Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

3911 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Крісла і стільці офісні)
Очікувана вартість
100 000,00 UAH
UA-2019-12-06-002785-b a45f7fabedb6444eb215aa954567f828
Спрощена закупівля    Торги не відбулися    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Петрівна Денисюк

+380444228067 denysiuk@ucrf.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство "Український державний центр радіочастот"
Код ЄДРПОУ: 01181765
Вебсайт: http://www.ucrf.gov.ua
Місцезнаходження: 03179, Україна , Київська обл., Киев, пр. Перемоги, 151
Контактна особа: Світлана Петрівна Денисюк
+380444228067
denysiuk@ucrf.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 грудня 2019 14:57
Звернення за роз’ясненнями: до 11 грудня 2019 17:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 грудня 2019 17:30
Початок аукціону: 18 грудня 2019 11:25
Очікувана вартість: 100 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
44 штука
Крісла і стільці офісні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03179, Україна, Київська область, м. Київ, проспект Перемоги, 151
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 березня 2020
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата вартості товару здійснюється протягом 30 робочих днів, відповідно до виставленого рахунку та підписанням Покупцем видаткових накладних уповноваженими особами сторін. Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 грудня 2019 12:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 грудня 2019 14:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 грудня 2019 12:24
Документація (зі змінами) Крісла і стільці офісні.docx
06 грудня 2019 14:57
Документація Крісла і стільці офісні.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 09 грудня 2019 09:42
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 грудня 2019 11:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВКФ "ВВ" 88 927,80
UAH з ПДВ
88 927,80
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "РОЗУМНА ЯРОСЛАВА ІГОРІВНА" 95 568,00
UAH з ПДВ
95 568,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 грудня 2019 17:20
Цінова пропозиція.pdf
17 грудня 2019 17:20
Технічна специфікація.pdf
17 грудня 2019 17:20
Витяг з ЄДР ТОВ ВКФ ВВ.pdf

Публічні документи

17 грудня 2019 15:27
СЕС стільці.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВКФ "ВВ"

ФОП "РОЗУМНА ЯРОСЛАВА ІГОРІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВКФ "ВВ"
#14236166
Відхилено 88 927,80
UAH з ПДВ
23 грудня 2019 13:32
ФОП "РОЗУМНА ЯРОСЛАВА ІГОРІВНА"
#3131114847
Відхилено 95 568,00
UAH з ПДВ
27 грудня 2019 11:45

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій