Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з охорони лікарні за ДК – 021:2015 код 79710000-4 Охоронні послуги
Очікувана вартість
2 200 000,00 UAH
UA-2019-12-06-003386-b 3c517292dcf144a79a1d467e976deb56
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Христина Гречана

+380459623661 natender.crl@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВИШГОРОДСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" ВИШГОРОДСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 01994391
Місцезнаходження: 07301, Україна , Київська обл., Вишгородський р-н, м. Вишгород, вул. Кургузова, буд. 1
Контактна особа: Христина Гречана
+380459623661
natender.crl@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 грудня 2019 15:57
Звернення за роз’ясненнями: до 12 грудня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 грудня 2019 18:00
Початок аукціону: 23 грудня 2019 12:27
Очікувана вартість: 2 200 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 66000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з охорони лікарні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07301, Україна, Київська область, м. Вишгород, вул. Кургузова, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата здійснюється Замовником на поточний рахунок Виконавця протягом 10 (десяти) банківських днів за фактично надані послуги з дати підписання акту наданих послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 грудня 2019 15:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 грудня 2019 15:57
ТД.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

довідки МВС охоронників
Дата подання: 12 грудня 2019 15:03
Дата відповіді: 16 грудня 2019 16:08
вимога про довідки МВС охоронників видані за 60 днів є незаконною. По-перше, термін дії зазначених довідок складає 6 місяців, по-друге, така довідка отримується протягом 30 календарних днів, тому отримати її, не будучи попередженим завчасно неможливо. Тому просимо Вас не порушувати закон, не лобіювати інтереси Вашого учасника та виключити незаконну вимогу і внести відповідні зміни!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: З метою уникнення ризиків потрапляння до складу охоронників лікувальної установи осіб, які нещодавно могли мати судимість за скоєння умисних злочинів, Замовник і встановив вимогу надання відповідної довідки МВС, яка видана не раніше шістдесяти днів до моменту розкриття тендерних пропозицій. Також хочемо зауважити, що відповідно до ст. 16 Закону України "Про захист персональних даних", наказу МВС України від 29.11.2016 №1256 максимальний строк надання Довідки встановлено протягом 30 календарних днів з дня надходження запиту.
Разом з тим на даний час Державне Підприємство "ДОКУМЕНТ" надає послуги по здійсненню представницьких функцій у підрозділах МВС України з питань оформлення інформаційної довідки про відсутність або наявність судимостей. Термін видачі довідки від 3(трьох) до 14 (чотирнадцяти) робочих днів. Зважаючи на те, що строк подачі тендерної пропозиції складає 16 днів, будь-який учасник у разі відсутності довідки МВС, має змогу отримати вищезазначені довідки у строк достатній для учасні в закупівлі.

Охоронник 4-го розряду
Дата подання: 12 грудня 2019 15:22
Дата відповіді: 16 грудня 2019 17:47
В Тендерній документації вказана вимога до учасників надати підтвердження наявності охоронників 4-го розряду (не менше 50% всього складу охорони, який буде залучено до надання послуг) Поясніть, будь ласка, чим аргументована дана вимога??? Зазначте конкретне посилання на нормативно-правовий акт (пункт, частину, статтю НПА), який дозволяє Вам прописувати дану вимогу. Відповідно до Державного стандарту професійно-технічної освіти, Завдання та обов'язки охоронника 4-го розряду - охороняти стаціонарний об'єкт та вантажі відповідно до укладеного договору про надання охоронних послуг, приймати під охорону та здає об'єкт (майно, вантажі тощо), із відповідним документальним оформленням; забезпечувати збереження та утримання у належному стані наданих йому в користування технічних, спеціальних засобів охорони (вогнепальну зброю), форменого одягу та іншого майна. Надайте розяснення про правомірність даної вимоги, та ще у такої кількості охоронників. В іншому випадку, ми будемо звертатися до органу оскарження
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Закон України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) встановлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Відповідно до частини першої статті 16 Закону замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Частиною другою статті 16 Закону встановлено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв. Відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Законом надане право на власний розсуд визначати кваліфікаційні вимоги, які є необхідними з точки зору замовника для належного виконання умов договору.
У зв’язку з тим, що об’єкт, що підлягає охороні, потребує посиленої охорони оскільки має особливе значення (Центральна районна лікарня, склад та лабороторії де знаходяться ліки які містять наркотичні складові а також Спеціальну палату стаціонарного лікування затриманих, взятих під варту чи засуджених осіб), то на глибоке переконання Замовника, охоронники, що задіяні, потребують постійного підвищення кваліфікації та отримувати нові знання відповідно до ліцензійних умов з охоронної діяльності необхідних для виконання своїх обов’язків. У зв’язку з цим Вимоги замовника не дискримінують Учасників, оскільки будь-який учасник має право та можливість мати належну матеріально-технічну базу та кваліфікованих працівників.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-26-000019 ● e6c429b3efe64a858f992e81396f947f
  • Статус: завершено ● Дата: 06 грудня 2020
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 26 жовтня 2020 15:27
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


