Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Газ природний
Очікувана вартість
2 002 909,00 UAH
UA-2019-12-06-003088-b 461d7aa37c7f45f4a08cf86fd6c856da
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Роман Федориненко

+380565492998 krinbuh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "КРИНИЧАНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 01988226
Місцезнаходження: 52300, Україна , Дніпропетровська обл., смт. Кринички, Криничанський район, ул. Дзержинского, 22
Контактна особа: Роман Федориненко
+380565492998
krinbuh@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 грудня 2019 15:27
Звернення за роз’ясненнями: до 13 грудня 2019 15:25
Оскарження умов закупівлі: до 19 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 грудня 2019 15:25
Початок аукціону: 24 грудня 2019 13:45
Очікувана вартість: 2 002 909,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 014,55 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09120000-6: Газове паливо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
250364 метр кубічний
Газ природний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52300, Україна, Дніпропетровська область, смт. Кринички, вул. Героїв Чорнобиля, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 грудня 2019 15:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 грудня 2019 15:27
Проект договору.doc
06 грудня 2019 15:27
Тендерна документація - ГАЗ 2018 (2).doc

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-12-06-003088-b.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Дніпропетровськгаз збут", Код ЄДРПОУ:39572642
Дата подання: 11 січня 2020 16:52
Скарга
Скарга на рішення замовника
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 15 січня 2020 09:48
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення АМКУ №1717-р/пк-пз від 28.01.2020 року рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "КАСТУМ" переможцем процедури закупівлі - "ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо" скасовано.
Дата виконання рішення замовником: 26 березня 2020 13:27

Документи подані скаржником

11 січня 2020 16:52
Платіжне доручення.pdf
11 січня 2020 16:52
Скарга.pdf

Документи подані замовником

26 березня 2020 13:27
протокол газ.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-03-26-000001 ● 6ac4309ca0a64292877f8b54e2b8b29c
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30 березня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 31 березня 2020 10:34
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

30.03.2020 № 68

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 30.03.2020 № 68

Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника

7

UA-2019-12-06-003088-b 06.12.2019 Комунальний заклад «Криничанська центральна районна лікарня» Дніпропетровської обласної ради (код ЄДРПОУ 01988226) Дані автоматичних індикаторів ризиків
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-03-31 15:49:42

про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Газ природний» (ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо) (інформацію опубліковано в інформаційно – телекомунікаційній системі закупівель за номером ID: UA-2019-12-06-003088-b) очікуваною вартістю 2 002 909,00 гривень та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частин першої та п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі -Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень із таких питань:
1.Згідно з пунктом 1 статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме договір про закупівлю – протягом двох днів з дня його укладення.
Аналізом інформації розміщеної в електронній системі закупівель встановлено, що Договір постачання природного газу №41АВ497-687-20 від 23.03.2019, укладений за результатами процедури закупівлі UA-2019-12-06-003088-b з переможцем процедури торгів Товариством з обмеженою відповідальністю «ДНІПРОПЕТРОВСЬКГАЗЗБУТ» (далі - ТОВ «ДНІПРОПЕТРОВСЬКГАЗЗБУТ»), оприлюднений на сайті Уповноваженого органу 26.03.2019, тобто на 1 день пізніше, ніж визначено вимогами частини 1 статті 10 Закону.
Просимо пояснити, чому Замовником оприлюднено Договір постачання природного газу №41АВ497-687-20 від 23.03.2020 з порушенням терміну, визначеного частиною 1 статті 10 Закону?
2. Згідно з пунктом 1 статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме повідомлення про внесення змін до договору – протягом трьох днів з дня внесення змін.
Аналізом інформації розміщеної в електронній системі закупівель встановлено, що в Повідомленні про внесення змін до договору, оприлюдненому на веб-порталі Уповноваженого органу, указана дата внесення змін до договору-24.03.2020, а інформація на сайті Уповноваженого органу опублікована 30.03.2020, що на 3 дні пізніше ніж визначено частиною 1 статті 10 Закону, та замість додаткової угоди №41АВ497-687-20 від 24.03.2020 оприлюднено Договір постачання природного газу з ТОВ «ДНІПРОПЕТРОВСЬКГАЗЗБУТ» від 23.03.2020 №41АВ497-687-20.
Просимо пояснити, чому Замовником оприлюднено інформацію про внесення змін до договору з порушенням терміну, визначеного частиною 1 статті 10 Закону та замість додаткової угоди №41АВ497-687-20 від 24.03.2020 оприлюднено договір постачання природного газу №41АВ497-687-20 від 23.03.2020?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-04-03 15:40:36

