Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Охоронні послуги
Очікувана вартість
250 000,00 UAH
UA-2019-12-06-003020-b fb9190d420a843e1bb77057abf606933
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лариса Купчинська

+380988494435
+380677503403
+380958504985
info@rv.minjust.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне територіальне управління юстиції у Рівненській області
Код ЄДРПОУ: 34922678
Вебсайт: http://rivnejust.gov.ua
Місцезнаходження: 33028, Україна , Рівненська обл., м. Рівне, вул. Замкова, 29
Контактна особа: Лариса Купчинська
+380988494435,+380677503403,+380958504985
info@rv.minjust.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 грудня 2019 15:20
Звернення за роз’ясненнями: до 13 грудня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 грудня 2019 10:00
Очікувана вартість: 250 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,20%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Місце надання послуг:
Охоронна сигналізація

з/п Структурний підрозділ Місцезнаходження
1 Приміщення Головного територіального управління юстиції у Рівненській області (1-2 поверхи) м. Рівне, вул. Замкова, 29
2 Приміщення Головного територіального управління юстиції у Рівненській області (3-4 поверхи) м. Рівне, вул. Замкова, 29
3 Приміщення Рівненського районного відділу державної виконавчої служби м. Рівне, вул. Петра Могили, 22-Б
4 Приміщення Рівненського міськрайонного відділу державної реєстрації актів цивільного стану м. Рівне, пр-т Миру, 14
5 Приміщення Першої рівненської державної нотаріальної контори м. Рівне, м-н Незалежності, 7
6 Приміщення Другої рівненської державної нотаріальної контори м. Рівне, вул. Соборна, 98
7 Приміщення Радивилівської районного відділу державної реєстрації актів цивільного стану м. Радивилів, вул. Кременецька, 18
8 Приміщення Здолбунівського районного відділу державної виконавчої служби м. Здолбунів, вул. Жука, 1 б
9 Приміщення Здолбунівського районного відділу державної реєстрації актів цивільного стану м. Здолбунів, вул. Пушкіна, 42
10 Приміщення Острозького районного відділу державної реєстрації актів цивільного стану м. Острог, вул. Незалежності, 83
11 Приміщення Березнівського районного відділу державної реєстрації актів цивільного стану м. Березне, вул. Київська, 5
12 Приміщення Костопільського районноговідділу державної реєстрації актів цивільного стану м. Костопіль, вул. Грушевського, 31
13 Приміщення Володимирецької районної державної нотаріальної контори смт. Володимирець, вул. Соборна, 20
14 Приміщення Володимирецького районного відділу державної реєстрації актів цивільного стану смт. Володимирець, вул. Соборна, 39
15 Приміщення Варашського міського відділу державної виконавчої служби м. Вараш, мікрорайон Вараш, 44
16 Приміщення Зарічненського районного відділу державної реєстрації актів цивільного стану смт. Зарічне, вул. Центральна,6 а
17 Приміщення Дубровицького районного відділу державної реєстрації актів цивільного стану м. Дубровиця, вул. Воробинська, 4
18 Приміщення Гощанського районного відділу державної реєстрації актів цивільного стану смт.Гоща, вул.Незалежності, 16
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Охоронні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за надані послуги здійснюються Замовником протягом 10 банківських днів після пред’явлення Виконавцем рахунка на оплату послуг та підписання Сторонами акта прийому-передачі наданих послуг. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 грудня 2019 15:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 грудня 2019 15:20
ТД ОХОРОНА НАША 2020.docx
06 грудня 2019 15:20
сканирование0053.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