23.10.2020 № 298

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ


Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 23.10.2020 № 298

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
12 UA-2019-12-06-003386-b 06.12.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 06 листопада 2020
Кінцевий строк оскарження: 12 листопада 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 грудня 2019 12:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "КАРДИНАЛ-1" 2 189 000,00
UAH з ПДВ
2 186 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЩИТ-1" 2 199 780,00
UAH з ПДВ
2 188 621,41
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 грудня 2019 15:28
Електронний підпис
21 грудня 2019 18:47
Електронний підпис
21 грудня 2019 18:46
Dov i Lic.pdf
21 грудня 2019 18:46
Тендерна пропозиція.PDF
21 грудня 2019 18:46
Лiцензiя.zip
21 грудня 2019 18:46
Копія дозволів зброя.PDF
21 грудня 2019 18:46
Копія актів з ДП УДЦР.PDF
21 грудня 2019 18:46
Копії накладних на МТБ.pdf
21 грудня 2019 18:46
Копії довідок МВС.PDF
21 грудня 2019 18:46
Інформація п. 9 ч. 1 ст. 17.PDF
21 грудня 2019 18:46
Інформація п. 8 ч. 1 ст. 17.PDF
21 грудня 2019 18:46
Інформація п. 6 ч. 1 ст. 17.PDF
21 грудня 2019 18:46
Інформація п. 4 ч. 1 ст. 17.PDF
21 грудня 2019 18:45
Інформація п. 3 ч. 1 ст. 17.PDF
21 грудня 2019 18:45
Інформація п. 2 ч. 1 ст. 17.PDF
21 грудня 2019 18:45
Інформація ч. 2 ст. 17.PDF
21 грудня 2019 18:45
Довiренiсть_Рижий.zip
21 грудня 2019 18:45
Довідка про зброю.PDF
21 грудня 2019 18:45
Гарантия_8009.zip
21 грудня 2019 18:45
Гарантия_8009.pdf.(2).P7S
21 грудня 2019 18:45
Гарантия_8009.pdf.(1).P7S
21 грудня 2019 18:45
Гарантия_8009.pdf
21 грудня 2019 18:45
Витяг з ЄДР на 02.12.2019 р..PDF

Публічні документи

21 грудня 2019 15:49
Електронний підпис
21 грудня 2019 15:46
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ (2).PDF
20 грудня 2019 17:49
Електронний підпис
20 грудня 2019 17:47
Санкціїї.PDF
20 грудня 2019 17:47
Довкілля.PDF
20 грудня 2019 17:47
Довідка про УО.PDF
20 грудня 2019 17:47
IMEI 2-х MSQ 900.PDF
20 грудня 2019 17:47
видаткова на шеврони.pdf
20 грудня 2019 17:47
ПСИХО_НАРКО 16 ос.PDF
20 грудня 2019 17:47
Погодження техумов.PDF
20 грудня 2019 17:47
МЕД -16 ос.PDF
20 грудня 2019 17:47
Довідки МВС -16 ос.PDF
20 грудня 2019 17:47
Довідка НАЗК -ТОВ -ЩИТ-1.pdf
20 грудня 2019 17:47
довідка банк рахунок.pdf
20 грудня 2019 17:47
004- Ліцензія ТОВ Щит-1.pdf
20 грудня 2019 17:46
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "КАРДИНАЛ-1"

ТОВ "ЩИТ-1"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "КАРДИНАЛ-1"
#41422667
Переможець 2 186 800,00
UAH з ПДВ
23 грудня 2019 17:45
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "КАРДИНАЛ-1" #41422667

№ рішення у справі

60/30-р/к

Дата рішення у справі

06.04.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 грудня 2019 17:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "КАРДИНАЛ-1"
#41422667
2 186 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 березня 2021 08:17
Електронний підпис зміни до договору
05 січня 2021 16:17
Дод.уг.ТОВ Кардинал-1.pdf зміни до договору
05 січня 2021 16:06
Дод.уг.ТОВ Кардинал-1.pdf зміни до договору
05 січня 2021 15:54
Дод.уг.ТОВ ОК Кардинал,охорона.pdf зміни до договору
05 січня 2021 15:06
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 09:02
Дод.уг.ТОВ Кардинал,подовження.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 09:01
Електронний підпис укладений
04 січня 2020 15:32
Договір №1.pdf укладений
04 січня 2020 15:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до п. 10.1 розділу 10 "Строк дії договору", виклавши її в новій редакції "Термін дії договору до 14 березня 2021 року, але в будь- якому випадку до повного виконання Сторонами взятих на себе зобов'язань"
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 січня 2020 — 14 березня 2021
Сума оплати за договором: 2 624 160,00
UAH