Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональні комп'ютери в комплекті
Очікувана вартість
188 500,00 UAH
UA-2019-12-06-002760-c 3a67f066a7de47e5a779e66cb8e60c62
Спрощена закупівля    Торги відмінено
Електронний підпис не накладено

Контакти

Супрун Олександр Олександрович

380456142940 bolik_b@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КНП БРР "Богуславська ЦРЛ"
Код ЄДРПОУ: 01994126
Місцезнаходження: 09701, Україна , Київська обл., Богуслав, вул. Франка, 27
Контактна особа: Супрун Олександр Олександрович
380456142940
bolik_b@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 грудня 2019 22:48
Звернення за роз’ясненнями: до 11 грудня 2019 23:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 грудня 2019 09:00
Початок аукціону: 17 грудня 2019 15:55
Очікувана вартість: 188 500,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 942,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
13 комплект
Персональні комп'ютери в комплекті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09701, Україна, Київська область, Богуслав, Франка, 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі ст.ст.48, 49 Бюджетного кодексу України за фактом поставки товару, у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань, на умовах відтермінування платежу до 30 календарних днів. У випадку затримки бюджетного фінансування Замовник зобов’язується сплатити вартість поставленого товару впродовж 5-ти банківських днів з дати отримання бюджетних коштів на ці цілі. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 грудня 2019 23:02
Оголошення.doc
06 грудня 2019 23:02
Додаток 4_Договiр.doc
06 грудня 2019 23:01
Додаток 3.doc
06 грудня 2019 23:01
Додаток 2.doc
06 грудня 2019 23:01
Додаток 1_ТВ компютери.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

З метою запобігання закупівлі неофіційної програмної продукції Майкрософт
Дата подання: 07 грудня 2019 19:58
Дата відповіді: 07 грудня 2019 20:15
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного партнера Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, який є офіційним партнером Майкрософт, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Дякуємо за запитання та хочемо повідомити, що п.4 Додатку 1 до Оголошення по закупівлі UA-2019-12-06-002760-c передбачена умова: "надання Авторизаційного листа офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.".
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 09 грудня 2019 10:12
Дата відповіді: 09 грудня 2019 11:17
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
Дякуємо за запитання до оголошеної закупівлі.
Стосовно першого запитання повідомляємо, що у розділі I. “Технічні вимоги до предмету закупівлі” Додатку №1 до Оголошення після викладення технічних вимог міститься примітка наступного змісту: “Будь-які посилання в технічних вимогах на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, передбачає надання еквіваленту (технічні характеристики еквіваленту повинні відповідати ТД).”.
Стосовно другого запитання повідомляємо, що пункт 1 “Загальні вимоги до товару” Додатку №1 до Оголошення передбачає надання копій технічних документів виробника на відповідність запропонованого Учасником товару відповідно до технічних вимог, зазначених у тендерній документації.
Стосовно третього запитання повідомляємо, що вимоги до Учасників та критерії оцінки визначені в тендерній документації. Відповідно ст.3, ст.5 Закону України “Про публічні закупівлі” та ч.5 розділу 1 “Загальні положення” Тендерної документації: “Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно – правових форм беруть участь у процедурі закупівлі на рівних умовах”. Крім того, визначено, що єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна, яка проводиться автоматично електронною системою закупівель шляхом застосування електронного аукціону.
Документація
Дата подання: 09 грудня 2019 11:52
Дата відповіді: 09 грудня 2019 15:24
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
Дякуємо за запитання до оголошеної закупівлі.
Стосовно першого запитання повідомляємо, що у розділі I. “Технічні вимоги до предмету закупівлі” Додатку №1 до Оголошення після викладення технічних вимог міститься примітка наступного змісту: “*Будь-які посилання в технічних вимогах на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, передбачає надання еквіваленту (технічні характеристики еквіваленту повинні відповідати ТД).”.
Стосовно другого запитання повідомляємо, що системні блоки на базі Процесора AMD розглядатись не будуть, так як Процесор Intel Core i3 вимагається постачальниками програми, що в подальшому будуть встановлені на дані персональні комп’ютери. Така вимога зумовлена тим, що персональні комп’ютери, що закуповуються по даній закупівлі з технічними вимогами наведеними у додатку №1, призначені для роботи в медичною інформаційною системою в цілодобовому режимі. З аналітичних даних про Процесори Intel Core i3 нам стало відомо, що вони мають кращу продуктивність та менше нагріваються.
Документація
Дата подання: 09 грудня 2019 12:00
Дата відповіді: 09 грудня 2019 15:19
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Шановний Учаснику! Дякуємо за запитання та хочемо повідомити, що п.3 Додатку 1 до Оголошення по закупівлі UA-2019-12-06-002760-c передбачена умова: "3. Учасник повинен підтвердити можливість поставки запропонованого ним Товару, у кількості та в терміни, визначені цією Документацією та пропозицією Учасника та забезпечити: доставку, розвантаження, установку, налагодження, введення в експлуатацію. На підтвердження Учасник повинен надати файл відсканований з Оригіналу листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), або представника, дилера, дистриб'ютора, офіційно уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки Учасником Товару, який є предметом закупівлі цих торгів, у кількості, та в терміни, визначені цією документацією та пропозицією Учасника. Лист повинен включати в себе: назву Учасника, номер оголошення, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу, назву предмета закупівлі відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі, а також гарантії щодо терміну гарантійного обслуговування.".
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 12 грудня 2019 10:24
Коментар щодо відміни: В зв'язку з коригуванням параметрів закупівлі (викладено в Протоколі ТК від 12.12.2019 року).
Документи:
12 грудня 2019 09:58
Протокол_відміна_30210000-4 001.jpg