вогнепальна зброя
Дата подання: 12 грудня 2019 18:56
Дата відповіді: 13 грудня 2019 14:46
У тендерній документації міститься вимога про наявність в Учасника вогнепальної зброї. Відповідно до п. 1 ч. 1 ст. 9 Закону України «Про охоронну діяльність» від 22 березня 2012 року № 4616-VI суб'єкт охоронної діяльності має право для забезпечення охоронної діяльності придбавати, зберігати та використовувати в установленому законодавством порядку спеціальні засоби, перелік яких визначається Кабінетом Міністрів України. Згідно з Постановою КМУ від 11 лютого 2013 р. № 97 затверджено Перелік спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності, серед яких відсутня вогнепальна зброя. Відповідно до п. 3 ч. 1 ст. 42 Закону України «Про Національну поліцію» поліція під час виконання повноважень, визначених цим Законом, уповноважена застосовувати такі заходи примусу: 1) фізичний вплив (сила); 2) застосування спеціальних засобів; 3) застосування вогнепальної зброї. У зв’язку з вищевикладеним, для уникнення дискримінації всіх учасників окрім поліції, яка має право використовувати вогнепальну зброю, просимо виключити з тендерної документації вимогу про надання довідки про наявність у охоронників вогнепальної зброї.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: За результатом розгляду Вашого питання вимогу з приводу зобов'язання внесення змін до тендерної документації відхилено із врахуванням листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Щодо розробки тендерної документації» від 07.02.2017 №3302-06/3812-06. Крім того, згідно з частиною 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити. Вимога щодо надання "копій документів, що підтверджують наявність прав та підстав застосування особовим складом груп реагування засобів активної оборони, вогнепальної зброї тощо" заявлена з метою укладання договорів з надійним учасником ринку, у якого є достатній досвід роботи в даній сфері та може забезпечити якісне виконання зазначених послуг, оскільки на стадії проведення закупівлі неможливо встановити сумлінність та відповідальність Учасника при виконанні своїх обов’язків, а також передбачити всі заходи для уникнення можливих негативних наслідків. Отже, Замовник не вбачає порушень загальних принципів здійснення закупівель, до того ж тендерна документація не містить дискримінаційних вимог для Учасників і не сприяє зниженню конкуренції. Пошук надійного Учасника у сфері надання охоронних послуг не є дискримінаційним положенням.
Ураховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» та з дотриманням законодавства в цілому, відтак положення тендерної документації не суперечать вимогам Закону України «Про публічні закупівлі».
Офіс м. Рівне або Рівненська область
Дата подання: 12 грудня 2019 19:01
Дата відповіді: 13 грудня 2019 14:46
Вимога Замовника, що Учасник повинен мати офіс у м. Рівне або Рівненській області, суттєво обмежують коло учасників та порушують основні принципи здійснення закупівель відображені в ч. 1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а саме, ведуть до недобросовісної конкуренції та дискримінації учасників. У зв’язку з чим, наполягаємо на внесенні змін до тендерної документації та виключення дискримінаційної вимоги про наявність офісу/підрозділу в м. Рівне та Рівненській області.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: За результатом розгляду Вашого питання вимогу з приводу зобов'язання внесення змін до тендерної документації відхилено із врахуванням листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Щодо розробки тендерної документації» від 07.02.2017 №3302-06/3812-06.
Вимога тендерної документації до Учасників, які не зареєстровані в Рівненській області, про наявність в м. Рівне та Рівненській області структурного підрозділу, філії та/або офісу тощо із зазначенням адреси направлена саме на необхідність швидкого (оперативного) реагування та вирішення питань за викликом Замовника. Враховуючи викладене, вважаємо дану вимогу до охоронних компаній обґрунтованою та такою, що не містить ознак дискримінаційного характеру, відтак зміні не підлягає.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 грудня 2019 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Управління поліції охорони в Рівненській області 240 768,80
UAH з ПДВ
240 768,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 грудня 2019 14:30
Електронний підпис
21 грудня 2019 14:28
пропозиція-ГТУЮ.jpg
21 грудня 2019 11:52
Електронний підпис
21 грудня 2019 11:51
тендер-ГТУЮ.pdf
13 грудня 2019 12:40
Електронний підпис
13 грудня 2019 12:29
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Управління поліції охорони в Рівненській області

Інформація про відміну

Дата відміни
23 грудня 2019 10:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій