Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015: 09110000-3 – ТВЕРДЕ ПАЛИВО (БРИКЕТИ ТОРФ’ЯНІ) (Джерело фінансування: місцевий бюджет)
Очікувана вартість
1 275 000,00 UAH
UA-2019-12-06-002911-b ● c529fca735104c34a2ee0ed437588afa
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ТЯЧІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 39543119 |
Вебсайт: | http://rvo-tyachiv.in.ua |
Місцезнаходження: | 90500, Україна , Закарпатська обл., Тячівський район, місто Тячів, ВУЛИЦЯ НЕЗАЛЕЖНОСТІ, будинок 30 |
Контактна особа: |
Василь Гайович +380979996037 39543119@mail.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 грудня 2019 15:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 грудня 2019 15:21 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 січня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 січня 2020 15:21 |
Початок аукціону: | 10 січня 2020 14:22 |
Очікувана вартість: | 1 275 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,08% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 25500 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
425 тонни
БРИКЕТИ ТОРФ’ЯНІ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
90500, Україна, Закарпатська область, м. Тячів, вул. Незалежності, буд.30 (Навчальні заклади за адресами згідно Додатку 6 до тендерної документації)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 жовтня 2020
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за товар здійснюються на умовах відстрочки платежу протягом 180 банківських днів з дня поставки (передачі) товару. Замовник гарантує оплату за отриманий товар згідно статті 49 Бюджетного Кодексу України по мірі надходження бюджетних коштів на рахунок Замовника | Пiсляоплата | 180 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення
Дата подання: 09 грудня 2019 12:38
Дата відповіді: 09 грудня 2019 16:32
Доброго дня, у додатку 3 пункт 12 (таблиця), що саме має зазначити учасник у колонці №7 (умови постачання)?
Відповідь: Доброго дня!
Додатку 3 до тендерної документації "Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі" пункт 12 таблиці, колонка №7 (умови постачання) потенційний учасник може надати інформацію: щодо можливості поставки товару партіями чи одноразова поставка, постачання здійснюватиметься автомобільним чи залізничним транспортом, за власний рахунок чи за рахунок замовника і так далі, що не суперечитиме умовам як тендерної документації так і Статті 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Додатку 3 до тендерної документації "Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі" пункт 12 таблиці, колонка №7 (умови постачання) потенційний учасник може надати інформацію: щодо можливості поставки товару партіями чи одноразова поставка, постачання здійснюватиметься автомобільним чи залізничним транспортом, за власний рахунок чи за рахунок замовника і так далі, що не суперечитиме умовам як тендерної документації так і Статті 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 09 грудня 2019 12:40
Дата відповіді: 09 грудня 2019 16:36
У п. 12 додатку 3 вимагається "Довідка або експертний висновок від уповноваженого органу (торгово – промислової палати, біржі, тощо) із зазначенням ціни вугілля кам'яного (марки, яка закуповується замовником (або пропонується учасником) в Україні за 1 т. станом на день подання Учасником тендерної пропозиції (під поданням розуміється дата реєстрації пропозиції в електронній системі) (подається у наступному вигляді: сканований оригінал). Дана вимога є дискримінаційною, так як тягне додаткові витрати на отримання даної довідки та не узгоджується з основними принципами ЗУ "Про публічні закупівлі", а саме - мінімальність витрат на участь у закупівлі. Просимо видалити цю вимогу, як дискримінаційну, все одно в ході аукціону ЦІНА БУДЕ змінюватись в сторону зменшення, незалежно від розміру тієї ціни, що буде зазначна у довідці. Вона просто не потрібна для процедури аукціону.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Враховуючи Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІІІ (далі — Закон № 922) прямо не забороняє вимагати будь-яку додаткову інформацію від учасника торгів, якщо такі вимоги не обмежують конкуренцію та не призводять до дискримінації учасників (ч. 4 ст. 22 Закону № 922).
Зокрема, Торгово-промислова палата України функціонує відповідно до Закону України «Про торгово-промислові палати в Україні» від 02.12.1997 № 671/97-ВР. Одне із основних її завдань — надавати довідково-інформаційні послуги, основні відомості, що не є комерційною таємницею, про діяльність, зокрема, українських підприємців. Довідки про ціну товару на внутрішньому ринку України учасники торгів отримують на загальних засадах, і це не обмежує конкуренцію й не ставить когось із них в привілейоване становище.
