Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комплекс робіт з розробки проєктно-кошторисної документації та будівельно-монтажних робіт з реконструкції заходів ПЛ 110 Рівне – РЗТА і Грабів – РЗТА на ПС 110кВ РЗТА: КЛ 110кВ від опори № 33 ПБ-110-1 ПЛ 110кВ Рівне-РЗТА до проєктної ГПП 110/10 «ТЕХНОПРИВІД ІНВЕСТ ГРУП» і КЛ 110кВ від опори № 33 У-110-1+5 ПЛ 110кВ Грабів-РЗТА до проєктної ГПП 110/10 «ТЕХНОПРИВІД ІНВЕСТ ГРУП» с. Городок, Рівненського району, Рівненської області (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва" Код 45220000-5 Інженерні та будівельні роботи за ДК-021-2015 «ЄЗС»)
Очікувана вартість
12 500 000,00 UAH
UA-2019-12-06-003061-b 96c8b41c634c495fa91b13f1636a5ffc
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тендерний відділ ПрАТ Рівнеобленерго

+380362694239 tender@roe.vsei.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПРАТ "РІВНЕОБЛЕНЕРГО"
Код ЄДРПОУ: 05424874
Місцезнаходження: 33013, Україна , Рівненська обл., місто Рівне, ВУЛИЦЯ КНЯЗЯ ВОЛОДИМИРА, будинок 71
Контактна особа: Тендерний відділ ПрАТ Рівнеобленерго
+380362694239
tender@roe.vsei.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 грудня 2019 15:24
Звернення за роз’ясненнями: до 12 грудня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 грудня 2019 10:00
Початок аукціону: 23 грудня 2019 11:51
Очікувана вартість: 12 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,08%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 62500 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


(повторно)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Комплекс робіт з розробки проєктно-кошторисної документації та будівельно-монтажних робіт з реконструкції заходів ПЛ 110 Рівне – РЗТА і Грабів – РЗТА на ПС 110кВ РЗТА: КЛ 110кВ від опори № 33 ПБ-110-1 ПЛ 110кВ Рівне-РЗТА до проєктної ГПП 110/10 «ТЕХНОПРИВІД ІНВЕСТ ГРУП» і КЛ 110кВ від опори № 33 У-110-1+5 ПЛ 110кВ Грабів-РЗТА до проєктної ГПП 110/10 «ТЕХНОПРИВІД ІНВЕСТ ГРУП» с. Городок, Рівненського району, Рівненської області (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва"
Код 45220000-5 Інженерні та будівельні роботи за ДК-021-2015 «ЄЗС»)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33013, Україна, Рівненська область, Рівне, вул. Кн. Володимира, 71
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  15 квітня 2020
ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт При наявності фінансування Замовник залишає за собою право здійснити передоплату (авансування), або оплатити виконані Роботи повністю або частково раніше встановленого терміну остаточного розрахунку. Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 грудня 2019 15:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 грудня 2019 15:24
Тендерна документація КЛ-110кВ_повт.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 грудня 2019 12:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕЛЕКТРОСЕРВІС" 12 242 191,20
UAH з ПДВ
11 970 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Мале Приватне підприємство «ЕНЕРГІЯ» 12 499 994,00
UAH з ПДВ
12 499 994,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 грудня 2019 13:57
Електронний підпис
24 грудня 2019 13:57
Документи переможця.zip
19 грудня 2019 16:39
Електронний підпис
19 грудня 2019 16:39
Технічна частина.zip
19 грудня 2019 16:39
Комерційна частина.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕЛЕКТРОСЕРВІС"

МПП «ЕНЕРГІЯ»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕЛЕКТРОСЕРВІС"
#36064089
Переможець 11 970 000,00
UAH з ПДВ
24 грудня 2019 13:19

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 грудня 2019 13:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕЛЕКТРОСЕРВІС"
#36064089
11 970 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 жовтня 2020 16:18
Електронний підпис зміни до договору
18 вересня 2020 08:47
ДУ 4 КЛ-110 кроноспан.pdf зміни до договору
18 вересня 2020 08:43
Електронний підпис зміни до договору
17 серпня 2020 10:58
ДУ 3 КЛ-110.pdf зміни до договору
17 серпня 2020 10:56
Електронний підпис зміни до договору
30 червня 2020 14:50
ДУ №2.pdf зміни до договору
30 червня 2020 14:47
Протокол по дозакупівлі робіт Електросервіс_Городок15052020.doc зміни до договору
30 червня 2020 14:47
Електронний підпис зміни до договору
30 червня 2020 14:34
ДУ №1.pdf зміни до договору
30 червня 2020 14:32
Електронний підпис укладений
10 січня 2020 08:40
Договір.pdf укладений
10 січня 2020 08:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: UA20-2020-00061/000
Договір:
Номер додаткової угоди: UA20-2020-00061/001
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дозакупівля робіт
Номер договору про закупівлю: UA20-2020-00061/000
Договір:
Номер додаткової угоди: UA20-2020-00061/002
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: UA20-2020-00061/000
Договір:
Номер додаткової угоди: UA20-2020-00061/003
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: UA20-2020-00061/000
Договір:
Номер додаткової угоди: UA20-2020-00061/004
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 січня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 13 152 978,40
UAH (в тому числі ПДВ 1 182 978,40 UAH)