Надання пояснень

1.Щодо несвоєчасного оприлюднення Договору постачання природного газу №41АВ497-687-20 від 23.03.2019, укладеного за результатами процедури закупівлі UA-2019-12-06-003088-b з переможцем процедури торгів ТОВ «ДНІПРОПЕТРОВСЬКГАЗЗБУТ» пояснюємо наступне: У зв‘язку з введенням протиепідемічного режиму на території України більшість організацій перейшли на дистанційне обслуговування та режим роботи «на дому». До цього списку увійшло і ТОВ «ДНІПРОПЕТРОВСЬКГАЗЗБУТ». У зв‘язку з чим наш заклад не зміг вчасно отримати підписаний договір. Крім того повністю припинене пасажирське перевезення, а так як уповноважені особи ТОВ «ДНІПРОПЕТРОВСЬКГАЗЗБУТ» які підписують договір знаходяться у м. Кам‘янське, виникли проблеми зі своєчасним підписанням договору та оприлюдненням в системі у відповідні строки.
Всі перелічені фактори відносяться до форс-мажорних обставин, що унеможливили дотримання строків оприлюднення інформації визначених чинним законодавством.
2.Щодо оприлюднення замість додаткової угоди №41АВ497-687-20 від 24.03.2020 договору постачання природного газу №41АВ497-687-20 від 23.03.2020 р. пояснюємо наступне: При реєстрації Договору в органом Державної казначейської служби України були зроблені зауваження щодо змісту у зв‘язку з чим у Замовника виникла необхідність внести зміни в договір. Так, як технічної можливості оприлюднити договір повторно не має, а вже оприлюднений договір не підлягає коригуванню, було прийнято рішення завантажити договір №41АВ497-687-20 від 23.03.2019 у вигляді змін.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-04-13 21:09:16

про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Газ природний» (ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо) (інформацію опубліковано в інформаційно – телекомунікаційній системі закупівель за номером ID: UA-2019-12-06-003088-b) очікуваною вартістю 2 002 909,00 гривень та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частин першої та п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі -Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень із таких питань:
1. Частиною четвертою статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі –Закон) визначено, що рішення тендерного комітету або уповноваженої особи оформлюється протоколом. У рішенні відображаються результати поіменного голосування членів комітету, присутніх на засіданні тендерного комітету, з кожного питання. Протокол підписується всіма членами комітету, присутніми на його засіданні, або всіма уповноваженими особами. У разі відмови члена тендерного комітету або однієї з уповноважених осіб підписати протокол про це зазначається у протоколі з обґрунтуванням причин відмови.
Аналізом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, встановлено, що КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "КРИНИЧАНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"(далі - Замовник) 03.03.2020 на сайті Уповноваженого органу оприлюднив не рішення тендерного комітету, оформлене протоколом, про визначення переможця процедури закупівлі «Газ природний» ID: UA-2019-12-06-003088-b з відображенням результатів поіменного голосування членів комітету, присутніх на засіданні тендерного комітету, з кожного питання та їх підписами, а Повідомлення про намір укласти договір за підписом голови комітету з конкурсних торгів О.В. Швець.
Просимо пояснити, чому 03.03.2020 інформацію про визначення Замовником переможця процедури торгів оприлюднено з порушенням вимог, передбачених частиною четвертою статті 11 Закону?
2. Згідно з частиною 4 статті 28 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель.
Аналізом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, встановлено, що розгляд тендерної пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "Дніпропетровськгаз збут" (далі – ТОВ "Дніпропетровськгаз збут") на відповідність вимогам тендерної документації відбувся 03.03.2020, при тому що розгляд тендерної пропозиції попереднього учасника, пропозиція якого за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, здійснено 17.02.2020 року. Тобто розгляд тендерної пропозиції учасника ТОВ "Дніпропетровськгаз збут" фактично склав 11 робочих днів, при цьому повідомлення в електронній системі закупівель щодо продовження строку розгляду тендерної пропозиції з викладенням відповідних аргументів замовником не оприлюднено, чим порушено вимоги частини 4 статті 28 Закону.
Поясніть, чому розгляд тендерної пропозиції учасника здійснено з порушенням вимог, визначених частиною 4 статті 28 Закону?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-04-16 20:01:08

Надання пояснень



Щодо несвоєчасного оприлюднення рішення про визначення переможця за процедурою закупівлі «Газ природний» (ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо) за номером ID: UA-2019-12-06-003088-b пояснюємо наступне: порушення виникло у зв‘язку з тим, що секретар комітету, який персонально відповідає за повноту та достовірність інформації, що оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель для загального доступу, перебував у відпустці. Так, як інші члени комітету не мали доступу до веб-порталу Уповноваженого органу – публікація була здійснена лише після виходу секретаря з відпустки, тобто 03.03.2020 року, що спричинило порушення строків.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 17 квітня 2020
Кінцевий строк оскарження: 05 травня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-4_1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 грудня 2019 14:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАСТУМ" 1 051 528,00
UAH з ПДВ
1 028 996,04
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМІД ГРУП" 1 244 309,08
UAH з ПДВ
1 034 003,32
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Дніпропетровськгаз збут" 1 176 710,80
UAH з ПДВ
1 036 506,96
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОТЕХНОІНВЕСТ" 1 261 834,56
UAH з ПДВ
1 244 309,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД" 1 355 721,06
UAH з ПДВ
1 261 834,56
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 січня 2020 17:00
Довідка МВС 13.12.2019.pdf
02 січня 2020 17:00
Довідка ДФС КАСТУМ.pdf
24 грудня 2019 14:30
Електронний підпис
09 грудня 2019 16:11
Електронний підпис
09 грудня 2019 16:11
Цінова пропозиція.pdf
09 грудня 2019 16:11
Технічна специфікація.pdf
09 грудня 2019 16:11
Проект договору.pdf
09 грудня 2019 16:11
Кваліфікаційні 2.rar
09 грудня 2019 16:11
Кваліфікаційні 1.rar

Публічні документи

23 грудня 2019 12:55
Електронний підпис
23 грудня 2019 12:54
ISO.pdf
23 грудня 2019 12:54
щодо довідки з ЄДРПОУ.pdf
23 грудня 2019 12:54
ч 2 ст 17 податки.pdf
23 грудня 2019 12:54
ФХП грудень.pdf
23 грудня 2019 12:54
тендерна пропозиція.pdf
23 грудня 2019 12:54
Статут СМІД ГРУП.pdf
23 грудня 2019 12:54
ст 17 загальне.pdf
23 грудня 2019 12:54
Рішення Учасника.pdf
23 грудня 2019 12:54
проект договору.pdf
23 грудня 2019 12:54
пояснення щодо фхп.pdf
23 грудня 2019 12:54
п 9 ч 1 ст 17.pdf
23 грудня 2019 12:54
п 9 ч 1 ст 17 пояснення.pdf
23 грудня 2019 12:54
п 8 ч 1 ст 17.pdf
23 грудня 2019 12:54
п 7 ч 1 ст 17.pdf
23 грудня 2019 12:54
п 6 ч 1 ст 17.pdf
23 грудня 2019 12:54
п 5 ч 1 ст 17.pdf
23 грудня 2019 12:54
п 4 ч 1 ст 17.pdf
23 грудня 2019 12:54
п 3 ч 1 ст 17.pdf
23 грудня 2019 12:54
п 2 ч 1 ст 17.pdf
23 грудня 2019 12:54
п 10 ч 1 ст 17.pdf
23 грудня 2019 12:54
п 1 ч 1 ст 17.pdf
23 грудня 2019 12:54
Опис документів.pdf
23 грудня 2019 12:54
Наказ на директора.pdf
23 грудня 2019 12:54
ліцензія свіжа.pdf
23 грудня 2019 12:54
інформація Жезло С.І.pdf
23 грудня 2019 12:54
ЄДРПОУ статистика.pdf
23 грудня 2019 12:54
ДФС до 25.12.pdf
23 грудня 2019 12:53
ДСТУ.pdf
23 грудня 2019 12:53
Договір зберігання.pdf
23 грудня 2019 12:53
довіреність.pdf
23 грудня 2019 12:53
довідка МВС грудень.pdf
23 грудня 2019 12:53
гарантія ДСТУ.pdf
23 грудня 2019 12:53
Відгук УЕК від 02.10.2019.pdf
23 грудня 2019 12:53
Витяг ПДВ.pdf
23 грудня 2019 12:53
Витяг ЄДРПОУ 28.11.pdf
23 грудня 2019 12:53
банкрутство 04.12.pdf
23 грудня 2019 12:53
акт УЕК.pdf

