропозиції визначається за результатами аукціону, до остаточної ціни ще додатково сума ПДВ додаватись не буде.

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій