Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Монітор для персонального комп'ютора
Очікувана вартість
199 000,00 UAH
UA-2019-12-06-002768-c ● b3d8a1e4813d4df29eec284b628d70a9
Спрощена закупівля
Торги відмінено
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37397216 |
Вебсайт: | http://www.uosvitydnr.gov.ua |
Місцезнаходження: | 02105, Україна , Київська обл., Київ, пр-т Миру, 6-А |
Контактна особа: |
Дроздова Ольга Юріївна 080443324228 dnepr-osvitakkt@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 грудня 2019 23:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 грудня 2019 00:20 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 грудня 2019 00:20 |
Початок аукціону: | 16 грудня 2019 11:48 |
Очікувана вартість: | 199 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
33 штуки
Монітор для персонального комп'ютера
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02105, Україна, місто Київ, Київ, пр-т Миру, 6а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
24 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 грудня 2019 11:27 |
Оголошення монітор для персонального комп'ютора зі змінами.docx |
09 грудня 2019 11:27 |
Оголошення монітор для персонального комп'ютора зі змінами.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення кількості та предмета закупівлі закупівлі.
Дата подання: 09 грудня 2019 10:01
Дата відповіді: 09 грудня 2019 11:28
Шановний Замовнику ! Прохання прояснити предмет закупівлі. В назві предмета закупівлі вказано "Монітор для персонального комп'ютора", а тендерна документація містить технічне завдання на закупівлю дротової клавіатури та миші. Також прохання роз'яснити розбіжність між кількістю предмета закупівлі на сторінці закупівлі ( 33 шт. ) та у тендерній документацій ( 48 шт. клавіатури та 48 шт. миші ) та внести необхідні зміни до тендерної документації. Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Загальна кількість товару 33 шт. Дякуємо за запитання і приносимо вибачення, була допущена механічна помилка. Оголошення викладено в новій редакції.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 09 грудня 2019 10:10
Дата відповіді: 09 грудня 2019 11:14
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Ознайомтесь будь ласка уважно з тендерною документацією.
Документація
Дата подання: 09 грудня 2019 12:07
Дата відповіді: 09 грудня 2019 12:13
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Доброго дня! Умовами закупівлі передбачено лише поставку товару.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-12-06-002768-c.b1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ФОП "ПАВЛОВА ІРИНА ЮРІЇВНА", Код ЄДРПОУ:3310718468
Дата подання: 16 грудня 2019 13:05
Оскарження переможця.
Просимо розглянути наш коментар, при розгляді пропозиції ТОВ "Кворум Системс"
Згідно оголошення до закупівлі замовник вимагав гаступне:
1. "довідку в довільній формі про джерело походження товару (найменування товаровиробника) та країну походження товару з інформацією, а також про те, що товар не внесено до Переліку товарів, заборонених до ввезення на митну територію України, що походять з Російської Федерації, згідно Постанови Кабінету Міністрів від 30.12.2015 №1147 «Про заборону ввезення на митну територію України, що походять з Російської Федерації», зі змінами чинними на момент подання тендерної пропозиції;"
2. "надати копії сторінок технічних паспортів на обладнання де вказуються технічні характеристики та гарантійні терміни."
3. "гарантійний лист Учасника, щодо гарантійного обслуговування устаткування. Термін гарантійного обслуговування на товар з моменту введення його в експлуатацію не менше 12 місяців (якщо більший термін не вказаний у паспортах обладнання до окремих найменувань). Заміна та ремонт обладнання, що вийшло з ладу під час гарантійного терміну проводиться безпосередньо Учасником – переможцем"
4. "Учасник надає Гарантійний лист (у довільній формі) щодо поставки, пусконалаштування товару (підключення до мережі електроживлення та випробовування його в робочих умовах) у заклад освіти Дніпровського району м. Києва"
Не одного із цих документів немає в складі пропозиції переможця аукціона.
Розгорнути
Згорнути
Згідно оголошення до закупівлі замовник вимагав гаступне:
1. "довідку в довільній формі про джерело походження товару (найменування товаровиробника) та країну походження товару з інформацією, а також про те, що товар не внесено до Переліку товарів, заборонених до ввезення на митну територію України, що походять з Російської Федерації, згідно Постанови Кабінету Міністрів від 30.12.2015 №1147 «Про заборону ввезення на митну територію України, що походять з Російської Федерації», зі змінами чинними на момент подання тендерної пропозиції;"
2. "надати копії сторінок технічних паспортів на обладнання де вказуються технічні характеристики та гарантійні терміни."
3. "гарантійний лист Учасника, щодо гарантійного обслуговування устаткування. Термін гарантійного обслуговування на товар з моменту введення його в експлуатацію не менше 12 місяців (якщо більший термін не вказаний у паспортах обладнання до окремих найменувань). Заміна та ремонт обладнання, що вийшло з ладу під час гарантійного терміну проводиться безпосередньо Учасником – переможцем"
4. "Учасник надає Гарантійний лист (у довільній формі) щодо поставки, пусконалаштування товару (підключення до мережі електроживлення та випробовування його в робочих умовах) у заклад освіти Дніпровського району м. Києва"
Не одного із цих документів немає в складі пропозиції переможця аукціона.
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2019-12-06-002768-c.b2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ФОП "ПАВЛОВА ІРИНА ЮРІЇВНА", Код ЄДРПОУ:3310718468
Дата подання: 16 грудня 2019 13:07
Оскарження ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦИФРО ТРЕЙД"
Просимо розглянути наш коментар, при розгляді пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦИФРО ТРЕЙД"
Згідно оголошення до закупівлі замовник вимагав гаступне:
2. "надати копії сторінок технічних паспортів на обладнання де вказуються технічні характеристики та гарантійні терміни."
Учасник не надав даний документ .
Згідно оголошення до закупівлі замовник вимагав гаступне:
2. "надати копії сторінок технічних паспортів на обладнання де вказуються технічні характеристики та гарантійні терміни."
Учасник не надав даний документ .
Рішення замовника: Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 грудня 2019 12:45
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "КВОРУМ СИСТЕМС" |
132 000,00
UAH з ПДВ
|
128 964,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦИФРО ТРЕЙД" |
134 891,46
UAH з ПДВ
|
129 818,70
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ПАВЛОВА ІРИНА ЮРІЇВНА" |
134 999,00
UAH з ПДВ
|
129 830,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТІРЕКС ЮКРЕЙН" |
162 558,00
UAH з ПДВ
|
150 282,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СІ-ЕЛ" |
153 683,64
UAH з ПДВ
|
150 365,16
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» |
175 546,80
UAH з ПДВ
|
153 681,66
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
171 072,00
UAH з ПДВ
|
171 072,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЛБ ІНК" |
197 898,00
UAH з ПДВ
|
197 898,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КВОРУМ СИСТЕМС" #43317165 |
Очікує рішення |
128 964,00
UAH з ПДВ
|
16 грудня 2019 12:45
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 23 грудня 2019 14:24 |
Коментар щодо відміни: | Процедуру відмінено у зв'язку з відсутністю подальшої потреби в закупівлі |
Документи:
23 грудня 2019 14:24
|
Протокол скасування процедури закупівлі (монітор для персонального комп'ютера).pdf |