Публічні документи

03 березня 2020 15:20
Електронний підпис
03 березня 2020 15:19
Цінова пропозиція.pdf
03 березня 2020 15:15
ст 17 п 8.pdf
03 березня 2020 15:14
ст 17 п 5.pdf
03 березня 2020 15:14
ст 17 п 3.pdf
03 березня 2020 15:14
ст 17 п 2.pdf
03 березня 2020 15:14
Довідка.zip
03 березня 2020 15:14
Довідка банкрутство.pdf
03 березня 2020 14:23
Заборгованість 2.pdf
03 березня 2020 14:23
Заборгованість 1.pdf
03 березня 2020 14:23
Довідка МВС Товмач.pdf
03 березня 2020 14:22
Довідка МВС Соболь.pdf
03 березня 2020 14:22
Довідка МВС Ольховикова.pdf
23 грудня 2019 12:02
Електронний підпис
23 грудня 2019 11:59
Лист- згода Соболь Т. В..pdf
23 грудня 2019 11:59
Технічна специфікація.pdf
23 грудня 2019 11:59
Цінова пропозиція.pdf
23 грудня 2019 11:59
Статут.pdf
23 грудня 2019 11:59
ст 17 ч 2.pdf
23 грудня 2019 11:59
ст 17 п 10.pdf
23 грудня 2019 11:59
ст 17 п 9.pdf
23 грудня 2019 11:59
ст 17 п 7.pdf
23 грудня 2019 11:59
ст 17 п 8.pdf
23 грудня 2019 11:59
ст 17 п 6.pdf
23 грудня 2019 11:59
ст 17 п 5.pdf
23 грудня 2019 11:59
ст 17 п 4.pdf
23 грудня 2019 11:59
ст 17 п 3.pdf
23 грудня 2019 11:59
ст 17 п 2.pdf
23 грудня 2019 11:59
Ст 17 п 1.pdf
23 грудня 2019 11:59
Сертифікат ISO.pdf
23 грудня 2019 11:59
Реєстр НКРЕКП.PDF
23 грудня 2019 11:59
Протокол НР.PDF
23 грудня 2019 11:59
Проект договору.pdf
23 грудня 2019 11:59
Наказ на Соболь.pdf
23 грудня 2019 11:59
Лист згода Товмач.pdf
23 грудня 2019 11:58
ДУ 7 до договору оренди.pdf
23 грудня 2019 11:58
ДУ 4 до договору оренди.pdf
23 грудня 2019 11:58
Довідка щодо ціни.pdf
23 грудня 2019 11:58
Довідка щодо помилок.pdf
23 грудня 2019 11:58
Довідка щодо печатки.pdf
23 грудня 2019 11:58
Довідка щодо витрат.pdf
23 грудня 2019 11:58
Витяг з ПДВ.pdf
23 грудня 2019 11:58
Витяг ЄДР.pdf
23 грудня 2019 11:58
Антикор.прогр.(цвет).pdf

Публічні документи

23 грудня 2019 14:19
Електронний підпис
23 грудня 2019 14:17
25. Копії Паспорти ФХП.pdf
23 грудня 2019 14:17
36. Копія Статут.pdf
23 грудня 2019 14:17
34. Копія Паспорт.pdf
23 грудня 2019 14:17
37. Копія Виписка ЄДР.pdf
23 грудня 2019 14:17
31.1. Протокол 11.pdf
23 грудня 2019 14:17
28. Сертифікат ISO 14001 2015.pdf
23 грудня 2019 14:17
33.1. Протокол ПРОЗОРО.pdf
23 грудня 2019 14:17
31.2. Копія Протокол 11.pdf
23 грудня 2019 14:16
14. Копія 4-ОПП.pdf
23 грудня 2019 14:16
44. Проект договору.pdf
23 грудня 2019 14:16
40. Копія Наказ печатка.pdf
23 грудня 2019 14:16
11. Довідка п9 ч1 ст17.pdf
23 грудня 2019 14:16
20. Довідка МВС.pdf
23 грудня 2019 14:16
10. Довідка п8 ч1 ст17.pdf
23 грудня 2019 14:16
12. Довідка ч2 ст17.pdf
23 грудня 2019 14:16
5. Довідка п2 ч1 ст17.pdf
23 грудня 2019 14:16
38. Витяг з ЄДР.pdf
23 грудня 2019 14:16
22. Технічні вимоги.pdf
23 грудня 2019 14:16
9. Довідка п6 ч1 ст17.pdf
23 грудня 2019 14:16
6. Довідка п3 ч1 ст17.pdf
23 грудня 2019 14:16
7. Довідка п4 ч1 ст17.pdf
23 грудня 2019 14:16
1. Пропозиція.pdf

Публічні документи

19 грудня 2019 17:22
Електронний підпис
19 грудня 2019 17:19
Довідка ч. 2 ст. 17.pdf
19 грудня 2019 17:19
Довідка п. 9 ч. 1 ст. 17.pdf
19 грудня 2019 17:19
Довідка п. 8 ч. 1 ст. 17.pdf
19 грудня 2019 17:19
Довідка п. 6 ч. 1 ст. 17.pdf
19 грудня 2019 17:19
Довідка п. 4 ч. 1 ст. 17.pdf
19 грудня 2019 17:19
Довідка п. 3 ч. 1 ст. 17.pdf
19 грудня 2019 17:19
Довідка п. 2 ч. 1 ст. 17.pdf
19 грудня 2019 17:19
2. Витяг ЄДР від 07.12.2019.pdf
19 грудня 2019 17:19
19. Проект договору.pdf
19 грудня 2019 17:19
18. Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАСТУМ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМІД ГРУП"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Дніпропетровськгаз збут"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОТЕХНОІНВЕСТ"

ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАСТУМ"
#41087491
Рішення скасоване 1 028 996,04
UAH з ПДВ
10 лютого 2020 10:25
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАСТУМ"
#41087491
Відхилено 1 028 996,04
UAH з ПДВ
10 лютого 2020 10:29
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМІД ГРУП"
#41761118
Відхилено 1 034 003,32
UAH з ПДВ
17 лютого 2020 14:54
Товариство з обмеженою відповідальністю "Дніпропетровськгаз збут"
#39572642
Переможець 1 036 506,96
UAH з ПДВ
03 березня 2020 11:35

Документи

10 лютого 2020 10:29
Електронний підпис
10 лютого 2020 10:27
протокол газ.pdf

Документи

17 лютого 2020 14:54
Електронний підпис
17 лютого 2020 14:53
протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 березня 2020 11:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Дніпропетровськгаз збут"
#39572642
1 036 506,96
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
10 листопада 2020 08:46
дод газ 3.jpg зміни до договору
10 листопада 2020 08:45
Електронний підпис зміни до договору
05 травня 2020 14:16
додаткова 2аз 001.jpg зміни до договору
05 травня 2020 14:11
Електронний підпис зміни до договору
30 березня 2020 08:10
договір.pdf зміни до договору
30 березня 2020 08:10
Електронний підпис зміни до договору
26 березня 2020 15:23
доп.угода.pdf зміни до договору
26 березня 2020 15:22
Електронний підпис укладений
26 березня 2020 13:28
договір.pdf укладений
26 березня 2020 13:07

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 41АВ497-687-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 41АВ497-687-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 41АВ497-687-20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 41АВ497-687-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
10 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення суми договору
Номер договору про закупівлю: 41АВ497-687-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML