Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

за кодом СРV за ДК 021:2015 – 44920000-5 Вапняк, гіпс і крейда (Крейда).
Очікувана вартість
199 955,00 UAH
UA-2019-12-06-002727-b 42e08b98a5194d718e2903d8f56054c4
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Любов Григорівна Мотузка

+380442571274 lyubov-osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37479398
Місцезнаходження: 03127, Україна , Київська обл., М. КИЇВ, ПРОСПЕКТ ГОЛОСІЇВСЬКИЙ, будинок 118 Б
Контактна особа: Любов Григорівна Мотузка
+380442571274
lyubov-osvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 грудня 2019 14:51
Звернення за роз’ясненнями: до 11 грудня 2019 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 грудня 2019 17:00
Початок аукціону: 16 грудня 2019 14:47
Очікувана вартість: 199 955,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 999,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44920000-5: Вапняк, гіпс і крейда


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6895 упаковка
Крейда
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 44920000-5 — Вапняк, гіпс і крейда

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару У випадку затримки оплати Товару Замовником, як бюджетною державною установою (через відсутність коштів на розрахунковому рахунку), Замовник зобов'язується провести оплату Товару протягом 2- банківських днів з дня надходження коштів на свій рахунок. Пiсляоплата 2 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 грудня 2019 14:51
Документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо кількості
Дата подання: 09 грудня 2019 12:24
Дата відповіді: 10 грудня 2019 20:39
Доброго дня, у ТД вказано 6895 шт, а на площадці - 4895 шт. Просимо уточнення по кількості
Відповідь: В Оголошені про закупівлю замовником внесено зміни. Кількість закупівлі товару має відповідати 6895 шт.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-12-06-002727-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "ЧЕСНОКОВ СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2109306276
Дата подання: 09 грудня 2019 12:29
Дискримінаційні вимоги
Фізична-особа підприємець Чесноков Сергій Миколайович має намір прийняти участь у електронних торгах UA-2019-12-06-002727-b на закупівлю ДК 021:2015 – 44920000-5 Вапняк, гіпс і крейда (Крейда), де замовником виступає Управління освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації.
Після вивчення тендерної документації до електронних торгів № UA-2019-12-06-002727-b нами було встановлено наявність дискримінаційних положень, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель, та порушують наше право брати участь у даних торгах згідно встановленого законом порядку:
1. Технічними вимогами щодо предмета закупівлі передбачені параметри, які суттєво обмежують коло потенційних учасників закупівлі. Це підтверджується наступним:
- найменування товару: крейда шкільна Zibi SMART Line;
- опис товару: колір – біла; форма крейди – циліндрична; діаметр – 10 мм; довжина – 80 мм.
Надати аналог згідно встановлених параметрів – неможливо.
2. Технічними вимогами щодо предмета закупівлі передбачено конкретну торгівельну марку товару без зазначення можливості надати еквівалент. Вищенаведене положення прямо суперечить п.3 ч.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
Фізична-особа підприємець Чесноков Сергій Миколайович просить Вас змінити дискримінаційні вимоги до параметрів крейди, а саме:
- найменування товару: крейда шкільна Zibi SMART Line або еквівалент;
- опис товару: колір – біла; форма крейди – циліндрична, квадратна; діаметр 10-12 мм; довжина 75-80 мм; кількість в упаковці – 100 штук.
Це забезпечить можливість прийняття участі максимальної кількості постачальників, та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 грудня 2019 12:21
Закупівлю за Ідентифікатором: UA-2019-12-06-002727-b. замовник проводить відповідно до до Наказу № 11 від 20.03.2019 року (далі Наказ 10) у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість , що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», який упорядкував проведення допорогових торгів.
Отже, під час допорогових закупівель замовник повинен дотримуватись принципів здійснення публічних закупівель, установлених Законом № 922, та може використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару для укладання договору (абз. 3 ч. 1 ст. 2 Закону № 922).
Отже, норма з вимогою про обгрунтування та зазначення в специфікації виразу «або еквівалент» закупівля UA-2019-12-06-002727-b. не потребує.
Враховуючи вищенаведене – тендерний комітет здійснює закупівлю товару із встановленим посиланням на торгову марку та назву конкретного виробника, оскільки таке посилання є необхідним для здійснення закупівлі товару, який за своїми якісними та технічними характеристиками найбільше відповідатиме вимогам та потребам замовника, Тому для дотримання принципів закону, а саме: максимальної економії та ефективності, замовник прийняв рішення провести закупівлю саме даного товару.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 грудня 2019 15:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРОФІ СЕРВІС ТД" 158 860,80
UAH з ПДВ
158 860,80
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЧЕСНОКОВ СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ" 182 717,50
UAH з ПДВ
182 717,50
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКЕ НАВЧАННЯ" 199 817,10
UAH з ПДВ
199 817,10
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 грудня 2019 11:32
ДОВІДКИ.pdf
13 грудня 2019 11:32
РЕКВІЗИТИ.pdf
13 грудня 2019 11:32
ПрофіСТД_Крейда.pdf

Публічні документи

13 грудня 2019 14:52
Сертифікат якості.pdf
12 грудня 2019 16:03
Сертифікат якості.pdf
12 грудня 2019 16:03
Паспорт.pdf
12 грудня 2019 16:03
Крейда шкільна 100 шт..jpg
12 грудня 2019 16:03
Витяг з ЄДР.pdf

Публічні документи

12 грудня 2019 15:04
Електронний підпис
12 грудня 2019 14:21
Копія Статуту.pdf
12 грудня 2019 14:21
Копія Паспорт та ІПН.pdf
12 грудня 2019 14:21
Право підпису.pdf
12 грудня 2019 14:21
Згода з тз.pdf
12 грудня 2019 14:21
цінова пропозиція.pdf
12 грудня 2019 14:21
Копія Витягу ПДВ.pdf
12 грудня 2019 14:21
Дислокація.pdf
12 грудня 2019 14:21
ст236.pdf
12 грудня 2019 14:21
Санкції.pdf
12 грудня 2019 14:21
Доставка2.pdf
12 грудня 2019 14:21
Ліцензування.pdf
12 грудня 2019 14:21
технічна специфікація.pdf
12 грудня 2019 14:21
Складові ціни.pdf
12 грудня 2019 14:21
Товар якісний та новий.pdf
12 грудня 2019 14:21
Сертифікація.pdf
12 грудня 2019 14:21
Згода з істотними.pdf
12 грудня 2019 14:21
Малюнки товару.pdf
12 грудня 2019 14:21
Зразки.pdf
12 грудня 2019 14:21
висновок ДСЕЕ.pdf
12 грудня 2019 14:21
Довідка рахунки МТБ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПРОФІ СЕРВІС ТД"

ФОП "ЧЕСНОКОВ СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ"

ТОВ "УКРАЇНСЬКЕ НАВЧАННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРОФІ СЕРВІС ТД"
#41618282
Відхилено 158 860,80
UAH з ПДВ
19 грудня 2019 11:16
ФОП "ЧЕСНОКОВ СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ"
#2109306276
Переможець 182 717,50
UAH з ПДВ
19 грудня 2019 11:18

Документи

19 грудня 2019 11:16
Протокол № 227.pdf

Документи

19 грудня 2019 11:17
Протокол № 228.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 грудня 2019 11:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ЧЕСНОКОВ СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ"
#2109306276
182 717,50
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 грудня 2019 11:17
Протокол № 228.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір № 576-19.pdf укладений
23 грудня 2019 12:25