Враховуючи Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІІІ (далі — Закон № 922) прямо не забороняє вимагати будь-яку додаткову інформацію від учасника торгів, якщо такі вимоги не обмежують конкуренцію та не призводять до дискримінації учасників (ч. 4 ст. 22 Закону № 922).
Зокрема, Торгово-промислова палата України функціонує відповідно до Закону України «Про торгово-промислові палати в Україні» від 02.12.1997 № 671/97-ВР. Одне із основних її завдань — надавати довідково-інформаційні послуги, основні відомості, що не є комерційною таємницею, про діяльність, зокрема, українських підприємців. Довідки про ціну товару на внутрішньому ринку України учасники торгів отримують на загальних засадах, і це не обмежує конкуренцію й не ставить когось із них в привілейоване становище.
Уточнення
Дата подання: 09 грудня 2019 12:49
Дата відповіді: 09 грудня 2019 17:14
У тендерній документації Замовником вимагається внесення забезпечення виконання договору в розмірі 2%, однак у проекті договору зазначена інша інформація (5%). Питання перше : який відсоток має сплатити учасник-переможець? Питання друге: Коли( у складі пропозиції учасника?) має надатись гарантійний лист від банка гаранта про задоволення вимог Замовника згідно данного пункту?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякую за уточнення.
1. Ваше звернення враховане та буде внесено зміни до тендерної документації, шляхом виправлення допущеної технічної помилки. (Актуальним буде сполучення слів "11.1. Виконання зобов’язань Постачальником за цим Договором забезпечується безвідкличною і безумовною банківською гарантією (Додаток № 5) шляхом письмового підтвердження (гарантійного листа) банком про задоволення вимог Замовника за цим договором у розмірі 2 % вартості цього договору, а саме ___________________ грн. (_______________ грн. 00 коп.), у таких випадках:").
2. Учасник у складі своєї тендерної пропозиції подає Гарантійний лист від банка гаранта про задоволення вимог Замовника згідно даного пункту.
Однак суттєвим є строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) — 90 календарних днів з дати розкриття тендерних пропозицій (у вигляді конкретної дати).
1. Ваше звернення враховане та буде внесено зміни до тендерної документації, шляхом виправлення допущеної технічної помилки. (Актуальним буде сполучення слів "11.1. Виконання зобов’язань Постачальником за цим Договором забезпечується безвідкличною і безумовною банківською гарантією (Додаток № 5) шляхом письмового підтвердження (гарантійного листа) банком про задоволення вимог Замовника за цим договором у розмірі 2 % вартості цього договору, а саме ___________________ грн. (_______________ грн. 00 коп.), у таких випадках:").
2. Учасник у складі своєї тендерної пропозиції подає Гарантійний лист від банка гаранта про задоволення вимог Замовника згідно даного пункту.
Однак суттєвим є строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) — 90 календарних днів з дати розкриття тендерних пропозицій (у вигляді конкретної дати).
Уточнення попереднього запитання.
Дата подання: 10 грудня 2019 08:25
Дата відповіді: 10 грудня 2019 09:31
Тобто, учасник має надати гарантійний лист з банку на гарантію про виконання умов договору?
Відповідь: Доброго дня!
Відповідно до пункту 2, Розділу III. "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції", Замовник очікує на надання "БАНКІВСЬКОЇ ГАРАНТІЇ" у складі тендернеої пропозиції заповненої згідно Додатку 7 до тендерної документації (Зразок оформлення банківської гарантії (розроблений банківською комісією Українського національного комітету Міжнародної Торгової Палати).
Відповідно до пункту 2, Розділу III. "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції", Замовник очікує на надання "БАНКІВСЬКОЇ ГАРАНТІЇ" у складі тендернеої пропозиції заповненої згідно Додатку 7 до тендерної документації (Зразок оформлення банківської гарантії (розроблений банківською комісією Українського національного комітету Міжнародної Торгової Палати).
Уточнення
Дата подання: 10 грудня 2019 09:42
Дата відповіді: 10 грудня 2019 12:47
У проекті договору Додаток 4 пункт 11.1. Замовником чітко встановлена вимога : 11.1. Виконання зобов’язань Постачальником за цим Договором забезпечується безвідкличною і безумовною банківською гарантією (Додаток № 5) шляхом письмового підтвердження (гарантійного листа) банком про задоволення вимог Замовника за цим договором у розмірі 5 % вартості цього договору, а саме ___________________ грн. (_______________ грн. 00 коп.), у таких випадках: ......... Питання : гарантійний лист надається при підписанні договору?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, дякую за запитання.
Звертаю увагу, що Пункт 6 "Забезпечення виконання договору про закупівлю" Розділу VI. "Результати торгів та укладання договору про закупівлю" трактує так: "Під час укладення договору Замовник вимагає від Учасника-переможця внесення ним забезпечення виконання договору в розмірі 2 % від вартості договору"".
У випадку рівності ціни пропозиції та ціни договору не має сенсу подавати аналогічну банківську гарантію, що означає достатнім письмове підтвердження (гарантійний лист) банком про задоволення вимог Замовника за цим договором.
Звертаю увагу, що Пункт 6 "Забезпечення виконання договору про закупівлю" Розділу VI. "Результати торгів та укладання договору про закупівлю" трактує так: "Під час укладення договору Замовник вимагає від Учасника-переможця внесення ним забезпечення виконання договору в розмірі 2 % від вартості договору"".
У випадку рівності ціни пропозиції та ціни договору не має сенсу подавати аналогічну банківську гарантію, що означає достатнім письмове підтвердження (гарантійний лист) банком про задоволення вимог Замовника за цим договором.
Уточнення
Дата подання: 10 грудня 2019 12:14
Дата відповіді: 10 грудня 2019 12:53
Зверніть увагу, що у проекті договору, помилку не виправлено !
Відповідь: Технічну помилку виправлено.
Питання щодо документації
Дата подання: 11 грудня 2019 13:28
Дата відповіді: 12 грудня 2019 10:09
Просимо привести у відповідність до чинного законодавства тендерну документацію на закупівлю ДК 021:2015: 09110000-3 – ТВЕРДЕ ПАЛИВО (БРИКЕТИ ТОРФ’ЯНІ) (UA-2019-12-06-002911-b ). Терміни сертифікат якості є неофіційними термінами, що використовуються в практиці. Згідно Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» від 15 січня 2015 року № 124-VIII стаття 1 «Сертифікат відповідності — документ, що виданий для підтвердження того, що продукція, система якості, система управління якістю, система управління довкіллям, персонал відповідає встановленим вимогам конкретного стандарту чи іншого нормативного документу, визначеного чинним законодавством.» Також, доцільно врахувати у тендерній документації Кодекс України « Про надра» щодо надання учасниками підтвердження права на видобування корисних копалин- торфу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякую за запитання.
Враховуючи Вашу пропозицію та вивчивши ваше питання, в межах чинного законодавства, користуючись можливістю внесення змін до тендерної документації не заперечує щодо:
- використання тавтології словосполучень для предмету закупівлі: "Сертифікат відповідності " та "Сертифікат якості" - внесено зміни;
- щодо Кодексу України « Про надра» : Замовник не заперечує щодо включення до супровідних документів, що підтверджують якість продукції (виробника та інших органів) спеціального дозволу на користування надрами (в тому числі видобування торфу) - внесено зміни.
Враховуючи Вашу пропозицію та вивчивши ваше питання, в межах чинного законодавства, користуючись можливістю внесення змін до тендерної документації не заперечує щодо:
- використання тавтології словосполучень для предмету закупівлі: "Сертифікат відповідності " та "Сертифікат якості" - внесено зміни;
- щодо Кодексу України « Про надра» : Замовник не заперечує щодо включення до супровідних документів, що підтверджують якість продукції (виробника та інших органів) спеціального дозволу на користування надрами (в тому числі видобування торфу) - внесено зміни.
Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі додаток 4
Дата подання: 12 грудня 2019 13:48
Дата відповіді: 13 грудня 2019 16:27
Внесені зміни до п. 11.4. Додатку 3 до тендерної документації затверджені протоколом №48 від 12.12.2019 року в частині вимоги надання учасниками копії спеціального дозволу на користування надрами (в тому числі видобування торфу) видану на виробника товару та завірену виробником товару є дискримінаційною вимогою, яка обмежує коло потенційних учасників, оскільки надає можливість участі у процедурі тільки виробникам, які мають такий дозвіл.
Проте, зазначений документ не є передбачений чинним законодавством для виробників товару. Предметом закупівлі є ДК 021:2015: 09110000-3 – ТВЕРДЕ ПАЛИВО (БРИКЕТИ ТОРФ’ЯНІ), але брикети не видобуваються з надр, з надр видобувається торф, який є сировиною для брикетів. Тобто, виробники, які не видобувають торф, але закуповують його і в подальшому виготовляють з нього брикети і є виробниками згідно з вимогами чинного законодавства, позбавлені участі у закупівлі через встановлення необгрунтованих дискриимінаційних вимог.
Просимо внести зміни до ТД та виключити дискримінаційну вимогу.
У випадку відмови або бездіяльності замовника питання буде передане на розгляд АМКУ
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
Буде внесено зміни до тендерної документації
Буде внесено зміни до тендерної документації
Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі додаток 4
Дата подання: 12 грудня 2019 14:11
Дата відповіді: 13 грудня 2019 16:29
Зміни внесені в ТД в частині заміни поняття "сертифікат якості" на "сертифікат відповідності" суперечать вимогам чинного законодавства.
Державними стандартами України (ДСТУ ТУ 2042-92 «Брикети торф’яні на комунально-побутові потреби», ДСТУ ТУ 2043-92 «Торф фрезерний для виробництва брикетів», ТУ 1297-82 «Полубрикеты торфяные») передбачено обов’язковий прийомний контроль торфопродукції Українською інспекцією по контролю якості торф’яної продукції і паливних брикетів «Укрінспаливо».
В разі відповідності продукції державним стандартам та нормам Українською інспекцією по контролю якості торф’яної продукції і паливних брикетів «Укрінспаливо» видається сертифікат якості встановленого зразка.
Отримання сертифікатів відповідності не передбачено чинним законодавством.
З втратою чинності Декрету Кабінету Міністрів України від 10 травня 1993 року № 46-93 “Про стандартизацію і сертифікацію”, нібито відсутнє законодавче підґрунтя задля встановлення вимоги про надання такого документу в складі пропозиції учасника.
Посилання на ЗУ «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» є безпідставним оскільки технічний регламент на брикети торф'яні не прийнято у встановленому законом порядку, а діє тільки ДСТУ зазначений вище, який передбачає підтвердження якості - сертифікатом якості
Просимо внести зміни до ТД і привести її у відповідність до вимог закону
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, враховуючи Ваші пропозиції та зауваження буде внесено зміни до тендерної документації
перелік документів
Дата подання: 12 грудня 2019 14:30
Дата відповіді: 13 грудня 2019 16:31
ТД вимагає надати Документ, який визначає вартість чистих активів учасника-товариства станом накінець попереднього кварталу (баланс/або фінансовий звіт суб’єкта малого підприємництва/або інший документ). Проте, наше підприємство згідно з вимогами законодавста подає таку звітність один раз на рік станом на 31.12. року що закінчився. Поквартальна звітність не передбачена законом і документи такого типу підприємством не складаються
Чи буде баланс та звіт про фінансові результати, складений станом на 31.12.2018 року відповідати вимогам ТД?
Якщо -ні, просимо привести ТД у відповідність
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, враховуючи Ваше звернення, буде внесено уточнення щодо даної вимоги та викладено тендерну документацію у новій редакції.
Слідкуйте за змінами.
Дякую.
Слідкуйте за змінами.
Дякую.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 січня 2020 15:01
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ЗАКАРПАТОБЛПАЛИВО" |
871 250,00
UAH з ПДВ
|
871 250,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Біопаливо Україна 2000 |
947 750,00
UAH з ПДВ
|
891 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БІОГУМОС" |
1 054 000,00
UAH з ПДВ
|
891 450,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ВУДПРОМ |
1 157 700,00
UAH з ПДВ
|
1 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЮДІСІ ТРЕЙДІНГ" |
1 245 250,00
UAH з ПДВ
|
1 000 001,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЗАКАРПАТОБЛПАЛИВО" #42386101 |
Відхилено |
871 250,00
UAH з ПДВ
|
16 січня 2020 16:27
|
ТОВ Біопаливо Україна 2000 #39496043 |
Відхилено |
891 400,00
UAH з ПДВ
|
16 січня 2020 16:55
|
ТОВ "БІОГУМОС" #32923203 |
Відхилено |
891 450,00
UAH з ПДВ
|
16 січня 2020 17:03
|
ТОВ ВУДПРОМ #37395329 |
Відхилено |
1 000 000,00
UAH з ПДВ
|
16 січня 2020 17:08
|
ТОВ "ЮДІСІ ТРЕЙДІНГ" #39936360 |
Відхилено |
1 000 001,00
UAH з ПДВ
|
16 січня 2020 17:11
|
Інформація про відміну
Дата відміни
16 січня 2020 17:11
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі